×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi A3 64G

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل 64 گیگابایت شیائومی مدل Mi A3

تلفن همراه شیائومی می آ3 از نمایشگر Super AMOLED با سایز 6.01 اینچ استفاده نموده است و می تواند رزولوشن 1560*720 را ایجاد نماید. گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از حافظه داخلی 64 گیگابایت، با قابلیت افزایش حجم از طریق کارت حافظه جانبی، و 4 گیگابایت حافظه ی رام اجرایی می باشد. موبایل Xiaomi Mi A3 64G از سه سنسور 2+8+48 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و از سنسور 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی بهره گرفته است. پردازنده ی اسنپدراگون 665 به وسیله ی 8 هسته مرکزی از نوع Kryo وظیفه ی پردازش داده های گوشی موبایل شیاومی Mi A3 را بر عهده گرفته اند. استفاده از باتری قدرتمند 4030 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری، با قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 موجب افزایش کارایی گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 و رضایت بیشتر کاربر شده است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • خاکستری
  • آبی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل 64 گیگابایت شیائومی مدل Mi A3

نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید گوشی موبایل در چین، شرکت شیائومی است که ایرانیان در دو سال اخیر با این محصول آشنا شده اند. شیائومی با طراحی های بسیار با کیفیت و اعلا توانسته در بازار مصرف کننده ی ایران، علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب کند. قیمت بسیار مناسب گوشی های کمپانی شیائومی و استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا موجب افزایش میزان فروش این کمپانی شده است. سرعت و عملکرد گوشی های شیائومی در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته و کاربر را مجبور به تعریف و تمجید کرده است. در ادامه با معرفی گوشی میان رده ی شیائومی Mi A3 در خدمت شما هستیم. آف خرید به عنوان اصلی ترین مرجع معرفی، مقایسه و فروش موبایل، افتخار عرضه ی Xiaomi Mi A3 را به عهده گرفته است. 

       

طراحی زیبا

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

     

شیائومی در چند سال گذشته، پیشرفت بسیار مناسبی داشته و قادر به ایجاد زیباترین و مدرن ترین موبایل ها خواهد بود. گوشی های تولید شده توسط این کمپانی، از زبان طراحی کاملا متفاوت و مدرن در گوشی های موبایل خود استفاده نموده و طراحی ناب و زیبایی را ایجاد نموده است. شیائومی با استفاده از این قابلیت ها تونسته بیشترین کیفیت و کارایی را برای گوشی ایجاد نماید. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

     

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از ظاهری بسیار خوش دست و زیبا بهره مند شده است. گوشی زیبای Xiaomi Mi A3 از نمای جلویی شیشه و قاب پشتی شیشه ای با محافظ مقاوم Corning Gorilla Glass 5 با فریم آلومینیومی تشکیل شده است. نمای جلویی موبایل شیائومی می آ3 به طور کامل توسط نمایشگر احاطه شده و تنها در بخش بالایی توسط یک شیار باریک و ریز، دوربین سلفی را در خود جا داده است. بزرگی نمایشگر و سایز گوشی، موجب استقبال بیشتر از این گوشی هوشمند شده است و می تواند کاربر را بسیار کمک نماید.

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 باریک و زیبا طرحی شده و در هنگام دست گرفتن، قدرت لغزش و انگشت پذیری اندکی دارد. قاب پشتی همان طور که اشاره شد، از جنس شیشه با محافط قدرتمند تشکیل شده است. این قاب پشتی شیشه ای، میزبان سه دوربین اصلی و فلاش LED می باشد. این قاب به خوبی در دست جای گرفته و از لغزیدن و افتادن جلوگیری خواهد کرد. لبه ی سمت راست گوشی شیاومی Mi A3 دربرگیرنده ی کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا می باشد و در فاصله ای بسیار مناسب قرار گرفته اند و دسترسی را برای کاربر بسیار سریع تر و ساده تر کرده است. لبه ی سمت چپ گوشی Xiaomi Mi A3 نیز شاهد درگاه سیم کارتها و کارت حافظه ی جانبی می باشد. 

             

سیستم عامل، سخت افزار

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

     

شیائومی نیز همانند سایر رقبا، از سیستم عامل اندروید در گوشی موبایل شیائومی Mi A3 بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 مدلی است که برای گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 به کار رفته است. این نسخه از سیستم عامل اندروید، جزو سریع ترین سیستم عامل های تولید شده می باشد و امکانات و سرعت بسیار بالایی را به مصرف کننده خواهد بخشید. 

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از ویژگی Android one نیز بهره گرفته است. این نوع از سیستم عامل که بهه اصطلاح اندروید خام نیز خوانده می شود، جهت به روز رسانی و آپدیت ورژن گوشی بسیار مناسب است و سریع تر از تمامی مدل ها نسخه ی جدید را دریافت خواهد کرد. رابط کاربری MIUI نیز ساده ترین محیط را برای کاربر ایجاد نموده و سرعت و عملکرد بسیار مناسبی را رقم خواهد زد. 

شیائومی به منظور افزایش سرعت و عملکرد مفید گوشی های موبایل از جدیدترین پردازنده ها و سریع ترین آنها بهره گرفته است. این قاعده در گوشی موبایل شیائومی Mi A3 نیز تکرار شده و بیشترین سرعت و امکانات را در اختیار کاربر قرار داده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 از پردازنده ی Snapdragon 665 استفاده نموده است. پردازنده ی اسنپدراگون 665 قادر است بیشترین سرعت را در اختیار کاربر قرار داده و عملکرد روان و قابل قبولی داشته باشد. شیائومی به منظور افزایش سرعت و دقت تلفن همراه شیائومی Mi A3 از 8 پردازنده ی مرکزی کمک گرفته است. این پردازنده ها از نوع Kryo 260 بوده و با تکنولوژی big.LITTEL کنار یکدیگر آرایش شده اند. 4 هسته ی قدرتمند قادر به ایجاد فرکانس 2.0 گیگاهرتز بوده و وظیفه ی پردازش فایل های سنگین را دارند. پردازنده های ضعیف تر فرکانسی برابر 1.8 گیگاهرتز ایجاد می کنند و وظیفه ی پردازش اطلاعات و داده های سبک را بر عهده گرفته اند. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

      

به منظور ایجاد تصاویری دقیق و با کیفیت گوشی موبایل شیائومی می A3 از پردازنده ی گرافیکی Adreno 610 کمک گرفته و قادر است، سنگین ترین بازی ها و اپلیکیشن های گرافیکی را به مرحله ی اجرا در آورد. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت بهره مند است. این میزان از فضا برای کاربران حرفه ای نیز کاملا کافی و راضی کننده است. اما کاربر می تواند با حذف سیم کارت دوم، از کارت حافظه ی جانبی استفاده نموده و این میزان را به بیش از 256 گیگابایت نیز افزایش دهد. گوشی موبایل شیاومی Mi A2 با استفاده از این میزان فضا و همچنین حافظه رام موقت 4 گیگابایت زمینه را برای نصب طیف وسیعی از برنامه ها آماده می سازد. این میزان کمک شایانی به کاربر جهت انجام فعالیت های بیشتر کرده است. 

          

نمایشگر

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

     

شیائومی اکثرا از نمایشگرهای با کیفیت و اعلا در گوشی های موبایل خود بهره گرفته است. این قضیه در گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 نیز تکرار شده و شیائومی از نمایشگری 6.01 اینچ از نوع Super AMOLED بهره گرفته است. این نمایشگر قادر است رزولوشن 1560*720 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از رزولوشن موجب شده سرعت تصاویر بسیار افزایش یابد و لرزشی در تصاویر احساس نشود. گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 با استفاده از این نمایشگر قادر است بازی های هیجانی و اکشن را با سرعت بالایی به نمایش بگذارد و موجب حیرت کاربر شود. 

تراکم پیکسلی بالای 286 پیکسل بر هر اینچ موجب شده، تصاویر حاصله از نمایشگر Super AMOLED گوشی موبایل Xiaomi Mi a3 به اوج درخشانی و کیفیت برسند. گوشی موبایل شیائومی می آ3 با استفاده از این تراکم بالا قادر است تصاویری سریع و با کیفیت را به نمایش گذاشته و با ایجاد رنگ هایی درخشان سبب ایجاد تصاویری با رنگ های غنی خواهد شد. نسبت تصویر گوشی موبایل شیاومی Mi A3 برابر 19.5:9 می باشد. تراکم پیکسلی ببیش از دو برابر موجب گشته کاربر تصاویری کامل و با جزییات را مشاهده نماید. میزان روشنایی نمایشگر بسیار مناسب بوده و زیر نور خورشید نیز بدون مشکل می توان از گوشی استفاده نمود. نمایشگر گشوی تلفن همراه Xiaomi Mi A3 64G از محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass 5 بهره گرفته است و بیشترین امنیت را برای کاربر ایجاد خواهد نمود. 

         

دوربین 

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

    

استفاده از دوربین های دو گانه و یا سه گانه در بین گوشی های امروزی بسیار معمول و عادی است. شیائومی نیز از همین قاعده، به منظور راضی نمودن کاربران، پیروی کرده است و موفق هم بوده است. شیائومی Mi A3 از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی بهره گرفته است. سنسور های سه گانه قادر هستند بهترین کیفیت را به مصرف کننده بخشیده است. گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از دوربیناصلی سه گانه بهره گرفته است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8 و توسط سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل تقویت شده اند. این سنسور سه گانه قادر است تصاویری با کیفیت HDR و Panorama را به ثبت برساند. همچنین دوربین اصلی می تواند ویدئو را با رزولوشن 2160 با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را ثبت خواهد نمود. 

دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از سنسور 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 استفاده کرده است. دوربین سلفی بسیار با کیفیت بوده و قادر است، بهترین تصاویر با بیشترین کنتراست را به ثبت برساند. دوربین سلفی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت HDR بوده و این قابلیت کار را برای عکاسان حرفه ای و عاشقان دنیای مجازی بسیار آسان نموده است. دوربین سلفی می تواند ویدئو را با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه ثبت نماید. 

         

باتری 

گوشی موبایل Xiaomi Mi A3 64G Ram 4G

       

گوشی موبایل شیائومی می A3 با در نظر گرفتن نمایشگر بزرگ و سخت افزار قدرتمند، نیازمند منبع تغذیه و باتری پر توان خواهد بود. به همین دلیل شیائومی از باتری قدرتمند 4030 میلی آمپر ساعت از نوع لینیوم پلیمری در گوشی Xiaomi Mi A3 64G بهره گرفته است. این باتری غول پیکر قادر به شارژ سریع با توان 18 وات می باشد که موجب شده در کمترین زمان ممکن به بیشترین سطح از میزان شارژ دست یابد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi A3 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi A3 64G
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
8.5*71.9*153.5 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
173.8 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ی مرکزی
Kryo 260
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.0*4 و 1.8*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.01 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1560*720 پیکسل
تراکم پیکسلی
286 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
سه دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+8+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie Android One
حس‌گرها
اثر انگشت (زیر نمایشگر نصب شده است) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4030 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 3.0
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام