×

غذاساز کنوود مدل KENWOOD 304

نام تجاری:
دسته بندی: غذاساز و خردکن
مشخصات غذا ساز چند کاره و حرفه ای کنوود مدل Kenwood 304

کنوود به منظور افزایش عملکرد و کاهش صدا و لرزش از موتور نیرومند 800 وات در غذاساز 304 بهره گرفته است. جنس بدنه ی پلاستیکی و بسیار مقاوم در برابر ضربه حمل و نقل غذاساز را بسیار راحت تر کرده است. غذا ساز کنوود مدل FDP304 قابلیت های و عملکرد های متفاوتی را همانند خردکن، مخلوط کن، رنده، خمیر زن، آب مرکبات گیر و همزن را در اختیار کاربر قرار می دهد. غذا ساز ارزان قیمت کنوود با استفاده از ظرف خرد کن 2.1 لیتر و پارچ مخلوط کن 1.2 لیتر بیشترین حجم از مواد غذایی را آماده خواهد نمود. امکان رنده کردن به حالت های درشت، ریز و ورقه ای نیز در غذاساز حرفه ای چند کاره کنوود مدل Kenwood Food Processor FDP304SI امکان پذیر است. 

ادامه مطلب
3,135,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات غذا ساز حرفه ای کنوود مدل 304

نقد و بررسی غذاساز مدل KENWOOD FDP304

کنوود جزو برندها و نام های است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و نخواهد داشت. برند خوش نام و با کیفیت کنوود در تولید لوازم خانگی کوچک سابقه بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و هواره جزو پر فروش ترین محصولات در بازار بوده است. در میان این لوازم خانگی کوچک، غذا سازهای کنوود جزو برترین و پرفروش ترین محصولات بوده اند. دلیل این امر، کیفیت زبان زد و قیمت مناسب این محصولات است. در ادامه به نقد و بررسی غذا ساز ارزان قیمت کنوود مدل 304 پرداخته ایم. 

        

طراحی و کیفیت ساخت

در نگاه اول به غذا ساز کنوود 304، به بدنه ای پلاستیکی و بسیار مقاوم برخورد خواهیم کرد. جنس بدنه بسیار با کیفیت و مرغوب تولید شده و می تواند هر نظری را به خود جلب نماید. بدنه ی تیره رنگ موجب افزایش جذابیت این محصول شده است. تمامی قطعات پلاستیکی از برترین و با کفیت ترین مواد تولید شده و طول عمر بسیار بالای غذاساز کنوود مدل 304 را تضمین می نماید. 

بر روی بدنه ی اصلی کلید ولوم مانند تعبیه شده که میزان سرعت و عملکرد را تنظیم می نماید. کاربر با استفاده از این کلید و با توجه به نوع مواد غذایی قادر است، میزان سرعت دستگاه را تنظیم نماید و بیشترین دخالت را در تولید مواد غذایی داشته باشد. 

           

موتور نیرومند و کم مصرف

در غذا ساز ها و دستگاه های چند کاره مهمترین عامل جهت افزایش کارایی، نوع و کیفیت موتور است. کنوود از موتور نیرومند 800 وات در غذاساز شش کاره ی 304 بهر گرفته است. این موتور نیرومند بیشترین قدرت را با کمترین مصرف انرژی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. ایجاد صدای بسیار کم و کمترین لرزش ممکن کار کردن با دستگاه را برای مصرف کننده بسیار راحت نموده است. 

           

عملکرد متفاوت

غذا ساز ها در بیشتر موارد چندین فعالیت را به عهده می گیرند. غذا ساز Kenwood 304 نیز از این قاعده مستثنی نیست و شش عملکرد را به نحو عالی انجام خواهد داد. عملکرد هایی همانند خرد کن، مخلوط کن، آب مرکبات گیر، همزن و خمیر زن از جمله فعالیت های متفاوت غذا ساز چند کاره ی کنوود می باشد. 

غذاساز کنوود مدل KENWOOD FDP304SI

        

برای دستیابی به هر کدام از این قابلیت ها، تنها کافی است سری مخصوص را استفاده نمایید. به راحتی هر چه تمام تر می توان و با به کار گیری ظرف های مخصوص و تیغه های مخصوص می توان عملکرد دستگاه را تغییر داد. 

ظرف خرد کن دستگاه غذاساز کنوود مدل 304 از طرفیت 2.5 لیتر کمک گرفته است. این حجم برای خرد کردن انواع مواد غذایی به میزان بسار زیاد کافی است و می تواند هر مصرف کننده ای را کامل راضی نماید. 

مخلوط کردن از دیگر قابلیت های غذاساز فیلپس است. با جای گذاری پارچ 1.2 لیتری بر روی غذاساز 6 کاره ی کنوود مدل FDP304 می توان عمل مخلوط کردن انواع مواد غذایی را به دستگاه سپرد. همچنین با قرار دادن سری مخصوص می توان آب مرکبات تازه و طبیعی را برای همیشه در اختیار خانواده قرار داد. 

از مهمترین عملکرد های غذاساز کنوود مدل 304، می توان به خاصیت رنده کردن اشاره کرد. استفاده از دو دیسک رنده کار را برای کاربر بسیار آسان نموده است. غذاساز کنوود به لطف استفاده از رنده با سایز های متفاوت امکان رنده کردن به انواع ریز، درست و ورقه ای را برای کاربر به ارمغان آورده است. 

یکی دیگر از وظایف غذاساز حرفه ای کنوود مدل Kenwood FDP304 قابلیت خمیر کردن مواد غذایی است. این محصول قادر است در کمترین زمان بهترین کوله های خمیر را از انواع ترکیبات در اختیار کاربر قرار دهد و به طور کامل مصرف کننده را راضی و دلگرم از خرید نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Kenwood FDP304SI

مشخصات

نوع
غذاساز چند کاره کنوود
سایر ویژگی و امکانات
خردکردن، مخلوط کردن، آب مرکبات گیر، رنده کردن، همزن، خمیرزن
توان مصرفی
800 وات
کاسه
پلاستیکی
ظرفیت کاسه
2.5 لیتر ظرفیت کاسه ی خرد کن و 1.2 لیتر ظرفیت پارچ مخلوط کن
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
7,800,000 تومان
غذا ساز فیلیپس مدل HR7775  توان مصرفی : 1000 وات تعداد کار : چند کاره نوع پنل : ولوم چرخشی قابلیت خلال کردن : دارد قابلیت خرد کردن یخ : دارد قابلیت رنده کردن : دارد همزن : دارد آب مرکبات گیر : دارد آبمیوه گیری : دارد...
1,400,000 تومان
خردکن کرکماز Korkmaz A460 توان 900 وات / 1250 میلی لیتر - 4 تیغه دارای کاسه شیشه ای با ظرفیت 1250 میلی لیتر طراحی ارگونومیک 4 تیغه استیل ضد زنگ با کیفیت بالا دارای سیستم حفاظتی که از دسترسی به تیغه ها در حین کار...
0 تومان
چرخ گوشت پرشیا مدل PERSIA PR-9600 توان مصرفی : 2000 وات جنس بدنه : فلز ضد زنگ موتور : گیربکسی تعداد سری : 3 عدد تعداد تیغه : 4 عدد قابلیت ها : جداشدن تیغه عملکرد : سوسیس ساز، چرخ گوشت، کبه ساز، کباب ساز مجهز به :...
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
1,940,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ مشکی

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام