×

سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا PR-4410

نام تجاری:
دسته بندی: سرویس قابلمه

سرویس قابلمه 11 پارچه گرانیتی پرشیا مدل PERSIA Cookware Set PR-4410

جنس گرانیت سه لایه
جنس کف 7 لایه
تعداد 11 پارچه
چهار قابلمه درب دار
ماهیتابه بزرگ درب دار
امکان پخت بدون روغن
استفاده از درب پیرکس شفاف
استفاده از دسته‌های عایق در برابر گرما

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • آبی ارغوانی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت سرویس قابلمه 11 پارچه گرانیتی پرشیا فرانس مدل PERSIA Cookware Set PR-4410

قابلمه اصلی‌ترین وسیله برای «پخت‌و‌پز» در هر خانه‌ای است. قابلمه‌ها در طول تاریخ تحولات بسیاری داشته‌اند و به پیشرفت چشمگیری دست یافته‌اند. حال بعد از چندین سال سرویس‌های کاملی از قابلمه به بازار آمده‌اند که توان رفع تمامی نیازهای مصرف کننده را دارند. پرشیا فرانس یکی از برترین کمپانی‌هایی است که در تولید «سرویس قابلمه» فعالیت دارد. پرشیا فرانس کمپانی است که تمام محصولات خود را با تکنولوژی و تحت لیسانس فرانسه و در کشور چین تولید می‌کند. تمامی سرویس قابلمه‌های پرشیا فرانس از برترین قابلیت‌های روز دنیا بهره‌مند شده‌اند و با گارانتی 18 ماهه عرضه می‌شوند. از میان سرویس قابلمه‌های تولیدی پرشیا می‌توان به PR-4511 و PR-4410 اشاره کرد.

طراحی و کیفیت ساخت سرویس قابلمه گرانیتی پرشیا مدل PERSIA France PR-4410

پرشیا سابقه بیش از 15 ساله در بازار ایران دارد و به خوبی با سلیقه ما ایرانیان آشنا است. از این محصولاتی بسیار زیبا و با طراحی مدرن تولید کرده است که پاسخگوی هر نیازی خواهد بود. یکی از برترین مدل‌های تولیدی در کمپانی پرشیا فرانس سرویس قابلمه‌های آن است و در این میان سرویس قابلمه 11 پارچه 4410 جایگاه ویژه‌ای دارد.

سرویس قابلمه پرشیا فرانس مدل PR 4410 از جنس گرانیت بهره‌مند شده است. جنس گرانیت در تمامی تحقیقات به عنوان یکی از برترین جنس‌ها برای تولید سرویس قابلمه بوده است. پرشیا فرانس نیز با تقویت این جنس گرانیت به وسیله لایه‌ای از مرمر توانسته مقاومت این قابلمه‌ها را به نهایت خود برساند. پرشیا از گرانیت سه لایه در ساخت این سرویس قابلمه کمک گرفته که در برابر حرارت و خط و خراش بسیار مقاوم است. ضخامت بدنه سرویس قابلمه پرشیا مدل PR-4410 به 1.7 میلی‌متر رسیده و مقاومت را به نهایت خود رسانده است. وزن سرویس قابلمه 11 پارچه پرشیا 4410 بسیار اندک بوده و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت کرده است.

استفاده از پوشش رنگ سه لایه سبب شده این سرویس قابلمه رنگ کاملا ثابت و بدون تغییر داشته باشد. این قابلیت موجب زیبایی بی‌نظیر و طول عمر بالای سرویس قابلمه شده است. سرویس قابلمه پرشیا مدل PERSIA Cookware Set PR 4410 از جنس کف 7 لایه بهره گرفته است. جنس کف یکی از مهم‌ترین عامل‌های تعیین کننده در کیفیت سرویس قابلمه است. جنس کف به کار رفته در این سرویس، کاملا ضد خش بوده و برای مذت طولانی بدون تغییر باقی خواهد ماند. این کفی امکان شعله پخش کن دارد که سبب شده مواد غذایی یکدست و به صورت همزمان طبخ شوند.

سرویس قابلمه 11 پارچه گرانیتی پرشیا 4410 در فضای داخلی بیشترین مقاومت در برابر گرما را خواهد داشت. این امر سبب شده مواد غذایی حتی بدون روغن نیز به راحتی طبخ شوند و آثاری از چسبیدن غذا به کف سرویس قابلمه مشاهده نشود. نچسب بودن سرویس قابلمه سبب شست‌و‌شو راحت‌تر سرویس قابلمه شده و رضایت کامل مصرف کننده را به همراه خواهد داشت.

پرشیا فرانس از درب پیرکس در سرویس قابلمه گرانیتی 11 پارچه PR-4410 بهره گرفته است. درب پیرکس سبب شده کاربر تمامی مراحل پخت را مشاهده کرده و در زمان نیار اقدامات لازم را انجام دهد. با استفاده از حاشیه‌های سیلیکونی امکان خروج بخار از درب وجود ندارد و تنها از منفذ این درب بخار خروج خواهد داشت. درب نشکن سرویس قابلمه پرشیا موجب دم کشیدن و پخت کامل مواد غذایی خواهد شد.

سرویس قابلمه پرشیا مدل PR-4410

سرویس گرانیتی ارزان قیمت پرشیا مدل PR-4410 از تعداد 11 پارچه بهره‌مند شده است. این تعداد شامل یک ماهیتابه بزرگ نیز می‌شود. ماهیتابه بزرگ با سایز 24 سانتی‌متر از دسته بلند بهره گرفته و کاربر را در امنیت کامل قرار می‌دهد. ماخیتابه این سرویس قابلمه از درب پیرکس نیز بهره گرفته و امکان سرخ کردن مواد غذایی بدون روغن را نیز خواهد داشت.

سرویس قابلمه 11 پارچه پرشیا PERSIA PR 4410 از 4 قابلمه با سایزهای متفاوت بهره گرفته است. سایز قابلمه‌ها متفاوت بوده و با توجه به نیاز مصرف‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایز 20،24،28 و 20 سانتی‌متر اندازه‌های متفاوتی است که در ساخت این سرویس قابلمه مورد استفاده قرار گرفته است. تمامی این قابلمه‌ها از درب پیرکس مخصوص بهره‌مند شده‌اند.

کمپانی پرشیا به منظور رفع مشکل گرم شدن دسته، از دسته‌های مقاومت در برابر گرما بهره گرفته است. جنس دسته‌ها بیشترین مقاومت در برابر گرما را دارند و می‌تواند بالاترین بازدهی مثبت را فراهم نماید. این دسته‌ها با طراحی خاص خود در برابر مانع از جذب حرارت شده و حمل را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Cookware Set PR 4410
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,067,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 9 پارچه‌ی استیل کرکماز ترکیه A1609 تعداد 9 پارچه از جنس استیل ضد زنگ 18/10 دارای 3 عدد قابلمه‌ی درب داردارای یک ماهیتابه‌ی درب‌دار دارای یک ماهیتابه‌ی بدون درب دسته‌های فلزی و ساده درب‌های شیشه‌ای و...
4,800,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی استیل کرکماز ترکیه مدل A1974 تعداد 8 پارچه از جنس استیل ضد زنگ با خلوص 18/10 دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 24، 20 و 16 سانتی‌متری دارای ماهیتابه‌ی 24 سانتی‌متریدارای منفذ خروجی بخار دارای درب شیشه‌ای...
3,500,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1149 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,895,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه‌ی کرکماز ترکیه مدل A1148 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه
6,400,000 تومان
سرویس قابلمه‌ی 8 پارچه و استیل کرکماز ترکیه مدل A1999 تعداد 8 پارچه از جنس استیل 18/10سه عدد قابلمه و یک عدد ماهیتابهدرب‌های شیشه‌ای و مقاوم در برابر ضربه و شکستگیدسته‌های فلزی و زیبادارای منفذ خروج بخارساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام