×

سرویس قابلمه کرکماز A1660 Alfa

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه
سرویس قابلمه کرکماز مدل KORKMAZ Cookware Set Alfa A1660

جنس بدنه: استیل سه لایه با آلیاژ 18/10 کروم
کاملا نچسب
جنس کف: چدن
تعداد پارچه: 9 پارچه
بزرگترین قابلمه: 12*24 سانتی‌متر و یا 5.4 لیتر
سایر قابلمه‌ها: 5.4 لیتر، 3.8 لیتر، 3.5 لیتر و 2 لیتر کلا درب دار
سایز ماهیتابه: 3 لیتر بدون درب

ادامه مطلب
2,000,000 تومان
گارانتی
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل KORKMAZ Cookware Set A1660

«وسایل آشپزخانه» اولویت اصلی و مهم در هر خانه‌ای را دارند. با لوازم خانگی و آشپزخانه با کیفیت منزل کامل می‌شود. مهمترین وسیله در هر آشپزخانه بدون شک «سرویس قابلمه» است. قابلمه از سالیان بسیار دور در دسترس مردم بوده و امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. در ابتدا سرویس قابلمه‌ها از جنس سنگ بوده و کیفیتی مناسبی نداشتند. اما با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی حال شاهد حضور طیف وسیعی از انواع قابلمه با کیفیت‌های مناسب و متفاوت هستیم. یکی از برترین و برندهایی که در تولید سرویس قابلمه نقش ایفا می‌کند، برند محبوب کرکماز است. «کرکماز» از اوایل قرن 20 با مردم همراه بوده و با تجربه بالای خود از تمامی نیازهای جامعه با خبر است. کرکماز از جنس‌های متفاوتی در تولید سرویس قابلمه بهره می‌گیرد که شاید بهترین آنها استیل باشد. قبل از این مدل پرطرفدار این برند همانندسرویس قابلمه کرکماز Astra A1900 را بررسی کرده‌ایم حال در ادامه به بررسی سرویس قابلمه استیل 9 پارچه کرکماز سری معروف آلفا مدل A1660 می‌پردازیم، با آف خرید همراه باشید.

کیفیت عالی سرویس قابلمه ارزان Korkamz A1660

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل Korkmaz Alfa A1660

سرویس قابلمه پر مصرف‌ترین و پر کاربردترین وسیله در هر آشپزخانه‌ای است. همین یک دلیل گویا است که باید لوازم خانگی از کیفیت ساخت عالی برخوردار باشد. در معرض دید بودن قابلمه نیز طلب می‌کند که ظاهر سرویس قابلمه از زیبایی بی‌نظیر و با کیفیت بهره بگیرد. کرکماز نیز با سابقه طولانی و استفاده از دانش روز دنیا توانسته محصولاتی درخور و شایسته مصرف‌کننده تولید نماید.

سرویس قابلمه 9 پارچه مدل 1660 Alfa از تعداد متفاوتی قابلمه و ماهیتابه کمک گرفته است. سرویس قابلمه از تعداد 4 عدد قابلمه و یک ماهیتابه با سایزهای متفاوت و کارایی‌های متفاوت کمک گرفته است. بزرگترین قابلمه از سایز 12*24 سانتی‌متر و یا حجم 5.4 لیتر بهره گرفته است. این قابلمه در مهمانی‌های بزرگ بیشترین کارایی را خواهد داشت. قابلمه 8*24 سانتی‌متر با حجم 3.8 لیتر، قابلمه 11*20 سانتی‌متر با حجم 3.5 لیتر و قابلمه 10*16 با حجم 2 لیتر قابلمه‌های دیگر این محصول بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند.

ماهیتابه سرویس قابلمه کرکماز A1660 از سایز 7*24 سانتی‌متر با حجم 3 لیتر بهره گرفته است. حجم سه لیتر امکان تهیه و پخت انواع مواد غذایی را فراهم خواهد کرد. ماهیتابه استیل 3 لیتر کرکماز با استفاده از دسته بلند از اذیت کردن کدبانو هنگام پخت‌و‌پز جلوگیری خواهد کرد و می‌تواند بیشترین کارایی را به ثبت برساند. این ماهیتابه بدون درب است.

کرکماز در سرویس قابلمه 9 پارچه مدل KORKMAZ Cookware Set Alfa A1660 از بدنه استیل بسیار مرغوب و باکیفیت بهره گرفته است. بدنه استیل بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خراش خواهد داشت و بیشترین طول عمر را خواهد داشت. بدنه استیل از ترکیب و آلیاژ نیکل-کروم بهره گرفته است. این ترکیب از نوع 18/10 بهره گرفته است و در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. جنس استیل سبب شده هیچ نوع مواد غذایی به قابلمه نچسبد و راندمان کار به نهایت خود برسد. جنس استیل سه لایه نچسب موجب شده حتی بدون آب و روغن نیز موادغذایی به قابلمه و ماهیتابه نچسبد.

وزن این محصول به لطف استفاده از بدنه استیل، بسیار کمتر از حد معمول شده و حمل را بسیار راحت‌تر خواهد شد. شست‌و‌شو سرویس قابلمه کرکماز مدل Alfa 1660 بسیار راحت انجام شده و بیشترین تمیزی ممکن را فراهم خواهد کرد. شست‌و‌شو سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز ترکیه مدل A1660 حتی در ماشین ظرفشویی نیز امکان پذیر است و کمترین زحمت را دچار کاربر خواهد کرد.

سرویس قابلمه 9 پارچه کرکماز مدل KORKMAZ 9PCS Alfa 1660 از درب‌های شیشه‌ای کمک گرفته است. قابلمه‌ها از درب‌های شیشه‌ای نشکن با بهترین کیفیت ممکن توانسته بیشترین کارایی را فراهم کرده است. درب‌های این سرویس قابلمه شفاف بوده و مراحل پخت‌و‌پز به طور کامل قابل مشاهده است. بر روی درب منفذی جهت خروج بخار تعبیه شده است.

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل Korkmaz Alfa A1660

یکی دیگر از دلایل موفقیت کرکماز در فروش سرویس قابلمه 9 پارچه استیل مدل Alfa 1660 استفاده از دسته‌های عایق است. حمل سرویس قابلمه‌های قدیمی به دلیل گرم شدن دسته بسیار سخت و آزار دهنده بوده است. اما کرکماز با استفاده از تکنولوژی برتر و تغییراتی اندک توانسته این عیب را برای همیشه برطرف نماید. این دسته‌ها کاملا عایق بوده و در برابر گرما بسیار مقاوم هستند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
KORKMAZ Cookware SET Alfa 1660
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام