×

تلویزیون ال جی مدل LG 65UN8060

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

مشخصات تلویزیون 2020 ال جی مدل LG 4K AI ThinQ TV 65UN8060

ال جی در تلویزیون جدید LG 65UN8060 از نمایشگر LED با قابلیت 4K با رزولوشن 3840*2160 پیکسل بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro، HLG Pro نیز در تلویزیون LG 4K HDR TV 65UN8060 میسر است. ال جی به منظور افزایش کنتراست و زاویه دید تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UN8060 از قابلیت Ultra HD کمک گرفته است. به لطف استفاده از پردازنده ی جدید 4 هسته ای شاهد حذف کامل نویز تصاویر و افزایش سرعت و دقت تصاویر در تلویزیون جدید ال جی مدل LG 4K UHD HDR TV 65UN8060 هستیم. ال جی در تلویزیون جدید خود از سیستم صوتی Ultra Surround بهره گرفته و می تواند صدایی شفاف و واضح را به کاربر منتقل نماید. تلویزیون مقرون به صرفه ی ال جی از هوش مصنوعی AI ThinQ برای تشخیص و اجرای فرمان های صوتی بهره گرفته است. در سال 2020 شاهد ارتقای سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K AI ThinQ HDR UHD Smart TV 65UN8060 می باشیم که بیشترین عملکرد و امنیت را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. 
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل 65UN8060

تلویزیون، وسیله ای که بیشتر وقت افراد را به خود تخصیص می دهد. کمپانی های متفاوتی به تولید این محصول پر بازده و سودآور روی آورده اند. کمپانی کره ای ال جی نیز جزو برترین و مدرن ترین کمپانی های تولید تلویزیون در جهان می باشد. این کمپانی هر ساله با سبدی پر و پیمون به میدان رقابت آمده و می تواند فروش مناسبی را برای خود رقم بزند. در سال 2019 با استقبال بسیار مناسبی رو به رو شد و حال با گذشت 3 ماه از سال 2020 میلادی شاهد معرفی جدیدترین تلویزیون های ال جی هستیم. یکی از برترین مدل ها که زودتر از همه معرفی شده است، تلویزیون LG 65UN8060 می باشد. تلویزیون 65 اینچ 2020 ال جی عیب و نقص های سال قبل را حذف کرده و با ظاهری زیباتر و کیفیتی برتر، روانه بازار شده و قطعا پیشرفت ال جی را ادامه خواهد داد. ال جی در سال گذشته با تلویزیون های 4K با کیفیت همانند 65UM7450 با شما بود اما در سال 2020 با ویژگی های جدید و ظاهر بسیار زیباتر با نام 65UN8060 به خانه های شما سفر خواهید کرد.

فروشگاه آف خرید به لطف استفاده از کارشناسانی با سابقه ی درخشان و طولانی در بازار صوتی و تصویری، با اگاهی کامل از جدیدترین مدل ها، امکان مقایسه و مشاوره را برای شما فراهم نموده تا به خریدی کامل و مطمئن دست یابید. با آف خرید همیشه به روز خواهید بود. 

دیزاین شیک و خاص

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی همیشه در تولید تلویزیون های خود از برترین المان ها و جدیدترین معیار ها بهره گرفته است. به همین دلیل اکثر مصرف کننده ها از طراحی تلویزیون های ال جی راضی بوده و در این بخش ال جی موفق به کسب برترین جایگاه شده است. ال جی با استفاده از حاشیه های باریک و کم عرض و همچنین بهره گیری از قابی باریک در تلویزیون های جدید توانسته نظرها را دوباره به خود جلب نماید. 

تلویزیون جدید 65 ابنچ ال جی مدل 65UN8060 جزو زیباترین تلویزیون هایی است که تا به امروز تولید شده اند. به لطف بهره گیری از حاشیه ها و نوار باریک تلویزیون زیبایی در تلویزیون 2020 ال جی موج می زند و می تواند زینت بخش هر منزلی باشد. تلویزیون کم حاشیه ی ال جی از نوار باریکی در پایین تلویزیون به رنگ نقره ای براق بهره گرفته است. استفاده از رنگ نقره ای براق در نوار باریک تلویزیون LG 65UN8060 شده است و به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ خواهد شد. از این رو می توان به عنوان تابلویی بسیار زیبا و وسیله ای جهت افزایش زیبایی دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی از پایه های دو طرفه در تلویزیون ال جی مدل 65UN80 استفاده نموده است. پایه های دو طرفه به راحتی و با اطمینان کامل تعادل تلویزیون را حفظ کرده است. ال جی به منظور افزایش زیبایی تلویزیون از رنگ نقره ای براق و هم رنگ با نوار تلویزیون استفاده نموده است. این ترکیب موجب افزایش زیبایی و جذابیت تلویزیون شده و هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. استفاده از رنگ نقره ای موجب افزایش درخشش تلویزیون و در نهایت، خیره شدن کاربر خواهد شد. 

کمپانی بزرگ ال جی از قاب پشتی باریک و یکدست در تلویزیون سری 8 ال جی مدل LG 65UN8060 بهره گرفته است. قاب باریک موجب گشته به هنگام اتصال به دیوار کمترین فاصله را از دیوار شاهد باشیم و بیشترین زیبایی را تجربه کنیم. این قاب پشتی باریک به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر ورودی های متفاوتی را در خود جای داده و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. 

نمایشگر مدرن با کیفیتی بی مرز

صفحه نمایش و تکنولوژی ساخت آن مهمترین معیار در فروش تلویزیون می باشد. تلویزیون هایی که از تکنولوژی برتر و کیفیت تصویر مناسبی بر خوردار هستند، همیشه فروش بهتری داشته اند. ال جی نیز این مسئله را به خوبی درک کرده و در تولید نمایشگر های با کیفیت و درجه یک کم نگذاشته است. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی در تلویزیون 2020 سری LG 65NU8060 از نمایشگر LED بهره گرفته است. نمایشگر LED در این تلویزیون قادر است، تصاویری بسیار درخشان و فراتر از انتظار را به نمایش خواهد گذاشت. نمایشگر LED نور پس زمینه ی کافی و کامل را ایجاد نموده و می تواند، تصاویری بدون نویز و دقیق را به مصرف کننده برساند. 

مهمترین عامل در نمایشگر تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل UN80 استفاده از فرایند 4K می باشد. تا الان دیگه همه با این فرایند 4 کا آشنا شده اند. اما امروز با مثالی می خواهیم فرایند 4K را واضح تر از قبل بیان کنیم. بر خلاف نظر بیشتر مصرف کننده گان که تصور می کنند، برای مشاهده کیفیت 4K باید حتما از فیلم فورکا نیز بهره گرفت، 4K تنها محدود به این نمی شود. فرض کنید در زمین فوتبالی به جای 22 بازیکن تنها 11 بازیکن هستند. سرعت پخش توپ به حداقل رسیده و بازی هیچ هیجانی نخواهد داشت. اما هنگامی که 22 بازیکن در زمین هستند، سرعت توپ بسیار بیشتر بوده و هیجان در بازی موج خواهد زد. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

تلویزیون 4K نیز در قیاس با تلویزیون های FHD دقیقا این تفاوت را دارند. تلویزیون های فورکا 8 میلیون پیکسل داشته اما تلویزیون های Full HD تنها 2 میلیون پیکسل دارند. وجود پیکسل بیش از 4 برابر موجب شده تلویزیون های 4K همانند تلویزیون جدید LG 4K TV 65UN8060 حداکثر سرعت و توان را داشته باشند و به طور کامل کاربر را راضی نمایند. 

به منظور حذف کامل لرزش تصویر و نویز تصاویر ال جی از نسل جدید پردازنده ها کمک گرفته است. تلویزیون 2020 الجی مدل LG 65UN80 از پردازنده ی چهار هسته ای بسیار قدرتمند و مدرن کمک گرفته است. این پردازنده می تواند با پردازش سریع و دقیق تصاویر، تصاویری زنده و پویا را ایجاد نموده و بیشترین سطح رضایت را به کاربر منتقل نماید. پردازنده های جدید توانایی حذف نویز تصاویر و استفاده از فناوری Dynamic Color و 4K Upscaling را داشته و از هر جهت تصاویری کامل و بی نقص را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. پردازنده با تشخیص موضوعی که پخش می شود و با استفاده از هوش مصنوعی پردازنده، به لطف استفاده از قابلیت FilmMaker Mode در هنگام پخش فیلم می تواند همه چیز را برای ایجادد تصاویری کامل با آن فیلم به نمایش بگذارد و هر بینندهای را تحت تاثیر قرار دهد. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی تمام تلاش و سعی خود را کرده تا هر مصرف کننده ای را به سوی خود جلب نماید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که ال جی در تلویزیون های مدرن و بالارده ی خود استفاده نموده، فناوری UHD می باشد. فناوری Ultra HD در تلویزیون LG 4K UHD TV 65UN8060 موجب افزایش کنتراست تصاویر شده است. الترا اچ دی قادر است نویز تصاویر را به حداقل برساند و تصاویری واضح و کامل را در اختیار کاربر قرار داده و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. فناوری UHD در ایجاد رنگ های زنده و پویا نیز بسیار دخیل بوده و با ایجاد رنگ های درخشان و زنده می تواند هیجان را در کاربر به نهایت برساند. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

تلویزیون های امروزه با ایجاد تصاویری فراتر از انتظار می تواند هر منتقدی را به طور کامل به تعریف و تمجید وا دارد. تلویزیون 65 اینچ ال جی سری 2020 مدل UN80 توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را نیز دارند. فایل های HDR به منظور افزایش عمق رنگ ها و ایجاد رنگهای دقیق و درخشان، دامنه ی دینامیکی رنگ ها را افزایش می دهد. با دامنه ی دینامیکی رنگ ها عمق رنگ ها خصوصا در رنگ های تیره و روشن به نهایت رسیده و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا شگفت زده نماید. تلویزیون 2020 ال جی مدل LG 4K UHD HDR TV 65UN80 علاوه بر فرمت های رایج HDR قادر به پشتیبانی از سری جدید این فرایندها یعنی HDR10 Pro و HLG Pro نیز می باشند که موجب ایجاد تصاویری دقیق و فراموش نشدنی شده است. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

به لطف استفاده از این فرایندها تلویزیون LG 4K UHD HDR TV 65UN8060 قادر است، تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد و هر بیننده ای را کاملا مجذوب نماید. تصاویری درخشان و بسیار براق را به نمایش گذاشته و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نموده و هیجان را به نهایت برساند. ال جی به لطف استفاده از این فناوری ها، سینما را به خانه ی شما آورده و تجربه ای جدید را رقم خواهد زد. 

تجربه ای جدید در بازی 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

عاشقان دنیای بازی و گیم کم نداریم و هر روز نیز بیشتر و مشتاق تر از قبل می شوند. اما این افراد باید در انتخاب تلویزیون بسیار بیشتر از سایر افراد نمایند. تلویزیون ال جی LG TV 65UN8060PVB می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای این افراد بوده و تجربه ای جدید را با این تلویزیون رقم بزنند. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

تلویزیون 65 اینچ جدید ال جی مدل LG 65UN8060 به لطف استفاده از برترین فناوری ها و پردازنده ها می تواند گزینه ی مناسبی برای این افراد باشد. این محصول به لطف ایجاد تصاویری دقیق و بدون لرزش می تواند بیشترین آدرنالین را تولید نموده و کاربر را کاملا راضی نماید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 2020 به دلیل استفاده و عملکرد مثبت در گیم توانسته به راحتی محبوب شده و کاربر را به اوج لذت برساند. 

سیستم صوتی نیرومند

برای تکمیل کیفیت و کارایی یک تلویزیون همیشه به سیستم صوتی نیرومند، نیازمند بوده ایم. ال جی در تلویزیون جدید و 2020 خود نیز از سیستم صوتی همه جانبه و بسیار با کیفیت بهره گرفته است. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

تلویزیون ال جی سری 8 مدل LG 4K TV 65UN8060 با استفاده از فناوری Ultra Surround قادر است، صدایی شفاف و واضح را به نمایش بگذارد. ال جی با استفاده از این فناوری، صدایی سه بعدی و فراگیر را ایجاد نموده و می تواند مصرف کننده ار کاملا راضی نماید. همچنین با آنالیز کردن سخنرانی و صداهای در هم، تلویزیون جدید ال جی مدل 65UN8060 قادر است، صدایی دقیق، شفاف و واضح را به کاربر رسانده، به گونه ای که انگار خود در صحنه هستید. 

اجرای فرمان های صوتی توسط تلویزیون 2020 ال جی 

امروزه در تمای صنعت ها و ماشین ها استفاده از هوش مصنوعی به امری رایج تبدیل شده است. در تلویزیون نیز این هوش مصنوعی است، که کنترل تلویزیون را به عهده گرفته است. با استفاده از هوش مصنوعی، تلویزیون سطح وسیعی از امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار داده که مهمترین آنها، تشخیص و اجرای فرمان های صوتی می باشد. 

جدیدترین تلویزیون ال جی سال 2020 مدل LG 4K AI ThinQ TV 65UN8060 از هوش مصنوعی بهره گرفته است. هوش مصنوعی در تلویزیون های ال جی به اسم Ai ThinQ شناخته شده و به نسبت سایر تلویزیون ها بیشترین سطح کارایی را فراهم آورده است.

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

یکی از مهمترین فعالیت هایی که توسط این هوش مصنوعی کنترل و اجرا شده، فرمان های صوتی می باشد. مصرف کننده از راه دور و تنها با استفاده از فرمان صوتی می تواند نسبت به تغییر وضعیت، تلویزیون اقدام نماید. این ویژگی در تلویزیون جدید LG 4K UHD HDR Smart TV 65UN8060 موجب افزایش راحتی کاربر و در نتیجه رضایت بیشتر مصرف کننده شود. 

حالت ورزشی تلویزیون جدید ال جی 

ورزش خصوصا فوتبال طرفداران بسیار زیادی را داشته و به همین دلیل توجه خاصی به این موارد می شود. کمپانی های تولید تلویزیون نیز تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن این افراد به خرج داده اند. ال جی نیز به دست آوردهای زیادی در این باره رسیده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نگه داشته و بیشترین طرفداران را به خود جلب نماید. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

در حالت ورزشی تلویزیون 2020 ال ج مدل LG 65UN8060 شاهد ایجاد تصاویری فراتر از انتظار هستیم که حس حضور در ورزشگاه را در کاربر زنده می کند. به لطف ایجاد صدا و تصویر کاملا درخشان و طبیعی بیشترین میزان از هیجان را در فرد خواهیم دید. همچنین به لطف استفاده از فرایندهای جدید تعبیه شده در تلویزیون مدرن ال جی هیچ برنامه ورزشی را از دست نخواهید داد. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی رضایت کاربر را در صدر فعالیت های خود قرار داده و واقعا موفق هم بوده است. تلویزیون جدید ال جی مدل LG 2020 TV 65UN8060 با استفاده از قابلیت Sports Alert به کاربر کمک کرده تمامی بازی های بزرگ را زنده تماشا نماید. حتی اگه بر روی کانال دیگری نیز باشید ال جی شروع و نتیجه ی بازی های بزرگ را به شما نمایش خواهد داد تا هیچ رویدادی را از دست ندهید. 

سیستم عامل و امکانات پیشرفته

ال جی همیشه از سیستم عامل webOS در تلویزیون های هوشمند خود استفاده نموده است. سیستم عامل webOS جدید نیز طیف وسیعی از ویژگی و امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. رابط کاربری webOS در سال 2020 بهینه شده و تمامی معایب قبل را برطرف نموده و می تواند بیشترین سطح از رضایت را به خود اختصاص دهد. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

ال جی به لطف استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K Smart TV 65UN8060 سرگرمی های بی نظیری را برای مصرف کننده ایجاد نموده است. این سیستم عامل امکان استفاده از مرورگرها و گشت در دنیای اینترنت را میسر ساخته است. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های متفاوتی همانند یوتیوب، Netflex و ... نیز میسر است و کاربر با استفاده از این برنامه ها به دنیایی از ویدئو و انیمیشن های روز دنیا رو به رو خواهد شد. 

سیستم عامل webOS ال جی در سال 2020 از لحاظ امنیت نیز بسیار موفق ظاهر شده است. این سیستم عامل حریم خصوصی کاربر را کاملا محفوظ نگه داشته و امکان دسترسی به این حریم خصوصی برای هیچ یک از افراد امکان پذیر نخواهد بود. تلویزیون ال جی 65 اینچ جدید مدل 65UN8060PVB نیز بیشترین سطح امنیت را فراهم آورده و محیطی کاملا سالم را برای مصرف کننده ایجاد خواهد نمود. 

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

از دیگر قابلیت های ویژه ی جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG 4K UHD HDR AI ThinQ Smart TV 65UN8060 می توان به امکان اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال اشاره نمود. به لطف این فناوری کاربر قادر است، با ایجاد شبکه ای مابین تلویزیون و موبایل به اشتراک فایل بپردازد. در این حالت کاربر این امکان را دارد تمامی فایل های گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و در نمایی بزرگتر و با کیفیت تر به مرور خاطرات خود بپردازد و مهمان ها را سرگرم نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG 4K Smart TV 65UN8060PVB

مشخصات

Wi-Fi
بله
فرمان صوتی
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت با تکنولوژی 4K UHD HDR
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS LED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
سیستم های صوتی
Ultra Surround | Clear Voice III
قابلیت ضبط
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
مصر
سری
UN80
سال ساخت
2020
نوع پنل
IPS LED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
بلوتوث
بله
سیستم عامل
webOS
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
زبان و منوی فارسی
خیر
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
سایر ویژگی و امکانات
HDR10 Pro | FILMMAKER MODE |
شناسه کالا
2220136130077
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام