×

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون 65 اینچ اندرویدی فیلیپس مدل 65PUS7304

تلویزیون فیلیپس مدل 7304 از پنل LED با سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است. این پنل با استفاده از قابلیت 4K قادر است بیش از 8 میلیون پیکسل را به وجود بیاورد و تصاویری درخشان را ارایه نماید. استفاده از تراشه ی P5 در تلویزیون Philips 65PUS7304 بیشترین سرعت و عملکرد را فراهم آورده است. تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل 65PUS7304/12 از فناوری Ultra HD بهره گرفته و همچنین امکان پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 نیز میسر می باشد. با استفاده از تکنولوژی Ambilight نور نمایشگر به دیوار تابیده و قادر است، خاطراتی شیرین از ویدئو های مورد علاقه شما را رقم بزند. تلویزیون Philips 4K TV 65PUS7304 از تکنولوژی Dolby Vision & Atmos نیز کمک گرفته تا صدا و تصویری در حد سینما را ارایه دهد. فیلیپس از سیستم عامل اندروید با بیشترین سطح امکانات و بیشترین امنیت بهره گرفته و بیشترین سطح رضایت را فراهم خواهد کرد. 

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات تلویزیون اندرویدی فیلیپس مدل 65PUS7304

نقد و بررسی تلویزیون Philips 4K Android TV 65PUS7304/12

فیلیپس یکی از نام آشنا ترین محصولات و برند ها در در دنیای لوازم برقی می باشد. فیلیپس با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت ترین قطعات، قادر است نظر تمامی مصرف کننده ها را به طور کامل به خود جلب نماید. فیلیپس در چند سال گذشته از تولید تلویزیون فاصله گرفته بود و جای خالی این برند در بازار احساس می شد. اما حال با تولید جدیدترین تلویزیون ها، بار دیگر به بازار با قدرت بسیار بیشتر از قبل بازگشته و علاقه مندان را به وجد آورده است. یکی از برترین مدل های جدید فیلیپس تلویزیون PUS7304 می باشد که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم. 

        

طراحی خیره کننده و تحسین برانگیز

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

       

تلویزیون جزو وسایل الکترونیکی بسیار پر کاربرد و در معرض دید است. به همین دلیل تمامی تولید کننده ها توجه ویژه ای به ظاهر و طراحی تلویزیون ها دارند. محصولات فیلیپس بدون شک جزو زیباترین و بدون عیب ترین تلویزیون های بازار هستند. تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل PUS7304 جزو زیباترین تلویزیون هایی است که تا به امروز تولید شده است. 

کمپانی هلندی فیلیپس در تولید تلویزیون Philips 65PUS7304/12 از بدنه ای بسیار باریک و جذاب بهره گرفته است. حاشیه ها به حداقل رسیده اند و بیشترین زیبایی را به کاربر منتقل خواهد کرد. استفاده از رنگ نقره ای موجب هر چه زیباتر شدن تلویزیون شده است و همه نگاه ها را به خود خواهد دوخت. فیلیپس از پایه ی مرکزی به همان رنگ نقره ای در تلویزیون 65PUS7304 بهره گرفته است. این پایه مستطیلی علاوه بر تکمیل زیبایی، تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ خواهد کرد. 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

          

قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل 65PUS7304 باریک و خوش ساخت تولید شده است. این قاب پشتی هنگام اتصال به دیوار کمترین فاصله را ایجاد خواهد کرد و بیشترین زیبایی را به محیط زندگی شما خواهد بخشید. در این قاب پشتی ورودی های متنوع HDMI و USB جای خوش کرده اند و دسترسی را برای کاربر بسیار آسان نموده است. 

      

نمایشگر با کیفیت و فوق العاده 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

        

فیلیپس در تولید نمایشگر سابقه بسیار طولانی داشته و توانسته هر بیننده ای را وادار به تحسین نماید. فیلیپس از پنل LED با سایز 65 اینچ در تلویزیون Philips 65PUS7304 کمک گرفته است. این نمایشگر LED بیشترین کیفیت و کارایی را به کاربر خواهد بخشید و قطعا خواهد توانست بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص دهد. 

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 7304 از فناوری 4K کمک گرفته است. فناوری فورکا با ایجاد بیشترین سطح از پیکسل ها قادر است، تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. تلویزیون های فورکا با ایجاد بیش از 8 میلیون پیکسل، فاصله ی بین پیکسل ها را به حداقل رسانده و سرعت انتقال نور و تصویر را به کمترین زمان ممکن خواهد رساند. در این صورت کاربر با تصاویری بسیار درخشان و سریع رو به رو خواهد بود و از تماشای تلویزیون به اوج لذت و رضایت خواهد رسید. 

فیلیپس به منظور افزایش کارایی و کیفیت تلویزیون PUS7304/12 از پردازنده و موتور قدرتمند P5 بهره گرفته است. پردازنده ی P5 سرعت و عملکرد فراتر از انتظار را فراهم آورده و هر بیننده ای را به طور کامل مجذوب خود خواهد نمود. این موتور نیرومند توانایی ایجاد، تصاویری سریع و بدون لرزش را به معرض نمایش خواهد گذاشت. 

از مهمترین ویژگی های تصاویر تلویزیون های امروزه، قابلیت UHD می باشد. فناوری Ultra HD با بزرگنمایی رنگ ها موجب افزایش کیفیت تصاویر خواهد شد. تلویزیون 65 اینچ مدل Philips 65PUS7304 با استفاده از فناوری الترا اچ دی، تصاویری دقیق و شفاف را به نمایش خواهد گذاشت و کاربر را با جزییات کامل آشنا خواهد کرد. فناوری UHD همچنین موجب افزایش زاویه دید مصرف کننده خواهد شد. 

تلویزیون Philips 4K UHD TV 65PUS7304 از فناوری HDR نیز کمک گرفته است. قابلیت HDR با تغییر دامنه ی دینامیکی رنگ ها، رنگ هایی بسیار دقیق و قدرتمند را ایجاد خواهد نمود. این تغییر دامنه ی دینامیکی موجب بزرگنمایی نقاط تیره و روشن و در نهایت ایجاد عمق بیشتر به تصاویر خواهد شد. فرمت های به روز HDR10 و HLG نیز توسط تلویزیون 65 اینچ فیلیپس قابل پشتیبانی است و بیشترین سطح امکانات را فراهم خواهد نمود. 

        

فناوری Dolby Vision & Atmos

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

         

فیلیپس برای جلب مصرف کننده از تمامی قابلیت های روز دنیا استفاده نموده است. یکی از این قابلیت ها که موجب افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون Philips 65PUS7304/12 شده است، قابلیت Dolby Vision می باشد. فناوری Dolby Vision با بزرگنمایی رنگ ها و نزدیک شدن به رنگ طبیعی توانسته بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص دهد. شعار اصلی ویژگی Dolby Vision، حضور در سینما با تمامی قابلیت ها است. 

فناوری Dolby Atmos از ویژگی های برجسته ی تلویزیون فیلیپس می باشد. قابلیت Dolby Atmos نیز صدایی فراگیر و بسیار جذاب را فراهم خواهد نمود. این فناوری موجب ایجاد صدایی کامل و همه جانبه خواهد شد و حس حضور در سینما را در کاربر زنده خواهد کرد. تمامی این ویژگی ها دست به دست هم داده اند، تا کاربر با تصاویر و صدایی بسیار با کیفیت و فراتر از انتظار را شاهد باشد. 

        

فناوری Ambilight

در سری های قبلی تلویزیون های فیلیپس نیز شاهد فناوری Ambilight بوده ایم. تکنولوژی که حال طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. تلویزیون های فیلیپس با استفاده از این فناوری سطح رضایت کاربر را به نهایت رسانده اند. قابلیت Ambilight در تلویزیون فیلیپس 65PUS7304 نیز وجود دارد.

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

            

این فرایند با ایجاد رنگ های نمایشگر و تصویری سه بعدی بر روی دیوار پشت تلویزیون، تصاویری فراگیر را به معرض دید بگذارد. با استفاده از LED های موجود در پشت تلویزیون، نور نمایشگر به دیوار پخش شده و کاربر با رنگ های غنی تر از قبل رو به رو خواهد شد. 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

      

            

سیستم عامل، امنیت و کارایی

فیلیپس در تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است. سیستم عامل اندروید جزو پر طرفداران و پر کاربرد ترین پلتفرم ها به حساب می آید. سیستم عامل اندروید با طراحی بسیار شیک و ساده، بیشترین کارایی و امکانات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد و به کاربر امکان داده به هر آنچه نیاز دارد دسترسی داشته باشد. 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 4K UHD HDR Android TV 65PUS7304/12 با استفاده از فرایند از سیستم عامل اندروید بیشترین کارایی را فراهم خواهد آورد. سیستم عامل اندروید فضایی بسیار ساده و پر استفاده را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. سیستم عامل Android بیشترین سطح امنیت را ایجاد خواهد کرد و از حریم کاربر به طور کامل محافظت خواهد نمود. 

سیستم عامل اندروید به صورت پیشفرض برنامه ها و اپلیکیشن های متفاوتی نظیر Netflex و Youtube و ... را در خود جای داده است. اندروید همچنین امکان دانلود و نصب اپلیکیشن های دیگر را نیز به کاربر خواهد بخشید. سیستم عامل اندروید محیطی ساده با امکانات بسیار را برای کاربر فراهم آورده و قادر است کاربر را به نهایت رضایت برساند. 

تلویزیون فیلیپس مدل Philips 65PUS7304

           

تلویزیون Philips Android TV 65PUS7304 امکان اشتراک گذاری با سایر لوازم دیجیتال را فراهم آورده است. تلویزیون فیلیپس قادر است، با ایجاد شبکه ای هوشمند با موبایل و یا لپ تاپ، به اشتراک گذاری فایل بپردازد. در این فرایند کاربر با استفاده از جفت کردن، گوشی موبایل با تلویزیون تمامی فایل های صوتی و تصویری را به اشتراک بگذارد و بیشترین سرگرمی را برای خود و مهمانان رقم بزند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Philips Android TV 65PUS7304

مشخصات

Wi-Fi
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
سیستم های صوتی
Dolby Atmos
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
ورودی Component
بله
تعداد ورودی Component
1 ورودی
ورودی ویدئو Composite
بله
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 ورودی
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
چین
سری
PUS7304/12
سال ساخت
2019
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Dolby Vision
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
سیستم عامل
Android 9.0 Pie
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
سایر ویژگی و امکانات
فناوری Ambilight از سه طرف
شناسه کالا
2900881170854
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام