×

غذاساز ناسا الکتریک NS-626

نام تجاری:
دسته بندی: غذاساز
غذاساز ناسا الکتریک مدل NASA electric Food Processor NS-626

ناسا الکتریک در ساخت غذاساز 626 از توان مصرفی 800 وات بهره گرفته است. غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-626 امکان فعالیت هایی همانند غذاساز، آب مرکبات گیر، مخلوط کن و آسیاب را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. بخش غذاساز از مخزن 2 لیتری کمک گرفته است و امکان رنده کردن و خرد کردن را به کاربر خواهد بخشید. به منظور افزایش کارایی غذاساز ارزان قیمت ناسا الکتریک مدل NASA electric NS626، شاهد استفاده از بدنه پلاستیک و استیل با وزن بسیار کم هستیم. حجم پارچ مخلوط کن غذاساز ناسا 626 برابر 1.8 لیتر است و بیشترین سطح از کارایی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد دادو تمامی تیغه های این غذا ساز از نوع استیل ضد زنگ بوده و طول عمر بالا را تضمین خواهند کرد.

ادامه مطلب
5,465,487 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات غذاساز 800 وات ناسا الکتریک مدل NS-626

   

«غذاساز» بیشترین کارایی در آشپزخانه شما را خواهد داشت. این محصولات نو ظهور با ادغام کردن چندین کارایی با یکدیگر، مصرف کننده را از خرج‌های اضافه باز خواهد داشت. برندهای متنوعی در جهان به ساخت و تولید غذاساز ها روی آورده‌اند. اما برند ناسا الکتریک با شناخت کامل از نیازها و سلیقه ایرانیان بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده است. غذاساز ارزان قیمت، کارایی عالی و طول عمر بالا از تخصص‌های ناسا الکتریک به شمار می‌رودغذاساز های متفاوتی در این کمپانی تولید شده که می‌توان از بین آنها به NS-915 اشاره کرد که با کیفیت عالی چندین سال است در بازار حضور کاملاً موفق داشته است. حال ناسا الکتریک از محصول جدید و قیمت مناسب‌تر غذاساز مدل NS-626 پرده برداشته است. فروشگاه آف خرید در ادامه به بررسی این مدل پرداخته است.

ویژگی های برتر 

غذاساز ها به دلیل کارایی‌های متفاوت همیشه شهرت داشته‌اند. این محصولات کمترین حجم را طلبیده اما بیشترین کارایی ممکن را از خود به اجرا می‌گذارند. کمپانی ناسا الکتریک هم بر همین اساس جلو رفته و محصولاتی چند کاره با قیمت ایده آل را تولید کرده استو غذاساز حرفه‌ای ناسا الکتریک مدل NS-626 جزو برترین مدل‌های تولید شده تا به امروز است. این غذاساز از بدنه پلاستیکی و استیل با طول عمر بالا کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی علاوه بر کاهش وزن چشمگیر و حمل و نقل راحت، موجب افزایش طول عمر دستگاه شده است. پلاستیک به کار رفته کاملاً مرغوب بوده و ضد خط و خراش می‌باشد.

بر روی بدنه غذا ساز ناسا الکتریک NS-626 ولوم تنظیمات نقش بسته است. مصرف کننده از طریق این پنل قادر است، با توجه به نوع فعالیت سرعت دستگاه را تنظیم نماید. این تغییر سرعت در 5 حالت متفاوت امکان پذیر است و به کاربر امکان داده با توجه به نوع مواد غذایی بیشترین کارایی را به ثبت برساند. یکی از مهم‌ترین وجه تمایز غذا ساز ناسا الکتریک 626 با سایر مدل‌ها، وجود کشو مخصوص برای نگه داری قطعات است. تمامی تیغه‌ها و رنده‌ها را می‌توان در این کشو نگه داری کرد و فضا را به بیشترین حالت افزایش داد.

«غذاساز» مهم‌ترین قابلیت این محصول است. غذاساز ها دستیار آشپزی شما هستند و در سرعت گرفتن زمان پخت بسیار تأثیر گذار هستند. غذاساز ها وظیفه‌های متنوعی را بر عهده می‌گیرند و کار آشپز را بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد. ناسا الکتریک امکان رنده کردن و خرد کردن را به غذا ساز بخشیده است. به منظور افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده ناسا الکتریک از تیغه‌های متفاوت و صفحه تمام استیل بهره گرفته است. حجم پارچ غذاساز برابر 2 لیتر است. این حجم امکان تهیه مقدار بزرگی از مواد غذایی را به صورت یکجا فراهم آورده و بیشترین کارایی را به ثبت خواهد رساند. حجم 2 لیتر نیازهای یک خانواده متوسط را برطرف خواهد کرد و می‌تواند در مهمانی‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ناسا الکتریک به منظور افزایش کارایی امکان رنده کردن را به شیوه‌های متفاوت امکان پذیر کرده است. از این رو از تیغه مخصوص رنده کوچک، تیغه مخصوص رنده بزرگ، رنده مخصوص برش‌های نازک یا چیپسی در غذاساز NASA electric NS-626 کمک گرفته است. این تیغه‌ها امکان رنده کردن به شکل‌ها و شیوه‌های متفاوت را فراهم کرده است و رضایت کامل کاربر را به ارمغان خواهد آورد. برای تکمیل این فرایند، غذاساز حرفه‌ای ناسا الکتریک مدل NS-626 از صفحه مخصوص خلال نازک کمک گرفته است. این صفحه امکان برش راحت سیب زمینی، سبزیجات و ... را فراهم آورده است. تیغه مخصوص خلال ضخیم، تیغه خردکن و تیغه مخصوص خامه زن و تخم مرغ زن از دیگر تیغه‌های کاربردی است که ناسا الکتریک در غذاساز NS-626 استفاده کرده است.

غذاساز ارزان‌قیمت ناسا الکتریک مدلان اس 626 امکان «رنده کردن» انواع مواد غذایی را خواهد داشت. به لطف استفاده از تیغه‌های متفاوت امکان رنده کردن مواد غذایی سخت نیز میسر است و قطعاً هر مصرف‌کننده را کاملاً راضی خواهد کرد. همچنین امکان خرد کردن مواد غذایی میسر است. «خرد کردن» مواد غذایی برای سالاد و ... بیشترین زمان از آشپزی را به خود اختصاص داده و موجب خستگی آشپز خواهد شد. اما غذاساز 626 ناسا الکتریک به لطف استفاده از خردکن فوق‌العاده از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کرده و بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهد داد. بر همین اساس امکان خرد کردن گوجه‌فرنگی، خیار و غیره را به بهترین شکل ممکن میسر خواهد کرد.

قیمت غذاساز ناسا الکتریک مدل NASA electric Food Processor NS-626

فعالیت دیگر غذاساز ناسا الکتریک مدل NASA electric Food Processor NS-626، «مخلوط کن» است. مخلوط کن امکانات بی نظیری را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. مخلوط کن امکان، میکس کردن انواع مواد غذایی را با هم داشته و مغذی‌ترین ترکیب‌ها را به مصرف کننده خواهد بخشید. جنس پارچ مخلوط کن از پلاستیک شفاف از نوع ABS بوده و کارایی بی نظیری را به ارمغان خواهد آورد. ناسا الکتریک از حجم 1.8 لیتر برای این پارچ کمک گرفته است. مخلوط کن توان تولید انواع اسموتی و آبمیوه‌های تازه و طبیعی را خواهد داشت و بیشترین کارایی مثبت را به ارمغان خواهد آورد. جنس تیغه مخلوط کن نیز از استیل ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی را به ثبت خواهد رساند.

«آسیاب کردن» دیگر کارکرد غذاساز ناسا الکتریک NS-626 می‌باشد. مواد غذایی سخت همانند مغز گردو، مغز بادام و دانه‌های قهوه به راحتی توسط غذاساز حرفه‌ای ناسا الکتریک NASA electric NS-626 آسیاب می‌شوند. ناسا الکتریک با استفاده از تیغه‌های تمام استیل و ضد زنگ قادر است، هر نوع مواد غذایی را در کمترین زمان به پودر تبدیل نماید. ظرفیت این آسیاب برابر 60 گرم بوده و بیشترین حجم از مواد غذایی را در کمترین زمان آسیاب خواهد کرد.

آخرین عملکرد غذاساز ناسا الکتریک فعالیت «مرکبات گیر» است. ناسا الکتریک در غذاساز قیمت مناسب NASA electric Food Processor NS-626 امکان تولید آب مرکبات گیر را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. با استفاده از این عملکرد مصرف کننده قادر است، آب پرتقال و یا آب لیمو را کاملاً تازه و طبیعی سرشار از ویتامین را برای فرزندانتان آماده نماید.

ناسا الکتریک ایمنی کامل برای مصرف کننده را نیز در نظر گرفته است. به همین دلیل از امکان خاموش شدن خودکار بهره گرفته است. این سیستم ایمنی مانع از داغ شدن موتور شده و طول عمر مفید را به نهایت رسانده است. ناسا الکتریک همچنین از پایه‌های ضد لرزش در غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-626 کمک گرفته است. یکی دیگر از مهم‌ترین گزینه‌های ایمنی که در غذا ساز ناسا تعبیه شده است، سیستم ضد چکه است. این محصول به لطف سیستم ضد چکه، بیشترین سطح از تمیزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NASA electric NS-626 از توان خروجی 800 وات بهره‌مند شده است. توان خروجی 800 وات بیشترین عملکرد و راندمان مثبت را به ثبت رسانده است و توانایی انجام هر فعالیتی را میسر کرده است. ناسا الکتریک به لطف استفاده از این توان کمترین صدا و لرزش را ایجاد کرده و محیطی ساکت و کاملاً آرام را فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
NASA electric NS-626

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک
توان مصرف برق
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته و عملکرد پالس
قابل شست و شو
بله
خردکن
بله
مخلوط کن
بله
ظرفیت مخلوط کن
1.8 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,780,000 تومان
گوشت کوب برقی کرکماز مدل KORKMAZ A447 توان مصرفی : 850 وات جنس بدنه : پلاستیک مقاوم جنس میله : استیل ضد زنگ جنس تیغه ها : استیل ضد زنگ جنس سری همزن : استیل ضد زنگ ظرفیت گوشت کوب : 1.5 لیتر ظرفیت خرد کن : 1 لیتر تعداد...
1,940,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ مشکی
2,450,000 تومان
گوشت‌کوب 4 کاره‌ی سنکور مدل Sencor SHB 5604RD توان و قدرت 1000 واتدارای 20 سرعت متفاوتدارای محفظه‌ی 0.8 لیتری از جنس پلاستیکدارای حالت توربوتیغه‌های کاملا فولادیدارای سری همزنرنگ قرمز
6,449,000 تومان
ماشین آشپزخانه‌ی سنکور مدل Sencor STM 4460GG دارای توان 1000 واتمجهز به همزن کاسه‌دار 4.5 لیتریدارای غذاساز و انواع رندهدارای چرخ گوشت و سوسیس سازمجهز به مخلوط کندارای 8 حالت سرعتصدای پایین و کمتر از 85 دسی‌بلرنگ سبز
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
5,675,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-MK 1151 جنس بدنه: استیل ضد زنگتوان: 1300 واتهمزن: داردظرفیت همزن: 6.5 لیترتعداد میله های همزن: 3 میله استیلچرخ گوشت: داردتعداد سری های چرخ گوشت: سه سری برش...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام