×

گریل صنعتی سنکور SBG 6650BK

نام تجاری:
دسته بندی: ساندویچ ساز
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK

جنس بدنه: استیل ضد زنگ
نوع صفحات: نچسب
قابلیت جدا شدن: دارد
ارتفاع: 18 سانتی‌متر
عرض: 38 سانتی‌متر
عمق: 36.5 سانتی‌متر
حالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجه
امکان تنظیم دما و زمان: دارد
توان: 2000 وات

ادامه مطلب
4,230,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6650BK

«لوازم خانگی» هوشمند و برقی امروزه به‌طور کامل جایگزین وسایل قدیمی شده‌اند. زمان کم و علاقه زیاد افراد به غذاهای فست فودی موجب اختراع محصولاتی متفاوتی شده است. یکی از وسایل نوظهور که در کمترین زمان به یکی از محبوب‌ترین وسایل منزل تبدیل شده، «گریل برقی» است. گریل برقی وظایف متعددی را بر عهده می‌گیرد. امکان تهیه ساندویچ‌های خوشمزه و یا کباب کردن استیک و یا مرغ، از مهم‌ترین وظایفی است که گریل انجام می‌دهد. گریل صنعتی سنکور مدل SBG 6030SS و SBG 6650BK جزو برترین و با کیفیت‌ترین مدل‌هایی هستند که در بازار موجود می‌باشد. با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت گریل سنکور SBG 6650BK

شیک بودن و دیزاین زیبا محصول اصلی‌ترین گزینه برای خرید محصول است. مصرف‌کننده در لحظه اول تنها ظاهر محصول را دیده و تصمیم به خرید می‌گیرد. پس از آن در مورد کیفیت و کارایی سوال می‌پرسد. محصولات سنکور هم به دلیل شناخت کامل سلیقه مصرف‌کننده، بسیار زیبا و در عین حال کارامد تولید شده‌اند. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

سنکور در ساخت گریل صنعتی 6650BK از بدنه‌ای جنس استیل ضد زنگ کمک گرفته‌است. بدنه استیل با رنگ مشکی به حالت شیشه‌ای دیزاین شده و زیبایی بی‌نظیری را به وجود آورده است. جنس بدنه استیل سبب افزایش مقاومت گریل در برابر ضربه و حرارت شده و طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. سنکور از پایه‌های ضد لرزش کمک گرفته و امکان لرزش و یا لغزش را به گریل نخواهد داد و ایمنی بالایی را ایجاد خواهد کرد. 

کباب‌پز و گریل سنکور SBG 6650BK از ولوم چرخشی تنظیمات بر روی بدنه کمک گرفته است. دو ولوم چرخشی تعبیه شده اند که کاربر توان تنظیم دما و زمان را از طریق آنها میسر ساخته است. به‌منظور آگاهی کامل مصرف‌کننده شاهد استفاده از نمایشگر کوچک LCD در گزیل سنکور هستیم که دسترسی را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از مدل هایی همانند SENCOR 5030BK کرده است. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

گریل و ساندویچ ساز سنکور از دو صفحه با قابلیت جدا شدن بهره‌مند شده است. صفحه ها از جنس کاملا نچسب هستند و هیچ مواد غذایی اضافه‌ای بر روی آنها باقی نخواهد ماند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های گریل برقی سنکور SENCOR GRILL SBG 6550BK امکان جداشدن راحت صفحه‌ها و همچنین شست‌و‌شو آنها است. کاربر امکان تمیز کردن صفحه‌ها حتی در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. 

دسته ساندویچ‌ساز از جنس با کیفیت و بیشترین طول عمر بالا تولید شده است. این دسته در مقابل حرارت بیشترین مقاومت را داشته و آسیبی را به کاربر نخواهد رساند. دسته به باز و بسته کردن راحت درب بسیار کمک کرده و کاربر را دچار مشکل نخواهد کرد. قیمت گریل برقی سنکور SBG 6550BK بسیار مناسب بوده، اما امکانات زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. 

امکان باز و بسته کردن درب در چندین حالت متفاوت در گریل سنکور SBG 6550BK میسر است. این محصول در سه حالت بسته، 90 درجه و 180 درجه می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی گریل سنکور امکان قرار گیری درب با فاصه از صفحه پایینی است. در این فرایند امکان گریل و کباب‌پز کردن مواد غذایی بزرگ نیز میسر است. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

وجود مخزن مخصوص جمع آوری روغن از دیگر قابلیت‌های ساندویچ‌ساز و گریل سنکور مدل SENCOR SBG 6550BK است. در زیر صفحه پایین یک مخزن مخصوص جمع آوری روغن اضافی تعبیه شده است. این فرایند امکان خارج کردن راحت روغن و تمیزی آسانتر گریل خواهد شد. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

کارایی و توان بی‌نهایت گریل و کباب‌پز سنکور مدل Sencor SBG 6550BK

سنکور با تجربه بسیار بالا و امکانات بی‌نظیر خود توانسته رضایت کامل کاربر را به خود جلب نماید. سنکور در تمام طول فعالیت خود از کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی ممکن بهره گرفته است. گریل صنعتی 6550 سنکور نیز خارج از این لیست نیست و با بهره گیری از توان مصرفی 2000 وات، برترین امکانات ممکن را به ارمغان آورده است. با استفاده از توان 2000 می توان انواع مواد غذایی را با بهترین شیوه ممکن طبخ نمود. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

گریل صنعتی سنکور مدل SENCOR Content Grill SBG 6550BK امکان پخت‌و‌پز مواد غذایی بدون روغن را خواهد داشت. تهیه مواد غذایی بدون روغن موجب سالم ماندن افراد شده و غذاهایی ترد و خوشمزه را فراهم خواهد کرد. استفاده نکردن از روغن، سبب شده تمیز کردن گریل نیز بدون زحمت و در کمترین زمان ممکن به بیشترین تمیزی دست پیدا کنید. 

ساندویچ‌ساز سنکور امکان تهیه انواع موادغذایی را فراهم آورده است. تهیه انواع ساندویچ، گریل کردن گوشت، مرغ، کباب کردن استیک و ... از مهم‌ترین فعالیت‌های ساندویچ‌ساز و گریل SENCOR SBG 6550 می‌باشد. تمام این قابلیت‌ها به بهترین نحو ممکن ایجاد شده و می‌تواند هر کاربری را شگفت زده نماید. 

گریل برقی سنکور SENCOR SBG 6550BK

گریل صنعتی سنکور از ولوم تنظیمات دما و زمان بهره‌مند شده است. با استفاده از ولوم تنظیمات می‌توان باب میل خود دما و زمان پخت را تغییر داد. امکان تغییر دما در 4 حالت متفاوت میسر است. همچنین امکان تغییر زمان نیز میسر است که کاربر با توجه به نوع مواد غذایی قادر است، فعالیت دستگاه را باب میل خود تغییر دهد. این امر در ایجاد بهترین کیفیت کمک شایانی خواهد کرد و کاربر را مجذوب خواهد کرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR GRILL SBG 6650BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,450,000 تومان
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080  نوع دستگاه : ساندویچ ساز و گریل توان مصرفی : 1400 وات تعداد خانه ها : 4 عدد جنس صفحات : نچسب چدنی با روکش تفلون قابلیت گرما دهی : همزمان دو صفحه بالا و پایین
3,890,000 تومان
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل KORKMAZ A811 کشور سازنده : ترکیه  توان مصرفی : 1800 وات نشانگر : دارد جنس دستگیره : پلاستیک پایه ضد لغزش : دارد جنس بدنه : استیل ضد زنگ صفحات مورب : دارد جنس صفحات پخت : آلومنیوم با روکش...
1,965,000 تومان
ساندویچ ساز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A316 توان 1800 وات  ظرفیت 4 عدد  دارای صفحه‌های گرانیتی نچسب  دارای محفظه‌ی جمع کردن روغن  دارای نشان‌گر کنترل دما  ساخت ترکیه
4,230,000 تومان
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK جنس بدنه: استیل ضد زنگنوع صفحات: نچسبقابلیت جدا شدن: داردارتفاع: 18 سانتی‌مترعرض: 38 سانتی‌مترعمق: 36.5 سانتی‌مترحالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجهامکان تنظیم دما و زمان:...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام