×

تلویزیون 55 اینچ شیائومی Mi TV 4S L55M5

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP

سایز نمایشگر: 55 اینچ
تکنولوژی 4K: دارد
قابلیت UHD: دارد
پشتیبانی از فرمت HDR: دارد
رزولوشن: 3840*2160 پیکسل
تعداد ورودی HDMI: سه ورودی
تعداد ورودی USB: سه ورودی
گیرنده شبکه داخلی: دارد
سیستم عامل: اندروید 9.0
قابلیت اتصال به موبایل و اینترنت: دارد

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت تلویزیون شیائومی مدل "Xiaomi 4K Smart Mi LED TV 4S 55

شیائومی، برندی چینی که تمام بازار دیجیتال دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است. شیائومی در سال‌های اخیر بسیار موفق ظاهرشده و پیشرفت چشمگیری داشته است. شیائومی ابتدا در تولید گوشی‌های اسمارت مطرح شد و حال با تولید تمامی «لوازم‌خانگی» دیجیتال، به رقابت با حریفان آمده است. شیائومی از سیاست کیفیت عالی و قیمت منحصر استفاده کرده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. شیائومی در سال 2019 اولین سری از تلویزیون‌های هوشمند خود را روانه بازار کرد. تلویزیون Xiaomi Mi TV 4S، محصولی که راه سختی برای معرفی شدن نداشت. تلویزیون مدرن شیائومی از کیفیت بسیار مطلوب استفاده کرده و تمام نیازهای مصرف کننده بر آورده خواهد کرد. در ادامه به بررسی نقاط قوت تلویزیون 4S شیائومی پرداخته‌ایم، با آف خرید همراه باشید و از برترین و جدیدترین‌های دنیای دیجیتال آگاه شوید.

دیزاین بی نظیر تلویزیون شیائومی Mi TV 55 4S L55M5-5ASP

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

شیائومی در تمامی تولیدات خود از زبان طراحی خاص خود با کیفیت بسیار مطلوب بهره گرفته است. طراحی شیائومی با سایر مدل‌های تلویزیون متفاوت بوده و تمامی کاربران را شیفته خود کرده است. شیائومی در ساخت تلویزیون 4S نیز از همین قاعده پیروی کرده است. طاهر تلویزیون شیائومی جزو زیباترین تلویزیون‌های طراحی‌شده تا به امروز است و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. 

شیائومی از طراحی کامل صاف و یکدست در نمای جلویی بهره گرفته است. نمایشگر بزرگ و با کمترین حاشیه موجب افزایش جذابیت تلویزیون Xiaomi 4S TV شده است. کاربر با کمترین حاشیه‌ها روبه‌رو است و این امر سبب گشته تصاویری کامل، دقیق و با جزییات بسیار به مصرف‌کننده برسد. از هر چهار طرف کمترین حاشیه ممکن وجود دارد و با طراحی زیبا این حاشیه به قاب پشتی درهم‌آمیخته می‌شوند.

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

شیائومی از پایه‌های دو طرفه در ساخت تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4S کمک گرفته است. طراحی پایه‌ها بسیار باریم و زیبا انجام شده و زیبایی تلویزیون را دو برابر ساخته است و علاوه بر زیبایی این پایه‌ها به طور کامل تعادل تلویزیون را حفظ کرده و مانع از آسیب به آن خواهد شد. برای اتصال به دیوار نیز پایه‌ها را جدا کرده و به دیوار متصل می‌کنید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی مدل 4S L55M5 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این قاب پشتی در ابتدا بسیار باریک اما از میانه‌های تلویزیون اندکی ضخیم‌تر خواهد شد. نصب کردن تلویزیون به دیوار بسیار آسان امکان‌پذیر است و می‌توان همانند یک قطعه عکس زیبا از آن استفاده کرد.

قاب پشتی تلویزیون میزبان ورودی‌ها و خروجی‌های متفاوت است. در بخش پشتی تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Xiaomi Mi LED TV 4S L55M5-5ASP ورودی HDMI به تعداد 3 عدد تعبیه‌شده است. تعداد ورودی‌های USB نیز 3 عدد می‌باشد که دسترسی را برای کاربران بسیار آسان کرده‌اند. مصرف‌کننده توانایی استفاده از چندین ورودی و خروجی را به‌طور همزمان به لطف استفاده از این ورودی خواهد داشت. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

رزولوشن و کیفیت تصویر تلویزیون "Mi TV 4S 55

شیائومی در طول فعالیت خود همیشه برترین و با کیفیت‌ترین امکانات را با پایین‌ترین قیمت ممکن به مصرف‌کننده بخشیده است. بهترین کیفیت ساخت و پیشرفته‌ترین امکانات ممکن نیز در تلویزیون 4S شیائومی به‌کار گرفته‌شده است. شیائومی به‌طور کامل با نیازهای مصرف‌کننده آشنا است و محصولاتی باب میل آنها تولید خواهد کرد. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل 55 اینچ 4S از پانل LED بهره‌مند شده است. پنل LED تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را شیفته خود نماید. پنل LED به‌کاررفته در تلویزیون 4S شیائومی با سایز 55 اینچ طراحی‌شده و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته تصاویری بسیار باکیفیت را خلق نماید. 

شیائومی از کیفیت 4K در ساخت تلویزیون 4S بهره گرفته است. تلویزیون Mi TV 4S L55M5-5ASP به لطف استفاده از فناوری 4K قادر است، تصاویری با رزولوشن بسیار بالا را به نمایش بگذارد. همان طور که آگاهی دارید فناوری فورکا به معنی استفاده از 8 میلیون پیکسل و یا 3840*2160 پیکسل در نمایشگر می‌باشد. این تعداد پیکسل موجب سرعت بالای انتقال نور و افزایش کیفیت تصویر خواهد شد. تلویزیون شیائومی به لطف استفاده از این فرایند توانایی ایجاد تصاویری بدون لرزش و با بهترین کیفیت ممکن را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون Mi 4K TV 4S L55M5 اجازه لرزش در تصاویر سریع و بازی‌ها را نخواهد داد و می‌تواند هر مصرف کننده ای را شیفته خود نماید. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون شیائومی، استفاده از تکنولوژی Ultra HD می‌باشد. فناوری الترا اچ دی در تلویزیون 4S شیائومی سبب افزایش کنتراست تصاویر خواهد شد. افزایش کنتراست و کاهش نویز تصاویر سبب شده کاربر با تصاویری بسیار سریع‌تر و جذاب‌تر روبه‌رو باشد. بزرگنمایی کردن رنگ‌های تیره و روشن سبب ایجاد عمق تصاویر شده که وظیفه تکنولوژی UHD در تلویزیون Mi 4K UHD TV 55 4S می‌باشد. 

قیمت تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 4S بسیار مناسب بوده و درعین‌حال امکانات بی‌نظیری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون شیائومی 4S L55M5 پشتیبانی از فایل‌های HDR می‌باشد. HDR به‌منظور افزایش دامنه داینامیک رنگ‌ها و کاهش نویز رنگ‌ها است. در این قابلیت رنگ‌های ضعیف و مرده حذف شده و با رنگ‌های پویا و شفاف جایگزین می‌شود. این امر موجب شده کاربر با تصاویری کاملاً طبیعی و رنگ‌هایی شفاف مواجه باشد و رضایت کامل از تلویزیون شیائومی 4 اس را داشته باشد. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

سرعت رفرش و یا انتقال تصویر در تلویزیون ارزان‌قیمت شیائومی برابر 60 هرتز می‌باشد. سرعت رفرش تصویر بسیار ایدئال بوده و با تستی که توسط کارشناسان آف خرید انجام شد، فیلم‌های فورکا با بهترین کیفیت را توانستیم بدون هیچ لرزشی به نمایش بگذاریم درحالی‌که بیشتر تلویزیون‌های معروف دیگر در پخش این فیلم ناتوان بودند. 

پردازنده مدرن به کار رفته در تلویزیون شیاومی 55 اینچ مدل Mi TV 4S

شیائومی به خوبی با نیازهای مصرف کننده‌های جوان و عاشق دنیای دیجیتال آگاه است. شیائومی در تولید محصولات سریع و بی‌نقص شهرت جهانی دارد و این عنوان را مدیون استفاده از تراشه‌های مدرن و باکیفیت خود است. بر همین اساس از برترین تراشه‌ها و قطعات در ساخت تلویزیون مدرن خود کمک گرفته است. 

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mi TV 4S L55M5-5ASP از تراشه 4 هسته‌ای کمک گرفته است. این پردازنده امکان افزایش سرعت تصویر و حذف کامل نویز را فراهم نموده است. این پردازنده 4 هسته‌ای امکان ایجاد تصاویر با رنگ‌های کاملاً طبیعی و دقیق را به نمایش گذاشته و می‌تواند تمامی منتقدان را تعریف و تمجید وادار کند. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

پردازنده Quad Core شیائومی از نوع 64 بیتی بوده و این امر علاقه شدید شیائومی به این تلویزیون را به نمایش می‌گذارد. این تراشه از حافظه داخلی 8 گیگابایت و حافظه رام اجرایی 2 گیگابایت کمک گرفته است. این قابلیت‌ها همه دست به دست هم داده‌اند تا انجام فعالیت‌ها در تلویزیون کاملاً بدون لرزش و در سریع‌ترین حالت ممکن به انجام برسد. حافظه داخلی امکان ذخیره فیلم‌های موردعلاقه را نیز میسر کرده است. 

سیستم صوتی تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4S صدایی فراگیر را فراهم خواهد کرد

تصویر هر اندازه‌ای که باکیفیت هم باشد، بدون صدا هیچ ارزشی ندارد. صدای با کیفیت و فراگیر یکی از نیازهای هر تلویزیون حرفه‌ای است. شیائومی نیز برای تکمیل کیفیت و کارایی از برترین سیستم صوتی ممکن در تلویزیون "Mi LED TV 4S 55 کمک گرفته است. سیستم صوتی شیائومی جای هیچ نقدی را باقی نگذاشته و می‌تواند هیجان را در افراد زنده کند. 

شیائومی از 2 اسپیکر که هرکدام 5 وات قدرت صدا دارند، در تلویزیون 4S کمک گرفته است. شاید این عدد به نظر کم بیاید اما باید اظهار داشت این عدد کاملاً واقعی بوده و در قیاس با تلویزیون‌های دیگر، صدایی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. سیستم صوتی در مجموع 10 وات صدا تولید کرده اما با استفاده از فناوری‌های به‌روز توانسته صدایی فراگیر و همه‌جانبه را ایجاد کند تا کاربر به اوج لذت برسد. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

تلویزیون هوشمند شیائومی از سیستم صوتی Dolby Audio بهره گرفته است. این فرایند موجب ایجاد صدایی سه بعدی و بسیار با کیفیت شده است که توانایی راضی کردن کاربر را خواهد داشت. با استفاده از فناوری dts-HD نیز شیائومی توانسته صدای قدرتمند و صاف را فراهم کند. این قابلیت‌ها کمک کرده‌اند تا صدای خروجی کاملاً صاف و بدون نویز باشد و هر بیننده‌ای را مجذوب خود نماید. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است

اینترنت راه دسترسی افراد به دنیای بیرون است. تلویزیون‌ها نیز همانند موبایل و لپ‌تاپ قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. سیستم‌عامل تلویزیون است که امکان اتصال به اینترنت را فراهم می آورد. تلویزیون‌های امروزی که توانایی اتصال به اینترنت را دارند تماماً از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. سیستم عامل متفاوتی در بین تلویزیون‌ها رایج است اما محبوب‌ترین و کارآمد ترین این سیستم عامل‌ها، اندروید است.

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

شیائومی برای افزایش سطح دسترسی و راحت‌تر کردن کار مصرف‌کننده از سیستم‌عامل Android در تلویزیون هوشمند 4S استفاده کرده است. سیستم عامل اندروید محیطی بسیار راحت را برای کاربر رقم زده است و می‌تواند بیشترین بازدهی مثبت را فراهم نماید. ازاین‌رو استفاده از این سیستم عامل یکی از مزیت‌های تلویزیون شیائومی به حساب می‌آید.

از طریق سیستم‌عامل اندروید تلویزیون اسمارت Xiaomi 4K Smart Mi TV 4S L55M5 مصرف‌کننده توانایی استفاده از دنیای بی‌کران اینترنت را خواهد داشت. برنامه‌های پیش‌فرض همانند فیس‌بوک، مرورگر، یوتیوب، Netflex و ... در تلویزیون تعبیه‌شده است. مصرف‌کننده به‌راحتی بااتصال به اینترنت بی‌سیم و یا ورودی LAN قادر است از این برنامه‌ها استفاده نماید. همچنین از طریق برنامه Google Play امکان نصب برنامه‌های دیگر نیز میسر است و کاربر را کاملاً بی نیاز خواهد کرد. سیستم‌عامل اندروید بیشترین سطح امنیت را ایجاد خواهد کرد. سطح امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی سبب شده رضایت کامل کاربر خواهد شد. 

فرمان صوتی صادر کنید

تلویزیون شیائومی 4S، راحتی و آرامش را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. یکی از برترین قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند امروزی امکان تشخیص و اجرای فرمان‌های صوتی است. این قابلیت سبب شده کاربر بدون هیچ‌گونه حرکتی و تنها از طریق کنترل هوشمند تلویزیون، قادر است تمامی فعالیت‌های تلویزیون را کنترل نماید. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

کنترل تلویزیون شیاومی کاملاً هوشمند و یا جادویی می‌باشد و بیشترین امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. کاربر تلویزیون Xiaomi 4S با استفاده از این کنترل امکان ایجاد فرمان صوتی در خصوص تمامی تنظیمات تلویزیون اعم از کم و یا زیاد کردن صدا و یا تغییر کانال‌ها را خواهد داشت و بیشترین راحتی را برای کاربر فراهم خواهد کرد. 

قابلیت اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال با تلویزیون شیاومی Xiaomi 4S

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و باارزش تلویزیون هوشمند شیائومی امکان اتصال به موبایل است. در این فرایند می‌توان صفحه موبایل و یا لپ‌تاپ خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشت و  بیشترین سرگرمی ممکن را ایجاد نماید. این قابلیت موجب شده کاربر خاطرات خود را در پنجره‌ای بزرگ و با کیفیت‌تر مرور نماید. 

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S

سخن آخر

خرید تلویزیون شیائومی Mi TV 4S به دلیل استفاده از کیفیت تصویر 4K، سیستم صوتی قدرتمند و سیستم‌عامل اندروید توصیه می‌شود. این تلویزیون به دلیل پشتیبانی از فایل‌های HDR می‌تواند کیفیتی بی‌نظیر را به نمایش بگذارد. قیمت پایین و کیفیت بالا تلویزیون شیائومی موجب افزایش تقاضا برای تلویزیون 4S شیائومی شده و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi TV 4S L55M5-5ASP

مشخصات

حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
4K UHD HDR
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED TV
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
چین
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
توان خروجی صدا
10 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
سیستم های صوتی
Dolby Audio | dts-HD
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
3 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی PC یا WiDi
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
شبکه بی سیم(wi- Fi)
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
چین
سری
4S
سال ساخت
2019
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
سری پردازنده
پردازنده 4 هسته ای
بلوتوث
بله
سیستم عامل
اندروید
رزولوشن فیلم
2160 پیکسل
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام