×

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A71

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل 2019 سامسونگ گلکسی A71

سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچ با رزولوشن 2400*1080 پیکسل، در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ71 کمک گرفته است. حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی موقت 6 گیگابایت، میزان فضایی است که کاربر در گوشی موبایل Samsung Galaxy A71 در اختیار خواهد داشت. گوشی موبایل سامسونگ A71 از دوربین اصلی 4 گانه با رزولوشن 5+5+12+64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بهره مند شده است. سامسونگ از سیستم عامل داندروید نسخه ی Android 10 و پردازنده ی اسنپدراگون 730 در گوشی قیمت مناسب سامسونگ Samsung Galaxy A71 استفاده شده است. سامسونگ با بهره گیری از باتری 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع، بیشترین علاقه ی سامسونگ به گوشی موبایل A71 نشان داده است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
  • آبی
  • صورتی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل 2019 سامسونگ مدل A71

نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy SM-A715

سامسونگ برترین تولید کننده موبایل و اسمارت فون در جهان می باشد. این خبر نه تنها کار سامسونگ را به آخر نرسانده، بلکه تلاش و سعی بسیار بیشتری را نیز، نیاز خواهد داشت. سایر کمپانی های رده اول دنیا در حال تعقیب شدید و بدون وقفه ی سامسونگ بوده و اختلاف را بسیار کم نموده اند. سامسونگ نیز با معرفی و طراحی برترین مدل ها و عامه پسند ترین دیزاین ها، سعی در جلب همه نظر ها به خود می باشد. در اوایل سال 2019 با سری A جدید آشنا شدیم و گل سر سبد این محصولات که مدل A70 بود، واقعا خوش درخشید. حال سامسونگ با استفاده از سوابق درخشان خود توانسته بار دیگر دنیای دیجیتال و گروه میان رده ها را شوکه نماید و گوشی موبایل بسیار با کیفیت و پر قدرت Samsung A71 را روانه بازار نموده است. در ادامه به نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A71 پرداخته ایم. آف خرید همراه همیشگی شما خواهد بود. 

           

نمایشگر بلند و کشیده 

یکی از نقاط قوت و پیشرفت گوشی موبایل سامسونگ، استفاده از نمایشگرهای بسیار با کیفیت و درخشان است. سامسونگ با استفاده از نمایشگر های سوپر امولد توانسته دنیای دیجیتال و هر آنچه را که مربوط به نمایشگر است به طور قطع تغییر دهد. نمایشگرهای استفاده شده در کمپانی سامسونگ به بهترین نحو ممکن آماده سازی شده و می تواند هر بیننده ای را به طور کامل راضی نماید. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

      

در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 نیز شاهد استفاده از نمایشگر Super AMOLED هستیم. نمایشگرهای سوپر امولد برترین و به روز ترین نمایشگری است، که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته است. این نمایشگر با بزرگنمایی و اغراق رنگ های تیره و روشن توانسته برترین تصاویری فراتر از انتظار و با جزییات بسیار را در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی موبایل Samsung A71 با نمایشگر سایز 6.7 اینچ، قادر است تصاویری درخشان و کامل را در اختیار کاربر قرار دهد و لبخند رضایت را به کاربر هدیه دهد. 

نمایشگر 6.7 اینچ اسمارتفون سامسونگ A71، توانایی به اجرا گذاشتن فایل های HDR را دارد. این موضوع به این معنا است، کاربر با تصاویری بسیار دقیق و با جزییات بسیار رو به رو خواهد شد. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 با استفاده از این نمایشگر 6.7 اینچ قادر است هر بیننده ای را متحیر نماید. این نمایشگر قادر است رزولوشن 2400*1080 پیکسل را فراهم آورد. این میزان از رزولوشن سبب ایجاد تراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ شده است و تصاویری دقیق و بسیار درخشان را به ارمغان خواهد آورد. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

       

یکی دیگر از مهمترین عامل های انتخاب گوشی مناسب، نسبت تصویر می باشد. نسبت تصویر به هر میزان که بیش از دو برابر باشد، قادر است تصاویری مناسب تر را به نمایش بگذارد. گوشی موبایل Samsung Galaxy SM-A715 نیز از نسبت تصویر 20:9 بهره گرفته است و قادر است تصاویری کامل و با جزییات بسیار را به نمایش بگذارد. 

            

طراحی و دیزان به روز 

گوشی های موبایل امروزه از زیبایی ظاهری مناسبی برخوردار هستند. سامسونگ نیز در این مقوله تلاش بسیار زیادی داشته و توانسته هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. گوشی های جدید سامسونگ خصوصا در سری A به اوج کمال رسیده اند و طراحی آنها به پرچمداران سامسونگ بسیار نزدیک شده است. در سری قبل شاهد ظاهری زیبا و بدون کم و کاست از گوشی موبایل آ70 بودیم، حالا با ایجاد تغییراتی مثبت شاهد ظاهری بسیار زیباتر A71، از این برادر خلف هستیم. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

         

سامسونگ از نمایشگری تمام صفحه و با کمترین حاشیه در نمای روبه روی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 کمک گرفته است. در نمای بالایی و در مرکز نمایشگر شاهد دوربین سلفی هستیم، که کمترین فضا را به خود اختصاص داده است. این دوربین سلفی در مناسب ترین مکان قرار گرفته و بیشترین کارایی را فراهم آورده است. 

در لبه ی سمت راست گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 128G شاهد کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا هستیم. هنگامی که برای اولین بار این کلیدها را فشار می دهید ، با متریال بسیار مناسب و کیفیت ساخت بالای این گوشی آشنا خواهید شد. کلیدها در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند و دسترسی را برای کاربر بسیار سهل نموده است. در لبه ی سمت چپ نیز شاهد درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه جانبی خواهیم بود. بر روی لبه ی پایین گوشی موبایل اسپیکر اصلی و پورت microUSB Type-C جای خوش کرده اند. در حالی که کم کم باید به حذف جک 3.5 میلیمتری عادت کنیم، اما باز هم سامسونگ در این مدل به این جک اعتماد کرده و بازهم از آن بهره گرفته است. 

قاب پشتی گوشی موبایل Samsung A71 مهمترین بخش در انتخاب گوشی است. قاب پشتی گوشی های موبایل به دلیل پر زرق و برق بودن و وجود دوربین های اصلی بیشترین، جذابیت را به خود اختصاص داده است. وجود چهار دوربین اصلی در بخش پشتی گوشی و طراحی هندسی، بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده است. در گوشه ی سمت چپ گوشی موبایل در محفظه ای مشکی رنگ شاهد حضور 4 سنسور و فلاش LED هستیم که علاوه بر کارایی بسیار مناسب، زیبایی خیره کننده ای را به گوشی موبایل Samsung Galaxy A71 بخشیده است. 

           

دوربین پر کاربرد و با کیفیت 

سامسونگ همیشه از سنسورهای بسیار با کیفیت و عالی در ساخت موبایل های خود کمک گرفته است. این سنسورها علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب و قانع کننده، امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر نیز قرار می دهند. استفاده از سنسور های متنوع به مونظر افزایش کیفیت تصاویر، توانسته هر علاقه مند به دنیای دیجیتال را کاملا راضی نگه دارد. سنسورهای متنوع توانایی ثبت تصاویر پرتره و یا wide را داشته و هنر عکاسی را به کاربر خواهد آموخت.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

         

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ71 از سنسور اصلی 64 مگاپیکسل کمک گرفته است. این سنسور به منظور ثبت تصاویر wide تعبیه شده است. دوربین 64 مگاپیکسل به کمک سنسور های 12 و 5 و 5 مگاپیکسل قادر است تصاویری بسیار زیبا و فراتر از انتظار را به ثبت برسانند. دوربین اصلی 4 گانه قادر است، تصاویری با قابلیت HDR و Panorama را به ثبت برساند و هر بیننده ای را متحیر سازد. امکان ذخیره ی ویدئو با بالاترین رزولوشن و برابر 2160 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه نیز میسر است. رابط کاربری کار با اپلیکیشن دوربین بسیار ساده و روان است و هر کاربر ساده نیز توان استفاده از همه ی امکانات را خواهد داشت. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

      

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بهره گرفته است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2 قادر است، تصاویر را با قابلیت HDR به ثبت برساند. همچنین توان ذخیره ی ویدئو و یا تماس های تصویری با رزولوشن 1080 پیکسل نیز امکان پذیر است. سامسونگ با استفاده از دوربین سلفی بسیار با کیفیت، رضایت کامل کاربران گوشی موبایل سامسونگ A71 را کسب نموده است. 

          

سخت افزار، کارایی و عملکرد بهینه 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

      

کاربران حرفه ای و کسانی کهبا دنیای دیجیتال آشنایی بیشتری دارند، اولین موارد حافظه ی داخلی، میزا رم و نوع پردازنده ی دستگاه را جویا می شوند. سامسونگ نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته، تا محصولاتی کاملا به روز و بسیار فراتر از انتظار ایجاد نماید. استفاده از تراشه های نیرومند و بسیار پرتوان توانسته هر بیننده ای را کاملا متحیر نماید و بیشترین رضایت را به خود اختصاص دهد. 

سامسونگ در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 از تراشه ی اسنپدراگون 730 بهره گرفته است. تراشه ی 8 هسته ای Snapdragon 730 با فرکانس لیتوگرافی 8 نانومتری، کمترین مصرف انرژی را با بیشترین بازدهی به ارمغان آورده است. این تراشه ی نیرومند توسط هشت هسته تقویت شده اند.هسته ها توانایی پردازش و بهینه سازی داده ها را به عهده می گیرند و کارایی دستگاه را به شدت افزایش می دهند. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ71 از پردازنده های قدرتمند Kryo 470 Gold & Silver بهره گرفته است. پردازنده های نیرومند تر از فررکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده های کم مصرف توانایی ایجاد فرکانس 1.8 گیگاهرتز، را داشته و سرعت بی نظیری را به کاربر خواهد بخشید. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

        

سامسونگ به منظور افزایش دسترسی کاربر، از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت در موبایل A71 بهره گرفته است. این میزان از حافظه، قادر است بیشترین میزان از فضا را در اختیار کاربر قرار دهد و امنیت گوشی را به شدت افزایش دهد. حافظه ی داخلی 128 گیگابایت هر کاربری را کاملا راضی خواهد نمود و اگر نیاز به حافظه ی بیشتری نیز داشت، می تواند از طریق کارت حافظه ی جانبی این یمزان از فضا را تا 1 ترابایت افزایش دهد. حافظه ی موقت و یا Ram گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 برابر 6 گیگابایت بوده و توانایی نصب و راه اندازی حجم بسیاری از اپلیکیشن ها را به کاربر خواهد بخشید. این میزان به هر کاربری اجازه داده بیشترین دسترسی و سطح داده را داشته باشد. 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

         

سیستم عامل اندروید جزو برترین و با کیفیت ترین، سیستم عامل های گوشی های موبایل می باشد. سیستم عامل اندروید خصوصا در نسخه ی 10 به بالاترین کیفیت و کارایی دست یافته است. سیستم عامل Android 10، ساده ترین محیط و شیک ترین قالب را در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم عامل اندروید 10 با ایجاد محیطی بسیار آرام، امکان دسترسی به 90 درصد اپلیکیشن را برای کاربر میسر خواهد ساخت. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 نیز از سیستم عالم اندروید نسخه ی Android 10 کمک گرفته است. همچنین به منظور افزایش کیفیت و کارایی تلفن همراه، سامسونگ از رابط کاربری مخصوص خود موسوم به One UI 2 استفاده نموده است. 

          

باتری قدرتمند

به منظور افزایش هماهنگی و کیفیت بهتر کارایی گوشی موبایل، کمپانی ها موظف هستند از منبع تغذیه و باتری های بسیار قدرتمند و نیرومند بهره بگیرند. به همین منظور کمپانی سامسونگ نیز در گوشی موبایل Samsung Galaxy A71 128G از باتری نیرومند 4500 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری بوده و قابلیت شارژ سریع را دارد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 گوشی Samsung Galaxy A71

         

باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی SM-A715 غیر قابل تعویض توسط کاربر است. این باتری غول پیکر انرژی لازم برای استفاده مداوم بیش از 21 ساعت را به کاربر خواهد بخشید. امکان شارژ سریع نیز در این باتری قدرتمند تعبیه شده و گوشی در کمتر از 1 ساعت به بیش از 80 درصد شارژ دست خواهد یافت. طول عمر بارتی در نمونه ی قبلی ینز نشان دهنده ی توجه ویژه ی سامسونگ به باتری اسمارت فون Samsung Galaxy A71 می باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung Galaxy A71 128G

مشخصات

نام محصول
Samsung Galaxy A71 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
1 ترابایت
ابعاد
7.7*76*163.6 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
179 گرم
ساختار بدنه
فلز و شیشه
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
حافظه ی اختصاصی
پردازنده
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ی مرکزی
Kryo 470 Gold & Kryo 470 Silver
نوع پردازنده
8 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.2*2 و 1.8*6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2400*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
393 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 3
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
دوربین 4 گانه اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
64+12+5+5 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/240fps
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10 Q
پشتیبانی از زبان فارسی
بله
منوی فارسی
بله
حس‌گرها
اثر انگشت (زیر نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4500 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام