×

مخلوط کن سنکور SBU 7873VT

نام تجاری:
دسته بندی: غذاساز و خردکن
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT

توان: 1500 وات
ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
جنس پارچ: تریتان
ظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیتر
تعداد برنامه: 7 برنامه
جنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیوم
چرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

ادامه مطلب
4,350,000 تومان
رنگ
  • بنفش
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت میکسر سنکور SENCOR Vacuum Super Blender SBU 7873VT

تهیه آبمیوه درگذشته زحمات بسیار زیادی را به مصرف‌کننده تحمیل می‌کرد. بعضی وقت‌ها نیز آب‌میوه‌های غیرطبیعی به‌صورت پاستوریزه تهیه می‌شد که در بیشتر موارد هیچ ارزش غذایی نداشت. با پیشرفت علم این معدل برای همیشه حل شد و محصولاتی با کیفیت و کارایی بی‌نظیر وظیفه تولید آبمیوه طبیعی و سالم را بر عهده گرفتند. مخلوط کن و میکسر جزو محصولات پرمصرف در تهیه آبمیوه است و رضایت کامل مشتری را کسب خواهد کرد. آب‌میوه‌های ترکیبی و خوش طعم در کمترین زمان ممکن با استفاده از مخلوط کن امکان پذیر است. قیمت مخلوط کن یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید آن است، که برند سنکور در این موضوع بسیار موفق عمل کرده است و مخلوط‌کن‌های ارزان قیمت زیادی را روانه بازار کرده است. سنکور با تولید مخلوط کن ارزان SBU 7871GR و SBU 7873VT توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

دیزاین مخلوط‌کن سنکور SBU 7873VT

مخلوط کن ورزشی سنکور SENCOR SBU 7873VT

زمانی که از کنار فروشگاهی رد می‌شوید، ظاهر و رنگ جذاب یک محصول می‌تواند نظر شما را به خود جذب کند. سنکور نیز یکی از تولیدکنندگان بسیار موفق است که از ظاهر زیبا و رنگ‌بندی بسیار خلاقانه استفاده کرده است. این عوامل سبب شده محصولات سنکور فروش مناسبی را رقم بزنند و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهند. 

سنکور در ساخت مخلوط‌کن Sencor SBU 7873VT  از ظاهر مدرن و رنگ بنفش بهره گرفته است. این ترکیب فوق‌العاده توانسته فروش زیادی را به سود خود رقم بزند. سنکور از بدنه پلاستیک بهره گرفته است. بدنه پلاستیک سبک و ارگونومیک طراحی‌شده و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر کرده است. بدنه پلاستیکی بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خش را خواهد داشت و طول عمر بالا را فراهم خواهد کرد. جنس این بدنه بسیار مرغوب بوده و رنگ سه لایه آن برای همیشه ثابت و بدون ایراد باقی خواهد ماند.

مخلوط کن و میکسر سنکور 7873VT از پارچ بزرگ و بسیار مقاوم بهره گرفته است. این پارچ با حجم 1.5 لیتر امکان تهیه حجم زیادی از آب میوه را فراهم خواهد کرد. این قابلیت موجب شده در مهمانی‌های بزرگ نیز این مخلوط‌کن بیشترین بازدهی را داشته باشد. جنس این پارچ از نوع تریتان است. تریتان نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است که در برابر ضربه فوق‌العاده است. سنکور برای اولین بار از جنس Tritan بهره گرفته اما بازخورد مناسبی داشته و تمامی مصرف کنندگان از این جنس کاملاً راضی هستند. جنس تریتان شفاف طراحی شده و امکان مشاهده مراحل آماده سازی را فراهم می‌کند. این پارچ سبک تولید شده و امکان حمل راحت را فراهم آورده است. درب این پارچ هوشمندانه طراحی شده و به طور کامل خلأ ایجاد کرده و مانع از ورود هوا به داخل پارچ خواهد شد.

مخلوط کن ورزشی سنکور SENCOR SBU 7873VT

سنکور در ساخت مخلوط‌کن و شیکر ورزشی Sencor 7873VT از دو بطری همراه کمک گرفته است. این دو بطری با حجم 0.7 لیتر امکان حمل به هر مکان را میسر کرده است. ورزشکاران از این دو بطری بیشترین بهره را خواهند برد. مصرف‌کننده قادر خواهد بود با استفاده از پارچ بزرگ مخلوط مقوی و تازه را تهیه نماید و آن را در دو بطری کوچک‌تر به هر مکانی که می‌خواهد با خود حمل نماید. جنس این دو پارچ نیز از نوع تریتان است و در اثر افتادن مقاومت بالایی را از خود به نمایش گذاشته است. این مخلوط کن از درب بسیار پیشرفته بهره گرفته است. این درب مانع از ورود هوا به داخل پارچ خواهد شد و از اکسید شدن آب میوه جلوگیری خواهد کرد و برای مدت طولانی آبمیوه را سالم نگه خواهد داشت.

اگر آبمیوه برای مدت طولانی مورداستفاده قرار نگیرد، مواد مغذی داخل آن ته‌نشین می‌شوند. این ته‌نشین شدن طعم آبمیوه را تغییر خواهد داد. برای حل این مشکل سنکور از شیکر کوچک و قابل‌حمل استفاده کرده است. با استفاده از این شیکر مصرف کننده می‌تواند در هر زمان برای یک‌بار دیگر مواد غذایی و آبمیوه را مخلوط کرده تا طعم طبیعی و واقعی را تجربه نماید.

مخلوط‌کن سنکور SENCOR Vacuum Super Blender SBU 7873VT از تیغه‌های تمام استیل بهره گرفته است. تیغه استیل تأثیری بر طعم مواد غذایی نخواهد داشت و طعمی کاملاً طبیعی را به کاربر خواهد بخشید. این تیغه از 8 پره تولیدشده و با توجه به شکل خاص خود بیشترین سطح تماس را با میوه خواهد داشت. برای طول عمر بیشتر تیغه، سنکور از روکش تیتانیوم بهره گرفته است. تیتانیوم هم از استحکام بسیار بالا را داشته و طول عمر مفید را تضمین خواهد کرد.

مخلوط کن ورزشی سنکور SENCOR SBU 7873VT

بر روی بدنه شیکر ورزشی سنکور مدل SBU 7873vt پنل تنظیمات جای خوش کرده است. پنل تنظیمات کلیدهای چندگانه را در خود جای‌داده است. این پنل تنظیمات امکان تنظیم فعالیت‌های متفاوت را برای مخلوط‌کن فراهم کرده است. مصرف‌کننده از طریق این پنل می‌تواند نوع فعالیت را تعیین کرده و شاهد عملکرد بی‌نظیر از مخلوط‌کن خواهد بود.

کارایی میکسر سنکور Sencor SBU 7873VT

توان یک محصول کارایی و کیفیت آن را به نمایش می‌گذارد. سنکور از توان 1500 وات در ساخت مخلوط کن 7873VT بهره گرفته است. توان 1500 وات می‌تواند بیشترین سطح کارایی را با کمترین سطح انرژی به ارمغان بیاورد. توان 1500 وات کم‌ترین صدا را ایجاد کرده و و محیطی آرام را فراهم خواهد آورد. توان 1500 وات انرژی لازم برای تهیه انواع نوشیدنی در کمترین زمان ممکن را فراهم خواهد آورد.

مخلوط کن ورزشی سنکور SENCOR SBU 7873VT

مخلوط‌کن سنکور مدل 7873 از چندین برنامه پیش‌فرض استفاده کرده است. برنامه‌های خودکار امکان تهیه انواع مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است. مصرف‌کننده تنها کافی است مواد غذایی را در پارچ قرار داده و برنامه را تعیین نماید. این فرایند سبب شده مخلوط‌کن به‌طور خودکار میزان چرخش را تعیین کرده و مخلوطی بی‌نظیر را فراهم کرده است.

سنکور از 7 برنامه پیش‌فرض در ساخت مخلوط کن کمک گرفته است. 7 برنامه مخلوط کن شامل اسموتی ساز، اسموتی غلیظ، مخلوط کردن مواد غذایی، خرد کردن مواد غذایی سخت، خرد کردن یخ، تهیه سس و عملکرد پالس می‌باشد. این برنامه‌ها هرکدام وظیفه متنوعی را برعهده خواهد گرفت و می‌توانند بازدهی را به نهایت خود برسانند. اسموتی به دلیل وجود تکه‌هایی از میوه بیشترین سطح از ویتامین را به وجود آورده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. اسموتی برای ورزشکاران نیاز مبرم محسوب می‌شود و اسموتی ساز سنکور در میان رقبا بیشترین کیفیت را خواهد داشت.

قیمت میکسر سنکور SENCOR Vacuum Super Blender SBU 7873VT بسیار مناسب بوده اما کارایی زیادی را از خود به نمایش گذاشته است. یکی از برترین قابلیت‌های مخلوط و میکسر سنکور توان چرخش 28000 دور در دقیقه می‌باشد. امکان چرخش تیغه 28000 دور در دقیقه توانایی تهیه آب‌میوه به بهترین شیوه و در کمترین زمان را فراهم خواهد ساخت.

مخلوط کن ورزشی سنکور SENCOR SBU 7873VT

ایمنی مصرف‌کنندگان یکی از قابلیت‌هایی است، که سنکور توجه ویژه به آن داشته است. بر همین اساس سنکور در ساخت مخلوط‌کن خانگی 7873 از سیستم یکپارچگی کمک گرفته‌اند. سیستم یکپارچگی موجب شده تا زمانی که تمام قطعات به‌صورت کاملاً درست بر روی‌هم قرار نگیرند، دستگاه روشن نخواهد شد. یکی دیگر از سیستم‌های ایمنی، استفاده از پایه‌های ضد لرزش است که مانع از هرگونه آسیب حین فعالیت خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Blender SBU 7873VT

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک بادوام
اقلام همراه
2 بطری یا ظرفیت 0.7 لیتر و سری شیکر قابل حمل
سایر ویژگی و امکانات
7 برنامه پیش‌فرض | امکان تهیه اسموتی | چرخش 28000 دور در دقیقه | پایه‌های ضد لرزش و سیستم یکپارچگی
توان مصرفی
1500 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعت متفاوت و عملکرد پالس
جنس پارچ مخلوط کن
تریتان با بیشترین استحکام
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
عملکرد پالس
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
7,800,000 تومان
غذا ساز فیلیپس مدل HR7775  توان مصرفی : 1000 وات تعداد کار : چند کاره نوع پنل : ولوم چرخشی قابلیت خلال کردن : دارد قابلیت خرد کردن یخ : دارد قابلیت رنده کردن : دارد همزن : دارد آب مرکبات گیر : دارد آبمیوه گیری : دارد...
1,400,000 تومان
خردکن کرکماز Korkmaz A460 توان 900 وات / 1250 میلی لیتر - 4 تیغه دارای کاسه شیشه ای با ظرفیت 1250 میلی لیتر طراحی ارگونومیک 4 تیغه استیل ضد زنگ با کیفیت بالا دارای سیستم حفاظتی که از دسترسی به تیغه ها در حین کار...
0 تومان
چرخ گوشت پرشیا مدل PERSIA PR-9600 توان مصرفی : 2000 وات جنس بدنه : فلز ضد زنگ موتور : گیربکسی تعداد سری : 3 عدد تعداد تیغه : 4 عدد قابلیت ها : جداشدن تیغه عملکرد : سوسیس ساز، چرخ گوشت، کبه ساز، کباب ساز مجهز به :...
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
1,940,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ مشکی

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام