×

تلویزیون سامسونگ مدل Samsung 65Q900TS

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

تلویزیون 8K بدون حاشیه سامسونگ مدل QLED 8K TV 65Q900TS

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل QLED 8K 65Q900TS از پنل Direct LED Full Array 32X با سایز 65 اینچ و رزولوشن 4320*7680 پیکسل، معرفی گشته است. تعداد پیکسل های بالای 33 میلیون پیکسل را 8K می نامند و سامسونگ با استفاده از قابلیت Real 8K resolution قادر است برترین سرعت و کیفیت را ایجاد نماید. استفاده از قابلیت 8K AI Upscaling موجب افزایش چشمگیر کیفیت، افزایش روشنایی و سرعت تصاویر تلویزیون Samsung QLED 8K TV 65Q900 شده است. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل 65Q900 قابلیت پشتیبانی از فایل های HDR و +HDR10 و HLG را داشته و برای حیرت بیشتر کاربر می تواند از فرایند Quantum HDR 32X نیز پشتیبانی نماید. استفاده از فناوری Infinity Screen موجب افزایش رضایت از تلویزیون Samsung QLED 8K HDR TV 65Q900T از پردازنده ی قدرتمند Quantum Processor 8K قادر است بیشترین سرعت و قدرت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. تلویزیون سامسونگ 8K TV 65Q900 از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است و توانسته راه ارتباط با موبایل، جهت اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری را میسر نموده است.
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
ناموجود
توضیحات

تلویزیون 8K کیولد 2020 سامسونگ مدل 65Q900TS

بررسی تلویزیون Samsung QLED 8K UHD HDR TV 65Q900TS

             

خیلی وقته حرف از تلویزیون هایی با کیفیت 8K می شود، اما تا به حال هیچ کمپانی موفق به عرضه ی این محصول نشده است. امسال یعنی سال 2020 سالی بسیار پر فراز برای کمپانی سامسونگ بوده و سامسونگ توانسته برای اولین بار در طول تاریخ تلویزیون های 8K را در سه طراحی و امکانات متفاوت به بازار عرضه نموده است. تلویزیون های 8K قادر هستند تصاویری با کیفیت دو برابر 4K را ارایه نمایند. این قابلیت موجب گشته تصاویر تلویزیون بسیار سریع تر و با کیفیت تر از سابق باشد و کاربر به اوج کیفیت دست یابد. قابلیت 8K توانسته علم و تکنولوژی ساخت تلویزیون را دگرگون کند و تصاویری فراتر از انتظار ارایه نماید. اولین تلویزیون عرضه شده با قابلیت 8K تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QLED 8K TV 65Q900TS می باشد. این تلویزیون با طراحی بسیار زیبا و قیمت مناسب توانسته سخت گیر ترین منتقدان را نیز وادار به تشویق نماید. تضمین پایین ترین قیمت و ارایه بهترین خدمات را فقط از آف خرید انتظار داشته باشید و با آف خرید همیشه به روز باشید. 

                              

                       

طراحی چشمگیر

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                  

سامسونگ برای تکمیل کیفیت و کارایی تلویزیون های خود، همیشه از زیباترین طراحی ها بهره می گیرد. از مهمترین ویژگی های خرید یک تلویزیون فوق العاده، قطعا ظاهر زیبا و جذاب است. سامسونگ تمام تلاش خود را کرده که با سایر رقبا اختلاف بسیار زیادی داشته باشد و موفق هم شده است. سامسونگ در جدیدترین تلویزیون خود یعنی Samsung 65Q900TS از ظاهری بسیار زیبا و چشمگیر بهره گرفته است، به طوری که تمامی کاربران را مجذوب خود نموده است. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

             

سامسونگ در تلویزیون Samsung QLED 8K HDR TV 65Q900TS از حاشیه های بسیار باریک و زیبا استفاده نموده است. حاشیه های تلویزیون Samsung 5Q900TS با رنگ مشکی براق و زیبا طراحی شده است و توانسته زیبایی چشمگیری را برای محیط زندگی شما ایجاد خواهد کرد. پایه های تلویزیون به صورت دو طرفه و با شکل بسیار زیبا ساخته شده است و علاوه بر تکمیل زیبایی تلویزیون Samsung 8K TV 65Q900TS، توانسته تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ نموده و کاربر را بسیار کمک خواهد نمود. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

               

قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ کیو ال ای دی سامسونگ مدل Q900TS بسیار باریک و یکدست طراحی شده است و قابلیت اتصال به دیوار را دارد. قاب پشتی در بر گیرنده ی چندین ورودی کابل های HDMI و USB بوده و کار را برای کاربر بسیار آسان نموده است. قاب پشتی تلویزیون به هنگام اتصال به دیوار از طریق براکت کمترین فاصله را از دیوار ایجاد خواهد کرد و موجب افزایش زیبایی محیط خواهد شد. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                 

اما مهمترین وجه تفاوت تلویزیون 8K سامسونگ مدل 2020 سری 65Q900TS قابلیت بدون حاشیه بدون است. این فناوری را که سامسونک با نام Infinity Screen نام برده است، تصویری کامل و بدون حاشیه را در اختیار کاربر قرار می دهد. تصویری بدون مرز و کامل با جزییات بسیار سبب شده، کاربر به هر آنچه نیاز دارد برسد و تجربه ای کاملا متفاوت از دنیای مدرن را تجربه نماید. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                

                      

پنجره ای متفاوت به روی جهان 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

              

کیفیت، کارایی و قدرت نمایشگر در انتخاب تلویزیون حرف اول میزند. تکنولوژی ها و کیفیت های متفاوتی در صفحه نمایش های امروزی به کار رفته اند. تا به امروز مهمترین ویژگی نمایشگر کیفیت 4K بود که توانسته، کیفیت فول اچ دی را چهار برابر افزایش دهد. 4K قادر است بهترین تصاویر را با اوج رزولوشن و کیفیت به نمایش بگذارد و تصاویری سریع و بدون لرزش را به وجود بیاورد. اما در سال 2020 تکنولوژی 4K نیز بازنشسته شد و از پیشرفت باز ایستاد و نوبت جولان تلویزیون 8K رسیده است. اولین تلویزیون 8K تولید شده در کمپانی سامسونگ مدل Samsung QLED 8K TV 65Q900TS می باشد که در ادامه به بحث در مورد آن پرداخته ایم.

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

              

تلویزیون های سامسونگ همیشه از برترین و به روز ترین پنل ها برخوردار هستند و سامسونگ نیز برای پرچمدارهای خود سنگ تمام گذاشته است. سامسونگ از پنل QLED در تلویزیون پرچمدار Samsung 65Q900TS بهره گرفته است. پنل QLED از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است و قادر است تصاویری بسیار باکیفیت را به نمایش گذاشته و غنی ترین رنگ ها را ایجاد نماید. استفاده از پنل 65 اینچ با کیفیت درجه یک توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نماید. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

            

تلویزیون سامسونگ کیو ال ای دی 65 اینچ کیو 900TS از نمایشگر 8K بهره گرفته است. قابلیت 8K قادر است رزولوشن 4320*7680 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از رزولوشن می تواند بیش از 33 میلیون پیکسل را فراهم نماید. تلویزیون Samsung QLED 8K TV 65Q900TS با استفاده از 33 میلیون پیکسل، تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش خواهد گذاشت.فناوری 8K قادر است تصاویری درخشان را به نمایش بگذارد و کاربر را متحیر سازد. تمام سطح نمایشگر را پیکسل ها فراگرفته اند و تراکم پیکسلی بسیار زیادی را ایجاد نموده اند به همین دلیل سرعت تصاویر به نهایت خود رسیده است و تصاویری درخشان با رنگ های طبیعی و بدون لرزش، حاصل این تکنولوژی است. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

               

سامسونگ در تلویزیون 65 اینچ 8K TV 65Q900TST به این بسنده نکرده و سعی کرده تلویزیونی بی نظیر را تولید نماید. بر همین اساس سامسونگ از قابلیت 8K AI Upscaling کمک گرفته است. فناوری 8K AI Upscaling قادر است، میزان رزولوشن و کیفیت تصویر را به میزان بسیار چشمگیر افزایش دهد و هر کاربری را مجذوب خود نماید. این فرایند با افزایش کنتراست و عمق تصاویر می تواند به میزان چشمگیر کیفیت 8K را افزایش داده است. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                  

تکنولوژی های بسیار زیادی دست به دست هم داده اند تا بهترین تصاویر و ویدئو ها به مخاطب ارایه شوند. یکی از مهمترین قابلیت های تلویزیون Samsung 8K TV 65Q900TS بهره گیری از فرایند HDR می باشد. قابلیت HDR با افزایش دامنه دینامیکی رنگ ها و افزایش عمق تصاویر موجب ایجاد تصاویری بسیار با کیفیت و اعلا شده است. HDR موجب می شود، تصاویر بسیار شفاف و برجسته ایجاد شود و کاربر رنگ هایی بسیار جذاب و طبیعی را مشاهده نماید. تلویزیون کیولد سامسونگ مدل 65Q900TS قادر به پشتیبانی از فایل های +HDR10 و HLG نیز می باشدو این قابلیت ها می تواند دامنه دینامیکی رنگ ها را به زیر 10 نانومتر برساند و تصاویری غیر قابل باور را ایجاد نماید. تلویزیون سامسونگ 8کا سامسونگ مدل 65Q900TS علاوه بر این قابلیت می توان Quantum HDR 32X قادر است تصاویری 100% کامل و زیبا را فراهم نماید. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                    

تلویزیون Samsung QLED 8K HDT TV 65Q900TS با استفاده از تکنولوژی Direct Full Array 32X قادر است، تصاویر مشکی رنگ را بسیار غنی تر و با عمق بیشتر به نمایش بگذارد. این قابلیت با حذف پیکسل های ضعیف و یا مرده می تواند بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را منتقل نماید و رنگ های مشکی را به اوج وضوح رسانده است. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q900TS می تواند با شرایط محیط خود را هماهنگ کرده و در محیط های تاریک، نور نمایشگر را به پایین ترین حد رسانده و بر صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار کمک کرده است. قابلیت Color Enhancer بیشترین کنتراست و غنی ترین رنگ ها را ایجاد خواهد کرد و می تواند بیشترین دقت و عمق رنگ را برای تلویزیون Samsung 65Q900TST به ارمغان آورده است. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                   

اما چشمگیر ترین فناوری در ایجاد تصاویر با کیفیت، بدون شک قابلیت Quantum Dot می باشد. قابلیت Quantum Dot در سالیان پیش نیز مورد استفاده قرار گرفته اما در سال 2020 و در جدیدترین تلویزیون سامسونگ ارتقا یافته است. فناوری کوانتوم با حذف رنگ های مرده و جایگزین کردن آن با رنگ های زنده، موجب شده تصاویر تلویزیون جدید سامسونگ به نهایت درخشندگی برسد. به لطف استفاده از این فرایند، تلویزوین سامسونگ مدل Samsung 65Q900TS تصاویری بسیار شفاف، درخشان، زنده و پویا ایجاد خواهد نمود. فناوری Quantum Dot موجب افزایش اغراق در رنگ ها شده و تصاویری اشباع از رنگ و طبیعی را به نمایش خواهد گذاشت. مهم ترین رنگ در تصاویر تلویزیون رنگ مشکی است که تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 65Q900TS توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و به لطف فناوری Quantum Dot، عمق رنگ مشکی را به نهایت برساند. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

             

    

              

پردازنده ی مدرن و قدرتمند

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                  

پردازنده ها، قدرت و توان تلویزیون را تعیین کرده و کمک چشمگیر و ضروری را بر کیفیت تصاویر خواهند داشت. همانطور که گفته شد، تلویزیون کیولد سامسونگ 8K 65Q900TS از فناوری Quantum Dot بهره مند است. تکنولوژی Quantum Dot قادر است، تصاویری با رنگ های بسیار غنی و عمیق را ایجاد نماید و تصاویر حاصله را به اوج کنتراست برساند. پردازنده به کار رفته در تلویزیون Samsung QLED 8K TV 65Q900TS نیز از نوع Quantum Processor 8K می باشد. این پردازنده با فیلتر کردن رنگ های ضعیف و جایگزین کردن آن با رنگ های پویا، موجب افزایش کنتراست و کیفیت تصاویر خواهد شد و هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                 

پردازنده ی Quantum Processor 8K می تواند تصاویری سریع و بسیار یکدست را ایجاد نموده و قطعا کاربر را راضی خواهد کرد. تصاویر به لطف استفاده از پردازنده ی مختص خود سامسونگ موسوم به کوانتوم 8K بدون نویز و لزرش خواهد بود. 

خداحافظی با لرزش تصویر

به منظور افزایش کیفیت و سرعت تصویر در تلویزیون 8K کیو ال ای دی سامسونگ مدل 2020 سری Q900TS سامسونگ از تکنولوژی +Real Game Enhancer بهره گرفته است. این فناوری خصوصا برای گیمور ها بسیار لازم و ضروری است. اگه شما اهل بازی های سریع و هیجانی باشید، حتما باید توجه ویژه به تلویزیون Samsung 65Q900TS داشته باشید. این تلویزیون به لطف استفاده از فناوری +Real Game Enhancer قادر است، تصاویری سریع و بدون لرزش را به نمایش بگذارد و کاربر را متحیر نماید. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                       

به لطف این فرایند، کاربر قادر است پیشرفته ترین بازی ها را بدون هیچ گونه هاله و یا لرزشی تجربه نماید. حذف کامل لرزش تصویر و افزایش دقت تصویر موجب افزایش هیجان و در نهایت رضایت کامل کاربر شده است. 

          

                

خداحافظی با صفحه مشکی

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                     

تلویزیون Samsung 8K QLED TV 65Q900TS از فناوری های جدید سامسونگ به نام +Ambient Mode بهره گرفته است. هنگام خاموش بودن تلویزیون، این فرایند با هماهنگ شدن با دکوراسیون منزل و ایجاد شرایط متفاوت قادر است بهترین کاربرد و کیفیت را به کاربر منتقل نماید. تلویزیون هوشمند Samsung QLED TV 65Q900TS با استفاده از این فرایند، می توانند همانند بخشی از نمای دیوار، کاغذ دیواری، ساعت دیواری و ... مورد استفاده قرار گیرد و کاربر را به اوج رضایت برساند. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا لبخند رضایت و خرسندی بر لب های کاربر ایجاد شود. 

سیستم صوتی فراگیر و سه بعدی

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

              

به منظور افزایش کیفیت و رضایت کامل تلویزیون ها علاوه بر زیبایی ظاهری و کیفیت تصویر به تمام کننده ی کیفیت یعنی صدا نیز نیازمند هستند. بر همین اساس سامسونگ به لطف سابقه ی طولانی و استفاده از برترین قابلیت ها توانسته در این مورد نیز بسیار موفق عمل کند.

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                  

سامسونگ به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون هوشمند و با کیفیت Q900T از سیستم صوتی نیرومند با توان خروجی 40 وات بهره گرفته است. این سیستم صوتی قادر است، صدایی بسیار شفاف و بدون نویز را به کاربر منتقل نماید. صدای همه جانبه و فراگیر سبب شده هیجان کاربر به نهایت رسیده و کاربر رضایت کامل را از تلویزیون Samsung QLED TV 65Q900T داشته باشد. سیستم صوتی سامسونگ در تلویزیون 65Q900 بسیار حرفه ای و مناسب بوده و به یکی از نقاط قوت این تلویزیون تبدیل شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت Active Voice Amplifier می باشد. این فناوری سبب شده صدا بسیار شفاف، رسا و زدیک به مصرف کننده باشد و در اخبار، گفت و گو ها و گزارش ها بیشترین تاثیر را خواهد داشت. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

              

تلویزیون سامسونگ کیولد جدید مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900T از سیستم صوتی کاملا حرفه ای و دقیق کمک گرفته است. این سیستم صوتی قادر است در هر لحظه صدا ها را آنالیز کرده و صدایی فراگیر و سه بعدی را به نمایش بگذارد. صدایی غنی و سه بعدی در هنگام بازی و یا فیلم های هیجانی می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد و کاربر را شیفته ی خود نماید. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

               

             

سیستم عامل و امنیت

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

             

تلویزیون های اسمارت سامسونگ تماما از سیستم عامل تایزن بهره گرفته اند. سیستم عامل تایزن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند و دست کاربر را برای اجرای برنامه های متفاوت و گشت در دنیای مجازی باز میگذارد. تلویزیون 8K سامسونگ مدل QLED Smart TV 65Q900TS نیز از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است و توانسته طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد. 

   تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                    

سیستم عامل Tizen قابلیت وب گردی در دنیای مجازی را به کاربر داده و کاربر می تواند مدت زمان بسیار زیادی را در دنیای مجازی سپری نماید و به هر آنچه می خواهد دست یابد. برنامه ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون نصب شده اند و کاربر از طریق آنها به انواع فیلم های روز دنیا دسترسی خواهد داشت. از مهمترین برنامه های دنیای مجازی که در تلویزیون Samsung QLED 8K Smart TV 65Q900TS قرار گرفته است، می توان به Netflex و یوتیوب اشاره نمود. 

امنیت سیستم عامل تایزن بسیار بالا است و حریم خصوصی کاربر را در اوج امنیت قرار خواهد داد. تلویزیون سامسونگ 8K مدل 65Q900TS محیطی بسیار آرام و مطمئن را برای کاربر ایجاد خواهد کرد و سبب شده کاربر با اطمینان کامل از تلویزیون استفاده نماید.

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

                  

کاربر قادر است با استفاده از ایجاد محیطی مشترک ما بین تلویزیون و سایر لوازم دیجیتال در منزل تمامی فعالیت های سایر دستگاه ها همانند یخچال، لباسشویی و ظرفشویی را کنترل نموده و کمترین زمان را صرف مشاهده وضعیت وسایل دیجیتال منزل نماید. تلویزیون Samsung QLED 8K TV 65Q900TS قابلیت اتصال به موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم جانبی را دارد. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q900TS با ایجاد محیطی مشترک ما بین تلویزیون و موبایل می تواند شرایطی به منظور انتقال اطلاعات ایجاد نماید. در این شرایط کاربر قادر است، تمامی فایل های موبایل و یا لپ تاپ خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارد و محیطی پر از سرگرمی را برای کاربر و مهمانان ایجاد نماید. این شرایط حتی به صورت برعکس نیز امکان پذیر است و می توان تصاویر تلویزیون را با موبایل به اشتراک گذاشت. 

              

قابلیت تشخیص فرمان های صوتی 

از مهمترین قابلیت های تلویزیون های 2020 قابلیت تشخیص و اجرای فرمان های صوتی است. این قابلیت به کاربر امکان می دهد تنها با صادر کردن فرمان های صوتی نسبت به ایجاد تغییرات در تلویزیون اقدام نماید. اکثر کارخانه های تولید تلویزیون از این قابلیت استفاده نموده اند و قادر به اجرای فرامین صوتی هستند. اما سامسونگ در این میان تفاوت عمده با سایر کمپانی های دیگر ایجاد کرده است. 

تلویزیون 8 کا سامسونگ مدل Samsung 8K QLED TV 65Q900TS

               

تلویزیون Samsung QLED 8K TV 65Q900TS توانسته با استفاده از قابلیت تشخیص فرمان های صوتی، دستورات کاربر را در کسری از ثانیه به مرحله ی اجرا در بیاورد. کاربر تنها بدون تکان خوردن و یا فشار هیچ کلیدی می تواند وضعیت تلویزیون را تغییر دهد و تغییرات لازم را اعمال نماید. تفاوت بزرگ که باعث پیشرفت این تکنولوژی در تلویزیون سامسونگ کیولد 65 اینچ 8K مدل کیو 900TS با سایر موارد شده، استفاده از دستیار صوتی خود سامسونگ موسوم به بیکسبی می باشد. بیکسبی دستیار صوتی سامسونگ است که به نسبت سایر تلویزیون ها و دستیار های صوتی دیگر، بسیار پیشرفت داشته و قادر است کاربر را از بابت همه چیز بی نیاز سازد. علاوه بر دستیار صوتی Bixby، تلویزیون هوشمند سامسونگ قادر است، از دستیار های صوتی دیگر همانند Google Asissnat کمپانی مایکروسافت و Alexa کمپانی آمازون نیز فرمان بپذیرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung QLED 8K TV 65Q900TS

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب و Infinity Screen
کیفیت صفحه نمایش
8K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت با قابلیت 8K UHD HDR TV
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED Direct Full Array 32X
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
4 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
سیستم های صوتی
+Object Tracking Sound
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مصر
سری
8K QLED Q900TS
سال ساخت
2020
نوع پنل
Direct LED Full Array 32X
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Local Dimming
بله
سری پردازنده
Quantum Processor 8K
بلوتوث
بله
سیستم عامل
تایزن
رزولوشن تصویر
4320*7680 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام