×

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A70s

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A70s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s از نمایشگر 6.7 اینچ با رزولوشن 2400*1080 پیکسل استفاده کرده است. سامسونگ از حافظه داخلی 128 گیگابایت با قابلیت افزایش حجم به میزان 1 ترابایت و حافظه ی موقت 6 گیگابایت در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ70 اس کمک گرفته است. گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s از دوربین اصلی سه گانه 5+8+64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بهره گرفته و تصاویر HDR و Panorama را با بهترین کیفیت به نمایش گذاشته است. سامسونگ همانند قبل از سیستم عامل Android 9.0 Pie و تراشه ی قدرتمند Snapdragon 675 در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s استفاده نموده است. سامسونگ از باتری نیرومند و پرتوان 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع استفاده نموده و در کمترین زمان به بیشترین میزان شارژ دست خواهد یافت. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • قرمز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s

قیمت و مشخصات گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

سامسونگ در سال 2019 به به روز رسانی و آپدیت مدل های خوش فروش خود پرداخت. یکی از برترین گوشی های تولیدی در کمپانی سامسونگ که امکان به روز رسانی آن بسیار بالا بود و به حقیقت نیز پیوست، گوشی موبایل Samsung Galaxy A70 بود. گوشی موبایل آ70 یکی از برترین گوشی های تولید شده است که طرفداران بسیار بالایی را به خود اختصاص داد. سامسونگ با تغییرات بسیار اندکی دوباره این الماس کهکشانی را با نام Samsung A70s روانه ی بازار کرد. گوشی موبایل سامسونگ A70s جزو برترین گوشی های تولید شده تا به امروز بوده و می تواند خلا مابین میان رده ها و پرچمداران را پر نماید. 

          

طراحی و دیزاین

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

   

از لحاظ ظاهر و کیفیت ساخت نمی توان به هیچ یک از محصولات سامسونگ خرده گرفت. طراحی باریک و عامه پسند، و ظاهر براق موجب افزایش رضایت مندی کاربران از گوشی های موبایل Samsung شده است. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s نیز از این قاعده پییروی کرده و ظاهری بسیار مناسب و با کیفیت داشته که هر کاربری آرزوی داشتنش را دارد. 

سامسونگ از بدنه ای بسیار با کیفیت، زیبا و مقاوم در برابر ضربه در گوشی موبایل گلکسی آ70 اس بهره گرفته است. در نمای جلویی با نمایشگری بزرگ و کشیده مواجه هستیم که بیش از 80 درصد از کل نما را به خود اختصاص داده است. در بخش بالایی دوربین سلفی در شیاری باریک و ظریف جای خوش کرده است و کمترین فضای ممکن را به خود اختصاص داده است. لبه ی سمت راست همانند همیشه کلید پاور و کلید های تنظیم صدا را در خود جای داده اند. لبه ی سمت چپ گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s شاهد درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی microSD می باشد. بخش پایین گوشی نیز پورت microUSB Type-C، اسپیکر اصلی و جک 3.5 میلی متری صدا را در خود جای داده اند. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

  

قاب پشتی گوشی موبایل سامسونگ A70s از قاب شیشه ای بسیار زیبا و براق تشکیل شده است. این قاب پشتی، سه دوربین اصلی و فلاش LED را در خود جای داده اند. همانند سری پیشین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و از قاب پشتی گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s حذف شده است. مهمترین اختلاف با سری قدیمی در این است که گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s از طرح های هندسی با رنگ های سایه و روشن در قاب پشتی کمک گرفته که موجب زیبایی بیشتر گوشی موبایل شده است. 

              

نمایشگر

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

   

سامسونگ در گوشی های میان رده از برترین نمایشگر های ممکن بهره گرفته است و توانسته تصاویری بسیار با کیفیت را به نمایش بگذارد. سامسونگ از نمایشگر با کیفیت و فوق العاده ی Super AMOLED با سایز 6.7 اینچ در گوشی موبایل Samsung A70s بهره گرفته است. این نمایشگر حسگر اثر انگشت را در خود جای داده و تشخیص بسیار دقیق و عملکردی کاملا بهبود یافته و قابل قبول را ارایه خواهد داد. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

   

نمایشگر 6.7 اینچ گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ70 اس ا ایجاد رزولوشن 2400*1080 پیکسل تصاویری درخشان و سریع را ارایه خواهد داد. این نمایشگر تراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ را ایجاد نموده و قادر است، سرعت و درخشندگی بسیار قابل قبولی را به نمایش بگذارد و هر کاربری را مجذوب خود نماید. نسبت تصویر نمایشگر گوشی موبیل سامسونگ Galaxy A70s بیشتر از هر مدل دیگه ای بوده و به عدد 20:9 رسیده است. این نسبت تصویر بیش از دو برابر نوید به نمایش گذاشتن تصاویر دقیق و کامل را ایجاد نموده و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

   

           

دوربین با کیفیت 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

   

گوشی موبایل های امروزی تماما به چندین دوربین به عنوان دوربین اصلی استفاده نموده است. گوشی مدرن و پیشرفته ی Samsung Galaxy A70s از سه سنسور بسیار با کیفیت به عنوان دوربین اصلی استفاده نموده است. دوربین اصلی برترین تصاویر را با بهترین کیفیت و درخشان ترین حالت ممکن به ثبت خواهد رساند. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ70 اس از سنسور اصلی 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8 بهره گرفته است. این سنسور به وسیله ی دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسل تقویت شده و می تواند برترین کیفیت را به ثبت برساند. گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s با استفاده از دوربین سه گانه می تواند تصاویری پرتره، wide و ultrawide را به ثبت برساند. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

  

دوربین اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A70s توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را دارد. گوشی موبایل سامسونگ آ70 اس با استفاده از قابلیت HDR، دامنه ی دینامیکی رنگ ها را افزایش داده و قادر است برترین تصاویری را به ثبت برساند. سامسونگ در گوشی A70s توانایی ثبت ویدئو در بالاترین حالت با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

سامسونگ از دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 در گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s استفاده کرده است. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ70 اس قادر به ثبت تصاویر با قابلیت HDR و ثبت ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد. این قابلیت ها سبب شده کاربر به برترین کیفیت ممکن دست یابد.

             

سخت افزار و نرم افزار کارامد

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

    

سامسونگ در طراحی محصولات جدید خود در سال 2019 تغییرات زیادی را در سخت افزار و سیستم عامل اعمال نکرده است. سامسونگ به همان تراشه ی که در سامسونگ آ70 استفاده شده بود اکتفا کرده و گوشی جدید Samsung A70s را با همان تراشه عرضه نموده است. تراشه ی 11 نانومتری و 8 هسته ای توان بسیار مناسب برای ارایه ی فعالیت های متفاوت را ایجاد خواهد کرد و می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. 

سامسونگ از پردازنده های مرکزی از نوع Kryo در گوشی موبایل سامسونگ آ70 اس کمک گرفته است. تعداد دو هسته ی مرکزی از نوع kryo 460 Gold با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می باشد و وظیفه ی پردازش فعالیت های سنگسن را بر عهده گرفته است. گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s از 6 هسته از نوع Kryo 460 Silver با فرکانس 1.7 گیگاهرتز جهت پایین آوردن مصرف انرژی و پردازش داده های سبک مورد استفاده قرار داده است. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

    

سامسونگ به منظور افزایش توان گرافیکی گوشی موبایل A70s از پردازنده ی گرافیکی Adreno 612 استفاده نموده است. پردازنده ی گرافیکی Adreno 612 قادر است بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند و سنگین ترین بازی های گرافیکی را به مرحله ی اجرا برساند. 

سامسونگ جهت افزایش دسترسی کاربر و افزایش فضا برای استفاده بیشتر از داده ها، از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در گوشی Samsung A70s کمک گرفته است. حافظه ی داخلی 128 گیگابایت فضای مناسب و فوق العاده ای را برای ذخیره ی فایل های تصویری و صوتی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. کاربران حرفه ای که نیاز به فضای بیشتر دارند، می تواند از طریق کارت حافظه ی جانبی microSD اینن حجم را به میزان 1 ترابایت نیز افزایش دهند. حافظه ی رم موقت 6 گیگابایت در گوشی موبایل سامسونگ A70s کمک گرفته است. این میزان از فضا امکان داده، بیشترین سطح در اختیار نصب برنامه و استفاده چندین برنامه همزمان، قرار گیرد و کاربر کاهش سرعت و یا لرزش در عملکرد را احساس نکند. 

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

    

همانند قدیم و سنت، سامسونگ از سیستم عامل اندروید در گوشی های خود استفاده نموده است. سامسونگ از سیستم عامل Android 9.0 Pie در گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s استفاده نموده است. سیستم عامل اندروید 9.0 بیشترین سطح از عملکرد را در کمترین لمس در اختیار کاربر قرار می دهد. استفاده از رابط کاربری One UI و سیستم عامل اندروید با هماهنی کامل، به اوج سرعت و کیفیت رسیده اند. 

         

باتری نیرومند

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G

  

باتری های استفاده شده در گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت های بسیار بالا می باشند. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ70 اس از باتری 4500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است که می تواند برای مدت زمان 21 ساعت شارژ رسانی کامل را بر عهده بگیرد. باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعت گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s 128G توانایی شارژ سریع 25 وات را داشته و می تواند در کمترین زمان به بیشترین سطح از انرژی دست یابد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung Galaxy A70s 128G

مشخصات

نام محصول
Samsung Galaxy A70s 128ۀ
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
1 ترابایت
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
جایگاه اختصاصی
پردازنده
Snapdragon 675
پردازنده ی مرکزی
Kryo 460 Gold و Kryo 460 Silver
نوع پردازنده
11 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.0*2 و 1.7*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 612
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2400*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
393 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
سه دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
64+8+5 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/240fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
حسگر اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام