×

پلوپز تفال مدل TEFAL RK8121

نام تجاری:
دسته بندی: پخت و پز

مشخصات مولتی کوکر تفال مدل TEFAL RK8121

تفال از توان 860 وات در پلوپز تفال 8121 کمک گرفته است. مولتی کوکر تفال مدل RK8121 توانایی پخت به صورت پلوپز، آرام پز، سرخ کن و بخار پز را دارا است. پلوپز تفال مدل Tefal RK8121 از صفحه ی LCD و منوی بسیار روان کمک گرفته تا کاربر به راحتی نسبت به تغییر وضعیت پخت دسترسی داشته باشد. ظرفیت 4 لیتر و یا 10 نفره ظرفی است که مولتی کوکر تفال 8121 بهره گرفته است. پلوپز تفال RK8121 از بدنه ی سیلیکون بسیار مقاوم و جنس ظرف تفلون بهره گرفته و بیشترین طول عمر را به خود اختصاص داده است. امکان گرم نگه داشتن، منوی شروع به کار به محبوبیت زیاد TEFAL Multi Cooker RK8121 افزوده است. همچنین سوپاپ اطمینان موجب افزایش امنیت کاربر شده است و بیشترین سطح رضایت را فراهم آورده است. 

ادامه مطلب
برای مدل مشابه تماس بگیرید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات مولتی کوکر حرفه ای و چند کاره ی تفال مدل RK8121

بررسی پلوپز TEFAL Multi Cooker RK8121

           

پلوپز در دنیای دیجیتال امروز، یکی از پر مصرف ترین وسایل آشپزخانه است. پخت زیبا و سریع تنها خواسته ی مصرف کننده از پلوپز ها می باشد. به منظور کاهش اتلاف زمان و بهره گیری بیشتر از زمان، پلوپز ها بیشترین کمک را خواهند کرد و می توانند هر مصرف کننده ای کاملا راضی نمایند. یکی از برندهایی که در تولید مولتی کوکر نقش آفرینی کرده و عملکرد بسیار مناسبی نیز داشته، برند تفال می باشد. یکی برترین و با کیفیت ترین پلوپز تفال بدون شک مدل TEFAL RK8121 می باشد. در ادامه به بحث در مورد این محصول پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

          

ویژگی های متفاوت

کمپانی تفال با سابقه ی بسیار طولانی و درخشان، بدون شک سلایق مصرف کننده را به خوبی درک نموده است. استفاده از ظاهر زیبا موجب افزایش عملکرد و البته زیبایی محیط آشپزخانه خواهد شد. تفال نیز با درک این موضوع و استفاده از الگوریتم های نوین، در تولید پلوپز مدل RK8121 سنگ تمام گذاشته و همانند یک ستاره درخشان در منزل شما خواهد بود. تفال از بدنه ی از سیلیکون با کیفیت کمک گرفته است تا طول عمر دستگاه را به نهایت برساند. استفاده از کلید های بزرگ و خوانا می تواند کار را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل نماید. جنس ظرف این پلوپز از نوع تفلون بسیار مقاوم بوده و می تواند بهترین عملکرد را به خود اختصاص دهد. 

قیمت مولتی کوکر و پلوپز تفال مدل TEFAL Multi Cooker RK8121

         

تفال از ظرفیت 4 لیتر در پلوپز حرفه ای TEFAL 8121 بهره گرفته است. این میزان از حجم می تواند غذای مورد نیاز 10 نفر را به راحتی تهیه نماید. همچنین بهره گیری از توان مصرفی 860 وات، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، بیشترین قدرت و عملکرد مثبت را در اختیار کاربر قرار داده است. کاربر بدون هیچ مشکلی می تواند تهیه ی برنج به بهترین نحو را به پلوپز 8121 واگذار نماید و خود به سایر امور بپردازد. 

تفال بسیار فراتر اندیشیده و سعی کرده بهترین تولیدات را داشته باشد. بر همین اساس در تولید پلوپز 8121 توانایی پخت انواع مواد غذایی را برای مصرف کننده میسر نموده است. به لطف استفاده از ظرف نچسب از نوع تفلون، امکان پخت برنج، پخت کیک ، پخت سوپ، گرم نگه داشتن، فرنی و نودل نیز امکان پذیر است. این قابلیت ها در پلوپز چند کاره ی تفال مدل TEFAL RK 8121 می توانند هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نموده و مصرف کننده کمک کند به بهترین انتخاب ممکن برسد. 

قیمت مولتی کوکر و پلوپز تفال مدل TEFAL Multi Cooker RK8121

         

برنج یکی از غذاهای اصلی ما ایرانیان است و تهیه و پخت آن بسیار مهم است. تفال به این نیز اکتفا نکرده و چندین برنامه ی پخت برنج را در اختیار کاربر قرار داده است. پلو پز حرفه ای تفال و مدل قیمت مناسب TEFAL RK8121 توانایی پخت برنج به صورت کته ای و ته دیگ را دارد. این نوع پخت ها بیشترین سازگاری را با طبع ما ایرانیان داشته و می تواند لبخند رضایت را به مصرف کننده ببخشد. برای تهیه ی کیک نیز تنها کافی است، ظرف را با روغن چرب کرده و مواد را اضافه کنید، سپس کلید پخت کیک را بفشارید. 

سرعت پخت و زمان آماده سازی مواد در پلو پز تفال 8121 بسیار سریع و در کمترین زمان امکان می پذیرد. اما کاربر قادر است زمان پخت و پز را به مدت 12 ساعت تنظیم نماید. این نوع پخت برای مواد غذایی مانند نخود و لوبیا بسیار مناسب خواهد بود. امکان پخت سه بعدی و یا گرما رسانی سه بعدی به منظور پخت کامل و سریع مواد غذایی میسر است و کاربر به اوج رضایت خواهد رسید. 

قیمت مولتی کوکر و پلوپز تفال مدل TEFAL Multi Cooker RK8121

             

از مهمترین قابلیت های پلوپز TEFAL Multi Cooker RK8121 می توان به دستگیره ها راحت و قابل تنظیم اشاره کرد. این دستگیره ها و وزن کم دستگاه موجب شده کاربر نسبت به تغییر مسیر به راحتی اقدام نماید. 

تفال امکان پخت برنج، سرخ کردن، بخار پز کردن، آرام پز را در مولتی کوکر همه کاره مدل TEFAL 8121 را بخشیده است. پلوپز تفال با استفاده از بدنه ی سیلیکون بهره گرفته است. سیلیکون می تواند بیشترین طول عمر را ببخشد. استفاده از صفحه ی تنظیمات با نمایشگر LCD می تواند به کاربر کمک کند تا به بهترین پخت برسد و به اوج رضایت دست یابد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
TEFAL Multi Cooker RK8121
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آون توستر پرشیا PERSIA PR-4000 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1800 وات جنس بدنه : استیل ضد زنگ جنس محفظه داخلی : استیل ضد زنگ جنس درب : شیشه پیرکس ظرفیت : 40 لیتر تعداد برنامه پخت : 6 برنامه مختلف جوجه گردان :...
0 تومان
پلوپز پرشیا مدل PERSIA PR-415 توان مصرفی : 1050 وات ظرفیت پلوپز : 6 لیتر ظرفیت به نفر : 12 نفر تعداد برنامه پخت : 17 برنامه  مدت زمان نگه داری حافظه در صورت قطع برق : 2 ساعت صفحه نمایش : LED پخت سریع : دارد قابلیت...
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
3,020,000 تومان
غذاپز چند منظوره‌ی کرکماز مدل Korkmaz Adora A432 توان 1650 وات  ظرفیت 5 لیتر  تایمر 120 دقیقه‌ای  دارای محدوده‌ی 60 تا 250 درجه‌ی سانتی‌گراد  با قابلیت سرخ‌کن, بخارپز, زودپز و گریل  ساخت ترکیه
4,360,000 تومان
نان پز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A405 دارای توان 680 وات  ظرفیت 1000 گرم  قابلیت گرم نگه داشتن نان  قابلیت تنظیم میزان پخت نان  صفحه نمایش LCD برای اطلاع از وضعیت دستگاه  ساخت ترکیه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام