×

سرخ کن چند کاره سنکور Sencor SFR 9300BK

نام تجاری:
دسته بندی: سنکور
سرخ کن همه کاره‌ی سنکور مدل SFR 9300BK

توان 1800 وات 
4.8 لیتری 
دارای 18 برنامه 
بخارپز، پلوپز،‌ گریل،‌ سرخ کن و ...
رنگ مشکی 
ساخت جمهوری چک 
مونتاژ چین

ادامه مطلب
4,990,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات سرخ‌کن چند کاره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 9300BK

یک سرخ کن فوق‌العاده با امکانات زیاد و کیفیت عالی، آشپزی کردن را بسیار راحت‌تر می‌کند. امروزه محصولات بسیار متنوعی در بازار وجود دارند و این تنوع برند و کارایی شاید باعث سردرگمی شما گردد. بهترین گزینه برای شما بایستی نیازهای شما را به خوبی برطرف کند. علاوه بر آن باید قیمت و کارایی مناسبی هم داشته باشد. سرخ کن چند منظوره‌ی سنکور مدل SFR 9300BK را می‌توان به جرات یکی از بهترین و کامل‌ترین سرخ کن‌های موجود در بازار نامید. این سرخ کن هم از قیمت نسبتا مناسب‌تری برخوردار است و هم اینکه تعداد عملکردهای بسیار زیادی دارد. این سرخ کن سنکور را می‌توان یک سرآشپز حرفه‌ای معرفی کرد زیرا کمتر کاری در آشپزخانه وجود دارد که سرخ کن SFR 9300BK از عهده‌ی آن بر نیاید. برای خرید جهیزیه و تکمیل آشپزخانه‌ی خود حتما این محصول را در نظر داشته باشید زیرا بسیاری از هزینه‌ها را برای شما کاهش خواهد داد. در ادامه عملکرد و کارایی این سرخ کن همه کاره مورد بررسی قرار گرفته شده است. 

   

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

یک سرخ کن تمام عیار و کامل بیشترین نقش را در آشپزخانه‌ی شما به عهده خواهد گرفت. سرخ کن 9300 سنکور مخصوص سرآشپزهای حرفه‌ای است و شما می‌توانید یکی از این سرآشپزها باشید. این سرخ کن همه فن حریف به راحتی هر نوع غذا و خوراکی را برای شما آماده می‌کند. سرخ کن Sencor SFR 9300BK از توان 1800 وات برخوردار است و هر نوع ماده‌ی غذایی را در کمترین زمان آماده می‌کند. این توان قطعا برازنده‌ی یک سرخ کن فوق‌العاده می‌باشد. برای هر برنامه و عملکرد که بخواهید انتخاب کنید سرخ کن به صورت خودکار و پیش‌فرض دمای مورد نظر را تنظیم می‌کند اما شما به صورت دستی و بنا به نیازتان می‌توانید دمای سرخ کن را بین 40 تا 240 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید و این بسیار عالی است. زمان آشپزی را هم شما خودتان می‌توانید تنظیم کنید تا آشپزی مطابق میل شما باشد. کمتر کسی می‌تواند از این سرخ کن سنکور ایراد بگیرد زیرا تمامی کم و کاستی‌های آشپزخانه‌ی شما را پوشش خواهد داد.

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

سرخ کن sfr 9300bk به صورت تک رنگ و مشکی به بازار عرضه شده و رنگ و طرح دیگری ندارد. بدنه‌ی این سرخ کن از جنس آلومینیومی است و بالاترین طول عمر را دارد. همچنین انتقال و پخش حرارت را بسیار سریع‌تر انجان خواهد داد. لایه‌ی داخلی سرخ کن هم کاملا نچسب است تا آشپزی کردن بسیار راحت‌تر باشد و بتوانید غذاهای بدون روغن و کم چرب تهیه کنید. ظرف داخلی سرخ کن 4.8 لیتر گنجایش دارد و این اندازه تقریبا برای خانواده‌های معمولی کافی به نظر می‌رسد. درب شیشه‌ای همراه با دستگیره‌ی بسیار زیبای این سرخ کن هم طراحی بی‌نظیری به محصول بخشیده است و جابجایی درب سرخ کن را راحت‌تر نموده است. 

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

سرخ کن سنکور مدل Sencor sfr 9300bk برای استفاده‌ی بهتر و راحتی کار شما از 18 برنامه‌ی پیش فرض بهره می‌برد. از طریق پنل سرخ کن می‌توانید هر برنامه‌ای که نیاز داشتید انتخاب نمایید. برنامه‌های بسیار متنوع این سرخ کن سنکور می‌تواند جوابگوی تمامی خواسته‌های شما باشد. برای تهیه کردن غذای سرخ کردنی و بدون روغن کافی است عملکرد سرخ کردن را انتخاب کنید تا به بهترین شکل غذای سرخ شده برای شما آماده شود. اگر می‌خواهید میوه و سبزیجات را بخارپز کنید این سرخ کن در خدمت شماست. برای درست کردن انواع سوپ و کیک و شیرینی هم می‌توانید از این محصول عالی سنکور استفاده کنید. به لطف بهره‌گیری از صفحه‌ی کاملا نچسب می‌توانید انواع گوشت و کباب خانگی درست کنید و همچنین با استفاده از وسایل جانبی می‌توانید مرغ سوخاری درست کنید و لذت ببرید. 

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

شما برای انجام تنظیمات لازم می‌توانید از طریق پنل به راحتی هر برنامه‌ای را که می‌خواهید انتخاب کنید و زمان و دمای دلخواه را به سرخ کن بدهید. تمامی قطعات هم به راحتی از هم جدا می‌شود و بعد از هر بار استفاده می‌توانید هم با دست و هم با ماشین ظرف‌شویی این قطعات را شستشو دهید. این‌گونه برای آشپزی دیگر نیازی به وسایل دیگر ندارید و می‌توانید در هزینه‌های خود نهایت صرفه‌جویی را داشته باشید. برای خرید سرخکن چند کاره‌ی سنکور مدل Sencor SFR 9300BK با کارشناسان آف خرید در تماس باشید و با گارانتی معتبر از هر جای ایران که باشید می‌توانید خرید را انجام دهید. 

مشخصات فنی سرخ کن Sencor SFR 9300BK

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor SFR 9300BK
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,650,000 تومان
مولتی کوکر و آرام پز 5.5 لیتر سنکور مدل SENCOR SPR 6100BK سنکور در ساخت مولتی کوکر سنکور سری 6100 از بدنه ای پلاستیک با مقاومت بسیار بالا، استفاده کرده است. مولتی کوکر سنکور از صفحه نمایشگر لمسی به منظور اعمال تغییرات...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام