×

یخچال فریزر سامسونگ RH77

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال دور این دور سامسونگ Samsung Door in Door RH77

گنجایش 765 لیتر
موتور اینورتر خطی
مجهز به سیستم Metal Cooling
قابلیت اتصال به آب شهری 
دارای یخ ساز و آب ریز 
سیستم Cool Select Zone

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • تست سلامت نرم افزاری و اصالت 4 روزه
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
لوازم جانبی
ناموجود
توضیحات

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

 

یکی از به روز ترین و مجهزین ترین ساید بای ساید های سامسونگ مدل RH77 میباشد که با کیفیت و ظرافت بی نظیری طراحی شده است. این یخچال با استفاده از فلز ضد زنگ در ساختار بدنه و همچنین فضای بسیار زیاد، بازار فروش مناسب و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

استفاده از بدنه ضد زنگ و سبک و همچنین استفاده از نمایشگر آبی رنگ بسیار زیبا باعث زیبایی چشم نوازی در این یخچال شده است. ظروف مورد استفاده در داخل یخچال نیز از بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند. نصب این یخچال بسیار آسان و راحت است و نیازی به اطلاعات قبلی ندارد.

 

 

فضای بسیار با ظاهری ساده و شیک

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

سامسونگ با طراحی عالی و بی نقص خود باعث شده تا این یخچال بیشترین حجم و فضا را در سادگی زیاد در اختیار مصرف کننده بگذارد. سامسونگ ار اچ 77 این فضای زیاد را مدیون عمق زیاد خود میباشد که امکان قرار دادن مواد غذایی در گوشه های یخچال و همچنین قرار دادن مواد غذایی بزرگ و درشت را به مصرف کننده میدهد.

این محصول سامسونگ دارای یک بار بزرگ و بسیار جا دار که در صورت باز شدن نیاز های مصرف کننده را بر طرف خواهد کرد. با کنار زدن درب بار به فضای بسیار بزرگ و جادار یخچال رسیده که توانایی جا دادن حجم بسیاری از مواد غذایی را به کاربر میبخشد. سمت چپ این ساید بای ساید نیز شامل فریزر میباشد.

 

 

 

دسترسی آسان

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

یخچال فریزر سامسونگ مدل ار اچ 77 همانند نمایشگاهی از مواد غذایی عمل میکند. دسترسی از به این نمایشگاه بسیار آسان و راحت میباشد. با باز کردن درب یخچال به یک قسمت بار بسیار بزرگ دسترسی خواهید داشت که به راحتی میتوان به تمامی قسمتهی این بار دسترسی داشت.

این بار بزرگ (ShowCase) توانایی بخش بندی کردن برای تمامی اعضای خانواده را دارد. فضای مخصوص مواد پخت شده، فضای مخصوص اعضای خانواده و فضای مخصوص کودکان تقسیم بندی شده است.

استفاده از این بار بزرگ باعث کمتر باز شدن درب اصلی یخچال میشود و به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک بسیاری کرده است.

 

Metal Cooling

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

سامسونگ برای ساید بای ساید Samsung RH77 از تکنولوژی Metal Cooling جهت حفظ سرمای یخچال و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کرده است.

این تکنولوژی با استفاده از قطعات فلزی در درب بار یخچال باعث میشود تا سرمای یخچال حفظ شود و در اثر باز و بسته کردن زیاد درب بار گرمای داخل یخچال افزایش پیدا نکند. این ویژگی سبب میشود تا مواد غذایی همواره سالم و تازه باقی بمانند.

در صورت قطع برق نیز Metal Cooling به کمک یخچال اومده و سرمای داخل یخچال را حفظ میکند و از ورود گرما به داخل یخچال جلوگیری میکند.

 

 

سیستم گردش سرمای چندگانه

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

سامسونگ برای یخچال فریزر ار اچ 77 از تکنولوژی گردش هوای چندگانه استفاده کرده است. در این حالت یخچال به صورت خودکار هوای خنک را از بالا به پایین و از جلو به عقب یخچال هدایت میکند تا تمامی بخش های بخچال دمای یکنواخت و یکسانی داشته باشند.

این ویژگی باعث شده تا هوای خنک به تمامی نقاط یخچال رسیده و مواد غذایی به بهترین نحو ممکن حفظ شوند.

 

قفسه ها و کشوهای متحرک

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

استفاده از قفسه های متحرک بر روی لوله قابل تنظیم باعث میشود تا مصرف کننده به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشته باشد.

با استفاده از این تکنولوژِی شما قادر هستید در یخچال فریزر Samsung RH77 به تمامی بخش های قفسه ها و کشوها حتی بخش های پشتی به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

آب ریز و یخ ساز

یخچال فریزر دور این دور سامسونگ مدل RH77

  

این ساید بای ساید توانایی اتصال به آب شهری دارد. استفاده از فیلتر بسیار قدرتمند باعث شده تا همواره آب 99.99 درصد تصفیه شده در اختیار داشته باشید. استفاده از فلز ضد زنگ در این محفظه ی آب باعث شده تا آب مصرفی طعم و بوی بسیار مطبوعی پیدا کند.

پنل تنظیمات آب ریز و یخساز Side By Side Samsung RH77 با نور آبی بسیار زیبا مزین شده است. این سیستم شما را قادر میسازد هر لحظه از آب خنک و یخ به صورت پودر و یا قالبی استفاده نمایید.

استفاده از محفظه ی یخساز در داخل درب سمت چپ (فریزر) سبب شده تا فضای بیشتری از فریزر در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد و هیچ کشو و یا محفظه ای حذف نشود. البته لازم به ذکر است این امر باعث کاهش مقدار یخ نشده است و شما همواره میتوانید به بیش از 2 کیلوگرم یخ به صورت همزمان دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung RH77

مشخصات

رتبه انرژی
+A
نوع یخچال
DOOR IN DOOR
آبسردکن و یخساز بیرونی
بله
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
بله
گنجایش کل به فوت
33 فوت
اينورتر
بله
نوع کمپرسور
اینورتر دیجیتال
شرکت سازنده
سامسونگ
نوع درب
استیل
سیستم سرد کننده سریع
بله
هشدار درب
بله
کنترل والدین
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام