×

تلویزیون اولد سونی مدل SONY 55A8G

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

تلویزیون 55 اینچ فورکی اولد اندروید هوشمند سونی مدل 55A8G

تلویزیون 55 پرچمدار سونی مدل A8 قادر به ایجاد رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد. استفاده از قابلیت HDR سبب افزایش برجستگی و عمق تصاویر شده و کاربر از نگاه کردن به تلویزیون Sony 55A8G حیرت زده خواهد شد. تلویزیون پرچمدار سونی مدل 55A8 همانند سایر پرچمداران به سیستم قدرتمند Bravia جهت افزایش کتراست رنگ ها تقویت گشته است. تلویزیون Sony Bravia HDR 55A8 با بیش از 8 میلیون پیکسل توانسته تصاویری سریع و درخشان را ایجاد نماید. تلویزیون سونی سری A همیشه به عنوان یکی از برترین تلویزیون های سونی عمل کرده و با توجه به فناوری Ultra HD توانسته تصاویری با رنگ های غنی و اغراق آمیز ایجاد نماید. تلویزیون Sony Bravia 4K HDR UHD Android TV 55A8G به لطف سیستم عامل اندروید توانایی های بسیاری را در اختیار کاربر قرار داده و به کاربر اجازه میدهد به طیف وسیعی از اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد و از طریق اتصال به اینترنت بی سیم و موبایل بیشترین سرگرمی را در اختیار اربر قرار دهد.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

تلویزیون اولد سونی فورکی الترا اچ دی اندروید 55 اینچ مدل آ 8 جی

معرفی محصول پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

پس از گذشت دو سال از معرفی نسل سری A با پرچمداری Sony A1 حال کمپانی ژاپنی سونی اقدام به معرفی نسل جدید این سری کرده است. بسیاری از عوامل موفقیت سونی آ1 در محصول جدید Sony A8G نیز به کار گرفته شده و نسبت به قبل تقویت نیز شده اند. کمپانی سونی همواره با تولید محصولات بسیار با کیفیت و طول عمر بسیار در جهان شناخته شده و واقعا توانسته این عنوان را نیز به طور قاطع برای خود حفظ نماید.

          

طراحی

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

  

محصولات میان رده و قدیمی سونی ظاهری زیبا نداشتند و همین امر موجب شد حجم عظیمی از مصرف کنندگان به سوی محصولات ال جی و یا سامسونگ کشیده شوند. اما سونی با تغییر زبان طراحی محصولات خود خصوصا در سری A توانسته علاقه مندان بسیار زیادی را به خود نماید. استفاده از تلویزیون های بدون حاشیه و با پایه های کاملا متفاوت سبب افزایش علاقه کاربران به محصولات سری آ سونی شده است. 

سونی در تلویزیون Sony A8 از نمایشگر و حاشیه های بسیار باریک و ظزیف در نوار سمت چپ و راست و همچنین بالا و پایین استفاده نموده است. این نوارهای باریک به رنگ مشکی براق بوده و زیبایی خارق العاده ای به تلویزیون بخشیده است. استفاده از رنگ براق مشکی در حاشیه ها سبب افزایش جلب توجه مصرف کننده به تلویزیون سونی 55 اینچ A8 شده است. 

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

  

کمپانی سونی برای تلویزیون قیمت مناسب و با کیفیت A8G از پایه ای منحصر به فرد و فوق العاده زیبا استفاده کرده است. پایه ی تلویزیون هوشمند سونی آ8 اف نیز به رنگ نقره ای آغشته شده و علاوه بر حفظ تلویزیون زیبایی خیره کننده ای نیز به نمای تلویزیون بخشیده است. پایه ی مرکزی تلویزیون با کیفیت Sony A8 از جنس آلیاژ فلزی بسیار مقاوم و زیبا تشکیل شده و استحکام بالایی را برای این تلویزیون به ارمغان آورده است. پایه ی مرکزی تقریبا به وسط قاب پشتی متصل گشته و و همانند تکیه گاهی از بخش زیرین تلویزیون به میزان بسیار کم و صاف به بیرون کشیده شده است.    

قاب پشتی ال ای دی سونی 55 اینچ مدل A8 بسیار باریک و زیبا طراحی شده و هنگام استفاده و نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار ایجاد خواهد کرد. تلویزیون سونی اولد 55 اینچ Sony 4K UHD TV A8G بسیار باریک طراحی شده و همانند قاب عکسی در اتاق شما خواهد درخشید. این تلویزیون حتی در حالت خاموشی نیز همگان را مجذوب و عاشق خود خواهد کرد. 

           

نمایشگر

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

  

محصولات سونی همیشه جزو بهترین و بالاترین تولیدات لوازم برقی در جهان بوده است. در چند دهه گذشته محصولات سونی با کیفیت ها و قابلیت های متفاوت به بازار عرضه شده اند که گل سر سبد این تلویزیون ها محصول Sony Series A است. 

سونی از پنل OLED به سایز 55 اینچ برای تلویزیون Sony Bravia A8G استفاده نموده است. تلویزیون سونی مدل براویا 55 اینچ A8 توانایی ایجاد رزولوشن فورکی و یا به اصطلاح 2160*3840 پیکسل را دارد. نمایشگر 4K سبب ایجاد روشنایی چهار برابری نسبت به تلویزیون های Gull HD می باشد. میزان کنتراست نمایشگر تلویزیون سونی مدل Sony Bravia 4K KD-55A8G بسیار بالاتر از سایر رقبا ست و همین امر موجب افزایش رضایت کاربران شده است.

           

فن آوری HDR

تلویزیون سونی sony 55A8G

  

فن آوری HDR چیست و چگونه عمل میکند؟ OLED سونی مدل KD-55A8G از فن آوری HDR بهره مند است. تکنولوژی HDR سبب افزایش دامنه دینامیکی رنگ ها شده و رنگ ها با اغراق و دقت بیشتری نسبت به قبل به نمایش گذاشته خواهند شد. 

تلویزیون اندرویدی سونی مدل OLED 55A8G علاوه بر تکنولوژی HDR از نسل جدید این تکنولوژی موسوم به HDR10 نیز بهره مند است. آخرین و به روز ترین نسخه ی HDR سبب شده رنگ های نمایشگر با توان 10 نانومتری به نمایش گذاشته شوند و کنتراست رنگ ها به نهایت برسد. این قابلیت سبب شده تلویزیون سونی آ8 اف تصویری بسیار با کیفیت و اعلا داشته باشد. 

           

سیستم Ultra HD 

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

   

تلویزیون قیمت مناسب Sony مدل KD-55A8G تصویری با روشنایی و کنتراست بسیار بالا است و این کیفیت را مدیون استفاده از تکنولوژی Ultra HD میباشد. تکنولوژی الترا اچ دی در تلویزیون هوشمند سونی 55 اینچ مدل Sony 4K UHD HDR TV 55A8G سبب افزایش کنتراست رنگ های نمایشگر و برجسته نمودن نقاط و تیره در تصویر خروجی خواهد شد. 

افزایش کنتراست و برجسته نمود رنگ های تیره و روشن سبب افزایش روشنایی تصویر و عمق بیشتر رنگ های تلویزیون اندرویدی سونی 55 اینچ A8G شده است. رنگ های به نمایش در آمده با اتسفاده از تکنولوژی الترا اچ دی بیشترین شباهت با رنگ های طبیعت را خواهند داشت. 

         

فناوری BRAVIA و 4K

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

   

کمپنای سونی در بیشتر محصولات رده بالای خود از تکنولوژی Bravia استفاده نموده است. تلویزیون مورد بحث ما نیز Sony 55A80G نیز به تکنولوژی Bravia تجهیز گشته است. این سیستم سبب شده رنگ ها به بیشترین شباهت به رنگ های طبیعت رسیده و عمق تصاویر به اوج برسد. سونی با اتکا به این تکنولوژی توانسته کیفیت بسیار بالایی را برای این تلویزیون سونی به ارمغان آورده است. 

وجود 4 برابر پیکسل بیشتر در تلویزیون Sony KD-A8G نسبت به تلویزیون های فول اچ دی سبب افزایش روشنایی تصویر و کنتراست بالای نمایشگر شده است. حال تصور کنید تمایمی این ویژگی های تصویر با هم ترکیب شوند، آن وقت تصویری را مشاهده خواهید کرد که هر بیننده ای را انگشت به دهان خواهد نمود. 

             

سیستم عامل و امنیت

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

 

تلویزیون هوشمند سونی مدل KD-55A8G از سیستم عامل اندروید استفاده نموده است. سیستم عامل اندروید امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد و به کاربر امکان میدهد در محیطی بسیار ساده بیشترین آزادی را داشته باشد.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون اسمارت سونی 55 اینچ مدل KD-558A امنیت بسیار بالایی را برای کاربر ایجاد مینماید. تلویزیون فورکی سونی به برنامه های پیش فرض نصب شده ای همانند فیسبوک و یوتیوب مجهز گشته و کار را برای کاربر بسیار آسان نموده است. همچنین کاربر میتواند از طریق اپلیکیشن Google Play به آسانی به نصب برنامه های مورد علاقه خود در تلویزیون هوشمند سونی 55 اینچ A8G بپردازد. 

           

قابلیت اتصال 

پرچمدار Sony Bravia 4K-UHD-HDR-Android OLED TV 55A8G

  

تلویزیون اسمارت سونی 55 اینچ مدل KD-A8 توانایی اتصال به لپ تاپ و موبایل را دارد. تلویزیون Sony Smart TV 55A8G قابلیت اتصال به صورت بی سیم به اینترنت WiGi را دارد. تلویزیون 55 اینچ سونی آ 8 با اتصال به اینترنت بی سیم WiGi می تواند به آسانی تمامی دنیای مجازی را در اختیار داشته باشد و مدت زمان بیشتری را در فضای مجازی سپری نماید. 

تلویزیون سونی 55 اینچ مدل A8G کاربر را قادر ساخته با اتصال به موبایل، تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و فضای بسیار مناسبی جهت ایجاد سرگرمی به وجود آورد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SONY OLED TV 55A8G

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
ژاپن
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
4 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مالزی
سری
OLED A8
سال ساخت
2019
نوع پنل
OLED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Local Dimming
بله
Dolby Vision
بله
سری پردازنده
X1
بلوتوث
بله
سیستم عامل
Android
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
شناسه کالا
2900881170854
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام