×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi CC9 Pro

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل 2019 شیائومی مدل CC9 Pro 128G

شیائومی در جدیدترین گوشی موبایل خود موسوم به سی سی 9 پرو از نمایشگر AMOLED با سایز 6.47 اینچ بهره گرفته است. این نمایشگر قادر است رزولوشن 2340*1080 پیکسل را به نمایش بگذارد و با روشنایی 600 نیت قطعا کاربر گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro را شگفت زده خواهد نمود. گوشی موبایل شیاومی CC9 Pro از حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی و حافظه ی موقت 8 گیگابایت بهره می گیرد و بیشترین فضا را برای ذخیره سازی داده در اختیار کاربر قرار خواهد داد. استفاده از 5 سنسور با رزولوشن های 108 و 20 و 15 و 5 و 2 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و سنسور 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، کاربر تلفن همراه Xiaomi CC9 Pro را برای عکاسی حرفه ای آماده خواهد نمود. چینی ها از سیستم عامل Android 9.0 Pie و پردازنده ی 8 هسته ای اسنپدراگون 730G در گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو استفاده نموده است.

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • سبز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل CC9 Pro

نقد و بررسی اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

شیائومی، نامی است که امروزه بر سر زبان ها افتاده و بیشترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. شیائومی با طراحی های به روز و فوق العاده قادر بوده در مدت زمان بسیار اندک در دل طرفداران دنیای مجازی جای خوش کند و محبوب همه گان شود. برند چینی شیائومی در جدیدترین گوشی 2019 خود یعنی گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro از برترین تکنولوژی ها و توانایی های خود پرده برداشت. شیائومی با ظاهر زیبا و گوشی های قیمت مناسب توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و کاربران را کاملا راضی نماید. گوشی موبایل شیائومی جدید CC9 Pro به تازگی وارد بازار شده و مشتاقان بسیاری را چشم به راه گذاشته است. در ادامه به نقد و بررسی اسمارت فون شیائومی مدل سی سی پرو پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

           

طراحی زیبا و ظاهری جذاب 

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

   

انتخاب گوشی در نگاه اول تنها از روی ظاهر امکان پذیر است و کاربر باید به وسیله ی ظاهر زیبا به سوی گوشی موبایل جذب شود. شیائومی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با ایجاد ظاهری بسیار زیبا و دلنشین هر بیننده ای را مات و مبهوت نماید. گوشی های جدید شیائومی از لحاظ ظاهریبا مدل های قبلی تفاوت بسیار زیادی داشته اند و قادر هستند هر بیننده ای را به طور کامل به سوی خود بکشانند. 

گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro که در بازار جهانی با گوشی Xiaomi Mi Note 10 Pro نیز شناخته می شود، از طاهری بسیار به روز و برخوردار است. ظاهر زیبای این گوشی توانایی رقابت با سایر رقبا را فراهم آورده و توانسته بیشترین سطح رضایت را در از بابت ظاهر به خود کسب نماید. گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro در نمای جلویی از نمایشگری بسیار بزرگ و کشیده با حاشیه های اندک بهره گرفته است. این نمایشگر بیش از 87.8 درصد از نمای گوشی را به خود اختصاص داده و همانند الماسی درخشان خود نمایی خواهد کرد. این نمایشگر در بخش بالایی دوربین سلفی را در خود جای داده است. لبه های بسیار باریک و حاشیه های اندک به هر چه بزرگتر شده نمایشگر بسیار کمک نموده است. لبه ی سمت راست گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا را در خود جای داده است. لبه ی سمت چپ گوشی موبایل به صورت کاملا صاف و بدون هیچ گونه کلیدی طراحی شده است و در دست گرفتن گوشی را بسیار آسان نموده است. 

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

   

در لبه ی بالایی گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو شاهد درگاه سیم کارت ها هستیم و دسترسی را برای کاربر بسیار آسان نموده است. بر روی لبه ی پایین اسمارت فون شیاومی CC9 Pro، اسپیکر اصلی، جک 3.5 میلی متر صدا و پورت micro USB Type-C را در خود جای داده است. این اوامر موجب افزایش دسترسی کاربر شده و به کاربر امکان داده در کمترین زمان، به هر آنچه نیاز دارد دسترسی داشته باشد. 

قاب پشتی گوشی های موبایل به دلیل داشتن دوربین ها بیشترین تنوع و جذابیت را دارند و بیشترین تاثیر را در انتخاب گوشی موبایل دارد. گوشی موبایل چینی شیائومی CC9 Pro یکی از یباترین و جذاب ترین قاب پشتی های جهان را به خود اختصاص داده و همانند یک الماس درخشان، شیک بودن را به کاربر خواهد بخشید. 5 دوربین اصلی بیشترین نظرات را به سوی خود کشیده است و توانسته جای خود را در بازار بسیار محکم تر قبل نماید. 

             

نمایشگر بدون مرز

cc9 pro 128g

    

در انتخاب گوشی موبایل موارد بسیار زیادی دخیل هستند که یکی از مهمترین گزینه ها نمایشگر اسمارت فون ها هستند. شیائومی به عنوان چهارمین تولید کننده ی موبایل های هوشمند در جهان، عزم خود را برای سبقت از رقبا جزم کرده، تا با تمام قوا به جنگ با حریفان بپردازد. به همین منظور اختلاف خود را با رقبایی همچون هوآوی و سامسونگ به حداقل رسانده و از برترین و با کیفیت ترین قطعات بهره گرفته است. یکی از پیشرفت های چشمگیر شیائومی مربوط به نمایشگر و صفحه نمایش می باشد که با استفاده از نمایشگرهای بسیار با کیفیت و از نوع AMOLED ضعف های گذشته را برطرف نموده است. 

شیائومی در گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو از نمایشگر AMOLED یهره گرفته است. شیائومی به لطف استفاده از نمایشگر آمولد با سایز 6.47 اینچ توانسته تصاویری کامل و بدون حاشیه را ایجاد نماید. سایز 6.47 اینچ نمایشگر بسیار مناسب بوده و به خوبی تصاویری کامل و با جزییات کامل را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. شیائومی با ایجاد روشنایی 600 نیت سبب شده، کاربر هنگام استفاده در زیر تابش نور خورشید نیز از کیفیت گوشی لذت ببرد. گوشه های Edge علاوه بر افزایش زیبایی و کارایی موجب زاویه دید بهتر برای کاربر شده است. 

جدیدترین گوشی موبایل شیاومی 2019 مدل CC9 Pro به لطف استفاده از نمایشگر 6.47 اینچ از نوع AMOLED، توانسته رزولوشن 2340*1080 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از تعداد پیکسل ها میزان روشنایی و سرعت تصویر را به نهایت رسانده و کاربر را با تصاویری فراتر از انتظار رو به رو خواهد کرد. گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو تصاویری بسیار با کیفیت و درخشان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و می تواند هر منتقدی را کاملا راضی نماید. 

گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro به لطف استفاده از نمایشگر AMOLED با سایز 6.47 اینچ قادر است، تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ را ایجاد نماید. تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ، موجب افزایش روشنایی تصاویر و از بین بردن کامل لرزش تصویر شده است و کاربر را با تصاویری درخشان و سریع رو به رو خواهد نمود. نسبت تصویر نیز بیش از دو برابر و 19.5:9 است و تصاویری کامل و با جزییات بسیار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. نسبت تصویر بیش از 2 برابر به طور قطع هر بیننده ی سخت گیری را نیز راضی خواهد نمود. 

              

سخت افزار و سیستم عامل پیشرفته

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

  

شیائومی در استفاده از تراشه های بسیار قدرتمند زبان زد بوده و خواهد بود. شیائومی با به کار گیری از پردازنده های بسیار نیرومند و به روز توانسته عملکردی بسیار روان و بدون لرزش را فراهم نماید. جدیدترین گوشی های شیائومی از برترین تراشه ها بهره گرفته اند و می تواند هر فعالیتی را در کمترین زمان با بیشترین بازدهی به ثبت برساند. محصولات شیائومی در اکثر بنجمارک ها و اپلیکیشن های تست گوشی های همراه، در رده های نخست قرار دارند و بیشترین سطح رضایت را دارند. 

سخت افزار ها، عملکرد و بازدهی گوشی های همراه را کنترل کرده و تعیین کننده ی میزان سرعت تلفن همراه می باشد. شیائومی همانند همیشه از برترین تراشه ها و به روز ترین قطعات کمک گرفته است. شیائومی در جدیدترین گوشی 2019 مدل CC9 Pro از تراشه نیرومند اسنپدراگون 730G کمک گرفته است. شیائومی با استفاده از تراشه ی Snapdragon 730G قادر است، بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند و به طور کامل کاربر را راضی نماید. پردازنده های هشت هسته ای با بیشترین میزان رضایت به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته اند. 

تراشه ی Snapdragon 730G از هشت هسته ی پیشرفته و نیرومند بهره گرفته است. تعداد 8 هسته ی با قابلیت big.LITTEL در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده اند. هسته های قدرتمند تر وظیفه ی پردازش داده های سنگین و پردازنده های ضعیف تر وظیفه ی پردازش اطلاعات و کارایی سبک را داشته و می تواند هر کاربری را متحیر نماید. شیائومی به منظور افزایش سرعت و پاسخگویی گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو از دو پردازنده ی Kryo 470 Gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بهره گرفته است. همچنین جهت کاهش میزان مصرف انرژی گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi CC9 Pro از 6 هسته از نوع Kryo 470 Silver کمک گرفته است. این پردازنده ها توان ایجاد فرکانس 1.8 گیگاهرتز را داشته و بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده است. 

پردازده ها با بیشترین هماهنگی با یکدیگر موفق شده اند، بیشترین عملکرد مثبت را برای کاربر گوشی موبایل شیاومی CC9 Pro به ارمغان بیاورند. کمپاانی چینی شیائومی به منظور افزایش کیفیت و کارایی گوشی موبایل از پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 کمک گرفته است. پردازنده ی گرافیکی یا GPU بیشترین نقش در به نمایش گذاشتن ویدئو های بسیار با کیفیت و یا بازی های سنگین را ایفا می کند. گوشی هوشمند CC9 PRo شیائومی قادر است با اجرای بازی های سنگین تمامی منتقدان را نیز به سوی خود جلب نماید. 

حافظه ی داخلی با ذخیره ی و حفظ داده های کاربر باید به بیشترین سطح دست یابد که کاربر مجبور به حافظه های جانبی نباشد. به همین دلیل شیائومی نیز تمام تلاش خود را کرده و با استفاده از حافظه های بسیار حجیم توانسته کاربر را به طور کامل بی نیاز نماید. شیائومی با استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در اسمارت فون جدید خود یعنی Xiaomi CC9 Pro 128G کمک گرفته است. کاربر با استفاده از حافظه داخلی 128 گیگابایت می تواند مقدار بسیار زیادی از داده ها و اطلاعات را ذخیره نماید و در صورت نیاز آنها را بازیابی نماید. حافظه ی رم موقت گوشی نیز برابر 8 گیگابایت بوده و به کاربر اجازه ی نصب برنامه های متفاوت را به کاربر خواهد بخشید. گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro قادر است طیف وسیعی از برنامه ها را نصب نموده و بهترین بهره وری را برای کاربر رقم زده است. 

سیستم عامل اندروید به اوج توان و قدرت نهایی خود رسیده است. روان شدن کارایی گوشی موبایل و افزایش رضایت مشتری، حاصل پیشرفت سیستم عامل اندروید بوده است. سیستم عامل اندروید در نسخه ی 9.0 به اوج سادگی رسیده و با اولین کار کردن با گوشی به این اصل مهم پی خواهید برد. گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro نیز از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. استفاده از سیستم عامل Android 9.0 Pie در گوشی های شیائومی موجب افزایش رضایت مندی کاربر شده است و قادر است با کمترین لمس صفحه بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد. به لطف استفاده از رابط کاربری پیشرفته در گوشی شیاومی CC9 Pro و هماهنگی کامل رابط کاربری MIUI با اندروید، شاهد سرعت بسیار زیاد و موفق از گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro هستیم. 

                

عکاسی حرفه ای با دوربین پنج گانه

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

  

دوربین و قابلیت عکاسی از مهمترین معیارهای انتخاب گوشی همراه می باشد که امروزه به شدت قدرت پیدا کرده است. دوربین ها با بالاترین توان خود رسیده اند و کمپانی های تولید تلفن همراه هر روزه با استفاده از تکنولوژی جدید تلاش در پیشرفت این صنعت دارند. شیائومی یکی از کمپانی هایی است که توجه ویژه به تلفن های همراه داشته و همیشه سعی در پیشرفت این تکنولوژی داشته ست. اکنون نیز شاهد افزایش کیفیت و کارایی تلفن های همراه با استفاده از دوربین های متعدد با کارایی های متفاوت هستیم. 

هم اکنون تلفن همراه شیائومی مدل CC9 Pro جزو پیشرفته ترین گوشی هایی با چند دوربین می باشد. شیائومی به منظور به نهایت رساندن کیفیت دوربین و آموزش دادن هنر عکاسی به کاربران، از پنج سنسور به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است. دوربین های اصلی قادر به ثبت تصاویری با بیشترین کنتراست و کیفیت هستند و می توانند هر کاربر منتقدی را به طور کامل راضی نماید. استفاده از دوربین خصوصا در این زمان جهت بهره وری در دنیای مجازی به اوج کیفیت خود رسیده است و عکس های بسیار با کیفیت را به ثبت خواهد رساند. 

شیائومی در جدیدترین گوشی 2019 خود موسوم به Xiaomi CC9 Pro 1258G از 5 سنسور نیرومند استفاده کرده است که با اعداد و ارقام بسیار بالا سعی در جلب توجه کاربر داشته است. سنسور اصلی این دوربین برابر 108 مگاپیکسل است. کیفیتی که تا به حال هیچ کمپانی از آن استفاده نکرده است. سنسور 108 مگاپیکسل قادر است، تصاویری بدون نویز و با جزییات بسیار را به ثبت برساند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. گوشی موبایل شیائومی با سنسور 108 مگاپیکسل، توسط سنسور های چهارگانه تقویت شده اند. سنسور 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل با قابلیت telephoto، تصاویری بسیار درخشان و دقیق را به ثبت خوهد رساند. سنسورهای 20 و 2 مگاپیکسل به عنوان سنسورهای از نوع ultra wide بوده و قادر است، تصاویری با زاویه بسیار گسترده در گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro ایجاد نموده است. 

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

  

گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو توانایی ثبت ویدئو با رزولوشن 2160 پیکسل را دارد و می تواند هر منتقدی را کاملا راضی نماید. گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro به لطف استفاده از دوربین 5 گانه توانایی ثبت تصاویر HDR را نیز خواهد داشت. شیائومی با اتکا به این دوربین نیرومند توانایی ثبت تصاویر را به بهترین شیوه خواهد داشت و با استفاده از رنگ های کاملا طبیعی و دقیق هر بیننده ای را کاملا راضی خواهد نمود. شیائومی با ستفاده از سنسور 108 مگاپیکسل توانسته میزان زوم دوربین را به بالاترین حد ممکن برساند و با بیشترین جزییات تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد. جهت افزایش دقت عکس ها و بالا بردن روشنایی تصاویر گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro از 4 فلاش LED بهره گرفته است و بیشترین جزییات را با بزرگنمایی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

گوشی موبایل شیائومی برای علاقه مندان دنیای مجازی از سنسور نیرومند 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، در گوشی موبایل شیائومی CC9 Pro کمک گرفته است. دوربین سلفی کیفیت بسیار مطلوبی از خود به نمایش گذاشته است و قطعا خواهد توانست هر کاربری را با هر سلیقه ای کاملا راضی نماید. میزان رزولوشن دوربین سلفی در گوشی جدید شیائومی CC9 Pro برابر 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه در حالت فیلم  برداری می باشد. همچنین دوربین سلفی نیز توان ثبت تصاویر با قابلیت HDR را داشته و دامنه ی رنگ های را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند و قطعا می تواند هر بیننده ای را کاملا متعجب سازد. 

               

باتری بی نظیر

اسمارت فون Xiaomi CC9 Pro 128G

   

شیائومی همیشه در تولید باتری و افزایش توان انرژی بسیار موفق ظاهر شده است. همان طور که می دانید شیائومی با استفاده از باتری های پرتوان طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است. استفاده از توان بالا و باتری بزرگ علاوه بر افزایش هماهنگی کامل ما بین سخت افزار و نرم افزار توانسته است، نیازهای روزمره ی فرد را به طور کامل بر طرف نماید. 

شیائومی در گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro از باتری نیرومند 5260 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو با استفاده از باتری نیرومند 5260 از نوع لیتیوم پلیمری قادر است نیاز های کاربر را به مدت 24 ساعت در حالت استفاده از اینترنت 3G بر آورده نماید و هر کاربری را متحیر نماید. باتری قدرتمند و نیرومند 5260 میلی آمپر ساعت در کمترین زمان ممکن به بیشترین سطح از شارژ دست خواهد یافت. شارژ سریع نسل 4 قادر است در یک ساعت باتری نیرومند گوشی موبایل Xiaomi CC9 Pro 128G را به 100 درصد از شارژ برساند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi CC9 Pro 128G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi CC9 Pro 256G
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
9.7*74.2*157.8 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
208 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G
پردازنده ی مرکزی
Kryo 470 Gold & Kryo 470 Silver
نوع پردازنده
8 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
OLED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
398 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0 v3.1
دوربین
دوربین 5 گانه
رزولوشن عکس دوربین اصلی
108+20+15+5+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
5260 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع نسل 4
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام