×

تلویزیون ال جی مدل LG 86Nano91

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

جدیدترین تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 86Nano91

ال جی در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل LG 86Nano91V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 86Nano91V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Full Array Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل 86Nanao91V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 86Nano91TNA از تکنولوژی REAL 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون های اسمارت LG 86Nano91 میسر می باشد. ال جی با صدای کاملا سه بعدی و فراگیر می تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. استفاده از فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می تواند، بیننده را کاملا در صدا و تصویر خود غرق نماید. ال جی در تلویزیون 86 اینچ جدید خود مدل LG Nano91 از پردازنده ی 4 هسته ای موسوم به Alpha 7 Gen 3، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات تلویزیون 86 اینچ 2020 ال جی مدل NANO91

بررسی تلویزیون جدید ال جی مدل LG NANOCell 4K Full Array Dimming TV 86NANO91

                

ال جی به عنوان دومین تولیدکننده ی تلویزیون در جهان، هر ساله مدل هایی بسیار جذاب و جدید را به بازار عرضه خواهد نمود. در سال 2020 نیز ال جی با اتکا به تجربه ی خود توانسته، مدل های بسیار زیبا و با کیفیت را ارایه نموده است. ال جی در تولید تلویزیون های نانو سل به نهایت فناوری رسیده است. در سال 2019 با تولید تلویزیون های NanoCell توانسته به اوج قدرت برسد و طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. حال با به روز رسانی این تلویزیون ها توانسته در سال 2020 با رفع معایب به بهترین حالت برسد. یکی مدل های جدید تلویزیون 2020 ال جی در سری Nano با نام NANO91 شناخته می شود. در ادامه به بررسی این مدل پرداخته ایم.

                

طراحی زیبا و مدرن

ال جی همیشه در تولید تلویزیون های زیبا عضو ثابت و جزو برترین ها بوده است. ال جی با استفاده از خطوط ماهرانه و حاشیه های اندک، توانسته تمامی سلیقه ها را راضی نموده است. ال جی در طول سالیان گذشته توانسته تمامی عیب ها را شناسایی نموده و آنها را رفع نموده است. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

      

همانند سری های 2019 ال جی در ساخت تلویزیون های SUHD سال 2020 از بدنه ی بسیار باریک و ظریف کمک گرفته است. حاشیه ها در تلویزیون نسل جدید LG 86NANO91 به حداقل رسیده و کاربر با تصویری بدون مرز مواجه خواهد شد. یکی از برگ های برنده ال جی در ساخت تلویزیون های مدرن، استفاده از محافظ صفحه است. محافظ صفحه بر روی پنل اصلی قرار گرفته و از ضربه خوردن پنل جلوگیری خواهد نمود. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

جدیدترین تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NANO91 از رنگ مشکی مات و نزدیک به نوک مدادی بهره گرفته است. این رنگ به کاربر امکان داده، تلویزیون را به راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ کرده و بیشترین هماهنگی را ایجاد نموده است. پایه مرکزی و هندسی تلویزیون ال جی سری NANOCELL مدل 86Nano91 همرنگ با بدنه، طراحی شده است. این پایه هلالی در مرکز تلویزیون قرار گرفته و می تواند علاوه بر زیبایی، به طور کامل تعادل تلویزیون را حفظ نموده است.

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

         

قاب پشتی تلویزیون ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 86NANO91 باریک و ظریف طراحی شده است. این قاب پشتی در هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار گرفته است و زیبایی تلویزیون را به نهایت رسانده است. قاب پشتی تلویزیون جدید ال جی مدل 86Nano91 ورودی های متفاوت زیادی را در خود جای داده است. این ورودی ها می توانند، دسترسی کاربر را به نهایت رسانده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید. 

                 

کیفیت فوق العاده و فراتر از انتظار

ال جی در طول سالیان دراز توانسته کیفیت خود را به همگان اثبات نماید. کیفیت نمایشگر های ال جی شهرت جهانی پیدا کرده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. ال جی در سال 2019 با تولید مدل هایی همانند SM9500 و یا SM8600، توانست خود را در بازار یکه تاز نماید. امسال (2020) نیز با تولید و طراحی مدل های مدرن و بسیار با کیفیت، توانسته هر منتقدی را شگفت زده نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

            

تلویزیون ال جی مدل LG 86Nano91 همانطور که از نامش معلوم است، از تکنولوژی نانو سل بهره گرفته است. تکنولوژی ذرات نانو در تلویزیون های مدرن ال جی سبب شده، تلویزیون ال جی نانو91 تصاویری درخشان و با کیفیت را به نمایش بگذارد.

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

فناوری NanoCell چیست و چه تاثیری بر کیفیت تصویر دارد؟ 

برای تعریف نانو سل نیاز به تعریفی اجمالی از تلویزیون داریم. تلویزیون از پنلی برای نمایش تصویر تشکیل شده است که ار تکنولوژی های متفاوتی بهره گرفته اند. در سری های قبلی می بایست یک لامپ نوری موجود باشد تا نور را به پنل تابانده و رنگ و نور تولید نمایند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده ی ال جی از فناوری NanoCell این فرایند کاملا تغییر نموده است. در این قابلیت ال جی با ایجاد نور و رنگ توسط خود ذرات نانو موجب ایجاد تصویر می شود. ذرات نانو با ایجاد رنگ و نور و تابش نور از خود، موجب ایجاد تصاویری درخشان، سریع و بدون لرزش خواهد شد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

انتخاب تلویزیون به نوع و عملکرد نمایشگر بستگی دارد. برترین و مهمترین معیار برای خرید تلویزیون، کیفیت و ویژگی های نمایشگر می باشد. به هر اندازه که نمایشگر درخشان تر و شفاف تر باشد، تلویزیون در اوج قرار می گیرد. تلویزیون ال جی مدل 86 اینچ مدل Nano91TNA که به عنوان جدیدترین تلویزیون ال جی شناخته می شود، بدون شک قادر است هر بیننده ای را کاملا قانع و راضی نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

          

تلویزیون ال جی مدل 86Nano91 از پنل ال ای دی با قابلیت LED Direct Full Array استفاده نموده است. فناوری Full Array به معنی واقعی کلمه افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده است. این فناوری می تواند بیشترین میزان لامپ های نوری را به طور مستقیم در پنل جای دهد و بیشترین روشنایی و جزییات را به نمایش بگذارد. ویژگی ها و قابلیت های متفاوت بسیاری نیز در تلویزیون به کار رفته که می تواند نوید بهترین تصاویر را به کاربر ببخشد. این فناوری در تولید رنگ های تیره و روشن بیشترین بازدهی را داشته و کاربر را شگفت زده خواهد کرد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

         

ال جی همانند بیشتر تلویزیون های مدرن از قابلیت 4K در تلویزیون LG 86Nano91V بهره گرفته است. تلویزیون ال جی به لطف استفاده از فناوری فورکا و یا تعداد پیکسل های بیش از 8 میلیون، قادر است تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. ال جی قادر است، با استفاده از فناوری فورکا تصاویری بسیار زیبا و درخشان را فراهم بیاورد. تعداد پیکسل های بالا موجب افزایش سرعت انتقال نور و تصویر خواهد شد و می تواند نوید تصاویری سریع و بدون لرزش را به کاربر ببخشد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

یکی دیگر از مهمترین قابلیت هایی که تلویزیون ال جی را جزو برترین ها نموده است، فناوری Local Dimming می باشد. قابلیت Local Dimming می تواند، کنتراست و رزولوشن تصویر را به نهایت برساند. به لطف این قابلیت، سرعت تصویر به نهایت خود رسیده و کاربر را با تصاویری بسیار روان و دقیق مواجه خواهد کرد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

         

ال جی از قابلیت SUHD در تلویزیون حرفه ای LG 86Nano91V بهره گرفته است. قابلیت سوپر الترا اچ دی با افزایش رزولوشن و کنتراست تلویزیون می تواند، تصاویری بسیار دقیق و با عمق تصویر بالا را به نمایش بگذارد. فناوری SUHD قادر است، تصاویری با کنتراست بالا را به ارمغان آورده و می تواند هر باربری را کاملا راضی نماید. فناوری سوپر الترا اچ دی می تواند زاویه دید را افزایش داده و از هر طرف تصاویری بسیار دقیق و زیبا را به نمایش بگذارد و کاربر را کاملا راضی نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

       

یکی دیگر از مهمترین ویژگی ها فوق العاده مهم و اساسی در تلویزیون های جدید وجود و حضور قابلیت HDR می باشد. HDR با افزایش عمق تصویر و ایجاد برجستگی در تصاویر، قادر است تصاویری پویا و زنده را به نمایش بگذارد. قابلیت HDR با افزایش دامنه دینامیکی رنگ ها قادر است، رنگ هایی بسیار درخشان و بزرگنمایی شده را فراهم نماید و هر بینندهای را کاملا راضی نماید. تلویزیون جدید 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 86Nano91V به روز شده و از نسل جدید این فناوری موسوم به HDR10 Pro و HLG Pro کمک گرفته است، که با قدرت بسیار بیشتر می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا راضی نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

          

از مهم ترین عوامل در تلویزیون نانو سل جدید ال جی مدل 86Nano91V، قابلیت Pure Colors می باشد. فناوری Pure Colors با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند، تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت Pure Colors با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند، در هنگام مشاهده ورزش نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می توان حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

          

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند کاربر را متحیر سازد، قابلیت Motion Pro می باشد. این فرایند در تلویزیون جدید ال جی مدل LG Nano91 موجب گشته، در هنگام تماشای بازی ها صحنه های حساس درخشان تر شده و حاشیه ها کم رنگ تر از قبل شوند. بدین ترتیب زوم در تصاویر بسیار بالاتر از قبل بوده و می تواند هر بیننده ای را کاملا مجذوب نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

             

           

                  

تکنولوژی HGIG

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

ال جی در سال 2020 برای تلویزیون های مدرن و نانوسل مدل LG NanoCell TV 86Nano91 قابلیت قابلیت HGIG را به کار رفته است. این فناوری در هنگام بازی و گیم با تلویزیون، فعال شده و می تواند کارایی تلویزیون و کیفیت تلویزیون را به نهایت برساند. افزایش سرعت رفرش تصویر و غنی سازی رنگ ها موجب گشته کاربر در هنگام بازی، با تصویری درخشان و بسیار سریع و بدون لرزش مواجه باشد و رضایت کامل را کسب نماید. 

              

پردازنده ی نیرومند و مدرن

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

ال جی به منظور افزایش کیفیت و کارایی جدیدترین تلویزیون ال جی مدل LG 2020 TV 86Nano91TNA از پردازنده ی بسیار نیرومند تر و با کیفیت تر بهره گرفته است. پردازنده ی 4 هسته ای جدید نسبت به قبل بسیار تغییر داشته و قادر است، تصاویری فراتر از انتظار و با بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذارد. پردازنده ی Alpha a7 Gen 3 Processor 4K بیشترین عملکرد مثبت را به خود اختصاص داده و قطعا می تواند هر کاربری را کاملا راضی نماید. یکی از نقاط عطف تلویزیون نیز استفاده از فناوری FILMMAKER Mode است، که موجب شده، پردازنده در حالت های متفاوت تصویر به صورت خودکار کیفیت تلویزیون را تنظیم نموده و روشنایی و سایر قابلیت ها را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

           

                   

سیستم صوتی نیرومند و پر کاربرد

برای تکمیل کیفیت و کارایی یک تلویزیون همیشه به سیستم صوتی نیرومند، نیازمند بوده ایم. ال جی در تلویزیون جدید و 2020 خود نیز از سیستم صوتی همه جانبه و بسیار با کیفیت بهره گرفته است. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

             

تلویزیون ال جی سری 8 مدل LG NanoCell 4K TV 86Nano91V با استفاده از فناوری Ultra Surround قادر است، صدایی شفاف و واضح را به نمایش بگذارد. ال جی با استفاده از این فناوری، صدایی سه بعدی و فراگیر را ایجاد نموده و می تواند مصرف کننده ار کاملا راضی نماید. همچنین با آنالیز کردن سخنرانی و صداهای در هم، تلویزیون نانو سل جدید ال جی مدل 86Nano91VNA قادر است، صدایی دقیق، شفاف و واضح را به کاربر رسانده، به گونه ای که انگار خود در صحنه هستید. 

            

فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos

به منظور بهبود کارایی تلویزیون 86 اینچ ال جی Nano91، کمپانی ال جی از آخرین دستاوردهای خود بهره گرفته تا منتقدان را مجذوب و شیفته ی خود نماید. یکی از برترین قابلیت های تلویزیون ال جی 86Nano91 از فناوری پیشرفته ی Dolby Vision به منظور ایجاد ویدیو های بسیار قدرتمند بهره گرفته است. فناوری Dolby Atmos قادر است تصاویری بسیار برجسته و عمیق را ایجاد نماید و کیفیتی بسیار بالا را رقم بزند. فناوری Dolby Atmos قادر است تصاویری بزرگنمایی شده را ایجاد نماید و حس حضور در سیمکا را برای مصرف کننده ایجاد نماید. ال جی با استفاده از فناوری Dolby Vision IQ قادر است در هر لحظه از تصویر قابلیت جدیدی را از خود به نمایش بگذارد و برترین کیفیت ممکن را فراهم نماید. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

           

قابلیت Dolby Atmos با فراگیر نمودن صدای تلویزیون موجب گشته، صدای خروجی به نهایت کیفیت خواهد رسید. تلویزیون ال جی 86Nano91TNA از دو اسپیکر قدرتمند 20 واتی ایجاد شده و در مجموع 20 وات قدرت را ایجاد خواهندکرد. تلویزیون LG Full Array Dimming NanoCell 4K HDR SUHD TV 86NANO91 با کمک قابلیت Dolby Atmos توانسته صدایی بسیار فراگیر و چند جانبه را ایجاد نماید و هیجان فیلم و بازی را به نهایت برساند و کاربر را مجذوب خود نماید. 

             

اجرای فرامین صوتی در تلویزیون نانو سل

امروزه در تمای صنعت ها و ماشین ها استفاده از هوش مصنوعی به امری رایج تبدیل شده است. در تلویزیون نیز این هوش مصنوعی است، که کنترل تلویزیون را به عهده گرفته است. با استفاده از هوش مصنوعی، تلویزیون سطح وسیعی از امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار داده که مهمترین آنها، تشخیص و اجرای فرمان های صوتی می باشد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

             

جدیدترین تلویزیون ال جی سال 2020 مدل86NANO91 از هوش مصنوعی بهره گرفته است. هوش مصنوعی در تلویزیون های ال جی به اسم Ai ThinQ شناخته شده و به نسبت سایر تلویزیون ها بیشترین سطح کارایی را فراهم آورده است.

یکی از مهمترین فعالیت هایی که توسط این هوش مصنوعی کنترل و اجرا شده، فرمان های صوتی می باشد. مصرف کننده از راه دور و تنها با استفاده از فرمان صوتی می تواند نسبت به تغییر وضعیت، تلویزیون اقدام نماید. این ویژگی در تلویزیون جدید LG NanoCell 4K UHD HDR Smart TV 86Nano91 موجب افزایش راحتی کاربر و در نتیجه رضایت بیشتر مصرف کننده شود. 

              

اعلان ورزشی در بازی های بزرگ

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

          

ال جی رضایت کاربر را در صدر فعالیت های خود قرار داده و واقعا موفق هم بوده است. تلویزیون NanoCell جدید ال جی مدل LG 2020 TV 86Nano91V با استفاده از قابلیت Sports Alert به کاربر کمک کرده تمامی بازی های بزرگ را زنده تماشا نماید. حتی اگه بر روی کانال دیگری نیز باشید ال جی شروع و نتیجه ی بازی های بزرگ را به شما نمایش خواهد داد تا هیچ رویدادی را از دست ندهید. 

             

سیستم عامل و کارایی

ال جی همیشه از سیستم عامل webOS در تلویزیون های هوشمند خود استفاده نموده است. سیستم عامل webOS جدید نیز طیف وسیعی از ویژگی و امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. رابط کاربری webOS در سال 2020 بهینه شده و تمامی معایب قبل را برطرف نموده و می تواند بیشترین سطح از رضایت را به خود اختصاص دهد. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

            

ال جی به لطف استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91 سرگرمی های بی نظیری را برای مصرف کننده ایجاد نموده است. این سیستم عامل امکان استفاده از مرورگرها و گشت در دنیای اینترنت را میسر ساخته است. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های متفاوتی همانند یوتیوب، Netflex و ... نیز میسر است و کاربر با استفاده از این برنامه ها به دنیایی از ویدئو و انیمیشن های روز دنیا رو به رو خواهد شد. ال جی در سال 2020 از اپلیکیشن حرفه ای +Desiny در کنار یوتیوب و ... غیره کمک گرفته است. تلویزیون های سری 8 مدل 2020 نیز از این اپلیکیشن کمک گرفته است.

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

        

سیستم عامل webOS ال جی در سال 2020 از لحاظ امنیت نیز بسیار موفق ظاهر شده است. این سیستم عامل حریم خصوصی کاربر را کاملا محفوظ نگه داشته و امکان دسترسی به این حریم خصوصی برای هیچ یک از افراد امکان پذیر نخواهد بود. تلویزیون ال جی 86 اینچ جدید مدل 86Nano91VNA نیز بیشترین سطح امنیت را فراهم آورده و محیطی کاملا سالم را برای مصرف کننده ایجاد خواهد نمود. 

تلویزیون 86 اینچ ال جی مدل LG NanoCell 4K Smart TV 86Nano91

         

از دیگر قابلیت های ویژه ی جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG 4K UHD HDR AI ThinQ Smart TV 86Nano91v می توان به امکان اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال اشاره نمود. به لطف این فناوری کاربر قادر است، با ایجاد شبکه ای مابین تلویزیون و موبایل به اشتراک فایل بپردازد. در این حالت کاربر این امکان را دارد تمامی فایل های گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و در نمایی بزرگتر و با کیفیت تر به مرور خاطرات خود بپردازد و مهمان ها را سرگرم نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG NanoCell 4K TV 86Nano91

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
NanoCell 4K UHD HDR TV صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS Panel 4K NanoCell
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-s
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
HDR10 Pro
قابلیت HLG
HLG Pro
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
سری
Nano91
سال ساخت
2020
نوع پنل
LED TV 4K NanoCell Full Array Dimming
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Local Dimming
بله
Dolby Vision
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
سری پردازنده
Alpha 7 Gen3 AI Processor 4K
سیستم عامل
webOS 5.0
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام