×

تلویزیون سونی مدل Sony 75X9500G

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون فورکا سونی مدل KD-75X9500G

تلویزیون سونی مدل X9500G از پنل با سایز 75 اینچ و رزولوشن 2160*3840 یا 4K پیکسل بهره گرفته است. کمپانی سونی به منظور افزایش روشنایی و سرعت تصاویر و همچنین افزایش کیفیت 4K از قابلیت پیشرفته 4K X-Reality Pro استفاده نموده است. تلویزیون Sony 4K TV 75X9500G از فایل های HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی خواهد کرد. تلویزیون اسمارت سونی 75 اینچ مدل 75X9500G از قابلیت UHD و TRILUMINOS Display جهت افزایش عمق رنگ ها و برجسته نمودن نقاط تیره و روشن بهره گرفته است. تلویزیون هوشمند سونی Sony 4K HDR UHD Android TV 75X950G به لطف استفاده از Dolby Vision & Atmos با ایجاد تصاویر و صدای فراگیر و با کیفیت حس حضور در سینما را در کاربر ایجاد خواهد کرد. تلویزیون SONY ANDROID TV 75X9500G از سیستم عامل اندروید با قابلیت اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال بهره مند است. استفاده از پردازنده ی X1 موجب ایجاد تصاویر سریع و هماهنگ و افزایش طول عمر تلویزیون Sony 75X9500G شده است.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

تلویزیون فورکا الترا اچ دی سونی 2019 مدل 75X9500G

معرفی تلویزیون SONY 4K HDR UHD Android TV KD-75X9500G

تلویزیون های سری 8 و سری 7 سونی با هم تفاوت زیادی ندارند. اما سونی با ایجاد طراحی بسیار برتر و مدرن توانسته تمامی ویژگی ها و قابلیت های جدید را در قاب یک تلویزیون به نمایش بگذارد. تلویزیونی که تافته ی جدا بافته و گل سر سبد محصولات سونی شده است و توانسته به قطب اوازم صوتی و تصویری تبدیل شود. تلویزیون هوشمند سونی که منتقدان را بیشتر از علاقه مندان شیفته ی خود کرده است، در سال 2019 با نام X9500 معرفی شده است. سری 9000 در سال های گذشته نیز بسیار موفق و با کیفیت بود و به بهترین تلویزیون سری X سونی لقب گرفت. اما در سال 2019 همه چیز فرق کرده و با تلویزیونی کاملا جدید و با امکانات بسیار متفاوت تر طرف هستیم. تلویزیون های سونی در تمامی مدل ها به کیفیت و امکانات معروف هستند، و پرچمدار این تلویزیون ها یعنی X9500G بسیار فراتر رفته و تصاویری فراتر از حد انتظار ایجاد خواهد نمود. 

          

دیزاین مدرن

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

          

تلویزیون های سونی در سال 2019 به اوج کیفیت و قدرت رسیده اند و قادر هستند بیشترین کیفیت و بازدهی را داشته باشند. تلویزیون های سونی جزو برترین و زیباترین محصولات این کمپانی هستند. در طول چند سال گذشته سونی تفاوت های بسیار زیادی را نسبت به سری های ما قبل خود داشته و موفق شده به ظاهری زیبا و خاص دست یابد. تلویزیون های سونی از بدنه ی بسیار با کیفیت و عالی تشیل شده و قطعا طول عمر بسیار بالایی را به ارمغان خواهد آورد. تلویزیون Sony 75X9000F مشکلاتی داشت که در سال 2019 سونی با شناخت این مشکلات توانسته عیب ها را برطرف نموده و به ظاهری کامل و بی نقص دست یابد. 

تلویزیون Sony 75X9500G جزو برترین و زیباترین محصولات تولید شده ی تا به امروز در کمپانی سونی می باشد. استفاده از طراحی فوق العاده یکدست و یکنواخت موجب افزایش زیبایی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X9500G شده است. تلویزیون 2019 سونی مدل ایکس 9500G با استفاده از بدنه ی شفاف موجب گشته حتی در حالت خاموشی نیز ظاهر زیبای تلویزیون را تحسین کرد. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

         

حاشیه ها در تلویزیون SONY 75X950G به حداقل رسیده و کمترین میزان از نمایشگر را به خود اختصاص داده است. حاشیه های نازک زیبایی چشمگیر و فوق العاده ای را به تلویزیون بخشیده اند. لبه ها به رنگ نقره ای مات موجب شده اند زیبایی تلویزیون به نهایت برسد و حتی منتقدان قبلی سونی را نیز شگفت زده نماید. تلویزیون تازه وارد Sony 75X9500 قادر است، به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ شود و دکوراسیون منزل شما را متحول نماید. 

تلویزیون سونی مدل SONY 4K UHD TV 75X9500G همانند سنت قدیمی سونی از پایه های دو طرفه استفاده نموده است. پایه های دو طرفه در  گوشه ها و به شکل بسیار زیبا و هارمونیک طراحی شده و به طور کامل تعادل تلویزیون را حفظ کرده است. تلویزیون سونی 75 اینچ ایکس 9500G علاوه بر حفظ تعادل توانسته زیبایی چشمگیر و فوق العاده ای را به تلویزیون ببخشد. پایه ها به رنگ نقره ای مات و همرنگ با حاشیه ها هماهنگ شده و زیبایی تلویزیون را بسیار افزوده است. 

تلویزیون SONY 75X9500G از قاب پشتی باریک و کاملا صاف بهره گرفته است. قاب پشتی باریک موجب زیبایی بیشتر تلویزیون شده است. تلویزیون Sony 75X9500G قابلیت اتصال به دیوار از طریق براکت های متفاوت را دارد و در فضاهای کوچک کمک شایانی به مصرف کننده خواهد کرد و همانند یک گالری عکاسی عمل نموده و محیطی آرام و زیبا را فراهم خواهد نمود. هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار خواهد گرفت و زیبایی منزل شما را دو چندان خواهد کرد. قاب پشتی پورت های ورودی HDMI و USB و RF و ... را در خود جا داده و دسترسی را برای مصرف کننده بسیار آسان و سریع نموده است. 

            

قدرت تشخیص و اجرای فرامین صوتی

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

            

تلویزیون هوشمند و اسمارت سونی مدل Sony Smart TV KD-75X9500G قدرت تشخیص فرمان های صوتی را داشته و راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم خواهد آورد. کاربر می تواند با استفاده از اسپیکر های Googke Assistant و همچنین Alexa آمازون و اشتراک مابین تلویزیون Sony 75X950G و اسپیکر، تمامی عملکرد های تلویزیون را تنها از طریق فرمان های صوتی کنترل نماید. کاربر فقط با استفاده از فرمان های صوتی می تواند  نسبت به تغییر سطح ولوم، تغییر کانال ها و ... اقدام نماید و بیشترین سطح رضایت را از تلویزیون حرفه ای Sony Android TV 75X9500G داشته باشد. 

         

سیستم صوتی پرتوان و کارامد

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

            

تلویزیون سونی 75X9500G از سیستم صوتی بسیار قدرتمند و با بازدهی بالا بهره مند است. سیستم صوتی تلویزیون Sony 4K 75X9500G از 2 اسپیکر با مجموع صدای خروجی 20 وات استفاده کرده است و قادر به ایجاد صدایی با کیفیت و فوق العاده است. به منظور افزایش کیفیت و کارایی سیستم صوتی سونی از قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و متنوع بهره گرفته است. با اضافه شدن دو اسپیکر رفلاکس باس در پشت تلویزیون Sony X9500G شاهده صدایی فراگیر و کاملا طبیعی را ایجاد خواهد کرد. 

صدای ایجاد شده در تلویزیون سونی 75 اینچ ایکس 9500G همه جانبه بوده و به کاربر هیجان بسیار مناسب وارد خواهد کرد. سیستم Multi Audio صدا را به طور کامل تجزیه و تحلیل نموده و صدایی صاف و بدون نویز را به اجرا خواهد گذاشت. همچنین تلویزیون Sony Android TV 75X9500G با ایجاد صدایی کاملا هماهنگ با تصاویری فوق العاده زیبا به کمک تکنولوژی Sound-From-Picture Reality توانسته محیطی آرام را برای شما رقم بزند. تلویزیون Sony 4K TV 75X9500G با استفاده از تصاویر و ویدیوهای آرام بخش و صداهایی صاف و همه جانبه موجب ایجاد محیطی مناسب برای آسایش فکری شما بعد از یک روز سخت کاری خواهد شد. 

          

صفحه نمایش 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

          

تلویزیون های با کیفیت سونی در تمام دنیا شناخته شده هستند و توانسته اند به عنوان برترین تولید کننده ی محصولات صوتی و تصویری در جهان شناخته شود. توجه بیش از اندازه به کیفیت تصاویر خروجی موجب گشته، تصاویر تلویزیون های سونی با سایر رقبا کاملا متفاوت باشد. تکنولوژی های به کار گرفته شده در تلویزیون های سونی با اختلاف بسیار زیاد در راس بهترین های جهان قرار دارند. 

از بحث ظاهر و امکانات جانبی که بگذریم مهمترین ویژگی و اصلی ترین معیار انتخاب تلویزیون کیفیت نمایشگر می باشد. تلویزیون های سونی در سالیان گذشته به همگان اثبات کرده تلویزیون های سونی با سایر رقبا اختلاف بسیار زیادی را ایجاد کرده است. حال امروز با کیفیت ترین و درواقع پرچمدار تلویزیون های سری X در سال 2019 رو به رو هستیم که تجارب قدیمی و نوآوری های جدید را با هم ادغام کرده و به بهترین ترکیب رسیده است. 

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

             

تلویزیون Sony 75X9500G از نمایشگری 75 اینچ از نوع LCD بهره گرفته است. این پنل با استفاده از تکنولوژی Direct LED قادر است بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را برای تلویزیون Sony 4K TV 75X95G فراهم آورد. با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا تلویزیون سونی 75 اینچ ایکس 9500G موفق به ایجاد تصاویری با کنتراست و رزولوشن فوق العاده، سرعت و قدرت انتقال تصویر بهبود یافته شده است. 

مهمترین ویژگی که در تصاویر تاثیر به سزایی دارد قابلیت فورکا است. تلویزیون SONY 4K TV KD-75X9500G با استفاده از قابلیت 8 میلیون پیکسل موفق به ایجاد تصاویری با کنتراست و درخشانی فوق العاده شده است. فناوری فورکا با ایجاد 4 برابر پیکسل بیشتر در نمایشگر نسبت به تلویزیون FHD موفق شده تصاویر با سرعت بسیار بیشتری منتقل شوند. تعداد پیکسل ها بسیار بالا بوده و در همه ی نقاط نمایشگر جا خوش کرده اند. بدین ترتییب هیچ نقطه ای در نمایشگر وجود ندارد که تصویری کدر داشته باشد. با وجود قابلیت 4K در تلویزیون SONY Smart TV 75X9500G رنگ ها بسیار درخشان تر و سرعت تصاویر بسیار طبیعی و بدون لرزش خواهد بود. 

حال جالب است بدانید سونی تنها به قابلیت 4K اکتفا نکرده و از فناوری جدید و پیشرفته ی خود موسوم به 4K X-Reality Pro در تلویزیون 2019 سونی مدل Sony 4K UHD TV 75X9500G بهره گرفته است. تکنولوژی 4K X-Reality Pro موجب افزایش توان 4K گشته و قادر است نور تصاویر را به میزان بسیار چشمگیر افزایش دهد. با کمک این قابلیت تلویزیون سونی 75 اینچ مدل ایکس 9500 تصاویری سریع و بدون لرزش را ایجاد خواهد کرد و کاربر را شیفته ی تصاویر خود خواهد نمود. 

از دیگر قابلیت های مهم و چشمگیر تلویزیون SONY 4K UHD HDR TV KD-75X9500G بهره گیری از فناوری Ultra HD می باشد. قابلیت Ultra HD با هدف قرار دادن نقاط تیره و روشن و برجسته نمودن آنها موجب ایجاد عمق در تصاویر می شود. تلویزیون SONY UHD TV 75X9500G به لطف استفاده از الترا اچ دی توانسته کنتراست تصاویر را به نهایت برساند و تصاویری بدون نویز و با دقت بسیار بالا را عرضه نماید. با استفاده از UHD زاویه دید تلویزیون به نهایت می رسد. کاربر می تواند از هر زاویه ای بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را مشاهده نماید و کاملا راضی و خرسند باشد. 

بدون شک اگه از عاشقان دنیای دیجیتال باشید، تا حالا نام HDR را شنیده اید. HDR در اصل مخفف High Dynamic Range می باشد. HDR قادر به تغییر دامنه دینامیکی رنگ ها است. یعنی می تواند رنگ ها بسیار شفاف تر و باز تر از قبل نمایش بگذارد. عمق رنگ ها و کیفیت رنگ های خروجی به حداکثر خواهد رسید و کاربر قادر خواهد بود بهترین تصاویر را مشاهده نماید. تلویزیون SONY 4K HDR UHD TV 75X9500G قادر به پشتیبانی از آخرین نسخه فایل های HDR موسوم به HDR10  و HLG نیز می باشد. HDR قادر است دامنه رنگ ها را به میزان 14 نانومتر تغییر دهد، اما HDR10 می تواند این میزان به 10 نانومتر افزایش داده و کاربر از تلویزیون SONY 75X9500G انتظار تصاویری با رنگ های بسیار قدرتمند و طبیعی را داشته باشد که همین گونه نیز است. 

ویژگی که فقط در تلویزوین های سونی دیده شده و در محصولات رقبا مشاهده نمی شود، قابلیت TRILUMINOS Display می باشد. تلویزیون اسمارت Sony 4K 75X9500G با استفاده از این قابلیت موجب ایجاد عمق بیشتر در رنگ های تیره و روشن شده و می تواند در کمترین زمان بیشترین کنتراست و عمق تصویر را ایجاد نماید. تلویزیون سونی با کمک این قابلیت می تواند عمیق ترین رنگ ها و بیشترین کنتراست را ایجاد نماید. زمانی که TRILUMINOS Display با قابلیت X-Wide Angel هماهنگ می شود، زاویه ی دید بسیار افزایش یافته و کاربر می تواند از هر زاویه ای بهترین تصاویر را نظاره نماید. فناوری X-Wide Angel با حذف نویز تصاویر و ایجاد تصاویری صاف و یکدست کاربر تلویزیون SONY 4K UHD TV 75X9500G را مات و مبهوت به تماشای تلویزیون مجبور می کند.  

           

قابلیت Dolby Vision & Dolby Atmos

 تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

               

بعضی از ویژگی ها به طور کامل کیفیت و امکانات تلویزیون را دگرگون می کنند. از جمله ویژگی هایی که می توان از آن به عنوان اصلی ترین ویژگی تصویر اشاره کرد قابلیت پیشرفته ی Dolby Vision است. Dolby Vision در تلویزیون سونی Sony 4K HDR UHD Android TV KD-75X9500G موجب ایجاد تصاویری بسیار با کیفیت و اعلا شده است. فناوری Dolby Vision با افزایش کنتراست و برجسته نمودن تصاویر توانسته تصاویری کامل با جزییات بسیار زیاد را به ارمغان بیاورد که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بزرگنمایی و پویایی تصویر و ایجاد رنگ های بدون نویز حاصل کار قابلیت Dolby Vision در تلویزیون Sony 75X9500G بوده است. 

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X9500G به لطف استفاده فناوری Dolby Atmos قادر است صدایی فراگیر و همه جانبه ایجاد نماید. صدای فراگیر و هماهنگ با تصویر موجب شده کاربر تلویزیون Sony 4K HDR UHD Android TV KD-75X9500G حس حضور در سینما را داشته باشد. 

             

 پردازنده ی پرتوان X1

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

              

ایجاد تصاویر با کیفیت و ماندگار نیاز به هماهنگ کننده ی بسیار پرتوان و پر کاربرد دارد. مهمترین وظیفه را در این میان پردازنده ها به عهده می گیرند. پردازنده ی به کار گرفته شده در تلویزیون Sony 75X9500G از نوع 4 هسته ای X1  می باشد. پردازنده ی قدرتمند X1 Ultimate با فیلتر کردن رنگ های ضعیف و مردهه و بزرگنمایی رنگ های زنده موجب شده بهترین تصاویر به مخاطب منتقل شوند و کاربر از تماشای تلویزیون خسته نشود. تلویزیون هوشمند SONY 75X9500G به لطف استفاده از پردازنده ی X1 Ultimate قادر به ایجاد تصاویری سریع، یکدست و با رنگ های غنی را ایجاد کرده و کاربر را شگفت زده خواهد کرد. 

             

سیستم عامل ایمن و کارایی بیشتر

تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

              

تلویزیون های سونی با در اختیار داشتن سیستم عامل پیشرفته کاربر را به انجام وظایف متفاوت قادر ساخته است. سونی همانند سایر مدل های سری X در تلویزیون جدید و پرچمدار خود موسوم به SONY Android TV 75X9500G از سیستم عامل اندروید استفاده نموده است. سیستم عامل Android امکانات بسیار گسترده را در اختیار کاربر قرار داده و به کاربر امکان داده در کمترین زمان و کمترین لمس کلید، به تمامی قابلیت های تلویزیون Sony 75X9500G دسترسی داشته باشد. تلویزیون اسمارت سونی 2019 مدل ایکس 9500G بسیاری از برنامه ها را به صورت پیش فرض در خود جا داده است. اپلیکیشن هایی همانند Netflex به صورت پیش فرض در این تلویزیون جا خوش کرده و دسترسی کاربر را به دنیایی از فیلم و عکس را آسان تر خواهد نمود. کاربر می تواند از طریق دسترسی به دنیای اینترنت و قابلیت وب گردی می تواند سایر برنامه های مورد نیاز خود را دانلود نموده و از تلویزیون 75 اینچ سونی مدل Sony Android TV KD-75X9500G بیشترین استفاده را نماید. 

   تلویزیون سونی مدل SONY 75X9500G

            

سیستم عامل اندروید قادر است محیطی ایمن و آرام را برای کاربر به ارمغان بیاورد. سیستم عامل اندروید در تلویزیون Sony 4K HDR 75X9500G از حریم شخصی کاربر به طور کامل مراقبت خواهد کرد و از ورود افراد مخرب جلوگیری می نماید. کاربر میتواند با ایجاد شبکه ای مشترک ما بین تلویزیون Sony Smart TV 75X9500G و موبایل یا لپ تاپ خود، به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری خود بپردازد. به دین شکل کاربر می تواند تمامی ویدئو و فایل های صوتی مورد علاقه خود را به نمایشگر تلویزیون منتقل کند و بیشترین لذت و سرگرمی را برای خود و مهمانان به ارمغان بیاورد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sony 4K TV KD-75X9500G

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
ژاپن
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
شبکه بی سیم(wi- Fi)
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مالزی
سری
X95G
سیستم ECO
بله
سال ساخت
2019
نوع پنل
LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Local Dimming
بله
Dolby Vision
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
سری پردازنده
X1
سیستم عامل
Android
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
عملکرد سازگار با براویا
بله
سایر ویژگی و امکانات
TRILUMINOS Display | Dolby Vision & Atmos
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام