×

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED77CX

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

تلویزیون اولد 77 اینچ ال جی سری 2020 مدل OLED77CXPVA

ال جی در ساخت تلویزیون اولد 77 اینچ مدل OLED 77CX از پنل 4K OLED با رزولوشن 3840*2160 پیکسل بهره گرفته است. اولد ال جی مدل 2020 سری 77CX از فناوری 4K و HDR10 Pro و HGIG به منظور افزایش سرعت و حذف نویز تصویر کمک گرفته است. اولد 2020 ال جی سری 77 اینچ سی ایکس از قابلیت Dolby Vision IQ و 4K Upscaler و AI Upscaling، برای تشخیص لحظه ای شرایط محیطی و تصاویر استفاده کرده است. تلویزیون اولد ال جی مدل LG 4K HDR OLED TV 77CXPVA از پردازنده ی به روز و نیرومند a9 Gen3 AI Processor 4K استفاده نموده است و توانسته تصاویری فراتر از انتظار را به نمایش بگذارد. به منظور افزایش هیجان کاربر ال جی از سیستم صوتی 40 وات با تکنولوژی Dolby Atmos در تلویزیون LG OLED TV 77CX مورد استفاده قرار گرفته است. ال جی از سیستم عامل webOS نسخه 5 با امکانات بی شمار در اولد LG 77CXn استفاده کرده است. 

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

بررسی تلویزیون  اولد ال جی مدل LG 4K OLED TV 77CX

مشخصات تلویزیون OLED ال جی سری 2020 مدل 77CX        

ال جی به عنوان اولین تولید کننده ی تلویزیون فوق باریک و یا اولد شناخته می شود. از چندین سال پیش تا به امروز این صنعت هر روزه ارتقا یافته و اکنون به بدون رقیب در حال عرضه به بازار است. اولد ال جی با استفاده از برترین و به روز ترین قابلیت های روز دنیا، در سال 2020 نیز می خواهد موفقیت های قبل را تکرار نماید. شرکت ال جی با ارتقای کیفیت تصویر و زیبایی تلویزیون سعی داشته همانند هر ساله موفقیت های پیشین را تکرار نماید. تلویزیون ال جی اولد با افزایش کیفیت و کنتراست و استفاده از بدنه ای باریک شهرت جهانی داشته اند و به عنوان برترین تلویزیون های جهان شناخته می شوند. تلویزیون اولد 77CX به عنوان جانشین اولد های قدیمی شناخته می شود  با تجربه ای بالا به بازار معرفی گشته است. در ادامه به نقد و بررسی تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید.         

نمایشگر با کیفیت و نا محدود

اولد برای افراد دوستدار تکنولوژی، نامی بسیار آشنا است. نمایشگرهای اولد همه ی امکانات را به صورت بکجا و با بهترین کیفیت به نمایش می گذارند. اولد ال جی در سالهای قبل توان رقابت برای هیچ حریفی را باقی نگذاشته بود و امسال نیز همانند قبل با معرفی اولد ها غوغا به پا کرده است. در سال 2020 تلویزیون های اولد به اوج توان خود رسیدند و در مدل های متفاوت به بازار معرفی شده اند. یکی از برترین مدل ها که در سال 2020 به بازار عرضه شد، اولد LG 77CX می باشد که با توجه به قیمت مناسب طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX از نمایشگر OLED با قابلیت های متفاوت استفاده کرده است. پنل OLED توان تولید تصاویری بسیار دقیق و درخشان را داشته و به تنهایی قادر است، تصاویری درخور و شایسته ی تماشاگر را ایجاد نماید. تلویزیون اولد ال جی به لطف استفاده از این پنل تفاوت و اختلاف خود را با سایر رقبا به نهایت رسانده و تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون اولد 77 اینچ ال جی مدل CX با استفاده از فناوری های متفاوت که به برخی از آنها در زیر اشاره شده است، به قدرت بی نظیری دست یافته است. 

مهمترین ویژگی تصویر در تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX استفاده از فناوری 4K می باشد. قابلیت 4K موجب افزایش بی اندازه ی پیکسل ها در سراسر نمایشگر شده و موجب افزایش سرعت تصویر و ایجاد تصاویر روشن شده است. به لطف ایجاد رزولوشن 3840*2160 پیکسل یعنی بیش از 8 میلیون پیکسل، اولد ال جی توانسته بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید. تلویزیون LG 4K OLED TV 77CX با استفاده از قابلیت فورکا توانایی ثبت تصاویری بسیار درخشان و سریع را داشته و در فیلم های سریع و یا بازی ها بهترین عملکرد را خواهد داشت. 

قیمت تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تکنولوژی SELF-LIT Pixels جدیدترین تکنولوژی است که ال جی به آن تکیه کرده است. در این فرایند به لطف استفاده از پیکسل های فرعی اضافه پر نور و پر توان می تواند تصاویری درخشان و کاملا پر نور را ایجاد نماید. فناوری SELF-LIT Pixel با تقویت رنگ و تابش نور مستقیم به تک تک پیکسل ها موجب افزایش عمق رنگ ها و افزایش کنتراست و دقت تصویر شده است. تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX با استفاده از قابلیت SELF-LIT Pixels توانایی ایجاد رنگ مشکی با غنی ترین رنگ ممکن را ایجاد می کند. رنگ مشکی و رنگ های تیره با بیشترین کنتراست به نمایش گذاشته می شوند و کاربر را غرق در کیفیت تصویر خواهند کرد. این فرایند می توانند کیفیت تصویری برابر 8K را به وجود بیاورد و بیشترین کیفیت ممکن را به ثبت برساند.

بررسی تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تلویزیون اولد 2020 ال جی مدل LG OLED TV 77C10 از قابلیت UHD بهره مند شده است. فناوری Ultra HD با افزایش کنتراست و زاویه دید تصویر می تواند هر بیننده ای را از هر زاویه ای با تصویری کامل مواجه نماید. تلویزیون اولد ال جی مدل 77CX با استفاده از قابلیت الترا اچ دی، رنگ های زنده و پویا را به نمایش گذاشته و می تواند هر بیننده ای متحیر سازد. تلویزیون LG 4K OLED UHD TV 77CX قادر است، هر منتقدی را به طور کامل مجذوب خود نماید و با رنگ های کاملا طبیعی و بزرگنمایی شده تصاویری غیر قابل تصور را به نمایش بگذارد. 

خرید تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تلویزیون ال جی مدل اولد 77CX توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را نیز دارد. فناروی HDR با افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها، رنگهایی غنی و کاملا طبیعی را فراهم خواهد آورد. قابلیت HDR در تلویزیون LG 4K UHD HDR OLED TV 77CX موجب افزایش عمق تصاویر و ایجاد تصاویری کاملا واضح شده است. تکنولوژی HDR به بیننده کمک کرده با رنگ هایی کاملا بزرگنمایی شده و دقیق مواجه باشد. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

از دیگر قابلیت های مهم تلویزیون اولد ال جی می توان به Perfect Black و Bilion Rich Colors اشاره کرد. این قابلیت ها نیز با افزایش کنتراست و عمق رنگ ها توانسته، رنگ هایی بسیار غنی و دقیق را ایجاد نماید و هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. از مهمترین قابلیت های نمایشگر اولد ال جی مدل LG 4K UHD HDR OLED TV 77CX فناوری True Cinema Experience می باشد. این فناوری با ایجاد تصاویری بسیار با کیفیت و قدرتمند حس حضور در سینما را فراهم آورده است. فناوری های متفاوت به کمک قابلیت True Cinema Experience هماهنگ شده و قادر هستند، تصاویری بسیار دقیق و با کیفیت را فراهم بیاورند و کاربر را کاملا راضی نمایند.

پردازنده ی نیرومند و چهار هسته ای 

ال جی در طول چند سال گذشته از نوعی پردازنده ی مخصوص خود بهره گرفته است. این پردازنده در طول چند سال گذشته، پیشرفت بسیار مناسبی داشته و توانسته بیشترین راندمان مثبت را به ثبت برساند. تلویزیون اولد ال جی مدل LG 4K UHD HDR OLED TV 77CX از پردازنده ی چهار هسته ای موسوم به a9 Gen 3 AI Processor 4K کمک گرفته است. این پردانده به لطف استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا، قادر است تغییرات تصویر را در کوتاهترین زمان ممکن تشخیص داده و به رفع عیب ها بپردازد. این پردازنده توانایی افزایش سرعت تصویر را داشته و موجب می شود کاربر با تصاویری بسیار با کیفیت مواجه باشد. افزایش سرعت تصویر موجب حذف نویز و لرزش تصویر می شود و کاربر تلویزیون LG OLED TV 77CX با تصاویری درخشان و بدون لرزش رو به رو خواهد شد.

قدرت تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

یکی دیگر هز قابلیت هایی که ال جی در تلویزیون مدرن اولد 77CX به کار گرفته است، قابلیت FILMMAKER MODE می باشد. فناوری FILMMAKER MODE قادر است، در هر لحظه وضعیت و شرایط ویدئو را تشخیص داده و نوع فیلم خروجی را با توجه به شرایط تغییر دهد. این قابلیت سبب گشته کاربر همواره با تصاویری بسیار درخشان و سریع مواجه باشد و تصاویری یکدست و جذاب را مشاهده نماید. تلویزیون LG OLED77CX توانسته به لطف این فرایند، تصاویری کامل و دقیق را به کاربر خواهد بخشید. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos

قدرت صدای تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

استفاده از برترین قابلیت های روز دنیا سبب شده کاربر با تصاویری بسیار با کیفیت تر از قبل آشنا شود. یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین ویژگی های تلویزیون های مدرن، استفاده از فناوری Dolby Vision IQ می باشد. تکنولوژی مدرن و به روز Dolby Vision IQ، با افزایش کنتراست و رزولوشن تصاویر، توان ایجاد تصاویری بسیار دقیق را داشته و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. تلویزیون OLED ال جی سری LG OLED TV 77CX با استفاده از قابلیت Dolby Vision IQ قادر است، تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و بزرگنمایی شده را به وجود آورده و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. اولد 2020 ال جی با استفاده از این تکنولوژی حس حضور در سینما را در کاربر شعله ور خواهد کرد و می تواند تصاویری بسیار عمیق و دقیق را فراهم بیاورد. نسخه ی به روز رسانی شده ی Dolby Vision با نام Dolby Vision IQ در اولد های جدید مورد استفاده قرار گرفته است و با تشخیص لحظه ای شرایط ویدئو، نور و کیفیت تصویر را تنظیم نموده و تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند.

به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون نسل جدید اولد ال جی مدل LG 4K TV OLED77CX از سیستم صوتی بسیار نیرومند بهره گرفته است. سیستم صوتی اولد ال جی از میزان قدرت صدای خروجی 40 وات کمک گرفته است. استفاده از فرایند Dolby Atmos، صدایی کامل و فراگیر را به وجود خواهد آورد. قابلیت Dolby Atmos توانایی تولید صدایی بسیار فراگیر و سه بعدی را دارد و می تواند حس حضور در سینما را در کاربر تقویت نماید. تکنولوژی Dolby Atmos صدای سه بعدی و کاملا فراگیر را به وجود بیاورد و در هر مکان و زمان بهترین بازدهی را داشته باشد. تلویزیون اولد ال جی به لطف استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready توانسته صدایی کامل را ارائه نماید. این فناوری در اولد 77CX موجب گشته کاربر با صدایی بی نظیر و کامل مواجه باشد. کاربر از طریق بلوتوث نیز می تواند فایل های صوتی را به اشتراک بگذارد و از کیفیت بی نظیر صوتی لذت ببرد.            

تجربه ی متفاوت از بازی و افزایش سرعت تصویر 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX مخصوص بازی

بازی به عنوان یکی از راه های تقویت و تشخصیص قدرت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. طرفداران بازی کم نیستند و بیشتر جوان ها را در بر گرفته اند. وجود تلویزیونی با کیفیت عالی و قدرت بی نظیر برای تجربه ای بهتر از بازی بسیار لازم و ضروری است.  تلویزیون های رده بالای ال جی همانند اولد ها نیز سعی داشته اند، خود را با این شرایط جدید وفق دهند و با نیازهای روز رشد کنند. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG OLED77CX با استفاده از فناوری های به روز و فوق العاده سعی داشته نیازهای همه کاربران خصوصا گیمور ها را بر طرف سازد. 

LG OLED TV 77CX

ال جی به منظور افزایش سرعت تصویر و حذف نویز تصویر، سعی داشته از برترین قابلیت ها کمک بگیرد. تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX، برای اولین بار از پردازنده ی گرافیکی Nvidia G-SYNC کمک گرفته است. این پردازنده می تواند با فیلتر رنگ های مرده و ضعیف و جایگزین نمودن با رنگ های غنی توانسته به اوج قدرت برسد. افزایش سرعت انتقال تصویر به لطف استفاده از پردازنده ی مدرن Nvidia G-SYNC به نهایت خود رسیده و کاربر را به ادامه ی بازی دلگرم می نماید. حذف کامل نویز و لرزش تصویر وظیفه ی این پردازنده ی بی نظیر است و می تواند هر کاربری را شیفته ی خود نماید.

تلویزیون اولد ال جی مدل 77CX

قابلیت های موثر در کیفیت تصویر و همچنین برای گیم می توان به فناوری HGIG اشاره نمود. قابلیت HGIG توانایی هماهنگ کردن کیفیت تلویزیون با بازی های متفاوت را خواهد داشت. تکنولوژی HGIG با تغییر در کنتراست و گرافیک بازی و هماهنگ کردن آن با محیط توانسته، هر بازی را با کیفیت بسیار مناسب تر از قبل به نمایش بگذارد و هر کاربری را کاملا راضی نماید.

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

از سایر تکنولوژی های موثر در بازی می توان به قدرت رفرش تصویر بالا اشاره نمود. سرعت رفرش تصویر با زمان 1MS یا یک میلی ثانیه موجب شده، تلویزیون LG OLED 4K UHD HDR TV 77CX بدون لرزش و بدون نویز تصاویر را به نمایش بگذارد و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. همچنین توان پشتیبانی از فایل های متفاوت موجب گشته کاربر با تصاویری فراتر از انتظار مواجه باشد. هماهنگی کامل فایل های متفاوت با ورودی های HDMI 2.1 نیز موجب افزایش سرعت و انتقال تصویر بدون لرزش شده و می تواند تصاویری یکدست را به نمایش بگذارد.

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

حالت ورزشی بسیار متفاوت و جذاب 

ال جی در سال 2020 توجه ویژه ای به ورزش و ورزش دوستان داشته و بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار داده است. حالت های متفاوت ورزشی برای حس حضور در ورزشگاه و همچنین افزایش هیجان توانسته کاربر را به اوج رضایت برساند. ال جی در اولد LG OLED77CX نیز از حالت های متفاوت ورزشی بهره گرفته است. از مهمترین قابلیت های ورزشی به کار رفته در اولد 2020 ال جی می توان به تاثیر SELF-LIT Pixels اشاره نمود. این فناوری سبب شده، هزاران پیکسل فرعی موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصویر شوند و کاربر با تصاویری دقیق و درخشان مواجه باشد. این فناوری موجب گشته بیننده ی تلویزیون LG 4K HDR OLED TV 6CX بیشترین لذت و رضایت را داشته باشد و با شوق کامل به تماشای رقابت ورزشی مورد علاقه ی خود بپردازد. 

کیفیت تصویر تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تلویزیون اولد ال جی مدل 77 اینچ CX از از قابلیت OLED Motion Pro بهره گرفته است. در تلویزیون و تکنولوژی های قدیمی در صحنه های سریع شاهد ایجاد لرزش و یا نویز در تصاویر بوده ایم و تصاویری را برای همیشه گنگ خواهد گذاشت. اما با پیشرفت تکنولوژی و سردمداری ال جی این مشکل کاملا حل شده و کاربر تصاویری درخشان و بدون نقص را مشاهده خواهد نمود. تلویزیون او ال ای دی ال جی مدل LG OLED TV 77CX با استفاده از تکنولوژی OLED Motion Pro موفق شده هر لحظه از ورزش های حساس را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد و با بزرگنمایی رنگ ها در مواقع حساس بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت یرساند. تلویزیون اولد ال جی به لطف این فرایند قادر است، تصاویری بسیار سریع و بدون لرزش را فراهم بیاورد و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

یکی دیگر از ویژگی های برجسته و بسیار پر کاربرد تلویزیون اولد ال جی سری 2020 استفاده از قابلیت Sports Alert می باشد. تلویزیون ال جی مدل LG OLED TV 77CX امکان اخطار بازی های و رویدادهای ورزشی بزرگ را به کاربر خواهد داد. این قابلیت موجب شده کاربر با خیال راحت به تماشای سایر برنامه های مورد علاقه بپردازد و در هنگام پخش برنامه های ورزشی با اطلاع و اخطاری بر روی صفحه آگاه شود. این قابلیت موجب شده تلویزیون LG 4K UHD OLED TV 77CX به یکی از برترین و و با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2020 تبدیل شود.

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

فرامین صوتی از کاربر، پاسخ دهی سریع از تلویزیون اولد

ال جی در طول دو سال گذشته تلاش بسیاری در پیشرفت هوش مصنوعی در تلویزیون داشته است. در سال 2020 توانسته این فناوری را به اوج خود برساند و هر منتقدی را کاملا راضی نماید. تلویزیون اولد جدید ال جی مدل LG AI ThinQ OLED TV 77CX نیز از قابلیت AI ThinQ بهره گرفته است. هوش مصنوعی AI ThinQ توانایی تشخیص نیاز های کاربر و رفع آنها را خواهد داشت. یکی از اصلی ترین فعالیت های این هوش مصنوعی توان تشخیص فرمان های صوتی است. مصرف کننده ی تلویزیون LG OLED TV 77CX از طریق کنترل جادویی تلویزیون می تواند فرمان به تغییر وضعیت تلویزیون صادر نماید و تلویزیون در کمترین زمان به این دستورات پاسخ دهد. تلویزیون هوشمند ال جی سری OLED77CX قادر است وظایفی همانند کم یا زیاد کردن میزان صدا، تغییر کانال و به طور کلی تغییرات لارم را مبذول فرماید. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

سیستم هوش مصنوعی AI ThinQ در تلویزیون LG OLED TV 77C10 توان پردازش لحظه ای فعالیت تلویزیون را داشته و می تواند در کمترین زمان با توجه به نوع ویدئو، شرایط را تنظیم نماید. این قابلیت موجب شده، کاربر در هر شرایط بهترین تصویر و صدا را دریافت نماید. ارایه تصاویری بسیار درخشان و کاربردی و همچنین صدای سه بعدی و هدف دار می تواند، هیجان را در کاربر زنده نماید و کاربر را به اوج لذت برساند. 

سیستم عامل و کارایی 

امکان دسترسی به دنیای بی کران اینترنت و استفاده ی کاربردی از تلویزیون، به امری کاملا چشمگیر تبدیل شده است. در بیشتر موارد، مصرف کننده در سوال اول بحث هوشمند بودن یا نبودن را پیش می کشد. ال جی نیز طی چندین سال گذشته به طور مکرر بر روی سیستم عامل و پلتفرم تلویزیون های خود کار کرده و توانسته به اوج کمال و دقت دست یابد. ال جی هر ساله با به روز رسانی نسخه های قبلی سعی داشته هر نوع سلیقه ای را کاملا راضی نماید. ال جی در تلویزیون اولد LG OLED77CX از سیستم عامل webOS 5.0 بهره گرفته است است. سیستم عامل webOS 5.0 بیشترین امکانات را در کمترین زمان در اختیار کاربر قرار می دهد. 

تلویزیون اولد ال جی مدل 77CX

تلویزیون ال جی مدل LG 4K OLED TV 77CX به لطف استفاده از سیستم عامل webOS 5.0 توانسته از مرورگرهای متفاوت بهره بگیرد. سیستم عامل webOS 5.0 توانایی گردش در اینترنت و دسترسی به اپلیکیشن های متفاوت را برای کاربر میسر می سازد. تلویزیون LG OLED77CX با استفاده از سیستم عامل webOS 5.0 قادر است مدت زمان بیشتری نظر کاربر را به خود جذب کند و هر فعالیتی را برای کاربر آسان تر از قبل نماید. امکان نصب اپلیکیشن های متفاوت و استفاده از اپلیکیشن های پیش فرض همانند یوتیوب، فیسبوک و Netflex کار را برای مصرف کننده بسیار راحت تر از قبل نموده است. مصرف کننده می تواند به راحتی به هر آنچه نیاز دارد دست یابد. 

امکانات تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

تلویزیون ال جی مدل LG 77CX توانایی اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال را نیز دارد. امکان اتصال به سیستم عامل اندروید گوشی از گذشته میسر بوده و کاربر می تواند به راحتی هر چه تمام تر با تلویزیون اتصال برقرار نماید. حال در تلویزیون 2020 او ال ای دی ال جی 77CX امکان اتصال به اسمارت فون های آیفون نیز میسر گشته است. مصرف کننده قادر است، با اشتراک گذاری صفحه ی تلفن همراه خود با تلویزیون اولد ال جی، خاطرات خود را مرور نماید و مدت زمان بیشتری را برای سرگرمی وقت داشته باشد. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

طراحی بی نظیر و پخته تر از همیشه 

تلویزیون های اولد بدون شک زیباترین و با کیفیت ترین تلویزیون های ساخته شده تا به امروز هستند. استفاده از متریال بسیار مقاوم و با کیفیت موجب افزایش کیفیت و در عین حال رضایت مصرف کننده شده است. تلویزیون اولد ال جی سری LG OLED 77CX همانند مدل های پیشین از بدنه ای بسیار باریک و میلیمتری که خاص مدل های اولد است، بهره گرفته است. تلویزیون بدون حاشیه ال جی مدل 77CX به اوج زیبایی رسیده و حتی در حالت خاموشی نیز همه ی نظرها را به خود جذب خواهد کرد. 

طراحی تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

ال جی در تلویزیون LG OLED77CX از رنگ حاشیه ی مات و تیره استفاده کرده و این رنگ تا پایه نیز ادامه داشته است. پایه ی مرکزی با شکل بسیار زیبا و هندسی وظیفه ی حفظ تعادل تلویزیون را بر عهده گرفته است. پایه ی تلویزیون علاوه بر حفظ تعادل توانسته، زیبایی بی نظیری را به تلویزیون بخشیده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید. 

تلویزیون اولد ال جی مدل LG OLED TV 77CX

قاب پشتی تلویزیون اولد ال جی 77CX نیز باریک و بسیار جذاب ساخته شده است. قاب پشتی تلویزیون اولد ال جی هنگام اتصال به دیوار کمترین فاصله را از دیوار ایجاد خواهد کرد و می تواند بیشترین زیبایی را فراهم بیاورد. قاب پشتی تلویزیون اولد ال جی ورودی های متفاوتی را برای راحتی هر چه بیشتر کاربر قرار داده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG 4K OLED TV 77CX

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
لیست برنامه ها (EPG)
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
FLAT 4K UHD HDR OLED TV
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED TV
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
4 بلندگو
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
سیستم های صوتی
Bluetooth Surround Ready | Dolby Atmos
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-s
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
HDR10 Pro
قابلیت HLG
HLG PRO
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
سری
OLED CX
سال ساخت
2020
نوع پنل
OLED TV
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Dolby Vision
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
سری پردازنده
α9 Gen3 AI Processor 4K
بلوتوث
بله
سیستم عامل
webOS 5.0
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
زبان و منوی فارسی
خیر
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
سایر ویژگی و امکانات
AI Upscaling | Dolby Vision IQ | SELF-LIT PiXELS | Sports Alert | Complete Sports Experience | HGiG Mode | G-Sync Compatible | FILMMAKER MODE
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام