×

مخلوط کن سنکور SBU 7870GG

نام تجاری:
میکسر و شیکر سنکور SENCOR SBU 7870GG

توان: 1500 وات
جنس پارچ: تریتان
ظرفیت پارچ اصلی: 1.5 لیتر
ظرفیت دو بطری کوچک: 0.7 لیتر
تعداد برنامه‌های پیش‌فرض: 7 برنامه
جنس تیغه: استیل ضد زنگ با روکش تیتانیوم

ادامه مطلب
4,250,000 تومان
رنگ
  • سبز
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت مخلوط کن و شیکر سنکور SENCOR Super Blender SBU 7870GG

تهیه آب‌میوه تازه و طبیعی نیاز تمام افراد جامعه است. ورزشکاران و سایر افراد معمولی، به منظور تامین انرژی لازم بدن و افزایش سطح ویتامین، مجبور به استفاده از آب‌میوه تازه و سالم هستند. به همین منظور و برای برطرف کردن نیازهای مصرف کننده، مخلوط کن تولید شد. مخلوط کن یکی از وسایل آشپزخانه بسیار پرکاربرد است که وظیفه‌های مهمی را برعهده می‌گیرد. مخلوط کن امکان میکس کردن چندین نوع موادغذایی را با هم فراهم کرده است و آب‌میوه سالم و طبیعی را تولید خواهد کرد. آب‌میوه پر ویتامین برای ورزشکاران بسیار لازم و ضروری است و به همین دلیل مدل‌های متنوعی از مخلوط کن مخصوص ورزش را در بازار مشاهده می‌کنیم. سنکور جزو برترین برندهایی است، که در تولید مخلوط کن و شیکر ورزشی بسیار موفق عمل کرده و مدل‌های متنوعی را به تولید رسانده است. مخلوط کن ورزشی SBU 7877CH و SBU 7870GG سنکور از برترین مخلوط‌کن‌های موجود هستند که با کمترین قیمت ممکن و بیشترین توان، توانسته‌اند کیفیتی فوق‌العاده را از خود به نمایش بگذارند.

طراحی مخلوط کن ورزشی Sencor SBU 7870GG

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

 اولین معیار برای خرید هر محصولی، ظاهر لوازم خانگی است. مخلوط کن یکی از وسایل بسیار پرمصرف در هر منزلی است. بنابراین باید از ظاهر زیبا و جذاب برخوردار باشد تا بتواند هر سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید. سنکور از جمله برندهای محبوبی است که در تولید لوازم خانگی بسیار موفق ظاهر شده و با استفاده از ظاهر زیبا و کارامد توانسته، فروشی بسیار بالا را به ارمغان بیاورد. سنکور جزو معدود کمپانی‌هایی است که در ساخت لوازم آشپزخانه ارزان خود از رنگ‌های متنوع کمک گرفته و هر به فرد امکان انتخاب مدل و رنگ مورد علاقه خود را خواهد داد.

سنکور در ساخت مخلوط کن ورزشی SBU 7870GG از بدنه بسیار مقاوم و سبک استفاده کرده است. بدنه پلاستیکی به کار رفته در این محصول سبب شده، وزن محصول به حداقل خود برسد و حمل مخلوط کن ارزان قیمت به راحتی هر چه تمام‌تر انجام شود. بدنه پلاستیکی در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را خواهد داشت. این بدنه پلاستیکی با رنگ سبز تیره بسیار زیبا تزیین شده و طرفداران بسیار زیادی ار به خود جلب کرده است. رنگ مخلوط کن سنکور مدل 7870 از نوع سه لایه است و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم بوده و به طور کامل ثابت باقی خواهد ماند.

قیمت مخلوط کن حرفه‌ای سنکور SBU 7870GG بسیار مناسب است و در عین حال کارایی و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. برنامه‌ریزی و تلاش سنکور افزایش راحتی و آسایش مصرف‌کننده است. به منظور تحقق این امر، سنکور از پنل ساده و روان بر روی بدنه کمک گرفته است. مصرف کننده از طریق این پنل توانایی تنظیم عملکرد مخلوط کن برای انجام فعالیت‌های متفاوت را خواهد داشت. برنامه‌های پیش‌فرض متفاوتی بر روی پنل نقش بسته‌اند که کمترین زحمت را به مصرف کننده خواهد داد. تنها کافی است، مصرف کننده مواد غذایی را در پارچ گذاشته و کلید مربوط به نوع عملکرد را بفشارد. در این حالت، مخلوط کن سنکور به صورت خودکار زمان و میزان چرخش را تعیین کرده و عملکردی فوق‌العاده را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

مخلوط کن مخصوص ورزشکاران به دلیل استفاده مکرر، می‌بایست از پارچ بزرگ و در عین حال بسیار مقاوم بهره بگیرد. سنکور نیز این قضیه را کاملا درک کرده و از برترین مواد اولیه برای ساخت مخلوط کن کمک گرفته است. سنکور برای اولین بار از جنس پلاستیک تریتان در ساخت پارچ مخلوط کن SENCOR Blender SBU 7870GG بهره گرفته است. جنس Tritan بسیار مقاوم است و امکان شکستگی را به حداقل رسانده است. این پارچ بزرگ در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و بیشترین طول عمر مفید را به همراه خواهد داشت. جنس تریتان کاملا شفاف است و امکان مشاهده مراحل عملکرد را به کاربر خواهد بخشید. همچنین پارچ تریتان سبک بوده و حمل را به راحت‌ترین شیوه ممکن میسر ساخته است.

سنکور از پارچ تریتان با حجم 1.5 لیتر در ساخت این پارچ بزرگ کمک گرفته است. مخلوط کن سنکور 7870GG به لطف استفاده از حجم 1.5 لیتر امکان تهیه طیف وسیعی از آب‌میوه را میسر ساخته و حتی در مهمانی‌ها نیز بیشترین کاربرد را خواهد داشت. جنس تریتان به کار رفته در این محصول سبب شده طعم و بوی طبیعی آبمیوه به طور کامل حفظ شود. در موارد مشابه شاهد ایجاد بوی نامطبوع به دلیل استفاده از جنس ضعیف پارچ بوده‌ایم که سنکور برای همیشه این مشکل را برطرف کرده است. یکی دیگر از مزیت‌های این پارچ فوق‌العاده، عدم ورود هوا به داخل پارچ است. این مهم موجب حفظ آب‌میوه برای مدت طولانی خواهد شد.

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

مهم‌ترین عامل و وجه تمایز مخلوط کن ورزشی سنکور Sencor 7870gg با سایر مدل‌های مشابه، استفاده از دو پارچ و یا بطری کوچک‌تر می‌باشد. سنکور برای افزایش راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده از دو بطری با حجم 0.7 لیتر کمک گرفته است. ورزشکاران و افراد عادی قادر هستند، آب‌میوه مورد علاقه خود را در منزل تهیه نموده و آن را با استفاده از بطری‌های کوچک با خود حمل کنند. این دو بطری بسیار سبک هستند و حمل آنها بسیار راحت است. سنکور از جنس تریتان نیز برای این دو بطری استفاده کرده و حتی در اثر افتادن و یا پرت کردن نیز هیچ آسیبی نخواهند دید. درب این بطری‌ها همانند پارچ اصلی کاملا وکیوم است و مانع از ورود هوا و اکسیده شدن آب‌میوه خواهند شد. در این صورت موادغذایی و آب‌میوه برای مدت طولانی کاملا سالم، با بو و طعم طبیعی باقی خواهند ماند.

مخلوط‌کن ورزشکاری سنکور SBU 7870GG از شیکر کوچک و قابل حمل کمک گرفته است. آب‌میوه بعد از مدتی ته نشین شده و مواد مغذی و پر ویتامین در انتهای بطری قرار می‌گیرند. سنکور برای حل این مشکل از شیکر استفاده کرده است. شیکر سبب شده، آب‌میوه و تکه‌های میوه دوباره در هم حل شده و کاربر در هر لحظه طعمی ناب از نوشیدنی را تجربه نماید. این شیکر به عنوان درب نیز قابل استفاده است و تنها کافی است، کاربر کلید روشن و خاموش تعبیه شده بر روی این شیکر را فشار دهد.

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

سنکور در ساخت میکسر غذا و میوه مدل SENCOR SBU 7870GG از تیغه‌های تمام استیل کمک گرفته است. تیغه‌های تمام استیل تاثیری بر طعم مواد غذایی نخواهد داشت و قطعا بیشترین کارایی مثبت را به همراه خواهد داشت. جنس استیل در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است و کیفیتی بسیار ایده‌آل را به همراه خواهد داشت. تیفه‌های استیل از شکل خاص و 8 پره بهره برده است. این پره‌ها بیشترین سطح تماس با میوه و موادغذایی را خواهند داشت و قطعا می‌توانند کارایی را به نهایت خود برسانند. این تیغه‌ها از روکش تایتان بهره گرفته‌اند و امکان انجام سخت‌ترین فعالیت‌ها را خواهند داشت.

توان و کارایی میکسر و مخلوط کن سنکور SBU 7870GG

کارایی و توان مخلوط کن به تعداد برنامه‌های پیش‌فرض بستگی دارد. برنامه‌های خودکار تعینن کننده ارزش خرید مخلوط کن خواهند بود و تعیین‌کننده بازدهی محصول خواهند بود. سنکور همیشه جزو ابداع کننده‌های وسایل برقی آشپزخانه بوده و با اختلاف در صدر نوآوران دنیای دیجیتال بوده است. نمونه بارز این ادعا، مخلوط کن 7870gg می‌باشد که با استفاده از 7 برنامه خودکار، بیشترین کارایی را با کمترین زمان ممکن به ثبت خواهد رساند. مخلوط کن حرفه‌ای سنکور شامل برنامه‌های اسموتی‌ساز، میکس کردن مواد غذایی، اسموتی غلیظ، خرد کردن یخ، خرد کردن مواد غذایی سخت، تهیه سس و عملکرد پالس می‌باشد. هر کدام از این قابلیت‌ها ویژگی متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته و بیشترین راندمان را به ثبت خواهد رساند.

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

اسموتی این روزها به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ممکن تبدیل شده است. اسموتی به دلیل داشتن تکه‌هایی از میوه، بیشترین ویتامین را به کاربر بخشیده و انرژی بی پایانی را ایجاد خواهد کرد. اسموتی با کمترین دور چرخش مخلوط کن تولید شده و امکان تولید طعمی ناب و خوشمزه را خواهد بخشید. اسمویت برای استفاده ورزشکاران بسیار لازم و ضروری است.

مخلوط کن سنکور مدل SENCOR Vacuum Super Blender SBU 7870GG امکان چرخش 28000 دور در دقیقه را فراهم می‌سازد. 28000 دور در دقیقه توانایی تبدیل انواع میوه‌های نرم و سخت در کمترین زمان را میسر می‌سازد. این امر سبب شده انواع طعم‌ها با یکدیگر ترکیب شوند و مزه‌ای تکرار نشدنی را ایجاد خواهد کرد.

سنکور از بالاتری سطح ایمنی در محصولات خود کمک گرفته است. ایمنی زیاد و همچنین کارایی بالا سبب شده‌اند، سنکور به اصلی ترین گزینه خرید مخلوط کن تبدیل شود. سنکور از پایه‌های ضد لرزش جهت ثبات کامل هنگام فعالیت بهره گرفته است. همچنین سیستم یکپارچگی نیز موجب گشته، تا زمانی که تمام قطعات مخلوط‌کن به درستی بر روی هم قرار نگیرند، دستگاه روشن نشود. این دو مورد موجب ایجاد بیشترین سطح ایمنی شده و کاربر را از هر نوع آسیبی حفظ خواهد کرد.

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG

میکسر و مخلوط کن سنکور SENCOR SBU 7870GG از توان 1500 وات جهت تامین انرژی استفاده کرده است. توان 1500 وات موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی محصول شده است. سنکور به لطف استفاده از این توان محیطی آرام و کم صدا را حین کار فراهم کرده و سطح رضایت را به نهایت خود خواهد رساند. مصرف کننده با توجه به نوع موادغذایی قادر است، توان و قدرت مخلوط‌کن صنعتی سنکور را تغییر دهد. این تغییر سرعت در 6 حالت متفاوت و عملکرد پالس انجام می‌شود و با توجه به نرم و یا سخت بودن مواد غذایی می‌توان این سرعت را تنظیم کرد تا شاهد کیفیتی به مراتب بالاتر بود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Blender SBU 7870GG

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک مرغوب
اقلام همراه
2 بطری یا ظرفیت 0.7 لیتر و سری شیکر قابل حمل
سایر ویژگی و امکانات
7 برنامه پیش‌فرض | امکان تهیه اسموتی | چرخش 28000 دور در دقیقه | پایه‌های ضد لرزش و سیستم یکپارچگی
توان مصرفی
1500 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعت متفاوت و عملکرد پالس
جنس پارچ مخلوط کن
تریتان با بیشترین مقاومت ممکن
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
عملکرد پالس
دارد
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,032,000 تومان
مخلوط کن دو کاره ناسا الکتریک 1966 توان 300 تا 800 واتقابل استفاده به عنوان مخلوط کن و آسیابظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیترجنس پارچ از نوع شیشه‌ای نشکنتیغه 4 پره استیل مخلوط کنظرفیت 0.5 لیتر آسیاب با تیغه 2 پرهدو سرعت...
3,700,000 تومان
مخلوط کن ناسا الکتریک 1965 توان 500 تا 2000 واتمخصوص فعالیت‌های نیمه صنعتی همانند کافی شاپظرفیت پارچ 2 لیترجنس مخلوط کن از نوع تریتانبدنه‌ای متشکل از استیل و پلاستیک ABSولوم کنترل سرعت ارگونامیکتیغه استیل 6 پرهقابلیت...
5,250,000 تومان
مخلوط کن و اسموتی ساز حرفه‌ای سنکور مدل Sencor SNB 9000NP توان 1000 وات واقعی قابلیت خرد کردن یخ دارای 3 عدد قمقمه‌ از جنس تریتان دارای یک پارچ از جنس تریتان حالت توربو ندارد رنگ طلایی قدرت چرخش 25000RPMساخت جمهوری چک...
2,345,000 تومان
مخلوط کن یوفیسا مدل BS4950 با توان 1800 وات واقعی پارچ شیشه‌ای از جنس تریتان با ظرفیت 1.8 لیتر دارای لامپ LED نشانگر سرعت دارای 3 برنامه خرد کردن یخ درست کردن اسموتی حالت توربو دارای 6 تیغه‌ی تیتانیومی دارای قفل ایمنی...
1,899,000 تومان
مخلوط کن سنکور مدل Sencor SBL 4870WH توان 800 وات واقعی تعداد 12 حالت سرعت ظرف شیشه‌ای 1.5 لیتری دارای حالت توربو وزن 4.3 کیلوگرم رنگ سفید خرد کن یخ ندارد
4,350,000 تومان
مخلوط کن سنکور SENCOR Blender SBU 7873VT توان: 1500 واتظرفیت پارچ: 1.5 لیترجنس پارچ: تریتانظرفیت دو بطری همراه: 0.7 لیترتعداد برنامه: 7 برنامهجنس تیغه: 8 پره استیل با روکش تیتانیومچرخش در دقیقه: 28000 دور در دقیقه

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام