×

همزن سنکور STM 7310SL

نام تجاری:
دسته بندی: همزن
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL

توان: 1200 وات
ظرفیت کاسه: 5 لیتر
جنس کاسه: استیل ضد زنگ
همزن: دارد
خمیرزن: دارد
ورزن: دارد
تعداد حالت سرعت: 8 سرعته
میزان صدا: 77 دسی بل
رنگبندی: سیلور
وزن: 10 کیلوگرم

ادامه مطلب
برای مدل مشابه تماس بگیرید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

بررسی و مشخصات همزن کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL

یکی از فانتزی‌ها و لذت‌های اکثر کدبانوهای منزل درست کردن انواع کیک و شیرینی و حتی نان در منزل است. بعضی‌اوقات به هر دلیلی شاید دوست نداشته باشید کیک و شیرینی از بیرون تهیه کنید و دوست داشته باشید وقت آزاد خود را با درست کردن شیرینی‌های دوست‌داشتنی خود پر کنید. قطعاً برای رسیدن به یک نتیجه‌ی مطلوب باید یک همزن مناسب برای مخلوط کردن و هم زدن مواد لازم دارید چون تا زمانی که خمیر کیک یک دست نباشد تمامی زحمتی که می‌کشید به هدر می‌رود. یک همزن خوب باید بتواند موادی که می‌خواهید را به‌طور یکنواخت مخلوط کند و برای این کار نیاز به قدرت موتور خوبی دارد. برای این‌که شمارا حین آشپزی اذیت نکند قطعاً باید صدای پایینی هم داشته باشد وگرنه دیگر کیک درست کردن برایتان لذت‌بخش نمی‌باشد. شرکت سنکور یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های ماشین‌های آشپزخانه و دستگاه‌های همزن خانگی و صنعتی به شمار می‌آید که در تنوع بسیار بالایی محصولات خود را عرضه کرده است. فروشگاه آف خرید به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران توانسته محصولات بسیار باکیفیت سنکور را در خدمت شما عزیزان قرار دهد. در ادامه سعی کردیم تا شمارا با مشخصات یکی از بهترین محصولات سنکور آشنا کنیم.

کیفیت و کارایی همزن سنکور STM 7310SL

همزن کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL


همزن کاسه دار سنکور مدل STM 7310SL یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار مشاهده می‌کنید. بدنه‌ی کاملاً فلزی و محکم آن می‌تواند برای شما بهترین کارایی را داشته باشد. طراحی فوق‌العاده‌ی بدنه‌ی فلزی آن دل هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. چرخ دنده‌های فلزی به شما این اطمینان را می‌دهد تا خیالتان از بابت خراب شدن راحت باشد و نگران ساییدگی و خرابی و سروصدای آن نباشید. قدرت و توان 1200 وات برای این همزن عالی می‌تواند به شما در کارگاه‌های شیرینی‌پزی هم کمک کند. این بدین معناست که کیفیت و قدرت STM 7310SL به حدی عالی است که می‌توان استفاده‌های صنعتی هم داشته باشید. موتور قوی این محصول با 1200 وات توان واقعی قطعاً از پس هر کاری برمی‌آید. 6 سال وارانتی شرکت سنکور برای این موتور پرقدرت هم به شما اثبات می‌کند که از بهترین کیفیت برخوردار است.
شما می‌توانید تمامی کارهای خود در آشپزخانه را به همزن کاسه دار سنکور مدل 7310 بسپارید. تمامی کارهای مخلوط کردن و هم زدن و تهیه‌ی انواع خمیر برای کیک و نان را با سنکور انجام دهید. بدون اینکه کمترین لغزش را داشته باشد سیستم ضد لغزش آن در هنگام کار باعث می‌شود دستگاه ثابت بماند و از پخش خمیر و مواد غذایی به بیرون جلوگیری می‌کند. سنکور برای همزن 7310 یک حالت بسیار عالی به اسم Sencor Smart Power & Energy در نظر گرفته تا در هنگام کار با آن سرعت دستگاه به‌آرامی افزایش پیدا کند تا بتوانید بهترین سرعت موردنیاز و مطابق با مواد داخل کاسه را تنظیم کنید. تعداد 8 حالت سرعت برای دستگاه در نظر گرفته‌شده که به همراه عملکرد Pulse می‌توانید بهترین استفاده را از همزن کاسه دار Sencor STM 7310SL داشته باشید.
با همزن سنکور شما می‌توانید در زمان خود هم بسیار صرفه‌جویی کید و بیشترین بازده را در کمترین زمان داشته باشید. قطعاً درست کردن یک خمیر نان یا کیک با دست زمان‌بر است و شاید بعضی‌اوقات به‌صورت یکنواخت هم خمیر آماده نشود پس شما با سنکور دیگر این نگرانی‌ها را ندارید. شما فقط کافی است مواد را داخل کاسه قرار دهید و سرعت موردنظر را تنظیم کنید. بقیه‌ی کار را به سنکور بسپارید. به کمک حرکت سیاره‌ای، دستگاه می‌تواند در دو جهت خمیر را هم بزند و از یکنواختی خمیر اطمینان حاصل کنید.
برخلاف سایر همزن‌های دیگر، همزن کاسه دار سنکورر سری 7310SL از دو عدد کاسه‌ی 5 لیتری و 4.5 لیتری بهره‌مند است که از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند و بالاترین کیفیت را دارند. شما نگران این نباشید که برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر محدودیت ظرف داشته باشید. با مجموع 9.5 لیتر گنجایش این کاسه‌ها دیگر می‌توانید برای یک مهمانی بزرگ شیرینی درست کنید. 4 عدد سری متفاوت برای تهیه‌ی انواع خمیر و سس همراه این همزن قدرتمند است. شما می‌توانید به کمک هرکدام از این سری ها ها هر نوع خمیری را با غلظت‌های متفاوت و به بهترین نحو ممکن آماده کنید. سنکور به فکر شماست و تمامی ابزارهای لازم را برای این همزن طراحی کرده است.
سنکور همچنین برای حالتی که به‌صورت کج و غیر صحیح بخواهید همزن را روشن کنید جلوگیری می‌کند و به‌صورت خودکار اجازه‌ی روشن شدن دستگاه را نمی‌دهد. همچنین در هنگام کار زیاد با دستگاه از داغ شدن و گرم کردن آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات بارز همزن کاسه دار سنکور STM 7310SL

توان 1200 وات واقعی
بدنه‌ی کاملاً فلزی و فولادی
2 عدد کاسه‌ی 4.5 و 5 لیتری
8 سرعت متفاوت
صدای پایین
بدون لغزش
سیستم Sencor Smart Power & Energy

«سخن پایانی»
شرکت سنکور با تکیه بر تجربه‌ی دیرینه‌ی خود توانسته تا محصولاتی را منطبق بر نیاز مشتری‌های گرامی تولید کند و طرفداران زیادی را در ایران پیدا کرده است. همزن‌های کاسه دار سنکور با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید و مشاوره با همکاران ما در فروشگاه آف خرید در تماس باشید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor STM 7310SL
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام