×

هیتر دیجیتالی سنکور SCF 4200WH

نام تجاری:
دسته بندی: هیتر
بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH

حداکثر توان: 1500 وات
کنوکتور: دارد و توان را بین 750 تا 1500 وات تنظیم خواهد کرد
ترموستات: دارد و دما را بین 5 تا 55 درجه تنظیم خواهد کرد
جنس بدنه: فلز ضد زنگ با رویه شیشه‌ای درخشان با گواهینامه IP24
قابلیت اتصال به موبایل و wifi: دارد
مناسب برای حمام

ادامه مطلب
3,600,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

خرید بخاری برقی سنکور Sencor Heater SCF 4200WH

هیتر چیست؟ تولید گرما از اولین روزهای زندگی بشر یکی از مشکلات اصلی به شمار می‌رفت. در فصول سرما انسان‌های اولیه از چوب و آتش برای تهیه گرما و حفظ جان خود استفاده می‌کردند. بعد از چندین سال و با پیشرفت علم و دانش نفت و گاز جایگزین چوب شدند. تا اینکه برای اولین بار در اوایل قرن بیستم میلادی تولید شد. بخاری برقی در ابتدا به وسیله لامپهای تابشی که هنوز هم نمونه‌هایی از آن در بازار موجود است، تولید شد. این محصولات بسیار پرمصرف و نا ایمن بودند. اما با پیشرفت چشمگیر این صنعت در چند سال اخیر، بخاری تابشی نیز منسوخ شد و حال شاهد هیتر برقی کم‌مصرف و کاملا مطمئن هستیم. سنکور جزو برندهای معتبر در تولید بخاری برقی ارزان است که نمونه‌هایی موفق همانند، هیتر ارزان قیمت SCF 3200WH و هیتر دیجیتالی SCF 4200WH را به بازار عرضه کرده است.

طراحی هیتر برقی سنکور SCF 4200WH

بخاری برقی در فصل سرما و در بیشتر فروشگاه‌ها و یا منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما استفاده از آن نیز مشکلاتی همانند مصرف بالا انرژی دارد. سنکور برندی اروپایی است که با استفاده از دانش روز دنیا، هیترهایی با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی ممکن را به تولید رسانده است.

بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH

بخاری برقی سنکور مدل SCF 4200WH بدون شک جزو برترین نمونه‌های موجود در بازار است. این هیتر با استفاده از بدنه فلزی ضد زنگ و رویه شیشه‌ای کریستالی شکل، طول عمر بالایی را به ارمغان آورده است. بدنه استیل سبب کاهش وزن چشمگیر این محصول شده و توانسته حمل را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل نماید. این بدنه در برابر خط و خراش بسیار مقاوم است و زیبایی این محصول برای همیشه ماندگار خواهد بود. شکل کریستالی و درخشان نمای جلویی این بخاری برقی ساده، شیک و یکدست طراحی شده و به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ خواهد شد و زیبایی بی‌نظیری را رقم خواهد زد. این بدنه از گواهینامه IP24 بهره گرفته و در برابر آب خواهد داشت. بخاری برقی سنکور SCF 4200 به لطف مقاومت بالا در برابر آب می تواند در حمام نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این بخاری برقی همان‌طور که سنکور ادعا کرده است، برای استفاده در حمام بسیار ایده‌آل است و قطعا بیشترین بازدهی مثبت زا از خود به نمایش خواهد گذاشت.

بر روی بدنه بخاری برقی سنکور 4200 پنل لمسی جای خوش کرده است. از طریق این پنل کاربر قادر است، زمان و دمای بخاری را تنظیم نماید. نمایشگر این پنل به صورت پنهان تعبیه شده و دمای بخاری را به طور کامل به نمایش خواهد کذاشت. این نمایشگر زیبایی بی‌نظیری را فراهم آورده و می‌تواند بیشترین جذابیت را به محصول ببخشد.

بخاری برقی دیجیتالی سنکور مدل SENCOR SCF 4200WH امکان اتصال به دیوار و یا به صورت آزاد را خواهد داشت. اگر این هیتر را تنها در یک محل نصب می‌کنید می‌توانید آن را به صورت کامل به دیوار وصل نمایید و ثابت بماند. اما اگر نیاز دارید که هیتر را تغییر مکان دهید، می‌توانید از پایه‌های آزاد استفاده کنید. در این صورت می‌توانید به طور کاملا آزاد هیتر را تغییر مکان دهید و در هر مکان که لازم باشد و نیاز به گرما داشته باشید، جای دهید. این پایه‌ها از نوع پلاستیک مرغوب بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است و می‌تواند طول عمر بالایی را به ثبت برسانند.

بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH

کارایی بخاری برقی سنکور Sencor SCF 4200WH

کیفیت و عملکرد بخاری برقی مهم‌ترین اولویت در خرید آن است. سنکور به خوبی با نیازهای جامعه آشنا بوده و با تولید محصولاتی بسیار باکیفیت توانسته طیف وسیعی از کاربران را به خود اختصاص دهد. بخاری برقی و یا هیتر برقی جزو برترین محصولات و باکیفیت‌ترین محصولات سنکور است که بازخورد مناسبی را برای سنکور به دنبال داشته است.

یکی از مهم‌ترین عامل‌های فروش هیتر‌های دیجیتال سنکور، ایمنی بالا و مطمئن بودن آن است. سنکور با استفاده از چندین روش ایجاد ایمنی توانسته بیشترین کارایی را به ثبت برساند. یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول، به کار گرفتن سنسور آب است. این سنسور سبب شده، هیتر در برابر آب بیشترین مقاومت را داشته و کاربر در حمام نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی از این محصول بیشترین بهره را مشاهده نماید. زمانی که آب به سیستم داخلی بخاری برقی دیجیتالی سنکور SCF 4200WH وارد شود، به صورت خودکار خاموش شده و مانع از آسیب رسیدن به دستگاه خواهد شد. یکی دیگر از سیستم‌های ایمنی، خاموش شدن خودکار در هنگام استفاده بیش از حد و گرم شدن دستگاه است. که این امر موجب افزایش طول عمر بخاری خواهد شد. این موارد بیشترین سطح ایمنی را به ارمغان آورده و قطعا می‌تواند کارایی محصول را به نهایت خود برساند.

هیتر برقی سنکور مدل SENCOR Heater SCF 4200WH از کنوکتور بهره گرفته است. کنوکتور سیستمی است که با توجه به نیاز مصرف کننده، توان دستگاه را تنظیم می‌کند. این سیستم در صورتی که هوا سرد باشد، تمام توان خود یعنی 1500 وات قدرت را اعمال می‌کند و با مصرف انرژی بیشتر، گرمایی بیشتر را تولید می‌کند. اما زمانی که هوا مطبوع و مناسب است، توان این محصول به وسیله کنوکتور به 750 وات کاهش پیدا کرده و میزان مصرف انرژی به حداقل خود خواهد رسید.

یکی دیگر از مزایای بخاری برقی سنکور مدل 4200WH، استفاده از ترموستات است. ترموستات وظیفه تنظیم دما را برعهده می‌گیرد. تنظیم دما در این هیتر بین 5 تا 55 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. هیتر دیجیتالی سنکور به لطف استفاده از ترموستات هوشمند امکان تنظیم دمای لحظه‌ای را میسر می‌سازد. زمانی که درب و یا پنجره‌ای باز می‌شود، به صورت خودکار میزان دمای بخاری به بالاترین حد خود می‌رسد تا گرمای از دست رفته را جبران نماید و زمانی که محیط به دمای ایده‌آل خود رسید، میزان دمای بخاری به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. این امر موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش کارایی بخاری برقی خواهد شد.

بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH

بخاری برقی و بخاری دیجیتالی سنکور امکان اتصال به موبایل را نیز فراهم خواهد کرد. این بخاری برقی امکان اتصال به wifi و موبایل را داشته و بیشترین کارایی را به ثبت خواهند رساند. بخاری برقی سنکور Sencor SCF 4200WH به لطف از امکان اتصال به گوشی، امکان کنترل از راه دور را خواهد داشت.

سنکور به منظور افزایش کیفیت و کارایی محصولات خود از بیشترین توان و کمترین میزان مصرف انرژی بهره گرفته است. بخاری برقی سنکور SCF 4200WH از توان 1500 وات بهره گرفته است. این هیتر برقی بیشترین میزان بازدهی و کمترین مصرف انرژی را داشته و در عین حال کمترین صدا را ایجاد خواهد کرد. تمامی این اقدامات دست به دست هم داده‌اند، تا میزان محبوبیت بخاری برقی سنکور به نهایت خود برسد و سطح رضایت از آن به بالاترین سطح ممکن برسد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Heater SCF 4200WH
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,600,000 تومان
بخاری برقی سنکور SENCOR SCF 2400WH حداکثر توان: 1500 واتکنوکتور: دارد و توان را بین 750 تا 1500 وات تنظیم خواهد کردترموستات: دارد و دما را بین 5 تا 55 درجه تنظیم خواهد کردجنس بدنه: فلز ضد زنگ با رویه شیشه‌ای درخشان با...
2,750,000 تومان
بخاری برقی سنکور SENCOR Heater SCF 3200WH حداکثر توان: 1500 واتکنوکتور: دارد با قابلیت تنظیم توان بین 750 تا 1500 واتترموستات: دارد برای تنظیم دما از 15 درجه تا 35 درجه سانیتی‌گرادجنس بدنه: فلز ضد زنگ با گواهینامه...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام