×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل

گوشی موبایل شیائومی Mi 9 Lite 64G

شیائومی در نسخه ی مقرون به صرفه ی Mi 9 یعنی Mi 9 Lite از نمایشگر Super AMOLED با سایز 6.39 اینچ بهره برده است. این نمایشگر قادر به ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل می باشد و تصاویری سریع و دقیق را ایجاد خواهد نمود. شیائومی در اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Lite از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی موقت 6 گیگابایت کمک گرفته است و بیشترین فضا را در اختیار کاربر قرار داده است. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite از سه سنسور 2+8+48 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی و دوربین 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی کمک گرفته است. استفاده از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی Android 9 Pie و پردازنده ی اسنپدارگون 710 هماهنگی و عملکرد بسیار مناسبی را برای گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G فراهم آورده است. شیائومی از باتری قدرتمند و پرتوان 4030 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع در گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت استفاده کرده است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • آبی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite

بررسی و مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

شیائومی با پیشرفت بسیار زیادی که داشته توانسته طرفداران و مشتاقان بسیار زیادی را به خود جذب نماید. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بسیار مناسب، موجب افزایش رضایت مندی کاربران شده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite در واقع نسخه ی مقرون به صرفه ی گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 9 می باشد که با قیمت پایین تر و با امکاناتی مشابه به بازار عرضه شده است. شیائومی قادر است برترین کیفیت و بالاترین اختیارات را به کاربر عرضه نماید و از صرف هزینه ی بیشتر جلوگیری نماید. 

     

طراحی ظاهری 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

گوشی های طراحی شده در کمپانی شیائومی در بیشتر موارد زیبا و عامه پسند بوده و هر منتقدی را راضی نگه می دارد. گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite نیز جزو گوشی های زیبا و پر کاربرد محسوب می شود. با توجه به موفقیت زیاد گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت، انتظار فروش بالایی را برای گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت نیز انتظار داریم. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

   

ظاهر گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite کاملا بر گرفته از گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 می باشد و به همین نمی توان از آن ایرادی گرفت. شیائومی از نمایشگری بزرگ و کشیده در نمای جلویی گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت بهره گرفته است. در بالای این نمایشگر شاهد دوربین سلفی هستیم که در شیاری باریک و کوچک جای خوش کرده است. لبه ی سمت راست گوشی موبایل شیائومی mi 9 Lite کلید های تنظیم صدا و کلید پاور را در بر گرفته است. بر روی لبه ی سمت چپ نیز شاهد حضور درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی می باشیم. بخش پایین گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite در بر گیرنده ی ورودی microUSB Type-C 1.0 V2.0، اسپیکر اصلی و جک 3.5 میلی متری صدا می باشد. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

   

قاب پشتی گوشی می 9 لایت نیز الهام گرفته از پرچمدار شیائومی است. گوشی موبایل Mi 9 Lite از سه دوربین اصلی و فلاش LED در قاب پشتی کمک گرفته است. قاب پشتی از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است و در برابر خط و خراش و ضربه مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است. 

          

سخت افزار و سیستم عامل 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

   

استفاده از تراشه های قدرتمند به منظور بهره وری بیشتر و عملکرد روان تر، سرلوحه ی پیشرفت شیائومی را تشکیل داده است. گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت از به روز ترین و قدرتمند ترین تراشه ی روز دنیا بهره گرفته است. 

شیائومی از تراشه ی به روز و کم مصرف اسنپدراگون 710 در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite استفاده نموده است. گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت با استفاده از این تراشه عملکردی بسیار روان و عالی را فراهم آورده است. شیائومی به منظور کارایی برتر دستگاه از 8 هسته ی مرکزی با فرکانس های متفاوت بهره نموده گرفته است. 2 هسته ی مرکزی از نوع Kryo 360 Gold هستند و با فرکانس 2.2 گیگاهرتز وظیفه ی پردازش داده های سنگین را بر عهده می گیرند. 6 هسته ی دیگر از نوع Kryo 360 Silver بوده و قادر به تولید فرکانس 1.7 گیگاهرتز بوده و مصرف انرژی را به حداقل میزان خود رشانده است. 

شیائومی با بهره گیری از فرایند big.LITTEL قادر است بیشترین بازدهی مثبت و روان ترین عملکرد را به اسمارت فون Xiaomi Mi 9 Lite برساند. شیائومی جهت بالا بردن کیفیت گرافیکی موبایل شیائومی می نه لایت از پردازنده ی گرافیکی یا GPU قدرتمند موسوم به Adreno 616 کمک گرفته است. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

   

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت بهره مند شده است. این میزان از فضای داخلی به کاربر امکان داده بیشترین حجم از داده ها را در گوشی ذخیره نماید و یا از طریق کارت حافظه ی microSD این فضا را به میزان 256 گیگابایت نیز افزایش دهد. حافظه ی رم این دستگاه همانند برادر بزرگتر خود برابر 6 گیگابایت بوده و فضای مناسبی را برای حافظه ی موقت جهت نصب برنامه ی بیشتر به وجود آورده است. 

سیستم عامل اندروید در نسخه ی 9.0 به اوج تکامل، کیفیت و امنیت دست یافته است. شیائومی نیز در گوشی مدرن و جدید خود از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 بهره گرفته است. سیستم عامل Android 9.0 Pie بیشترین کیفیت و عملکرد را به کاربر خواهد بخشید و امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین این گوشی از نسل جدید رابط کاربری موسوم به MIUI 10 مختص گوشی شیائومی بهره گرفته است. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

صفحه نمایش با کیفیت

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

شیائومی در تولید نمایشگرهای با کیفیت توانسته از سایر رقبای خود سبقت بگیرد و به اوج برسد. شیائومی در گوشی مدرن و پیشرفته ی Mi 9 Lite از نمایشگر Super AMOLED با سایز 6.39 کمک گرفته است. این نمایشگر قادر است تصاویری بسیار درخشان و کامل را ایجاد نماید و کاربر را برای مدت طولانی سرگرم نماید. 

صفحه نمایش 6.39 اینچ گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite قادر به ایجاد رزولوشن 2340*1080 پیکسل می باشد. این نمایشگر از تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ بهره برده است. این میزان از تراکم پیکسلی سبب افزایش کنتراست و سرعت تصاویر شده است. میزان روشنایی نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite برابر 403 نیت بوده و حتی در زیر نور مستقیم خورشید بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت. گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت نسبت تصویر 19.5:9 را به وجود خواهد آورد و می تواند برترین تصاویر و با بیشترین جزییات را فراهم خواهد آورد. 

به منظور جلوگیری از ضربه خوردن و ایجاد خط و خراش در گوشی موبایل شیائومی Mi 9 Lite، شیائومی از محافظ صفحه ی Corning Gorilla Glass 5 بهره گرفته است. 

        

دوربین با کیفیت و حرفه ای

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

شیائومی به دوربین و کیفیت دوربین توجه بسیار خاصی داشته است و در این بخش پیشرفت چشمگیری را به خود دیده است. همانند سایر برندها و پرچمداران رقبا، شیائومی در گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. دوربین صلی با استفاده از این سه سنسور تصاویری بسیار با کیفیت و عالی را به نمایش خواهد گذاشت و قطعا هر فردی را راضی خواهد نمود. 

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite از سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8 کمک گرفته است. دوربین اصلی به وسیله ی دو سنسور 8 مگاپیکسلی مخصوص تصاویر ultrawide و سنسور 2 مگاپیکسل مخصوص تصاویر عمیق، تقویت شده است و می تواند تصاویری بسیار با کیفیت و با جزییات را به نمایش بگذارد. 

دوربین اصلی گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite قادر به ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama می باشد. این ویژگی ها نیز سبب شده تصاویر حاصله با رنگ هایی کاملا دقیق و طبیعی به ثبت برسند و کاربر به برترین کیفیت ممکن دست یابد. همچنین ذخیره ی ویدئو با استفاده از این دوربین سه گانه با رزولوشن 2160 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر است. تمامی این قابلیت ها موجب افزایش رضایت مندی کاربر خواهد شد. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

گوشی موبایل شیائومی می 9 لایت از دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بهره گرفته است. این دوربین سلفی قادر به ثبت تصاویری با قابلیت HDR بوده و کاربران عاشق دنیای مجازی را شگفت زده خواهد نمود. دوربین سلفی گوشی موبایل Xiaomi مدل Mi 9 Lite توانایی ثبت ویدئو و یا ایجاد تماس های تصویری با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت و می تواند بیشترین کارایی و کیفیت را به ثبت برساند. 

        

باتری 

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 Lite 64G

  

گوشی هایی با نمایشگر بزرگ و سخت افزار قدرتمند نیازمند باتری های بزرگ و پر توان می باشند. شیائومی به همین دلیل از باتری نیرومند 4030 میلی آمپر ساعت در گوشی موبایل شیاومی می 9 لایت کمک گرفته است. باتری 4030 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری بوده و غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد. قابلیت شارژ سریع با سرعت 18 وات نیز امکان پذیر است و کاربر در کمترین زمان به بیشترین میزان شارژ رسانی دست خواهد یافت. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi 9 Lite 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi 9 Lite 64G
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
8.7*74.5*156.8 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
179 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Snapdragon 710
پردازنده ی مرکزی
Kryo 360 Gold و Kryo 360 Silver
نوع پردازنده
10 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.7*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 616
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
سه دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+8+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR و Panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
پشتیبانی از زبان فارسی
بله
منوی فارسی
بله
حس‌گرها
اثر انگشت (تحت نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4030 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام