×

پلوپز سنکور SRM 3150SS

نام تجاری:
دسته بندی: پلوپز
مولتی کوکر سنکور SENCOR SRM 3150SS

ظرفیت ظرف: 1.5 لیتر و یا 1.3 کیلوگرم
تعداد برنامه‌های بخت: 11 برنامه متفاوت
تایمر: امکان تنظیم 24 ساعته
سیستم گرم نگه دارنده: به مدت 6 ساعت

ادامه مطلب
1,580,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

زودپز چند منظوره سنکور مدل SENCOR Multi Cooker SRM 3150SS

وسایل پخت و پز و تهیه غذا مهم‌ترین وسایل در هر آشپزخانه هستند. این محصولات انواع متفاوتی دارند که هر کدام وظیفه متنوعی را بر عهده می‌گیرند. اما در قدیم برای تهیه غذاهای متفاوت باید از وسایل مختلف بهره می‌گرفت. مثلا برای تهیه سوپ باید از قابلمه مخصوص و برای تهیه برنج باید از وسیله دیگری استفاده کرد. ولی در دنیای امروزه این امر به دلیل محدودیت بودجه و همچنین محدودیت فضا در آشپزخانه، امکان‌پذیر نیست. به همین منظور محصولات چند کاره برقی وارد بازار شدند. زودپز یکی از وسایلی است که با انجام چندین فعالیت متفاوت توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. قیمت زودپز چندکاره بسیار مناسب بوده ولی امکان تهیه همه نوع غذایی را داشته و بنابراین هم در فضا و هم در بودجه بیشترین صرفه‌جویی را شاهد هستیم. سنکور یکی از برندهایی است که در تولید زودپز برقی، خیلی خاص عمل کرده و مولتی کوکر SRM 3150SS یکی از برترین زودپز‌های همه کاره در بازار به حساب می‌آید.

طراحی زودپز 11 کاره سنکور SRM 3150SS

زودپز و پلوپز سنکور SENCOR SRM 3150SS

زودپز برقی جزو وسایل آشپزخانه ارزان قیمت و پرمصرف است. به همین دلیل باید از ظاهری زیبا و در عین حال کارامد استفاده کرده باشد. برند اروپایی سنکور به خوبی با رفتار مشتری آشنایی دارد و با تولید محصولاتی زیبا و با کیفیت در تلاش است، مصرف‌کننده را کاملا راضی نماید. زودپز سنکور مدل 3150ss بدون شک جزو جذاب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که هر مصرف کننده را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سنکور در ساخت زودپز چندکاره سنکور SENCOR SRM 3150SS از بدنه استیل استفاده کرده است. بدنه استیل همانطور که آگاهی دارید، بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خراش را دارد و طول عمر مفید زودپز را به نهایت خود می‌رساند. همچنین بدنه استیل در وزن اندک و سبک را به همراه خود داشته و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. سنکور همچنین از رنگ استیل مات در ساختار این محصول کمک گرفته است که می‌تواند زینت بخش محیط منزل شما باشد.

مولتی کوکر و زودپز Sencor SRM 3150 از درب قفل شونده بزرگ بهره گرفته است. این درب به شکل زیبا و هوشمندانه طراحی شده و امکان خروج بخار را نخواهد داد. این درب استحکام بسیار بالایی دارد و طول عمر محصول را به نهایت خود خواهد رساند. بر خلاف مدل‌های مشابه، سنکور امکان برداشتن کامل درب را به کاربر نخواهد داد. درب به صورت 90 درجه باز خواهد شد و در این حالت عمر درب به نهایت خود خواهد رسید.باز شدن درب به صورت 90 درجه امکان دسترسی کامل برای قرار دادن قابلمه و یا شست‌و‌شو آن را فراهم خواهد کرد. خروجی بخار نیز بر روی این درب تعبیه شده که پس از آماده شدن مواد غذایی، به‌صورت خودکار بخار اضافی را خارج خواهد کرد. زمانی که مواد غذایی آماده شد قفل درب به صورت خودکار باز شده و کاربر بدون آسیبی درب را باز خواهد داشت.

«زودپز دیجیتالی سنکور» از ظرفیت 1.5 لیتر بهره‌مند شده است. ظرفیت 1.5 لیتر امکان تهیه انواع غذا را برای 2 تا 6 نفر میسر ساخته است. این حجم امکان تهیه 1.3 کیلوگرم برنج را میسر ساخته که حتی در دورهمی‌ها نیز می‌توان به مولتی کوکر سنکور 3150SS دلگرم بود. ظرف و قابلمه بزرگ این محصول کاملا نچسب بوده و عملکرد بی‌نظیری را از خود به نمایش می‌گذارد. به دلیل انتقال گرمای یکسان، تمامی بخش‌های مواد غذایی در کمترین زمان و به صورت یکدست آماده خواهد شد. نچسب بودن این ظرف، سبب شست‌و‌شو راحت و کامل خواهد شد. با طراحی خلاقانه این ظرف می‌توان گفت این ظرف مخصوص پخت برنج است و بازدهی آن بسیار بالا است.

زودپز و پلوپز سنکور SENCOR SRM 3150SS

علاوه بر این ظرف، سنکور از سینی مخصوص بخارپز کردن نیز بهره‌مند شده است. سینی مخصوص بخارپز کردن بیشترین کیفیت ممکن را دارا است و در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم است. به لطف استفاده از این سینی، کاربر قادر است نسبت به بخار پز کردن انواع سبزیجات، گوشی و ... اقدام نماید و غذایی سالم را تجربه نماید.

پلوپز همه کاره سنکور مدل SENCOR Multi Cooker SRM 3150SS از نمایشگر هوشمند بهره گرفته است. این نمایشگر وضعیت پخت و پز را به کاربر نمایش داده و کاربر از طریق آن می‌تواند تنظیمات لازم را اعمال نماید. بر روی این پنل کلیدهای متفاوتی تعبیه شده‌اند که برنامه‌های مختلف را به صورت پیس‌فرض در خود جای داده است. این نمایشگر جذاب علاوه بر کارایی بسیار، زیبایی و جذابیت بی‌نظیری ار به زودپز بخشیده است.

کارایی زودپز دیجیتالی SENCOR SRM 3150SS

بعد از ظاهر و ساخت هر محصول، کارایی و کیفیت زودپز است که مورد بحث قرار می‌گیرد. سنکور هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ کیفیت جای هیچ بحث و نقدی را باقی نگذاشته است. مولتی کوکر سنکور از برترین قابلیت‌های روز دنیا بهره گرفته و امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

«مولتی کوکر دیجیتالی سنکور» مدل SRM 3150SS از 11 برنامه متفاوت بهره گرفته است. زودپز سنکور با استفاده از کلیدهای موجود بر روی پنل این 11 برنامه را برای کاربر میسر خواهد ساخت. هر کدام از کلیدها وظیفه خاص را بر عهده می‌گیرند و به صورت پیش‌فرض زمان و دما را تعیین می‌کنند. مهم‌ترین برنامه پخت‌و‌پز این زودپز، امکان پخت برنج به چند حالت متفاوت است. برنج به دلیل محبوبیت بالا، در همه وسایل دیجیتال بیشترین استفاده را خواهند داشت. زودپز سنکور امکان تهیه 3 نوع برنج با سه شیوه متفاوت را فراهم کرده است. هر کدام از این روش‌ها طرفداران خاص خود را دارند و کارایی فوق‌العاده را خواهند داشت. سایر برنامه‌های پخت و پز شامل دو حالت آرام پز، بخار پز، تهیه سوپ، پخت جو و پخت گوشت در کمترین زمان ممکن می‌باشد. پخت و پز برنج حتی بدون روغن نیز میسر است و این امر به سلامت افراد بیشترین کمک را خواهد کرد.

امکان تنظیم کردن دما و زمان به وسیله پنل زودپز میسر است. با کنترل کردن دما و زمان مصرف‌کننده قادر است، پخت و پز مورد نظر خود را انجام دهد. با توجه به نوع مواد غذایی موجود، می‌توان دما را باب میل خود تنظیم کرد. تایمر نیز امکان به تاخیر انداختن زمان پخت و پز را میسر می‌سازد. این قابلیت امکان تنظیم تایمر به مدت 24 ساعت نیز امکان پذیر است. از جمله وسایل همراه زودپز دیجیتالی سنکور می‌توان به کفگیر مخصوص برنج، فنجان اندازه‌گیری برای پیمانه آب و برنج، قاشق سوپ و سبد بخار اشاره کرد که کار را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

زودپز و پلوپز سنکور SENCOR SRM 3150SS

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های پلوپز دیجیتالی Sencor Cooker SRM 3150SS می‌توان به قابلیت گرم نگه دارنده اشاره کرد. مصرف‌کننده در زندگی پر مشغله امروزه امکان تهیه غذا و سرو آن لحظه را نخواهد داشت. در این شرایط کاربر بایستی مواد غذایی را در زودپز آماده کرده و برای مدت طولانی گرم نگه دارد. زودپز دیجیتالی سنکور امکان گرم نگه داشتن برنج و سایر مواد غذایی را برای مدت زمان 6 ساعت خواهد داشت. این فرایند بیشترین سطح رضایت را خواهد داشت و می‌تواند بیشترین کارایی مثبت را به نمایش بگذارد.

سطح ایمنی پلو پز و زود پز دیجیتالی، بسیار مهم و حایز اهمیت است. سنکور همیشه ایمنی و سلامت مصرف کننده را در درجه اول قرار داده است. زودپز دیجیتالی سنکور مدل SENCOR Multi Cooker SRM 3150ss از سه مرحله ایمنی کمک گرفته است. محافظت در برابر گرما، مانع از جوشیدن آب و صدای آلارم در هنگام آماده شدن مواد غذایی، سه مرحله ایمنی برای محافظت کاربر می‌باشد. همچنین پایه‌های ضد لرزش مانع از آسیب دیدن کدبانو خواهد شد.

سنکور برای تامین انرژی لازم جهت انجام فعالیت‌های گوناگون از توان 700 وات بهره گرفته است. این توان امکان فعالیت‌های متفاوت با کمترین هزینه و کمترین مصرف انرژی را فراهم ساخته و پلوپز چند کاره سنکور SRM 3150 به لطف این توان بیشترین بازدهی مثبت را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Multi Cooker SRM 3150SS
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
5,600,000 تومان
پلوپز فیلیپس مدل HD4755 نوع دستگاه : پلوپز رنگ : سفید مدل : HD4755 جنس بدنه : پلاستیک جنس ظرف : قابلمه تفلون نچسب ظرفیت : 1.8 لیتر ظرفیت به نفر : 10 نفره توان مصرفی : 900 وات تعداد برنامه های پخت : 5 برنامه پخت برنج ،...
0 تومان
پلوپز پرشیا مدل PERSIA PR-415 توان مصرفی : 1050 وات ظرفیت پلوپز : 6 لیتر ظرفیت به نفر : 12 نفر تعداد برنامه پخت : 17 برنامه  مدت زمان نگه داری حافظه در صورت قطع برق : 2 ساعت صفحه نمایش : LED پخت سریع : دارد قابلیت...
1,580,000 تومان
مولتی کوکر سنکور SENCOR SRM 3150SS ظرفیت ظرف: 1.5 لیتر و یا 1.3 کیلوگرمتعداد برنامه‌های بخت: 11 برنامه متفاوتتایمر: امکان تنظیم 24 ساعتهسیستم گرم نگه دارنده: به مدت 6 ساعت
0 تومان
پلوپز پرشیا 5 لیتر مدل PERSIA Rice Cooker PR-409 جنس بدنه: پلاستیک فشردهجنس قابلمه داخلی: ضد خراش و نچسبظرفیت: 5 لیترظرفیت بر حسب نفر: 2 تا 10 نفربرنامه‌های پخت‌و‌پز: 13 برنامهقابلیت گرم نگه دارنده: داردتوان: 560 وات
0 تومان
زودپز همه کاره پرشیا مدل PERSIA Pressure Cooker PR-407 توان: 1190 واتجنس بدنه: استیل ضد زنگجنس دیگ داخلی: سرامیک ضد خراشظرفیت: 6 لیتر و 2 تا 12 نفرکارایی‌های متفاوت: زودپز، پلوپز، آرام‌پزقابلیت گرم نگه دارنده:...
3,340,000 تومان
پلوپز 1000 وات سنکور مدل Sencor SPR 3600WH توان: 1000 واتگنجایش دیگ: 4 لیتررنگبندی: سفیدوزن: 5.8 کیلوگرمتعداد برنامه: 14 برنامهصفحه دیجیتال: داردکشور سازنده: چین
2,100,000 تومان
پلوپز دو کاره کنوود مدل Kenwood Rice Cooker RCM29 کنوود در ساخت پلوپز از ظرفیت 0.6 لیتر و یا 1.71 کیلوگرم بهره مند شده است. این ظرفیت امکان تهیه غذا برای 2 تا 6 نفر را کاملا فراهم خواهد کرد. مهمترین وجه تمایز پلوپز...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام