×

تلویزیون ال جی مدل LG 49NANO80

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون

جدیدترین تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل LG NanoCell TV ۴۹Nano۸۰VNA

ال‌جی در ساخت تلویزیون جدید ۲۰۲۰ مدل LG 49Nano80V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل LG NanoCell TV 49Nano80V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون ۴۹ اینچ ال‌جی مدل 49Nanao80V تضمین خواهد شد.جدیدترین تلویزیون ۲۰۲۰ ال‌جی مدل LG NanoCell 4K TV 49Nano80TNA از تکنولوژی 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون‌های اسمارت LG 49Nano80 میسر شده است. ال‌جی با صدای کاملاً سه‌بعدی و فراگیر می‌تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم نماید. ال‌جی در تلویزیون ۴۹ اینچ جدید خود مدل LG Nano80 از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای، سیستم‌عامل webOS و هوش مصنوعی AI ThinQ به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر کاربر بهره گرفته است.
ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

بررسی تلویزیون جدید ال‌جی مدل LG NANOCell 4K TV 49NANO80

فیلم معرفی تلویزیون ۴۹ اینچ ال‌جی nano80

ال‌جی به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی تلویزیون در جهان، هرساله مدل‌هایی بسیار جذاب و جدید را به بازار عرضه خواهد نمود. در سال ۲۰۲۰ نیز ال‌جی با اتکا به تجربه‌ی خود توانسته، مدل‌های بسیار زیبا و باکیفیت را ارائه نموده است. ال‌جی در تولید تلویزیون‌های نانو سل به نهایت فناوری رسیده است.
در سال ۲۰۱۹ با تولید تلویزیون‌های NanoCell توانسته به اوج قدرت برسد و طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. حال با به‌روزرسانی این تلویزیون‌ها توانسته در سال ۲۰۲۰ با رفع معایب به بهترین حالت برسد. یکی مدل‌های جدید تلویزیون ۲۰۲۰ ال‌جی در سری Nano با نام NANO80 شناخته می‌شود. در ادامه به بررسی این مدل پرداخته‌ایم.

طراحی زیبا و مدرن

ال‌جی همیشه در تولید تلویزیون‌های زیبا عضو ثابت و جزو برترین‌ها بوده است. ال‌جی با استفاده از خطوط ماهرانه و حاشیه‌های اندک، توانسته تمامی سلیقه‌ها را راضی نماید. ال‌جی در طول سالیان گذشته توانسته تمامی عیب‌ها را شناسایی نموده و آنها را رفع نماید.

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

همانند سری ۲۰۱۹ ال‌جی در ساخت تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۲۰ از بدنه‌ی بسیار باریک و ظریف استفاده کرده است. حاشیه‌ها در تلویزیون نسل جدید LG 49NANO80 به حداقل رسیده و کاربر با تصویری بدون مرز مواجه خواهد شد. یکی از برگ‌های برنده ال‌جی در ساخت تلویزیون‌های مدرن، استفاده از محافظ صفحه است. محافظ صفحه بر روی پنل اصلی قرارگرفته و از ضربه خوردن پنل جلوگیری خواهد نمود.
جدیدترین تلویزیون ۴۹ اینچ ال‌جی مدل LG NANO80 از رنگ مشکی مات و نزدیک به نوک‌مدادی بهره گرفته است. این رنگ به کاربر امکان داده، تلویزیون را به‌راحتی با سایر لوازم منزل هماهنگ کرده و بیشترین هماهنگی را ایجاد نماید. پایه‌های دوطرفه تلویزیون ال‌جی سری NANOCELL مدل 49Nano80 همرنگ با بدنه، طراحی‌شده است. این پایه‌ها در دو طرف تلویزیون قرارگرفته و می‌تواند علاوه بر زیبایی، به‌طور کامل تعادل تلویزیون را حفظ نموده است.
قاب پشتی تلویزیون ال‌جی مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80 باریک و ظریف طراحی‌شده است. این قاب پشتی در هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار گرفته است و زیبایی تلویزیون را به نهایت رسانده است. قاب پشتی تلویزیون جدید ال‌جی مدل 49Nano80 ورودی‌های متفاوت زیادی را در خود جای‌داده است. این ورودی‌ها می‌توانند، دسترسی کاربر را به نهایت رسانده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را کاملاً راضی نماید.

کیفیت فوق‌العاده و فراتر از انتظار

ال‌جی در طول سالیان دراز توانسته کیفیت خود را به همگان اثبات نماید. کیفیت نمایشگرهای ال‌جی شهرت جهانی پیداکرده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. ال‌جی در سال ۲۰۱۹ با تولید مدل‌هایی همانند SM8100 و یا SM8600، توانست خود را در بازار یکه‌تاز نماید. امسال (۲۰۲۰) نیز با تولید و طراحی مدل‌های مدرن و بسیار باکیفیت، توانسته هر منتقدی را شگفت‌زده نماید.

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

تلویزیون ال‌جی مدل LG 49Nano80 همان‌طور که از نامش معلوم است، از فنّاوری نانوسل بهره گرفته است. تکنولوژی ذرات نانو در تلویزیون‌های مدرن ال‌جی سبب شده، تلویزیون ال‌جی نانو ۸۰ تصاویری درخشان و باکیفیت را به نمایش بگذارد.

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

فناوری NanoCell چیست و چه تأثیری بر کیفیت تصویر دارد؟ 

برای تعریف نانوسل نیاز به تعریفی اجمالی از تلویزیون داریم. تلویزیون از پنلی برای نمایش تصویر تشکیل‌شده است که از تکنولوژی‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. در سری‌های قبلی می‌بایست یک لامپ نوری موجود باشد تا نور را به پنل تابانده و رنگ و نور تولید نمایند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده‌ی ال‌جی از فناوری NanoCell این فرایند کاملاً تغییر نموده است. در این قابلیت ال‌جی با ایجاد نور و رنگ توسط خود ذرات نانو موجب ایجاد تصویر می‌شود. ذرات نانو با ایجاد رنگ و نور و تابش نور از خود، موجب ایجاد تصاویری درخشان، سریع و بدون لرزش خواهد شد. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

ال‌جی همانند بیشتر تلویزیون‌های مدرن از قابلیت 4K در تلویزیون LG 49Nano80V بهره گرفته است. تلویزیون ال‌جی به لطف استفاده از فناوری فورکا و یا تعداد پیکسل‌های بیش از هشت میلیون، قادر است تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. ال‌جی قادر است، با استفاده از فناوری فورکا تصاویری بسیار زیبا و درخشان را فراهم بیاورد. تعداد پیکسل‌های بالا موجب افزایش سرعت انتقال نور و تصویر خواهد شد و می‌تواند نوید تصاویری سریع و بدون لرزش را به کاربر ببخشد. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که تلویزیون ال‌جی را جزو برترین‌ها نموده است، فناوری Local Dimming می‌باشد. قابلیت Local Dimming می‌تواند، کنتراست و رزولوشن تصویر را به نهایت برساند. به لطف این قابلیت، سرعت تصویر به نهایت خود رسیده و کاربر را با تصاویری بسیار روان و دقیق مواجه خواهد کرد. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

ال‌جی از قابلیت SUHD در تلویزیون حرفه‌ای LG 49Nano80V بهره گرفته است. قابلیت سوپر الترا اچ‌دی با افزایش رزولوشن و کنتراست تلویزیون می‌تواند، تصاویری بسیار دقیق و با عمق تصویر بالا را به نمایش بگذارد. فناوری SUHD قادر است، تصاویری با کنتراست بالا را به ارمغان آورده و می‌تواند هر باربری را کاملاً راضی نماید. فناوری سوپر الترا اچ‌دی می‌تواند زاویه دید را افزایش داده و از هر طرف تصاویری بسیار دقیق و زیبا را به نمایش بگذارد و کاربر را کاملاً راضی نماید.

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های فوق‌العاده مهم و اساسی در تلویزیون‌های جدید وجود و حضور قابلیت HDR می‌باشد. HDR با افزایش عمق تصویر و ایجاد برجستگی در تصاویر، قادر است تصاویری پویا و زنده را به نمایش بگذارد. قابلیت HDR با افزایش دامنه دینامیکی رنگ‌ها قادر است، رنگ‌هایی بسیار درخشان و بزرگنمایی شده را فراهم نماید و هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. تلویزیون جدید ۲۰۲۰ ال‌جی مدل LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 49Nano80V به روز شده و از نسل جدید این فناوری موسوم به HDR10 Pro و HLG Pro کمک گرفته است، که با قدرت بسیار بیشتر می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نماید.


قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

از مهم‌ترین عوامل در تلویزیون نانو سل جدید ال‌جی مدل 49Nano80V، قابلیت Pure Colors می‌باشد. فناوری Pure Colors با افزایش دامنه رنگ‌های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می‌تواند هر بیننده‌ای را مجذوب خود نماید. رنگ‌های گرم یا به‌اصطلاح RGB می‌توانند، تصاویر بسیار روشن‌تر و باکیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده‌ای را کاملاً راضی نماید. قابلیت Pure Colors با انعکاس رنگ‌های بسیار درخشان و قدرتمند می‌تواند، در هنگام مشاهده ورزش نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش‌های سریع، می‌توان حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید.


قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

ال‌جی به‌منظور افزایش کیفیت و کارایی جدیدترین تلویزیون ال‌جی مدل LG ۲۰۲۰ TV 49Nano80VNA از پردازنده‌ی بسیار نیرومندتر و باکیفیت بهره گرفته است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای جدید نسبت به قبل بسیار تغییر داشته و قادر است، تصاویری فراتر از انتظار و با بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذارد. پردازنده‌ی Quad Core Processor 4K بیشترین عملکرد مثبت را به خود اختصاص داده و قطعاً می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی نماید. یکی از نقاط عطف تلویزیون نیز استفاده از فناوری FILMMAKER Mode است، که موجب شده، پردازنده در حالت‌های متفاوت تصویر به‌صورت خودکار کیفیت تلویزیون را تنظیم نموده و روشنایی و سایر قابلیت‌ها را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

سیستم صوتی نیرومند و پرکاربرد

برای تکمیل کیفیت و کارایی یک تلویزیون همیشه به سیستم صوتی نیرومند، نیازمند بوده‌ایم. ال‌جی در تلویزیون جدید و ۲۰۲۰ خود نیز از سیستم صوتی همه‌جانبه و بسیار باکیفیت بهره گرفته است. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

            

تلویزیون ال‌جی سری هشت مدل LG NanoCell 4K TV 49Nano80V با استفاده از فناوری Ultra Surround قادر است، صدایی شفاف و واضح را به نمایش بگذارد. ال‌جی با استفاده از این فناوری، صدایی سه‌بعدی و فراگیر را ایجاد نموده و می‌تواند مصرف‌کننده را کاملاً راضی نماید. همچنین با آنالیز کردن سخنرانی و صداهای در هم، تلویزیون نانوسل جدید ال‌جی مدل 49Nano80VNA قادر است، صدایی دقیق، شفاف و واضح را به کاربر رسانده، به‌گونه‌ای که انگار خود درصحنه هستید.

اجرای فرامین صوتی در تلویزیون نانوسل

امروزه در تمامی صنعت‌ها و ماشین‌ها استفاده از هوش مصنوعی به امری رایج تبدیل شده است. در تلویزیون نیز این هوش مصنوعی است، که کنترل تلویزیون را به عهده گرفته است. با استفاده از هوش مصنوعی، تلویزیون سطح وسیعی از امکانات را در اختیار مصرف‌کننده قرار داده که مهم‌ترین آنها، تشخیص و اجرای فرمان‌های صوتی می‌باشد. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

جدیدترین تلویزیون ال‌جی سال ۲۰۲۰ مدل 49NANO80 از هوش مصنوعی بهره گرفته است. هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی به اسم Ai ThinQ شناخته‌شده و به نسبت سایر تلویزیون‌ها بیشترین سطح کارایی را فراهم آورده است.
یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که توسط این هوش مصنوعی کنترل و اجراشده، فرمان‌های صوتی می‌باشد. مصرف‌کننده از راه دور و تنها با استفاده از فرمان صوتی می‌تواند نسبت به تغییر وضعیت، تلویزیون اقدام نماید. این ویژگی در تلویزیون جدید LG NanoCell 4K UHD HDR Smart TV 49Nano80 موجب افزایش راحتی کاربر و درنتیجه رضایت بیشتر مصرف‌کننده شود.

اخطار ورزشی در بازی‌های بزرگ

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

ال‌جی رضایت کاربر را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده و واقعاً موفق هم بوده است. تلویزیون NanoCell جدید ال‌جی مدل LG 2020 TV 49Nano80V با استفاده از قابلیت Sports Alert به کاربر کمک کرده تمامی بازی‌های بزرگ را زنده تماشا نماید. حتی اگر بر روی کانال دیگری نیز باشید ال‌جی شروع و نتیجه‌ی بازی‌های بزرگ را به شما نمایش خواهد داد تا هیچ رویدادی را از دست ندهید. 

سیستم‌عامل و کارایی

ال‌جی همیشه از سیستم‌عامل webOS در تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده نموده است. سیستم‌عامل webOS جدید نیز طیف وسیعی از ویژگی و امکانات را در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد. رابط کاربری webOS در سال ۲۰۲۰ بهینه‌شده و تمامی معایب قبل را برطرف نموده و می‌تواند بیشترین سطح از رضایت را به خود اختصاص دهد. 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

ال‌جی به لطف استفاده از سیستم‌عامل webOS در تلویزیون LG NanoCell 4K Smart TV 49Nano80 سرگرمی‌های بی‌نظیری را برای مصرف‌کننده ایجاد نموده است. این سیستم‌عامل امکان استفاده از مرورگرها و گشت در دنیای اینترنت را میسر ساخته است. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشنهای متفاوتی همانند یوتیوب، Netflex و ... نیز میسر است و کاربر با استفاده از این برنامه‌ها به دنیایی از ویدئو و انیمیشن‌های روز دنیا روبه‌رو خواهد شد.
قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ نانوسل مدل LG NanoCell 4K TV 49NANO80

سیستم‌عامل webOS ال‌جی در سال ۲۰۲۰ ازلحاظ امنیت نیز بسیار موفق ظاهرشده است. این سیستم‌عامل حریم خصوصی کاربر را کاملاً محفوظ نگه‌داشته و امکان دسترسی به این حریم خصوصی برای هیچ‌یک از افراد امکان‌پذیر نخواهد بود. تلویزیون ال‌جی ۴۹ اینچ جدید مدل 49Nano80VNA نیز بیشترین سطح امنیت را فراهم آورده و محیطی کاملاً سالم را برای مصرف‌کننده ایجاد خواهد نمود. 

از دیگر قابلیت‌های ویژه‌ی جدیدترین تلویزیون ۲۰۲۰ ال‌جی مدل LG 4K UHD HDR AI ThinQ Smart TV 49Nano80می‌توان به امکان اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال اشاره نمود. به لطف این فناوری کاربر قادر است، با ایجاد شبکه‌ای مابین تلویزیون و موبایل به اشتراک فایل بپردازد. در این حالت کاربر این امکان را دارد تمامی فایل‌های گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و در نمایی بزرگ‌تر و باکیفیت تر به‌مرور خاطرات خود بپردازد و مهمان‌ها را سرگرم نماید. 

  

برای دیدن ویدیوی مربوط به این محصول در یوتیوب بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دیدن ویدیو در youtube

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG 4K NanoCell TV 49NANO80

مشخصات

Wi-Fi
بله
Micro Dimming
بله
حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
NanoCell 4K UHD HDR TV صفحه تخت
اندازه صفحه نمایش (اینج)
49 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS Panel 4K NanoCell
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-s
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
HDR10+ Pro
قابلیت HLG
+HLG
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
2 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
بلوتوث/ توضیحات بلوتوث
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
کره
سری
Nano80
سال ساخت
2020
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
نرم افزار تلویزیون هوشمند
بله
Local Dimming
بله
Dolby Vision
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
سری پردازنده
Quad Core Processor 4K
بلوتوث
بله
سیستم عامل
webOS 5.0
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
زبان و منوی فارسی
خیر
صرفه جویی در انرژی
بله
رنگ تقویت پویا
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام