×

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل 2019 هواوی مدل Y9s 

اسمارتفون ارزان قیمت هواوی وای 9 اس از نمایشگر 6.59 اینچ با رزولوشن 2340*1080 پیکسل استفاده نموده است. گوشی موبایل هواوی مدل Y9s از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی موقت 6 گیگابایت بهره گرفته است. استفاده از 3 سنسور 48 و 8 و 2 مگاپیکسل و همچنین سنسور pop-up با کیفیت 16 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، نشان دهنده ی توجه زیاد هواوی به گوشی ارزان قیمت Huawei Y9s می باشد. استفاده از تراشه ی نیرومند Kirin 710F و سیستم عامل Android 9.0 سرعت و قدرت بسیار زیادی را برای گوشی موبایل هواوی Y9s به ارمغان آورده است. گوشی موبایل مقرون به صرفه ی هواوی مدل Huawei Y9S از باتری نیرومند 4000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع بهره گرفته است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • کریستال
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل هوآوی مدل Y9S

نقد و بررسی جدیدترین گوشی موبایل Huawei Y9S 128G

هوآوی به عنوان دومین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان شناخته می شود. و همین امر موجب تلاش و پیشرفت بسیار بیشتر برند هواوی شده است. برند هواوی با ایجاد مدل های بسیار متنوع و قیمت مناسب، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نماید. شرکت هواوی با استفاده از برترین قابلیت های روز دنیا قادر بوده، محصولاتی با کیفیت بسیار مناسب و قیمت ایده آل تولید نموده و عرضه کند. در سال 2019 هواوی اسمارتفون های بسیاری را معرفی کرد. اما سری Y این برند به دلیل قیمت بسیار مناسب و ظاهر بسیار زیبا طرفداران خاص خود را دارد. به همین دلیل در سال 2019 سه مدل از برترین مدل سری Y یعنی Y9 ارایه شد. بعد از گوشی موبایل Y9 Prime 2019 حال به گوشی بسیار زیبا و کارامد Huawei Y9S رسیده ایم. در ادامه به طور کامل به تشریح و بحث و بررسی گوشی موبایل هواوی وای 9 اس پرداخته ایم و مزایا و معایب را گوش زد خواهیم کرد. 

             

طراحی ظاهری زیبا و بدون مرز

موبایل های ساخت هواوی چند سالی است جزو زیباترین و خوش ساخت ترین مدل های موجود در بازار هستند. پس قطعا نمی توان از طراحی موبایل های این کمپانی خرده گرفت. گوشی موبایل هواوی Y9 Prime 2019 جزو موفق ترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار بوده و فروش مناسبی را به خود اختصاص داد. به نظر می رسد، کمپانی هواوی عیب ها و گله های مخاطبان مبنی بر جدا نمودن دوربین ها را دریافت کرده و در سری جدید این نقص را حل نموده است. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

          

در نمای جلویی گوشی موبایل وای 9 اس شاهد نمایشگر بزرگ و کشیده هستیم که تمام نمای جلویی را فراگرفته است. این نمایشگر هیچ نوع کلید و یا دوربین را در خود جای نداده و به طور کامل نمای جلو را پوشش داده است. دوربین سلفی به صورت pop-up در شاسی بخش بالای گوشی جای خوش کرده و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

گوشی موبایل هواوی وای 9 اس در لبه ی سمت راست کلید پاور و کلید های تنظیم صدا را در خود جای داده است. موبایل Huawei Y9s از حسگر اثر انگشت بر روی کلید پاور بهره گرفته است. موقعیت حسگر اثر انگشت بسیار مناسب است و دسترسی به آن بسیار آسان امکان پذیر است. بر روی لبه ی سمت چپ گوشی نیز درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی را در خود جای داده است. لبه ی پایین گوشی موبایل هواوی Y9s میزبان پورت USB Type-C و اسپیکر اصلی و جک 3.5 میلی متری، می باشد. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

          

قاب پشتی گوشی موبایل باید زیباترین و چشم نواز ترین بخش گوشی موبایل باشد. هواوی نیز در طراحی قاب پشتی بسیار هوشمندانه و با سلیقه عمل کرده است. گوشی موبایل Huawei Y9s جزو زیباترین و با کیفیت ترین موبایل ها در قاب پشتی می باشد. قاب پشتی این گوشی بسیار یکدست و خیره کننده طراحی شده و زیبایی ظاهری گوشی موبایل را تکمیل کرده است. در بخش پشتی گوشی موبایل Y9s وجود سه سنسور به عنوان دوربین اصلی خوش درخشیده اند. این سنسور ها به صورت افقی واقع شده اند و در زیر آنها فلاش LED جای خوش کرده است. قاب صاف و صیقلی، زیبایی گوشی را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است.

       

نمایشگر بی نهایت

گوشی موبایل هواوی Y9S از نمایشگر بلند و کشیده بهره گرفته است. نمایشگر 6.59 اینچ از نوع LTPS IPS LCD توانایی ایجاد بیشترین روشنایی و درخشندگی تصاویر را داشته و قادر است برترین تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی موبایل Huawei Y9S با استفاده از این نمایشگر، رزولوشن 2340*1080 پیکسل را به نمایش خواهد گذاشت. این توانایی موجب ایجاد تصاویری درخشان و بدون لرزش شده و هر کاربری را مجذوب خود خواهد نمود. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

        

نمایشگر به عنوان یکی از برترین و مهم ترین قابلیت های گوشی های همراه محسوب می شود. بر همین اساس هواوی نیز از برترین مدل ها و پیشرفته ترین نمایشگر ها استفاده نموده است. نمایشگر 6.59 اینچ هواوی مدل Huawei Y9s توانایی ایجاد تراکم پیکسلی 391 پیکسل در هر اینچ را دارد. این میزان از تراکم پیکسلی نوید سرعت بی نظیر و تصاویری بدون لرزش را به کاربر خواهد بخشید. 

میزان نسبت تصویر نمایشگر 6.59 اینچ گوشی موبایل Y9s برابر 19.5:9 است. این میزان از نسبت تصویر به کاربر امکان داده، تصاویری دقیق و با جزییات بسیار را مشاهده نماید. تصاویر دقیق و کامل هر نوع بیننده ای را کاملا راضی خواهد نمود و بیشترین سطح رضایت را در پی خواهد داشت. نمایشگر LTPS IPS LCD جزو برترین و کم هزینه ترین نمایشگرهایی است که مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بیشترین کیفیت را ایجاد نماید. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

        

           

سخت افزار و سیستم عامل 

تمامی کمپانی های تولید کننده ی تلفن های همراه در جهان، سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا قدرتمند ترین محصولات را ایجاد نمایند. هواوی نیز از این قافله عقب نمانده و حتی در گوشی های میان رده نیز از برترین تراشه های بسیار نیرومند و قدرتمند بهره گرفته است. گوشی موبایل Y9s در این چند سال اخیر نشان داده پیشرفت بسیار بالایی داشته و همیشه از سخت افزار نیرومند بهره گرفته است. 

شرکت هواوی از تراشه ی 8 هسته ای از نوع Kirin 710F در گوشی موبایل وای 9 اس کمک گرفته است. هواوی با استفاده از این پردازنده ی نیرومند قادر است، بیشترین سرعت و عملکرد را فراهم نماید و سطح رضایت کاربر را جذب کند. شرکت هواوی به لطف این پردازنده توانسته در مابین بنچمارک ها بهترین رده ها را به ثبت برساند. گوشی موبایل Huawei Y9s با استفاده از هشت هسته ی بسیار قدرتمند و کم مصرف، میزان مصرف انرژی را نیز به حداقل رسانده است. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

       

هواوی از هسته های Cortex-A73 و Cortex-A53 در گوشی موبایل هواوی Y9s بهره گرفته است. پردازنده های قدرتمند تر توانایی پردازش داده های سنگین و اطلاعات با کیفیت را بر عهده می گیرد. پردازنده ی A53 نیز وظیفه ی پردازش داده های سبک را بر عهده گرفته و بیشترین کیفیت را ارایه نماید. با استفاده از این قاعده پردازنده های قدرتمند قادرند، فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده های ضعیف تر فرکانس 1.7 گیگاهرتزی را به ثبت خواهند رساند. 

همچنین هواوی برای افزایش رضایت مندی و کیفیت بیشتر گوشی موبایلY9S از پردازنده ی گرافیکی Mali-G51 MP4 کمک گرفته است. این پردازنده قادر است سنگین ترین و با کیفیت رتین بازی ها و ویدئو ها را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد. گوشی موبایل هواوی وای 9 اس از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت بهره مند شده است. حافظه ی داخلی 128 گیگابایت برای اکثر کاربران مناسب بوده و اگر نیازی به حافظه ی بیشتر باشد می توان از طریق کارت حافظه ی جانبی 512 گیگابایت، نسبت به ارتقای حافظه اقدام کرد. حافظه ی رام موقت این گوشی نیز برابر 6 گیگابایت است و بیشترین فضا را برای ثبت و ذخیره ی انواع اپلیکیشن ها و همچنین اجرای همزمان آنها را میسر خواهد ساخت. 

سیستم عامل اندروید 9.0 نسخه ای است که برای گوشی موبایل هواوی Y9s استفاده شده است. سیستم عامل Android 9.0 Pie به اوج تکامل رسیده و بیشترین کیفیت و کارایی را به ارمغان آورده است. این نسخه توانایی به روز رسانی به نسخه های بالاتر را نیز خواهد داشت و کاربر را به اوج لذت و دسترسی خواهد رساند. همچنین رابط کاربری EMUI 9.1 نیز بسیار ساده و روان طراحی شده و بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

         

دوربین پر کاربرد و توانمند

هواوی در مقوله ی دوربین پیشرفت بسیار زیادی داشته است. از زمانی که هواوی از کمپانی لاکیا کمک گرفته است، توانسته سطح رضایت بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. سنسور های این کمپانی، بیشترین کیفیت و جزییات را به ثبت می رسانند و می توانند هر کاربری را کاملا متحیر نماید. هواوی در گوشی موبایل هواوی وای 9 اس مدل 2019 از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. دوربین اصلی توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را داشته و بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 

دوربین اصلی گوشی موبایل Huawei Y9S از سنسور اصلی 48 مگاپیکسل و سنسور های کمکی 8 و 2 مگاپیکسل بهره گرفته است. این سنسورها توانایی ثبت تصاویری بسیار با کیفیت و فراتر از انتظار را خواهد داشت. گوشی موبایل هواوی وای 9 اس قدرت ثبت ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را، خواهد داشت. این قابلیت ها موجب افزایش رضایت مندی کاربر و همچنین افزایش توانایی های کاربر خواهد شد. 

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

             

دوربین سلفی گوشی موبایل Huawei Y9s از سنسور 16 مگاپیکسل بهره مند شده است. دوربین سلفی با استفاده از این سنسور pop-up بیشترین امکانات و زیبایی را در اختیار کاربر قرار داده است. دوربین سلفی توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و همچنین ذخیره ی ویدئو با رزولوشن 1080 و سرعت تصویر 60 فریم بر ثانیه، را خواهد داشت. دوربین رو به رو قادر به ایجاد تماس های تصویری بسیار با کیفیت و ایجاد تماس های تصویری را خواهد داشت. 

            

باتری پر توان و پر بازده

گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y9S

         

گوشی موبایل هواوی وای 9 اس از منبع تغذیه ی قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری بهره گرفته است. هواوی با استفاده از پردازنده ی بسیار کم مصرف و همچنین نمایشگر کم مصرف، قادر است انرژی لازم برای استفاده ی مداوم کاربر را فراهم خواهد ساخت. باتری 4000 میلی آمپر ساعت غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد. 

باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعت گوشی Huawei Y9s 128G توانایی شارژ سریع نسل 2 را خواهد داشت. این باتری نیرومند در کمترین زمان ممکن به بیشترین سطح شارژ خواهد رسید و کاربر را کاملا راضی خواهد نمود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Huawei Y9S 128G

مشخصات

نام محصول
Huawei Y9S 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
512 گیگابایت
ابعاد
8.8*77.2*163.1 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
206 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Hisilicon Kirin 710F
پردازنده ی مرکزی
Cortex-A73 & Cortex-A53
نوع پردازنده
12 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*4 و 1.7*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
LTPS IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
391 پیکسل در هز اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
3 دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+8+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل pop-up
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (جانبی نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آ»پر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 10وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام