×

تخم مرغ پز پروفی کوک مدل ProfiCook EK 1139

نام تجاری:
دسته بندی: تخم مرغ پز

تخم مرغ پز 8 نفره پروفی کوک مدل ProfiCook PC-EK 1139

تخم مرغ پز پروفی کوک مدل 1139 از موتور قدرتمند 400 وات بهره گرفته است که توانسته بیشترین عملکرد و سرعت را در اختیار کاربر قرار دهد. تخم مرغ پز ProfiCook EK 1139 به بدنه ی پلاستیکی شفاف جهت مشاهده ی کامل کاربر مجهز گشته تا کاربر در صورت لزوم اقدامات لازم را اعمال نماید. تخم مرغ پز ProfiCook PC-EK 1139 از طریق پنل تنظیمات کاربر را قادر ساخته، زمان پخت تخم را کنترل نماید. امکان پخت 8 تخم مرغ به صورت همزمان در تخم مرغ پز ارزان قیمت ProfiCook Egg Cooker PC-EK 1139 وجود دارد. 

ادامه مطلب
1,988,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات تخم مرغ پز 8 نفره پروفی کوک مدل PC-EK 1139

بررسی تخم مرغ پز ProfiCook Egg Cooker PC-EK 1139

        

علم و صنعت دست به دست هم داده اند تا در خدمت بشریت بتوانند زندگی را بسیار آسان تر از قبل نمایند. در زندگی برقی امروزه تمامی پخت و پز نیز به الکتریکی تبدیل شده تا از وقت گران بهای شخص کمتر تلف شود. از جمله وسایلی که برای راحتی هر چه بیشتر افراد ایجاد شده، تخم مرغ پز تمام اتوماتیک ProfiCook PC-EK 1139 می باشد. 

تخم مرغ پز پروفی کوک مدل EK 1139 از بدنه ی استیل ضد زنگ با درپوش پلاستیکی شفاف بهره گرفته شده است. تخم مرغ پز ProfiCook 1139 از طریق درپوش شفاف به کاربر اجازه داده تمامی مراحل پخت و پز را مشاهده نماید و تنظیمات لازم را اعمال کند. تخم مرغ پز ProfiCook EK 1139 مجهز به پایه های ضد لغزش بوده و بیشترین امنیت را برای کاربر فراهم آورده است. کاربر می تواند با قرار دادن تخم مرغ بر روی جایگاه تخم مرغ پز ProfiCook Egg Cooker 1139 بیشترین تخم مرغ را همزمان آماده نماید. به این شیوه هم از اتلاف انرژی و هم در زمان صرفه جویی خواهد شد. 

تخم مرغ پز پروفی کوک مدل ProfiCook PC-EK 1139

        

کاربر می تواند به راحتی هر چه تمام تر تمامی قطعات تخم مرغ پز پروفی کوک 1139 را از یکدیگر جدا نموده و به بهترین نحو ممکن شست و شو دهد تا همواره پاکیزه و سالم باقی بماند و طول عمر محصول افزایش یابد. 

مصرف کننده با بهره گیری از موتور قدرتمند 400 وات تخم مرغ پز پروفی کوک PC-EK 1139 امکان پخت 8 تخم مرغ در کمترین زمان به بهترین شیوه را خواهد داشت. به دلیل گرمادهی کاملا یکدست تمامی تخم مرغ ها به صورت کاملا یکسان پخت شده و به پوست تخم مرغ ها ضربه ای وارد نخواهد شد. 

تخم مرغ پز پروفی کوک مدل ProfiCook PC-EK 1139 مجهز به ولوم تنظیم حرارت بوده و کاربر می تواند به آسانی میزان سفتی و نرمی تخم مرغ ها را تنظیم نموده تا به پخت دلخواه خود برسد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook PC-EK 1139
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,165,000 تومان
مجموعه ی صبحانه خوری کلترونیک TAM 3688 این محصول شرکت کلترونیک آلمان مجموعه ای از چند وسیله ی مفید و لازم برای آماده کردن صبحانه برای شما عزیزان میباشد. از جمله کارایی های ست صبحانه خوری Clatronic TAM 3688 میتوان تستر...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام