×

جاروبرقی سنکور SVC 684TQ

نام تجاری:
دسته بندی: جاروبرقی
جاروبرقی سایلنت سنکور مدل Sencor SVC 684TQ
  • دارای توان 750 وات با موتور کمپرسوری 
  • میزان صدای حداکثری 75 دسی‌بل 
  • دارای فیلتر HEPA 
  • دارای طول کابل 7 متر 
  • ظرفیت کیسه‌ی 3 لیتر 
  • وزن 4.9 کیلوگرم
ادامه مطلب
2,890,000 تومان
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات جاروبرقی سکور مدل Sencor SVC 684TQ

اگر دنبال یک جاروبرقی قیمت مناسب و با کیفیت هستید و دیگر از جاروبرقی‌های ضعیف و کم قدرت با مکش پایین خسته شده‌اید میخواهیم به شما یک جاروبرقی سایلنت و ارزان معرفی کنیم که تمام نیازهای شما را پوشش دهد. یک جاروبرقی با قدرت بسیار بالا و موتور کمپرسوری و کم مصرف می‌تواند به بهترین نحو برای شما منزل را جارو کند و در عوض از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. جاروبرقی‌های شرکت سنکور با طراحی و ظاهر خاص خود توانسته‌اند تا سلیقه‌های مختلفی را به سمت خود جذب کند. جاروبرقی سنکور مدل SVC 684TQ از جمله جاروبرقی‌های محبوب و ارزان قیمت شرکت سنکور به حساب می‌آید که می‌تواند شما را در امر نظافت منزل یاری دهد. در ادامه‌ی بحث شما را با مشخصات کامل این جاروبرقی آشنا خواهیم نمود.

 

طراحی و کیفیت جاروبرقی سایلنت سنکور مدل SVC 684TQ

قیمت جاروبرقی سنکور مدل SVC 684TQ

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری در منزل محسوب می‌گردد که خانواده‌ها همواره نیاز دارند تا در منزل یک جاروبرقی خوب و قدرتمند داشته باشند و بتواندد منزل را تمیز کنند. در سال‌های اخیر با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و به تبع آن بالا رفتن قیمت لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه، قدرت خرید طیف گسترده‌ای از مردم پایین‌تر از قبل شده است بر همین اساس یک جاروبرقی اصلی و قیمت مناسب می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد و مشتریان زیادی داشته باشد. جاروبرقی SVC 684TQ سنکور جزو آن دسته از تولیدات این شرکت است که برای قشر تقریبا متوسط وارد بازار شده و عرضه شده است و با کیفیت و قدرت بالایی که دارد قطعا از ارزش خرید بالایی برخوردار است. 

طراحی زیبا و رنگبندی چشم‌نواز جاروبرقی Sencor svc 684tq خود را از سایر برندها متمایز کرده و رنگ‌ها و طراحی تکراری در این محصول را تغییر داده و از این بابت تقریبا رقیبی ندارد. جنس بدنه‌ی جاروبرقی 684tq از پلاستیک فشرده و مقاوم است تا طول عمر دستگاه بسیار بالاتر از قبل باشد و در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم می‌باشد. طراحی زیبا و جنس چرخ‌های جاروبرقی باعث شده تا همگام جارو کشیده منزل آسیبی به سطوح مختلف و کف اتاق‌ها وارد نشود و جاروبرقی به راحتی روی سطوح جابجا شود. 

موتور قدرتمند 750 واتی از نوع موتورهای کمپرسوری برای جاروبرقی svc 684tq در نظر گرفته شده تا علاوه بر کشش بسیار عالی و مکندگی بالا، میزان مصرف آن هم به حداقل ممکن برسد. بهره‌گیری از تکنولوژی 3AAA ECO در این جاروبرقی این امکان را برای شما مهیا می‌کند تا در تمام طول شبانه‌روز بتوانید از جاروبرقی استفاده کنید بدون اینکه نگران مصرف برق باشید. همچنین این تکنولوژی باعث می‌شود تا کارایی و عملکرد جاروبرقی بسیار بالاتر از پیش باشد. 

یکی از مزایای این جاروبرقی صدای پایین آن است که در حالت حداکثری به 75 دسی‌بل می‌رسد و هیچ آزار و اذیتی برای خانواده و دور و بر نخواهد داشت.صدای پایین این جاروبرقی باعث شده تا SVC 684TQ در زمره‌ی جاروبرقی‌های رده بالا قرار گیرد در حالی که از قیمت ارزان و بسیار مناسبی برخوردار است. فیلتر HEPA 13 نیز کمک می‌کند تا فیلتراسیون به بهترین نحو انجام بگیرد و اجازه‌ی ورود مواد آلرژی‌زا به محیط بیرون را ندهد تا هوای اطراف از سلامت کامل برخوردار باشد. 

جاروبرقی سنکور سری svc 684tq از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌ای به حساب می‌آید که گنجایش کیسه‌ی آن 3 لیتر است و برای استفاده های خانگی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شما بعد از هر بار پر شدن کیسه، می‌توانید آن را تعویض کنید و یا اینکه از کیسه‌های دایمی استفاده کنید. طول کابل این جاروبرقی 7 متر است که شما می‌توانید شعاع بسیار بیشتری را به راحتی پوشش دهید و لازم نیست تا مرتب دوشاخه را جابجا کنید. وزن تقریبا کم این جاروبرقی به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام جارو کشیدن بتوانید به راحتی جارو را جابجا کنید و به قسمت‌های مختلف منزل ببرید. وسایل جانبی و انواع نازل مختلف برای تمیز کردن منزل همراه این جاروبرقی است تا بتوانید تمامی نقاط منزل و گوشه‌ها و سقف را جارو بکشید و تمیز کنید. 

اگر قصد خرید جاروبرقی ارزان و اصلی را دارید می‌توانید جاروبرقی Sencor svc 684 tq را در بین گزینه‌های خود داشته باشید و می‌توانید برای مشاوره‌ی بیشتر نیز با کارشناسان آف خرید در تماس باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Vacuum Cleaner SVC 684TQ
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
11,680,000 تومان
جاروی رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9250BK 120 دقیقه زمان مفید استفاده 4 ساعت زمان شارژ کامل مخزن با ظرفیت 0.2 لیتر صدای 60 دسی‌بل وزن 2.5 کیلو گرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
محصول غیر فعال شده است
مشخصات جاروبرقی پر قدرت بوش مدل Bosch 8Slim1 بوش در تولید جاروبرقی حرفه ای 8SLIM1، از موتور نیرومند 500 وات استفاده نموده است. جاروبرقی 500 وات بوش مدل BOSCH Slim1 از کیسه ی یک بار مصرف 5 لیتر استفاده نموده است....
6,650,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل SVC 0741YL باتری 2200 میلی‌آمپری ولتاژ 40/7 ولت صدای 75 دسی‌بل در حالت حداکثری 85 دقیقه زمان مفید استفاده دارای زمان شارژ 5 ساعت ظرفیت مخزن 0/5 لیتری وزن 3 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,970,000 تومان
جارو شارژی سنکور مدل Sencor SVC 7612VT توان 70 وات بدون کیسه حداکثر صدای 75 دسی‌بل دارای باتری 12 ولتی20 دقیقه زمان مفید استفاده باتری با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر0.5 لیتر ظرفیت مخزن وزن 2.8 کیلوگرم

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام