×

آبمیوه گیر فیلیپس مدل HR1916

نام تجاری:
دسته بندی: آبمیوه گیر

آبمیوه گیری فیلیپس مدل Philips Juicer HR1916/71

فیلیپس در ساخت آبمیوه گیری مدل 1916 از توان 900 وات با قدرت بی نهایت و عملکردی بی صدا و نرم استفاده نموده است. آبمیوه گیری فیلیپس مدل PHILIPS HR1916 از بدنه ی پلاستیک با کمترین وزن ممکن استفاده کرده است. آبمیوه گیر تک کاره ی فیلیپس با استفاده از دهانه ی بزرگ امکان تهیه ی آب میوه های بزرگ همانند سیب را میسر خواهد کرد. آبمیوه گیر فیلیپس مدل Philips Avance Collection Juicer HR1916/71 از پارچ 1 لیتر و مخزن تفاله ی 2.1 لیتر کمک گرفته استو به کاربر امکان داده مدت زمان بیشتری از آبمیوه گیری استفاده نماید. جنس تیغه های و فیلتر آبمیوه گیری Philips HR1916 از جنس استیل بوده و طول عمر بالا را ایجاد خواهد کرد.

ادامه مطلب
6,125,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات آبمیوه گیری 900 وات فیلیپس مدل HR1916

بررسی آبمیوه گیری مدل PHILIPS Avance Collection HR1916/71

آبمیوه گیری با کارایی بالا و استفاده ی مداوم در هز منزل، فروش بسیار مناسبی خواهد داشت. به لطف استفاده ی بسیار این محصولات، سبد بسیار متنوعی داشته و همه ی سلیقه ها را به خود اختصاص خواهد داد. فیلیپس یکی از برترین برندهایی است که در زمینه ی تولید آبمیوه گیری و همچنین لوازم برقی کوچک بسیار موفق اقدام نموده و کیفیت بسیار مطلوبی را ارایه نموده است. آبمیوه گیر مدل Philips HR1916 یکی از خوش قیمت ترین و با کیفیت محصولات موجود در بازار است که در زیر به بررسی آن پرداخته ایم، با ما همراه باشید. 

برترین قابلیت ها 

آبمیوه گیری با توجه به استفاده ی مکرر در منزل باید از بدنه ای کاملا مقاوم و بسیار با کیفیت بهره بگیرد. بر همین اساس تمامی تولید کننده ها از بدنه مقاوم کمک گرفته اند تا بتوانند همه ی یسلیقه ها را راضی نمایند. فیلیپس نیز از این قاعده پیروی کرده و محصولاتی با طول عمر بالا و بسیار با کیفیت را تولید نموده است. در ساخت آبمیوه گیری پر کاربرد فیلیپس مدل Philips HR1916 شاهد استفاده از بدنه ای کاملا پلاستیکی با مقاومت بالا هستیم. بدنه ی پلاستیکی موجب کاهش وزن چشمگیر آبمیوه گیر شده و طول عمر بالا را تضمین خواهد کرد. 

قیمت آبمیوه گیر فیلیپس مدل PHILIPS Avance Collection HR1916

استفاده از بدنه با رنگ تیره موجب شده حفاظت از این محصولات به راحتی هر چه بیشتر انجام شود. رنگ تیره به خودی خود موجب جلوگیری از خط و خراش خواهد شد و طول عمر بالایی را رقم خواهد زد. آبمیوه گیر فیلیپس مدل HR1916 بر روی بدنه ی خود از دسته های نگه دارنده کمک گرفته که موجب محکم تر شدن دستگاه و جلوگیری از تکان خوردن آبمیوه گیر خواهد شد. همچنین ولوم تنظیم سرعت بر روی بدنه ی صیقلی و بسیار زیبا نقش بسیته و جذابیت این محصول را به نهایت رسانده است. 

فیلیپس از دهانه ی بزرگ برای ورود میوه های بزرگ در آبمیوه گیری 1916 کمک گرفته است. دهانه ی بزرگ به مصرف کننده امکان داده به راحتی میوه های بزرگ همانند سیب را در خود جای داده و به راحتی به آب میوه ی تازه و خوشمزه تبدیل خواهد کرد. امکان تمیز کردن و شست و شو نیز با وجود این دهانه ی بزرگ به راحتی امکان پذیر است. 

یکی دیگر از مزیت های عالی آبمیوه گیر فیلیپس مدل Philips 1916 امکان استفاده از پارچ آبمیوه ی بزرگ با حجم یک لیتر است. حجم یک لیتر سبب شده مصرف کننده به راحتی هر چه تمام تر به میزان بسیار بالا آب میوه ی تازه تهیه کند و از مهمان ها پذیرایی نماید. همچنین مخزن تفاله این آبمیوه گیری، نیز حجمی برابر 2.1 لیتر دارد که می تواند بیشترین کارایی را به ثبت برساند و مصرف کننده را کاملا راضی نماید. 

فیلیپس به منظور افزایش کارایی و کیفیت آبمیوه گیری تک کاره مدل Philips Advance Collection HR1916/71 از تیغه های تمام استیل ضد زنگ بهره گرفته است. تیغه های استیل عمر بالا و کیفیت بی نظیری را به ارمغان آورده و قطعا هر مصرف کننده ای را راضی خواهد کرد. 

قیمت آبمیوه گیر فیلیپس مدل PHILIPS Avance Collection HR1916

شست و شو آبمیوه گیری بعد از استفاده، امر مشکل و بسیار سخت برای کدبانو است. فیلیپس با استفاده از تکنولوژی برتر و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، توانسته این مشکل را برای همیشه حل نماید. فیلیپس در آبمیوه گیری HR1916 همانند آبمیوه گیری حرفه ای HR1863 از فناوری QuickClean بهره گرفته است. فناوری شست و شو سریع به مصرف کننده امکان داده در کمترین زمان ممکن بیشترین تمیزی ممکن را فراهم بیاورد. تمامی قطعات و لوازم این آبمیوه گیری قابلیت جدا شدن و شست و شو کاملا بهینه و تمیز را خواهند داشت و قطعا رضایت مصرف کننده را به همراه خواهد داشت. 

به منظور ایجاد قدرت بی پایان و استفاده ی صحیح از آبمیوه گیر، فیلیپس از توان خروجی 900 وات بهره گرفته است. توان 900 وات توانایی خرد کردن انواع میوه را به آبمیوه گیری PHILIPS 1916 خواهد بخشید و بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص خواهد داد. این توان با صرفه جویی در میزان مصرف انرژی و همچنین کاهش چشمگیر صدا و لرزش، محیطی آرام را حین کارکرد ایجاد خواهد کرد. از مهمترین ویژگی های بارز این محصول می توان به تنظیم سرعت دو حالته اشاره کرد. مصرف کننده با استفاده از ولوم تنظیم حالت دو گانه به راحتی قادر است، با توجه به نوع مواد غذایی سرعت و عملکرد دستگاه را در دو حالت تنظیم نماید و شاهد بیشترین کارایی از آبمیوه گیری فیلیپس 1916 باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Philips HR1916/71

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک مرغوب
سایر ویژگی و امکانات
استفاده از فناوری QuickClean
توان مصرفی
900 وات
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته
ظرفیت پارچ
1 لیتر پارچ آبمیوه و 2.1 لیتر پارچ تفاله گیر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-2199 منبع تغذیه : برق مستقیم توان مصرفی : 1000 وات تعداد تنظیمات سرعت : 5 سرعته عملکرد پالس : دارد قطر دهانه وروردی : 75 میلی متر ظرفیت مخزن تفاله : 2 لیتر ظرفیت مخزن آبمیوه : 1 لیتر...
0 تومان
آبمیوه گیری پرشیا مدل PERSIA PR-1899 توان مصرفی : 800 وات جنس تیغه : استیل ضد زنگ جنس پارچ : کریستال ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر تعداد تنظیمات سرعت : 3 سرعته حرکت معکوس : دارد تعداد کارکرد دستگاه : 4 کارکرد قابلیت ها :...
5,174,945 تومان
آبمیوه‌گیری 4 کاره ناسا الکتریک NS-945 توان 1500 واتمخزن تفاله 2 لیترپارچ مخلوط کن 1.5 لیترپارچ آبمیوه‌گیری 1 لیتر5 سرعت متفاوت و عملکرد پالسچهار عملکرد آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن و آسیاب
2,770,000 تومان
آبمیوه‌گیری سنکور مدل Sencor SJE 5050SS با توان 1200 وات ظرف تفاله‌ی 2 لیتری ظرف آبمیوه‌ی 1 لیتری دارای مانیتور دارای 5 سرعت متفاوت دهانه‌ی بزرگ 7.5 سانتی‌متری وزن 4.2 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
4,000,000 تومان
عصاره گیر سنکور مدل Sencor Juicer SSJ 4070SL دارای توان 400 وات قدرت چرخش 60rpmدارای دو عدد پارچ 0.8 لیتری برای آب‌میوه و عصاره‌ی میوهدارای توری‌های استیلساخت چینرنگ سیلوردارای وزن 5.1 کیلوگرم
0 تومان
آبمیوه‌گیری 5 کاره پرشیا PERSIA Juicer PR-2299 فعالیت‌های قابل انجام: آبمیوه‌گیر، آب‌مرکبات‌گیر، مخلوط‌کن، خردکن، آسیابتوان: 1200 واتتعداد سرعت: دو سرعت متغیر و عملکرد پالسجنس تیغه‌ها: استیل ضد زنگنوع بدنه: استیل ضد...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام