×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Play

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Play

شیائومی از نمایشگر 5.84 اینچ با رزولوشن 2280*1080 پیکسل در گوشی موبایل Xiaomi Mi Play کمک گرفته است. گوشی موبایل شیائومی می پلی از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی موقت 4 گیگابایت بهره مند شده است. گوشی هوشمند Xiaomi Mi Play از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن 12 مگاپیکسل و سنسور عمق و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسل بهره گرفته است. شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی Android 9.0 Pie در گوشی موبایل شیاومی می پلی کمک گرفته است. استفاده از باتری 3000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع، نشان از توجه بسیار شیائومی به گوشی موبایل ارزان قیمت Xiaomi Mi Play 64G دارد. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • طلایی
  • آبی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ناموجود
توضیحات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Play

بررسی و قیمت گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

شیائومی توانسته در طول چند سال گذشته در رده ی گوشی های قیمت مناسب بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد و کاربر را به اوج رضایت برساند. گوشی موبایل شیائومی Mi Play جزو برترین گوشی های موجود در بازار بوده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi Play با کیفیت ساخت بسیار مناسب و قیمت مناسب واقعا خوش درخشیده است. در ادامه با بحث در مورد گوشی موبایل شیائومی Mi Play با شما هستیم. 

          

طراحی زیبا

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

   

گوشی موبایل شیائومی مدل می پلی جزو برترین زیباترین محصولاتی است، که تا به حال تولید شده است. شیائومی از بدنه ای باریک و زیبا بهره گرفته است و کار با گوشی را به نهایت لذت رسانده است. در طراحی نمای گوشی موبایل Xiaomi Mi Paly جلو شاهد، نمایشگری بزرگ با حاشیه های کم مواجه هستیم که در بخش بالایی دوربین سلفی جای خوش کرده است. بر روی لبه ی سمت راست کلید پاور و کلید های تنظیم صدا و بر روی لبه ی سمت چپ گوشی موبایل شیاومی Mi Play درگاه سیم کارت و کارت حافظه ی جانبی نقش بسته اند. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

   

در بخش پایین گوشی موبایل Xiaomi Mi Play پورت microUSB 2.0، جک 3.5 میلی متری صدا و اسپیکر اصلی جای خوش کرده اند. گوشی موبایل شیائومی Mi Play از قاب پشتی بسیار باکیفیت و ضد خش بهره برده است و دوربین اصلی دو گانه و فلاش LED را در خود جای داده است. 

          

دوربین با کیفیت

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

   

شیائومی همانند سایر گوشی رده بالا از دوربین اصلی دو گانه در گوشی موبایل Xiaomi Mi Play کمک گرفته است. دوربین اصلی دو گانه از سنسور 12 مگاپیکسل اییجاد شده و توسط سنسور نیرومند عمق تقویت شده است. گوشی موبایل Xiaomi Mi Play با استفاده از این دوربین دوگانه قادر است، تصاویری بسیار با کیفیت و فوق العاده را ایجاد خواهد نمود. دوربین اصلی توانایی ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama را داشته و بیشترین سطح رضایت را کسب خواهد نمود. دوربین اصلی توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن 1080پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را ایجاد خواهد نمود. 

گوشی موبایل شیائومی می پلی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با قابلیت ثبت تصاویر HDR کمک گرفته است. این سنسور 8 مگاپیکسل توانایی ایجاد تصاویر سلفی و تماس های تصویری را با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را به ثبت خواهد رساند.

        

نمایشگر 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

   

نمایشگر جزو برترین معیار های خرید گوشی موبایل می باشد. شیائومی با توجه به این مهم از نمایشگری از نوع IPS LCD در گوشی موبایل شیاومی می پلی استفاده نموده است. شیائومی با استفاده از نمایشگر 5.84 اینچ توانسته، بیشترین کنتراست و کیفیت را به کاربر ارایه دهد. شیائومی با استفاده نمایشگر 5.84 اینچ توانسته رزولوشن 2280*1080 پیکسل را فراهم نماید. 

نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Mi Play قادر به ایجاد تراکم پیکسلی 432 پیکسل در هر اینچ بوده و تصاویری بسیار سریع و درخشان را به نمایش خواهد گذاشت. نسبت تصویر نمایشگر گوشی موبایل شیائومی Mi Play برابر 19:9 بوده و توانایی ایجاد تصاویری کامل و با جزییات بسیار را خواهد داشت. 

             

سخت افزار و نرم افزار به روز 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

    

شیائومی در گوشی های موبایل Xiaomi Mi Play از سری جدید پردازنده ی مدیا تک موسوم به Helio P35 کمک گرفته است. گوشی موبایل مقرون به صرفه ی شیائومی می پلی از 8 هسته ی کم مصرف و بسیار پیشرفته کمک گرفته است و بازدهی مثبت و بسیار زیادی را داشته است. شیائومی از 4 هسته ی مرکزی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 2.23 گیگاهرتز و چهار CPU از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در گوشی موبایل Xiaomi Mi Play استفاده نموده است. با این ترکیب شیائومی توانسته برترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند و کاربر را راضی نماید. 

استفاده از پردازنده ی گرافیکی PowerVR GE8320 موجب شده گوشی هوشمند شیائومی Mi Play توانایی جرا کردن انواع بازی های سنگین و باکیفیت را داشته باشد. دلیل نام گذاری گوشی موبایل Xiaomi Mi Play نیز توانایی اجرا نمودن بازی های متفاوت می باشد. 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

    

شیائومی از حافظه ی داخلی 64 گیگابایت در گوشی موبایل شیائومی می پلی استفاده نموده است. این میزان از فضا برای استفاده کاربران حرفه ای قطعا مناسب نخواهد بود، به همین دلیل گوشی موبایل شیاومی Mi Play توان پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی را نیز خواهد داشت. شیائومی از حافظه ی موقت 4 گیگابایت بهره گرفته است و بیشترین فضا را برای نصب برنامه های بیشتر به کار گرفته است. 

شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 در گوشی موبایل شیائومی می پلی استفاده کرده است. سیستم عامل Android 9.0 Pie توانسته بیشترین کیفیت و سرعت را برای کاربر فراهم آورد و کاربر را کاملا خرسند نماید. 

           

باتری

گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G

   

شیائومی از باتری 3000 میلی آمپر ساعت در گوشی موبایل Xiaomi Mi Play کمک گرفته است. این منبع تغذیه از نوع لیتیوم پلیمری بوده و با توجه به پردازنده ی کم مصرف و نمایشگر کم مصرف توانسته انرژی لازم را تامین نماید. این باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر بوده و با قابلیت شارژ سریع قادر است کاربر گوشی موبایل Xiaomi Mi Play 64G را کاملا راضی نگه دارد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Mi Play 64G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Mi Play 64G
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
7.8*71.9*147.8 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
150 گرم
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Helio P35
پردازنده ی مرکزی
Cortex-A53
نوع پردازنده
12 نانومتری
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.3*4 و 1.8*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2280*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
432 پیکسل در هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه‌ 4.2
درگاه ارتباطی
microUSB v2.0
دوربین
دو دوربین اصلی
رزولوشن عکس دوربین اصلی
12 مگاپیکسل و حسگر عمق
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
1080p@30fps
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
حسگر اثر انگشت (عقب نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
3000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام