×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9T 64G

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی Mi 9T

شیائومی از نمایشگر 6.39 اینچ با رزولشن 2340*1080 پیکسل در گوشی شیائومی می 9 تی استفاده کرده است. میزان تراکم پیکسلی 403 و تراکم پیکسل 19.5:9 موجب شده کاربر در تلفن همراه Xiaomi Mi 9T تصویری کامل و با جزییات بسیار را مشاهده نماید. موبایل Xiaomi Mi 9T از حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم موقت 6 گیگابایت بهره مند است. شیائومی چیپ ست اسنپدراگون 730 و پردازنده های مرکزی Kryo با فرکانس 2.2 و 1.8 گیگاهرتز را در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T به کار گرفته است. استفاده از سه سنسور 48 و 13 و 8 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل بیشترین کیفیت و رضایت را برای کاربر موبایل شیائومی Mi 9T به ارمغان آورده است. شیائومی از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع بهره گرفته است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • قرمز
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی مدل Mi 9T

نقد و بررسی گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G 

چند سالی از حضور پر رنگ و سبز کمپانی شیائومی در ایران می گذرد. در دو سال اخیر شیائومی با عبور از دوران سخت و ایجاد تغییرات اساسی در شرایط خود توانسته بازار پر فروشی را برای خود در ایران و سایر کشورها ایجاد نماید. شیائومی دید مردم را به نسبت گوشی های ساخت چین عوض کرد و وجب شده سطح وسیعی از مردم مجذوب این گوشی ها شوند. در سال 2019 شیائومی پیشرفت دوچندان داشت و توانست با معرفی محصولاتی بسیار با کیفیت، مدرن و قدرتمند همه ی نگاه ها را به خود جذب نماید. یکی از اصلی ترین گزینه های موفقیت شیائومی، قیمت بسیار مناسب محصولات شیائومی در قیاس با سایر هم رده ای ها است. امروز با بررسی گوشی جدید و زیبای شیائومی می 9تی با شما هستیم. با آف خرید همراه باشید. 

        

طراحی چشمگیر

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

   

شیائومی در ابتدا با طراحی محصولاتی قدیمی و یکدست نمی توانست در بازار موفق باشد. اما در سال 2018 و 2019 توانست محصولاتی بسیار با کیفیت و زیبا طراحی کند، و خود را به طور کامل در بازار تثبیت کند. شیائومی با تغییر زبان طراحی محصولات خود قادر به ایجاد محصولاتی ناب و عامه پسند شده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T جزو زیباترین گوشی هایی است که تا به امروز شیائومی طراحی کرده است. نمای جلویی بسیار زیبا و یکپارچه بر زیبایی هر چه بیشتر گوشی Mi 9T بخشیده است. در نمای جلویی گوشی شیائومی Mi 9T هیچ گونه کلیدی وجود نداشته و کاربر تنها با یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت مواجه است. دوربین سلفی نیز از نمای جلویی حذف شده و در هنگام استفاده از دوربین سلفی از خشابی در قاب پشتی خارج شده و به کاربر امکان داده بهترین خاطرات خود را به ثبت برساند. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

  

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9T از قاب پشتی با کیفیت و مقاوم در برابر ضذبه بهره گرفته است. این قاب پشتی به خوبی در دست جا گرفته است، ولی لکه پذیری بالایی دارد و کاربر باید به مدت زمان بسیار اندک قاب پشتی را تمیز نماید. پشت گوشی در بر گیرنده ی سه دوربین اصلی و فلاش LED می باشد. پشت گوشی به صورت طرح دار طراحی شده و از افتادن گوشی جلوگیری خواهد کرد. 

لبه ی سمت راست گوشی شیائومی Mi 9t در برگیرنده ی کلید پاور و کلید های تنظیم صدا هستند و با فاصله ی مناسب، دسترسی را برای کاربر بسیار آسان نموده است. کلید پاور با تغییر رنگ نسبت به بدنه، نمایی جذاب و چشم نواز را به گوشی بخشیده است. لبه ی پایین گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T میزبان اسپیکر اصلی، پورت USB 2.0 Type-C، و درگاه سیم کارتها و کارت حافظه ی جانبی می باشد. 

در کل با طراحی به روز و عامه پسند گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T شاهد موفقیت چشمگیر این مدل بوده ایم و توانسته در مدت زمان بسیار اندک پس از معرفی، بازار مناسبی را برای شیائومی رقم بزند. 

      

سیستم عامل و سخت افزار 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

   

شیائومی همانند سابق و مدل های قبلی خود از سیستم عامل Android در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T بهره گرفته است. نسخه ی 9.0 از سیستم عامل اندروید در موبایل شیائومی Mi 9T بهره گرفته شده است و موجب افزایش کارایی گوشی شده است. سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 یا Pie سرعت و عملکرد بی نظیری را برای گوشی به ارمغان آورده است. ترکیب این سیستم عامل با رابط کاربری ساده و شیک شیائومی موجب افزایش بازدهی گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T شده است. رابط کاربری مختص شیائومی موسوم به MIIUI 10 در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است و موجب سرعت بسیار زیاد و پاسخ دهی برتر گوشی موبایل شیائومی Mi 9T شده است. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

  

شیائومی از برترین سخت افزارها جهت افزایش بازدهی گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T بهره گرفته است. استفاده از چیپ ست به روز و قدرتمند Snapdragon 730 شاهد این ماجرا است که شیائومی از برترین سخت افزار بهره گرفته است.شیائومی از چیپ ست 8 نانومتری برای موبایل Xiaomi مدل Mi 9T بهره گرفته است. این گوشی میان رده از 8 هسته ی مرکزی از نوع Kryo بهره گرفته است. 2 هسته ی مرکزی توان ایجاد فرکانس 2.2 گیگاهرتز را داشته و 6 هسته ی دیگر فرکانس 1.8 گیگاهرتز را تولید خواهد کرد. این میزان از سرعت موجب افزایش کارایی و کیفیت گوشی هوشمند Xiaomi Mi 9T شده است. 

قیمت گوشی شیائومی Mi 9T بسیار مناسب بوده و با این قیمت مناسب توانسته بیشترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. برای افزایش کیفیت و توان گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T از پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 استفاده شده است. این پردازنده قادر است سنگین ترین و با کیفیت ترین برنامه ها را به مرحله اجرا در آورده و کاربر را مجذوب خود نماید. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

   

شیائومی از حافظه داخلی 64 گیگابایت در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T بهره گرفته است. این میزان از فضا برای افراد حرفه ای نیز کاملا کافی است. به منظور افزایش سرعت گوشی، شیائومی از حافظه رام اجرایی 6 گیگابایت بهره گرفته و امکان نصب طیف وسیعی از برنامه ها را به کاربر خواهد بخشید. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T امکان استفاده از کارت حافظه ی جانبی را به کاربر نداده و کاربر می بایست به همین میزان اکتفا نماید. 

        

نمایشگر 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

   

گوشی شیائومی مدل Mi 9T 64G از نمایشگر بزرگ و 6.39 اینچی در نمای جلو بهره گرفته است. این نمایشگر بزرگ از نوع AMOLED بوده و قادر است بهترین تصاویر و رنگ ها را ایجاد نماید. این نمایشگر قدرتمند توان ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل را ایجاد نماید و کیفیت برتر و رنگ های واقعی را در تلفن همراه شیائومی Mi 9T تضمین نماید. حسگر اثر انگشت در زیر این نمایشگر با کیفیت قرار گرفته و با تشخیص سه بعدی خطوط اثر انگشت میتواند بیشترین امنیت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T با استفاده از این نمایشگر قادر است نسبت تصویر 19.5:9 ایجاد نموده و تصاویری کامل و با جزییات بسیار را در اختیار کاربر قرار دهد. 

میزان تراکم پیکسلی نمایشگر AMOLED به کار رفته در گوشی Xiaomi مدل می 9 تی برابر 403 پیکسل بر هر اینچ می باشد و قطعا خواهد توانست بیشترین عمق رنگ و سرعت تصویر را به کاربر ببخشد تا کاربر همواره تصاویری صاف و یکدست را مشاهده نماید. میزان نور نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T بسیار مناسب و کاربر حتی در زیر نور خورشید نیز دچار مشکل نخواهد شد. نمایشگر موبایل شیائومی Mi 9T توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را دارد و به لطف استفاده از محافظ Coring Gorilla Glass 5 کاربر با خیال راحت از تلفن لذت ببرد. 

         

دوربین با کیفیت

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

  

شیائومی در طول سالیان گذشته توانسته با بازبینی کیفیت دوربین های خود و رفع نقص ها به کیفیت مناسب و درخود برسد. شیائومی در گوشی Mi 9T از دوربین سه گانه به عنوان دوربین اصلی استفاده نموده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T از سنسور 48 مگاپیکسل با دیافراگم 1.8 به عنوان سنسور اصلی و دو سنسور 8 و 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.4 به عنوان سنسور کمکی استفاده نموده است. دوربین اصلی قادر به ضبط تصاویر با قابلیت های HDR و Panorama می باشد و می تواند ویدئو را در بالاترین حالت با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

  

گوشی موبایل Xiamoi Mi 9T به دوربین سلفی بسیار پیشرفته مجهز گشته است. دوربین سلفی در نمایشگر و نمای جلویی جا نگرفته و به صورت خشابی از قاب پشتی خارج می شود. دوربین سلفی گوشی موبایل شیائومی Mi 9T به سنسور 20 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2 می باشد. این دوربین سلفی قادر است تصاویر را با کیفیت HDR به ثبت برساند و کاربران دنیای مجازی را راضی نگه دارد. دوربین سلفی قادر به ظبط ویدئو با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد. 

      

باتری

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9T 64G

  

گوشی موبایل شیائومی می 9 تی با توجه به نمایشگر بزرگ نیازمند باتری قدرتمند و پرتوان می باشد. به همین دلیل شیائومی از باتری 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری استفاده نموده است. این منبع تغذیه ی پر توان قابلیت شارژ سریع را داشته و در کمترین زمان به اوج شارژ خود رسیده و می تواند خیال کاربر را برای مدت طولانی از میزان شارژ دهی راحت نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi 9T 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi 9T 64G
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
خیر
ابعاد
8.8*74.3*156.7 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
191 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد زیر نمایشگر نصب شده است
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ی مرکزی
Kryo Gold & Silver
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
AMOLED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
سه دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
13 و 8 و 48 مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین
Dual-LED flash, HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/120/240fps, 1080p@960fps
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (زیر نمایشگر نصب شده است) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر ساعت با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام