×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Note 10 Pro

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
جدیدترین گوشی موبایل 2019 شیائومی مدل Mi Note 10 Pro

شیائومی از نمایشگر AMOLED با سایز 6.47 اینچ و رزولوشن 2340*1080 پیکسل، در گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو بهره گرفته است. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro از حافظه ی داخلی 256 گیگابایت و حافظه ی موقت 8 گیگابایت فضای لازم برای هر فعالیتی را امکان پذیر خواهد نمود. سنسور بسیار نیرومند 108 مگاپیکسل به عنوان سنسور اصلی و سنسور های 15+5+20+2 مگاپیکسل به عنوان سنسور های کمکی، دوربین اصلی و سنسور 32 مگاپیکسل دوربین سلفی را در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro تشکیل می دهند. سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 Pie و پردازنده ی اسنپدراگون 730G سخت افزار و نرم افزار، جدیدترین گوشی موبایل 2019 شیائومی یعنی Xiaomi mi Note 10 Pro 256G را تشکیل می دهد. شیائومی از باتری نیرومند و پرتوان 5260 میلی امپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع بهره گرفته است.

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • سبز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro

نقد و بررسی اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

شیائومی، نامی است که امروزه بر سر زبان ها افتاده و بیشترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. شیائومی با طراحی های به روز و فوق العاده قادر بوده در مدت زمان بسیار اندک در دل طرفداران دنیای مجازی جای خوش کند و محبوب همه گان شود. برند چینی شیائومی در جدیدترین گوشی 2019 خود یعنی گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro از برترین تکنولوژی ها و توانایی های خود پرده برداشت. شیائومی با ظاهر زیبا و گوشی های قیمت مناسب توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و کاربران را کاملا راضی نماید. گوشی موبایل شیائومی جدید Xiaomi Mi Note 10 Pro به تازگی وارد بازار شده و مشتاقان بسیاری را چشم به راه گذاشته است. در ادامه به نقد و بررسی اسمارت فون شیائومی مدل می نوت 10 پرو پرداخته ایم با آف خرید همراه باشید. 

         

طراحی زیبا و ظاهری جذاب 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

انتخاب گوشی در نگاه اول تنها از روی ظاهر امکان پذیر است و کاربر باید به وسیله ی ظاهر زیبا به سوی گوشی موبایل جذب شود. شیائومی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با ایجاد ظاهری بسیار زیبا و دلنشین هر بیننده ای را مات و مبهوت نماید. گوشی های جدید شیائومی از لحاظ ظاهریبا مدل های قبلی تفاوت بسیار زیادی داشته اند و قادر هستند هر بیننده ای را به طور کامل به سوی خود بکشانند. 

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Pro که در بازار چین با گوشی Xiaomi CC9 Pro نیز شناخته می شود، از طاهری بسیار به روز و برخوردار است. ظاهر زیبای این گوشی توانایی رقابت با سایر رقبا را فراهم آورده و توانسته بیشترین سطح رضایت را در از بابت ظاهر به خود کسب نماید. گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro در نمای جلویی از نمایشگری بسیار بزرگ و کشیده با حاشیه های اندک بهره گرفته است. این نمایشگر بیش از 87.8 درصد از نمای گوشی را به خود اختصاص داده و همانند الماسی درخشان خود نمایی خواهد کرد. این نمایشگر در بخش بالایی دوربین سلفی را در خود جای داده است. لبه های بسیار باریک و حاشیه های ادک به هر چه بزرگتر شده نمایشگر بسیار کمک نموده است. لبه ی سمت راست گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا را در خود جای داده است. لبه ی سمت چپ گوشی موبایل به صورت کاملا صاف و بدون هیچ گونه کلیدی طراحی شده است و در دست گرفتن گوشی را بسیار آسان نموده است. 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

در لبه ی بالایی گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو شاهد درگاه سیم کارت ها هستیم و دسترسی را برای کاربر بسیار آسان نموده است. بر روی لبه ی پایین اسمارت فون شیاومی Mi Note 10 Pro، اسپیکر اصلی، جک 3.5 میلی متر صدا و پورت micro USB Type-C را در خود جای داده است. مهمترین تفاوت و تمایز مابین گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو، با سایر رقبا وجود 5 دوربین اصلی در قاب پشتی است. قاب پشتی شاهد 5 دوربین اصلی به صورت عمودی بوده و دو فلاش LED بوده و ظاهری زیبا و جذاب را نمایان می نماید. قاب پشتی گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro بسیار زیبا و براق طراحی شده و همانند الماس درخشان زیبا و کارامد طراحی شده است. 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

         

نمایشگر کامل و فراتر از انتظار 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

شیائومی در چندین سال اخیر در تولید نمایشگر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. نه تنها به سایر رقبا خود رسیده، بلکه در بسیاری از موارد از همتایان خود پیشی نیز گرفته است. شیائومی در جدیدترین گوشی های خود از برترین تکنولوژی ها و قابلیت ها بهره گرفته تا کاربر وقت بسیار بیشتری را با تلفن همراه خود سپری نماید. 

گوشی جدید شیائومی مدل Xiaomi Mi Note 10 Pro از نمایشگر AMOLED بهره گرفته است. استفاده از سایز 6.47 اینچ موجب افزایش زاویه دید و افزایش رضایت کاربر از گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو شده است. شیائومی به لطف استفاده از نمایشگر AMOLED با سایز 6.47 اینچ توانسته رزولوشن 2340*1080 پیکسل را در گوشی جدید شیائومی مدل Mi Note 10 Pro فراهم نماید و هر منتقدی را مجذوب خود نماید. این میزان از تعداد پیکسل، نوید ایجاد تصاویری درخشان و با کنتراست بالا را به کاربر خواهد داد. 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

شیائومی در اسمارت فون مقرون به صرفه ی Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G قادر به ایجاد تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ شده است. این تراکم پیکسلی بالا سبب افزایش کنتراست و سرعت تصاویر شده و تصاویری بدون لرزش را به نمایش خواهد گذاشت. میزان روشنایی نمایشگر برابر 600 نیت بوده و در زیر نور خورشید نیز بیشترین کارایی را خواهد داشت. نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro توانایی پشتیبانی از فایل های HDR10 را نیز داشته و توسط محافظ قدرتمند Corning Gorilla Glass 5 نیز تقویت شده است. 

نسبت تصویر بیش از دو برابر موجب افزایش زاویه دید و ایجاد تصاویر کامل و دقیق خواهد شد. گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro نیز نسبت تصویر 19.5:9 را فراهم نموده است و قادر است تصاویری دقیق را ایجاد نماید. 

         

سخت افزار و سیستم عامل پیشرفته

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

شیائومی از برترین تراشه ها و پردازنده ها استفاده نموده تا هر علاقه مند به دنیای دیجیتال را به سوی خود بکشاند. شیائومی به لطف استفاده از پردازنده های نیرومند توانسته بیشترین سرعت و عملکرد را به ارمغان آورده است. شیائومی Mi Note 10 Pro هم بر روی کاغذ و هم در عمل بیشترین سرعت و عملکرد را به ارمغان آورده و به طور کامل هر کاربری را کاملا راضی و انگشت به دهان نموده است. استفاده از پردازنده های بسیار قدرتمند و با کیفیت موجب افزایش سرعت و عملکرد بدون لرزش بوده و می تواند هر کاربری را کاملا راضی نماید. 

شیائومی از پردازنده ی نیرومند و هشت هسته ای از نوع Snapdragon 730G در گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو کمک گرفته است. این پردازنده ی نیرومند با عملکردی بسیار مناسب در اولین حرکات قادر است هر کاربری را کاملا راضی نگه دارد و بهترین بازدهی را داشته باشد. گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Note 10 Pro به لطف استفاده از پردازنده ی نیرومند اسنپدراگون 730G، کمترین مصرف انرژی را ایجاد خواهد کرد و برترین سطح رضایت را به خود اختصاص خواهد داد. 

شیائومی از 2 هسته ی مرکزی از نوع Kryo 470 Gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، به عنوان پردازنده های اصلی در گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro استفاده کرده است. شیائومی به لطف استفاده از این پردازنده ی قدرتمند، قادر به تحلیل سنگین ترین داده های و پردازش آنها را بر عهده می گیرند. شیائومی به نظور کاهش میزان مصرف انرژی از 6 پردازنده از نوع Kryo 470 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره گرفته است. این پردازنده ها تمام مدت درگیر هستند و با صرف کمترین انرژی بیشترین بازدهی را خواهند داشت. شیائومی به منظور افزایش بیشتر کارایی گوشی موبایل شیاومی می نوت 10 پرو از پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 کمک گرفته است. این پردازنده در به نمایش گذاشتن بازی ها و ویدئو های سه بعدی بیشترین بازدهی را خواهد داشت. 

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

استفاده از کارت حافظه ی جانبی به طور کامل در حال منسوخ شدن است. در جدیدترین گوشی های موبایل شیائومی نظیر CC9 Pro و یا مدل جهانی Xiaomi Mi Note 10 Pro نیز امکان استفاده از کارت حافظه ی جانبی وجود ندارد. این عمل به امنیت و حفظ فایل های فکاربر بسیار کمک نموده است. برند شیاومی در گوشی موبایل می نوت 10 پرو از حافظه ی داخلی 256 گیگابایت کمک گرفته است. این میزان از حافظه کاملا کافی بوده و می تواند هر کاربری را کاملا راضی نماید. میزان حافظه ی موقت و یا RAM نیز برابر 8 گیگابایت می باشد. حافظه ی رم 8 گیگابایت امکان استفاده از بیشترین سطح از اپلیکیشن ها را به کاربر داده و لبخند رضایت را به کاربر خواهد بخشید. 

استفاده از سیستم عامل اندروید بهبود یافته موجب افزایش کارایی و کیفیت گوشی های موبایل جدید شده است. شیائومی از سیستم عامل اندروید در گوشی جدید Xiaomi Mi Note 10 Pro کمک گرفته است. سیستم عامل اندروید در نسخه ی Android 9.0 Pie به بیشترین هماهنگی با رابط کاربری MIUI 11 رسیده و عملکردی بسیار روان را خواهد داشت. گوشی موبایل شیائومی می نوت 10 پرو به لطف استفاده از سیستم عامل 9.0 Pie، محیطی بسیار ساده و شیک را فراهم آورده و می توان با کمترین لمس به بیشترین سطح از برنامه ها دست یافت. 

          

5 سنسور با کیفیت برای ثبت خاطرات شما

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

انتخاب گوشی موبایل بر اساس کیفیت دوربین به یکی از مهمترین معیار های خرید موبایل تبدیل شده است. شیائومی نیز با درک این مهم سعی داشته از سنسورهای بسیار با کیفیت بهره بگیرد تا رضایت کامل کاربر را به دست آورد. بر همین اساس شیائومی در جدید ترین گوشی 2019 خود یعنی اسمارت فون شیائومی Mi Note 10 Pro 256G از 5 سنسور بسیار قدرتمند بهره گرفته است. 

استفاده از دوربین اصلی با 5 سنسور نشان دهنده ی توجه بسیار زیاد شیائومی به کاربران بوده و رضایت کامل کاربران را به خود جلب نموده است. شیائومی با استفاده از سنسور بسیار نیرومند 108 مگاپیکسل در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro جای هیچ نقدی را به جای نگذاشته و قادر است برترین تصاویر را به ثبت برساند. شیائومی به لطف استفاده از سنسور 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.7، تصاویری بسیار درخشان و بدون نویز را به ثبت خواهد رساند. گوشی موبایل شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسل توسط 4 سنسور بسیار نیرومند دیگر تقویت شده و به هماهنگی کامل دست یافته اند. در گوشی موبایل 5 دوربینه شیائومی می نوت 10 پرو شاهد سنسور 15 و 5 و 20 و 2 مگاپیکسلی هستیم که وظیفه ی ثبت بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را به عهده گرفته اند. 

دوربین اصلی گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR را دارد. قابلیت HDR خصوصا در عکاسی با افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها کاربر را قادر می سازد، با تصاویری با رنگ های کاملا دقیق و درخشان مواجه باشد و از عکاسی به اوج لذت برسد. شیائومی به گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro امکان فیلمبرداری در بالاترین حالت با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را، بخشیده است. 

دوربین سلفی گوشی های امروزه یکی از اصلی ترین موارد در استفاده از گوشی موبایل می باشد. به دلیل فراگیر شدن استفاده از دوربین سلفی در دنیای مجازی استفاده از این دوربین به نهایت خود رسیده است. شیائومی نیز به عنوان چهارمین تولید کننده ی گوشی هوشمند در جهان از برترین سنسور ها با امکانات پیشرفته کمک گرفته است. استفاده از سنسور 32 مگاپیکسل شاهد توجه بیش از اندازه ی شیائومی به گوشی جدید می نوت 10 پرو می باشد. شیائومی با استفاده از این سنسور قادر است تصاویری با قابلیت HDR و یا ویدئو هایی با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. 

            

منبع انرژی نیرومند جهت استفاده ی طولانی تر

اسمارت فون Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

  

شیائومی در گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro همانند برادر کوچک تر خود Xiaomi Mi Note 10 از باتری 5260 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و عمل شارژ رسانی را به مدت بیش از 21ساعت در بهترین شرایط انجام خواهد داد. شیائومی با استفاده از باتری 5260 میلی آمپر ساعت کاربر را از شارژ مجدد دور کرده و اجازه داده مدت زمان بیشتری را با گوشی کار کرد. 

باتری 5260 میلی آمپر ساعت گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G از نوع لیتیوم پلیمری بوده و غیر قابل تعویض توسط کاربر خواهد بود. این باتری نیرومند توانایی شارژ سریع 30 وات را داشته و در کمترین زمان به بیشترین سطح از شارژ خواهد رسید. 

  

        

نتیجه گیری

گوشی های شیائومی گوی رقابت را از حریفان ربوده اند و با پیشرفت های اخیر خود توانسته اند، دنیای دیجیتال را دچار شوک عظیمی نمایند. یکی از برترین انتخاب ها در میان گوشی های شیائومی، بدون شک جدیدترین گوشی 2019 شیائومی معروف به می نوت 10 پرو می باشد. گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro به لطف بهره گیری از دوربین 5 گانه خصوصا سنسور 108 مگاپیکسل، بیشترین امکانات و قابلیت ها را در اختیار کاربر قرار می دهد و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. سخت افزار نیرومند و هشت هسته ای، کار کردن را برای کاربر بسیار روان تر نموده و امکان اجرای بازی ها و اپلیکیشن های متنوع را میسر می سازد. یکی دیگر از نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro 256G بهره مند شدن از باتری نیرومند 5260 میلی آمپر ساعت است که کاربر را برای مدت طولانی بی نیاز خواهد نمود. تمامی این موارد ارزش خرید گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G را به بالاترین سطح ارزش خرید رسانده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi Note 10 Pro 256G
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
9.7*74.2*157.8 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
208 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G
پردازنده ی مرکزی
Kryo 470 Gold & Kryo 470 Silver
نوع پردازنده
8 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
398 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
5 دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
108+15+5+20+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
پشتیبانی از زبان فارسی
بله
منوی فارسی
بله
حس‌گرها
اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
5260 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 30 وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام