×

کش پاور باند POWERGYM Band

نام تجاری:
دسته بندی: لوازم ورزشی

کش پاور باند Powergym band

مناسب برای: آقایان و خانم ها
تحمل وزن: بالای 150 کیلو
قابل استفاده: در خانه و باشگاه
طول: 208 سانتی متر
ادامه مطلب
200,000 تومان
سایز
ناموجود
توضیحات

کش پاور باند POWERGYM band

با توجه به ویروس کرونا و محدودیت‌های پیش آماده اکثر باشگاه‌های بدنسازی، فیتنس، کراس فیت و...تعطیل شده و ورزشکاران در خانه مشغول به ورزش هستند، یکی از وسایلی که می‌توان در خانه از آن استفاده کرد، نیز کش پاور باند است.

POWERGYM Band

کش پاور باند چیست؟

کش پاور باند ابزاری مورد استفاده برای ورزش است. با این وسیله که ساده به نظر می‌رسد، می‌توان حرکات ورزشی بی‌شماری را انجام داد. و از مقاومت بالایی برخوردار است. اکثراً این کش از لاستیک ساخته شده و طول آن 208 سانتی متر است و عرض آن بستگی به رنگ آن دارد. که از 6.4 میلی متر تا 64 میلی متر است.

استفاده از پاور باند بسیار ساده بوده، هر چه بیشتر کش بدن‌سازی را بچرخانیم، مقاومت بیشتری تولید می‌شود. این مقاومت بسیار خوب بوده و به این معنا که بدن شما را مجبور می‌کند، حداکثر جذب و انقباض عضله را افزایش دهد.

مزایایی استفاده از کش بدنسازی

این کش می‌تواند برای تمرینات مختلف استفاده شود و از جمله تجهیزات ورزشی قابل حمل به شمار می‌رود. از آن جایی که در زمینه مقاومت هست برای هر دو گروه ورزشکار مبتدی و حرفه‌ای مناسب است. ورزشکار می‌تواند شدت تمرین خود را از باند با دادن کشش بیشتر یا کمتر تنظیم کند و حتی می‌توان از چندین باند مختلف همزمان برای افزایش چالش تمرین استفاده کرد.

POWERGYM Band

پاور باندها می‌توانند برای تمرین جامع و کامل بدن مورد استفاده قرار گیرند، که تقریباً هر گروه عضلانی در بدن شما را به چالش می‌کشد. عضلات شما به سرعت به حرکاتی که اغلب انجام می‌دهند، سازگاری دارند، به همین دلیل است که با اضافه کردن تنوع به تمرینات کلیه عضلات خود را به چالش می‌کشد. این کش ایده آل برای ورزش در هر زمان در خانه و یا در جاده‌ها هستند. کش های مقاومت بسیار ساده هستند اما برای کار عضلات نیز بسیار مؤثر هستند. مثلاً برای افرادی که قصد انجام حرکت بارفیکس را دارند می‌توانند این کش را از یک سمت به میله بارفیکس و از سمت دیگر به کف پایشان بیندازند و نیروی کششی پاور باند باعث راحت‌تر انجام گرفتن این ورزش می‌شود.

از کش POWERGYM band می‌توان برای حرکات جلو بازو، پشت بازو، مچ دست، دراز و نشست، پشت پا، اسکوات، پرس سینه، و...استفاده کرد.

POWERGYM Band

سخن آخر

ورزشکارانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانند به باشگاه بروند، این محصول می‌تواند، یک وسیله بسیار مناسب برای کار در خانه باشد، که طول آن 208 سانتی متر و عرض آن از 6.4 میلی متر تا 64 میلی متر است. و استحکام بسیار بالایی دارند. با کمترین هزینه باشگاه را به خانه خود ببرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
POWERGYM Band

مشخصات

سایر توضیحات
ضد حساسیت پوستی به دلیل نوع ترکیب مواد، کمک موثر در انجام حرکات مثل بارفیکس، مناسب برای رشته کراس فیت، فیتنس و کلیستنیکس، تحمل وزن بالا
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
93,000 تومان
چراغ قوه اسمال سان مدل small sun ZY-819 جنس بدنه : آلیاژ آلومینیوم رنگ بدنه : مشکی مقاومت در برابر آب : دارد نوع باتری : معمولی تعداد لامپ : 1 عدد میزان روشنایی : 100 لومن قابلیت زوم : دارد برد نور : 50 متر
189,000 تومان
چراغ قوه پلیسی اسمال سان مدل smal sun ZY-616 چراغ قوه مسافرتی شارژی USB مدل zy-616 جنس بدنه از آلومینیوم و پلاستیک دارای 1 عدد لامپ LED دارای قابلیت زوم برد نور: 200 متر دارای باتری داخلی شارژی دارای پورت یو اس بی...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام