×

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ از نمایشگر 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 کمک گرفته است. گوشی موبایل سامسونگ A51 از 4 سنسور با کیفیت 48 و 12 و 5 و 5 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و سنسور 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، بهره گرفته است. استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت، حافظه ی رم موقت 6 گیگابایت و امکان پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی، فضایی بسیار مناسب و رضایت بخش را در اختیار کاربر گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 قرار داده است. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ51 از تراشه ی 8 هسته ای اکسینوس 9611 و سیستم عامل Android 10 بهره برده است. باتری نیرومند 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع، در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51، دلگرمی کامل را برای کاربران دنیای مجازی و عاشقان دنیای دیجیتال به ارمغان آورده است.

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • آبی
  • صورتی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51

نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy SM-A515 128G

سامسونگ بزرگترین تولید کننده و فروشنده ی گوشی های موبایل در جهان است. به منظور حفظ این ارزش، سامسونگ تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند برترین مدل ها، به روز ترین طراحی ها را با پایین ترین قیمت ممکن به تولید برساند. سامسونگ در همه ی رده ها، برترین و با کیفیت ترین مدل ها را تولید کرده و لبخند رضایت را برای مشتری به ارمغان آورده است. یکی از برترین و پر فروش ترین مدل های میان رده ی سامسونگ مدل Galaxy A50 می باشد که در اوایل سال 2019 معرفی شد. به دلیل استقبال بی سابقه از این گوشی سامسونگ مجبور به به روز رسانی و آپدیت این محصولات شد و توانسته کاربر مشتاق را به طور کامل راضی نماید. سامسونگ از ویژگی های جدیدی در گوشی مدرن خود یعنی Samsung A51 استفاده بنماید. مهمترین تفاوت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 با جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ مدل Glaxy A51، وجود 4 سنسور به عنوان دوربین سلفی است. در ادامه به نقد و بررسی کامل گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 پرداخته ایم، با آف خرید همراه باشید.

              

طراحی زیبا و شیک

سامسونگ از برترین و زیباترین طراحی های روز دنیا استفاده نموده است. طراحی های زیبا و چشم نواز، کار هنرمندان را بسیار آسان نموده است و قادر است هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. سامسونگ در تمامی محصولات خود از تکنولوژی به روز و بسیار پیشرفته کمک گرفته است تا جایگاه خود را در دنیای دیجیتال حفظ نماید. گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 به عنوان جدیدترین محصول سامسونگ، از ویژگی های ظاهری بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب نموده است. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

      

در نمای جلویی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ51 ظاهری ساده و با کمترین دستخوش نسبت به قبل را شاهد هستیم. حاشیه های باریک و کشیده، موجب شده کاربر در نمای جلویی با نمایشگری بزرگ تر رو به رو شود و به حس برتری دست یابد. جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ مدل 2019 معروف به Samsung Galaxy A51 در نمای رو به رو کاربر، دوربین سلفی را در میانه ی نمایشگر قرار داده است. دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگ A51 همانند برادران بزرگتر خود نظیر S10 Plus و یا +Note 10 در شیاری کوچک در میانه ی نمایشگر واقع شده است و زیبایی بی نظیری را به تلفن همراه بخشیده است. حسگر اثر انگشت نیز همانند قبل در زیر نمایشگر و به صورت اپتیکال قرار گرفته است. 

بر روی لبه ی سمت راست اسمارت فون سامسونگ مدل Galaxy A51 کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور جای خوش کرده اند. بر خلاف قبل، موقعیت کلیدها بسیار مناسب هستند و دسترسی به آنها بسیار سریع امکان پذیر است. بر روی لبه ی سمت چپ نیز شاهد، درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی هستیم. بر روی بخش پایین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 پورت microUSB Type-C، اسپیکر اصلی و جک 3.5 میلی متری قرار گرفته اند. جک 3.5 میلی متری هنوز هم از گوشی جدا نشده و همانند قبل در لبه ی پایین جای خوش کرده است. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

          

قاب پشتی بخش پر تغییرات و جذاب گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 محسوب می شود. این بخش به یکی از زیباترین و ماندگار ترین طرح های سامسونگ بدل شده است و می تواند هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. طراحی هندسی و براق قاب پشتی سامسونگ گلکسی A51 موجب افزایش جذابیت گوشی و رضایت کامل کاربر شده است. در قاب این گوشی میان رده ی سامسونگ 4 سنسور به عنوان دوربین اصلی و فلاش LED را میزبانی می کند. 

          

نمایشگر کامل و کم حاشیه

سامسونگ بزرگترین تولید کننده ی نمایشگر های کوچک در جهان است. با کیفیت ترین و به روز ترین نمایشگر ها در کمپانی سامسونگ تولید شده و در گوشی های خود این کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. سامسونگ به لطف استفاده از این قابلیت از رقبای خود به شدت پیشی گرفته و در بحث نمایشگر در مقابل سایر برندها یک سر و گردن بالاتر است. استفاده از نمایشگر سوپر امولد در گوشی های میان رده نشان دهنده ی توجه ویژه ی سامسونگ، به گوشی های میان رده را به نمایش خواهد گذاشت. دقت رنگ و بزرگنمایی اغراق آمیز موجب افزایش کیفیت و کارایی گوشی موبایل Samsung A51 را افزایش داده و می تواند برترین تصاویر ممکن را به نمایش بگذارد. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

      

سامسونگ گلکسی A51 با استفاده از نمایشگر 6.5 اینچ از نوع Super AMOLED قادر است، رزولوشن 2400*1080 پیکسل را به نمایش ایجاد نماید. این میزان از رزولوشن موجب ایجاد تراکم پیکسلی 405 پیکسل در هر اینچ شده است. 405 پیکسل در هر اینچ می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد و بدون لرزش برترین تصاویر را به کاربر منتقل نماید. 

نسبت تصویر بیش از دو برابر در گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 موجب افزایش زاویه ی دید و ایجاد تصاویر کامل برای بیننده شود. نسبت تصویر 20:9 سبب افزایش کارایی و کیفیت نمایشگر 6.5 اینچ سامسونگ گلکسی A51 شده است. استفاده از محافظ قدرتمند Corning Gorilla Glass 5 موجب افزایش ایمنی دستگاه شده و در برابر خش و ضربه بیشتری مقاومت را خواهد داشت. 

         

سخت افزار نیرومند و پیشرفته

سامسونگ در مدل های میان رده از برترین تراشه ها و سخت افزار نیرومند بهره گرفته است. بر روی کاغذ سخت افزار گوشی های سامسونگ جزو برترین و به روز ترین مدل ها محسوب می شود و در عمل نیز گوشی موبایل سامسونگ A51 عملکرد قابل قبول و فراتر از انتظار را به نمایش خواهد گذاشت. سامسونگ از پردازنده ی 8 هسته ای از نوع اکسینوس در گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 کمک گرفته است. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

       

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 با استفاده از پردازنده ی Exynos 9611 بهره گرفته است. این پردازنده توسط هشت هسته ی نیرومند از نوع Cortex تقویت شده و بیشترین سرعت و عملکرد مثبت را برای کاربر را برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51، به ارمغان آورده است. هسته های نیرومند با توان و قدرت مضاعف توان ایجاد فرکانس 2.3 گیگاهرتز را داشته و وظیفه ی پردازش داده های سنگین را بر عهده میگیرند. همچنین 4 عدد از هسته های به نسبت ضعیف تر فرکانس 1.7 گیگاهرتز را فراهم نموده و می تواند در مصرف انرژی، بیشترین صرفه جویی را داشته باشد. 

پردازنده ی Exynos مختص کمپانی سامسونگ بوده و با توجه به موفقیت های قبلی خود توانسته باز هم مورد استفاده قرار بگیرد. سطح رضایت کاربران از عملکرد گوشی هایی با پردازنده ی اکسینوس و هسته های Cortex-A73 و Cortex-A53، موجب ارتقای پردازنده ها و کارایی بیشتر در گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 شده است. همچنین سامسونگ از پردازنده ی گرافیکی Mali-G72 MP3 استفاده کرده است. این پردازنده ی گرافیکی امکان نصب و اجرای انواع بازی های سنگین و با کیفیت و پخش ویدئوی های با کیفیت را برای کاربر میسر خواهد ساخت. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

        

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 با استفاده از حافظه ی داخلی 128 گیگابایت بهره گرفته است. کابران حرفه ای سامسونگ گلکسی می تواند از طریق کارت حافظه ی جانبی، فضای داخلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 را به میزان 1 ترابایت افزایش دهد. حافظه ی رام اجرایی و یا حافظه ی موقت گوشی موبایل سامسونگ A51 نیز برابر 6 گیگابایت است و فضای مناسب برای نصب انواع بازی ها و طیف وسیعی از برنامه ها را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. 

سامسونگ همانند سنت قدیمی از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید توانسته با بیشترین کیفیت و کارایی هر کاربری را کاملا راضی نماید. سامسونگ ار سیستم عامل Android 10 در گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 بهره گرفته است. این نسخه از سیستم عامل اندروید بسیار ساده تر و حرفه ای تر از قبل شده و قادر است محیطی بسیار راحت و آسان را فراهم آورده است. همچنین بهره گرفتن از رابط کاربری One UI 2.0 بسیار ساده تر از قبل شده و قادر است، هر کاربر گوشی موبایل Samsung Galaxy A51، را کاملا راضی نماید. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

             

دوربین 4 گانه بسیار پیشرفته

دوربین بدون شک امروزه جزو مهمترین گزینه های خرید اسمارت فون ها می باشد. سامسونگ در جدیدترین مدل سری A خود از 4 سنسور بسیار نیرومند و پرتوان بهره گرفته است و قادر است برترین تصاویر را به ثبت برسانند. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51، از چهار سنسور بسیار پیشرفته و مجهز به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. این سنسورها توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را داشته و قادر است برترین و باکیفیت تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین دوربین اصلی گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 تونایی ثبت ویدئو در بالاترین حالت ممکن با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

       

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 از سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با قابلیت ثبت تصاویر عریض بهره گرفته است. این سنسور نیرومند توسط سنسورهای 12 و 5 و 5 مگاپیکسل تقویت شده و تصاویری فراتر از انتظار را به ثبت خواهند رساند. این دوربین چهارگانه ی قدرتمند توانایی ثبت تصاویر درخشان و پرتره را داشته و هر بیننده ای را غافلگیر خواهد نمود. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

        

توجه ویژه به دوربین سلفی سبب گشته، کاربران دنیای مجازی بیشترین استفاده را از تلفن های هوشمند داشته باشند. بر همین اساس سامسونگ نیز از برترین و با کیفیت ترین سنسور به عنوان دوربین سلفی کمک میگیرد. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 از سنسور 32 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی کمک گرفته است و بیشترین امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی موبایل Samsung Galaxy SM-A515 به لطف استفاده از این سنسور قادر است تصاویری با قابلیت HDR به ثبت برساند و بیشترین جزییات را با رنگ های کاملا طبیعی در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین دوربین سلفی جدیدترین گوشی قیمت مناسب سامسونگ یعنی سامسونگ آ51 امکان ایجاد تماس های تصویری با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را فراهم خواهد آورد. 

            

باتری نیرومند

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 به عنوان جدیدترین و به صرفه ترین گوشی هوشمند 2019، از باتری جدید 4000 میلی آمپر ساعت نیز بهره گرفته است. باتری 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری بوده و امکان استفاده به مدت طولانی را به کاربر خواهد بخشید. گوشی موبایل Samsung A51 امکان تعویض باتری را به کاربر نداده و باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر خواهد بود. 

موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A51

          

باتری گوشی موبایل Samsung Galaxy A51 128G قابلیت شارژ سریع 15 واتی را داشته و در کمترین زمان به بیشترین سطح از انرژی دست خواهد یافت. این باتری نیرومند امکان استفاده به مدت زمان 17 ساعت در حالت 3G را برای کاربر به ارمغان آورده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Samsung Galaxy A51 128G

مشخصات

نام محصول
Samsung Galaxy A51 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
1 ترابایت
ابعاد
7.9*73.6*158.5 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
172 گرم
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
حافظه ی اختصاصی
پردازنده
Exynos 9611
پردازنده ی مرکزی
Cortex-A73 & Cortex-A53
نوع پردازنده
10 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.3*4 و 1.7*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
Super AMOLED
سایز صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2400*1080 اینچ
تراکم پیکسلی
405 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
4 سنسور به عنوان دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+12+5+5 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR و Panorama
فیلمبرداری
1080 پیکسل با سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
بله
منوی فارسی
بله
حس‌گرها
اثر انگشت (زیر نمایشگر ، نوری) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 15 وات
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام