×

زودپز برقی پرشیا فرانس PR-407

نام تجاری:
دسته بندی: زودپز
زودپز همه کاره پرشیا مدل PERSIA Pressure Cooker PR-407

توان: 1190 وات
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس دیگ داخلی: سرامیک ضد خراش
ظرفیت: 6 لیتر و 2 تا 12 نفر
کارایی‌های متفاوت: زودپز، پلوپز، آرام‌پز
قابلیت گرم نگه دارنده: دارد
امکان تنظیم زمان: دارد به صورت دستی

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
بر اساس ظرفیت
ناموجود
توضیحات

قیمت زودپز چندکاره پرشیا فرانس مدل PERSIA France Pressure Cooker PR 407

   
   

دنیای مدرن این روزه، همه مراحل زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار داده است. در این دوره زمانه استفاده از زودپزهای قدیمی روگازی برای همیشه منسوخ شده و جای خود را به زودپز‌ های پیشرفته و برقی داده‌اند. زودپزهای روگازی قدیمی همیشه با مشکلاتی همانند ترکیدن از هوای زیاد رو‌به‌رو بوده‌اند و این امر خطرات زیادی را برای مصرف آشپز به همراه داشت. اما وسایل دیجیتال و پیشرفته این نقص‌ها را برای همیشه رفع کرده‌اند و بیشترین کارایی را برای مصرف‌کننده به ارمغان آورده‌اند. «وسایل پخت‌و‌پز» مهم‌ترین لوازم در هر منزلی هستند، و اصلی‌ترین این وسایل «زودپز‌»ها می‌باشند. زودپز جزو لوازم آشپزخانه ارزان قیمت است، که بیشترین کارایی مثبت را به همراه دارد. پرشیا فرانس از برترین تولید‌کننده‌های لوازم برقی است که در تولید زودپز برقی عملکرد عالی را از خود به نمایش گذاشته است. در ادامه به معرفی نسل جدید زودپز برقی پرشیا فرانس مدل PR-407 پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

طراحی زیبا و کارایی بی‌نظیر زودپز PERSIA PR407

«خرید لوازم آشپزخانه ارزان قیمت» و باکیفیت مناسب، توسط کمپانی پرشیا محقق شده است. پرشیا فرانس چندین سال متوالی است، که در بازار ایران فعالیت دارد و با نیازهای مصرف‌کننده کاملا آشنا است. محصولات پرشیا توسط برترین طراحان اروپایی تولید شده و بیشترین بازدهی مثبت را به ثبت رسانده‌اند. یکی از محصولات بسیار پرفروش و محبوب پرشیا فرانس، زودپز برقی مدل 407 است که با تکنولوژی پیشرفته، قیمت ایده‌آل و طراحی زیبا، توانسته به گزینه اصلی برای خرید تبدیل شود. در این دوران به دلیل کمبود وقت و خارج از خانه بودن برای مدت طولانی استفاده از زودپز بسیار رواج پیدا کرده و این محصول در تهیه غذای خوشمزه و سریع کمک شایانی به کدبانو خواهد کرد.

پرشیا فرانس در ساخت زودپز PR-407 از بدنه استیل ضد زنگ بهره گرفته است. جنس بدنه استیل ضد زنگ موجب افزایش طول عمر مفید زودپز شده و در طول سالهای دراز هیچ مشکلی نخواهد داشت. جنس بدنه استیل موجب گشته وزن زودپز به حداقل برسد و حمل را برای مصرف‌کننده بسیار آسان‌تر از قبل نموده و قطعا می‌توان در هر زمان و مکان از این زودپز کمک گرفت.

جنس داخلی زودپز مهم‌ترین بخش یک زودپز است. امکان ضد خراش بودن و شست‌و‌شو آسان این دیگ داخلی مهم‌ترین معیار در انتخاب یک زودپز است. پرشیا در ساخت زودپز ارزان قیمت PR-407 از دیگ داخلی سرامیک بهره گرفته است. سرامیک رسانای بسیار خوب حرارت است و در کمترین زمان موادغذایی را برای پخت کامل آماده خواهد کرد. جنس سرامیک بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خراش را داشته و همین امر موجب افزایش عمر مفید زودپز خواهد شد. دیگ داخلی به راحتی قابل جداشدن است و شست‌و‌شو راحت و بدون دردسر حتی در ماشین ظرفشویی را برای کاربر میسر خواهد ساخت. فضای داخلی و دیگ سرامیک زودپز کاملا نچسب است و مانع از چسبیدن هر نوع مواد غذایی خواهد شد.پرشیا فرانس با استفاده از دیگ سرامیک رضایت کامل کاربر را هم در پخت‌و‌پز عالی و هم در شست‌و‌شو راحت، جلب کرده است.

زودپز 6 لیتری پرشیا مدل PERSHIA PR-407

   

بر روی بدنه زودپز همه کاره پرشیا مدل PERSIA Pressure Cooker PR407 ولوم تنظیمات زمان تعبیه شده است. این ولوم قادر است، کار کردن با زودپز را به امری بسیار آسان و لذت بخش تبدیل کند. تنها کافی است، کاربر مواد غذایی لازم را در درون زودپز قرار داده و زمان مورد نظر خود را تعیین نماید. در این صورت دستگاه به صورت خودکار کار را شروع کرده و موادغذایی باکیفیت و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد رساند. آشپز قادر است با توجه به نوع موادغذایی، زمان پخت را تعیین نماید تا بهترین عملکرد را از زودپز مشاهده نماید.

زودپز چند کاره پرشیا مدل PR407 توانایی انجام فعالیت‌های متفاوت را خواهد داشت. از مهم‌ترین امکانات این محصول بی‌نظیر پرشیا می‌توان به کارایی زودپز، آرام‌پز و پلوپز اشاره کرد. آرام‌پز در پخت موادغذایی با بهترین کیفیت بسیار مناسب عمل کرده و تمام نیازهای مصرف‌کننده را برطرف خواهد ساخت. برنج به عنوان اصلی‌ترین غذای ما ایرانیان، مراحل پخت سخت و طاقت‌فرسایی دارد. اما پلوپز همه کاره پرشیا، تهیه برنج و پلو باکیفیت در کمترین زمان با بهترین کیفیت ممکن را میسر ساخته است. تنها کافی است، کاربر آب، روغن، برنج و ادویه‌های لازم را به زودپز اضافه کرده و زمانی را برای تهیه برنج تعیین کند. در این روش در کمترین زمان ممکن برنجی باکیفیت و عالی به تولید خواهد رسید.

یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های زودپز حرفه‌ای پرشیا مدل PERSIA PR-407 استفاده از فناوری گرم نگه دارنده است. گرم نگه دارنده توان حفظ گرمای مواد غذایی به مدت بسیار زیاد را داشته و به کاربر کمک شایانی خواهد کرد. زمانی که از منزل خارج می‌شوید می‌توانید مواد غذایی را برای پخت در زودپز قرار دهید و موادغذایی ب مرحله پخت برسد. این موادغذایی بعد از آماده شدن غذا توان گرم نگه داشتن برای مدت طولانی را خواهد داشت و زمانی که به منزل می‌رسید مواد غذایی کاملا گرم و آماده سرو خواهد بود.

پرشیا در ساخت زودپز همه کاره PERSIA PR407 از ظرفیت 6 لیتر بهره گرفته است. ظرفیت 6 لیتر برای تهیه حجم زیادی از موادغذایی کاملا مناسب است و قادر است، بیشترین کارایی مثبت را به ثبت برساند. ظرفیت 6 لیتر امکان تهیه موادغذایی برای 2 تا 12 نفر را فراهم خواهد کرد. این قابلیت سبب شده این زودپز حتی در مهمانی‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار بگیرد و هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نماید.

به منظور تامین انرژی لازم برای انجام تمامی این غعالیت‌ها، پرشیا در زودپز 4 کاره PR-407 از توان 1190 وات بهره گرفته است. توان 1190 وات امکان تهیه انواع مواد غذایی در کمترین زمان ممکن را فراهم ساخته و توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند. این زودپز با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی، راندمان کار را به نهایت خود رسانده است. پرشیا برای ایجاد ایمنی بیشتر حین کار از، پایه‌های ضد لرزش بهره گرفته است. پایه‌های ضد لرزش مانع از تکان خوردن زودپز شده و ایمنی بسیار بالایی را به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Pressure Cooker PR-407
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,580,000 تومان
مولتی کوکر سنکور SENCOR SRM 3150SS ظرفیت ظرف: 1.5 لیتر و یا 1.3 کیلوگرمتعداد برنامه‌های بخت: 11 برنامه متفاوتتایمر: امکان تنظیم 24 ساعتهسیستم گرم نگه دارنده: به مدت 6 ساعت
0 تومان
زودپز همه کاره پرشیا مدل PERSIA Pressure Cooker PR-407 توان: 1190 واتجنس بدنه: استیل ضد زنگجنس دیگ داخلی: سرامیک ضد خراشظرفیت: 6 لیتر و 2 تا 12 نفرکارایی‌های متفاوت: زودپز، پلوپز، آرام‌پزقابلیت گرم نگه دارنده:...
1,928,000 تومان
زودپز-پلوپز دیجیتالی 6 لیتری 1000 وات ناسا الکتریک مدل NS-3079 ناسا از دیگ آلومینیومی 6 لیتری با روکش نچسب تفلون در زود پز ناسا 3079 استفاده نموده و توانایی تهیه ی انواع کیک، برنج، سوپ، حبوبات، گوشت، ماهی و ... را...
برای مدل مشابه تماس بگیرید
زودپز استیل دلمونتی ایتالیا مدل DL1040 ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ دارای قابلمه 4 لیتری و دیگ 6 لیتری مجهز به سوپاپ اطمینان و کاملا استاندارد شستشوی بسیار راحت و آسان بدنه و درب تمام استیل با ضخامت 1.2 میلیمتر کاهش...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام