×

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 8 128G

نام تجاری:
دسته بندی: موبایل
گوشی موبایل شیائومی رد می نوت 8 

شیائومی از نمایشگر 6.3 اینچ با رزولوشن 2340*1080 پیکسل در گوشی موبایل ارزان قیمت شیائومی نوت 8 استفاده نموده است. حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی موقت 4 گیگابایت در موبایل Xiaomi Note 8 کار را برای کاربر بسیار آسان و ایمن نموده است. شیائومی در دوربین اصلی از 4 سنسور 2+2+8+48 مگاپیکسل و از سنسور 13 مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی در گوشی Xiaomi Redmi Note 8 بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 و رابط کاربری MIUI 10، پلتفرم گوشی موبایل شیاومی Note 8 را تشکیل می دهند. شیائومی به منظور افزایش بهره وری گوشی موبایل Xiaomi Note 8 از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع، و از تراشه ی 8 هسته ای از نوع اسنپدراگون 665 استفاده شده است. 

تذکر: این محصول به صورت قانونی از مبادی رسمی کشور وارد شده و همراه با کد فعال سازی و گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام عرضه می شود.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • آبی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه شرکت سی تلکام
وضعیت رجیستری
  • رجیستر شده
ساخت
ناموجود
توضیحات

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 8

بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

گوشی های موبایل شیائومی در طول چند سال گذشته، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. می توان گفت پیشرفت چندین ساله شیائومی همگان را به خود جذب نموده و طرفداران بسیاری را به پیدا نموده است. شیائومی با طراحی گوشی های موبایل بسیار زیبا، با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته بازار جهانی را تحت تاثیر قرار دهد و منتقدان را مجذوب و شیفته ی خود نماید. گوشی موبایل شیائومی سری Note چند سالی از حضورش در بازار می گذره و هر ساله نسلی جدید معرفی میشود. امروزه به نسل جدید سری Xiaomi Note می رسیم. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 در آگوست سال 2019 معرفی شده و در ماه سپتامبر به بازار وارد خواهد شد. در ادامه به بحث و بررسی آن پرداخته ایم. 

         

طراحی ظاهری بسیار زیبا

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

   

در طول چند سال گذشته سری Note شیائومی تغییرات بسیار زیاد و محسوسی را به خود دیده است. گوشی میان رده ی سری نوت شیائومی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و گوشی های قیمت مناسب بازار شناخته می شود. با توجه به موفقیت گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 7، شاهد ایجاد تغییراتی ناچیز در گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 بوده ایم و با همان ظاهر ایده آل به بازار عرضه شده است. 

شیائومی در گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 از نمایشگر بسیار بزرگ در نمای جلویی استفاده نموده است و توانسته 81.7 درصد از کل نمای گوشی را به خود اختصاص دهد. حاشیه های نمایشگر به کوچکترین میزان خود رسیده و تصاویری دقیق و کامل را به نمایش خواهد گذاشت. نمایشگر بسیار بزرگتر از قبل به نظر می رسد و زیبایی بی نظیری را به ارمغان آورده است. در بخش بالایی نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 دوربین سلفی در شیاری کوچک و بسیار زیبا جای گرفته است. 

همانند سابق، کلید پاور و کلید های تنظیم صدا بر روی لبه ی سمت راست گوشی Xiaomi Note 8 نقش بسته است. لبه ی سمت چپ گوشی نیز میزبان درگاه سیم کارت ها و کارت حافظه ی جانبی می باشد. لبه ی پایین گوشی شیائومی Note 8 جک 3.5 میلی متری صدا، ورودی microUSB Type-C و اسپیکر اصلی را در خود جای داده است. تمام کلید ها و ورودی ها از کیفیت بسیار مناسب برخوردار هستند و قادر هستند بیشترین کیفیت و کارایی را به ارمغان بیاورند. 

قاب پشتی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و مرغوب بوده و به راحتی در دست جای خواهد گرفت. قابلیت لکه پذیری بسیار اندک موجب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. قاب پشتی 4 دوربین اصلی، فلاش LED و حسگر اثر انگشت را در خود جای داده و زیبایی خیره کننده ای را به ثبت رسانده است. حسگر اثر انگشت در موقعیت مناسبی قرار گرفته و عملکرد بسیار دقیق و سریعی خواهد داشت. 

       

نمایشگر با کیفیت تر 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

      

شیائومی بعد از گذشت چندین سال از تولیدات ناموفق خصوصا در نمایشگر، اکنون توانسته نمایشگر هایی بسیار با کیفیت و در خور کاربر را ایجاد نماید و همگان را راضی نماید. شیائومی Redmi Note 8 از نمایشگری از نوع IPS LCD استفاده نموده است. این نمایشگر در گذشته هم ثابت نموده، تصاویری درخشان و با کمترین نویز را به نمایش خواهد گذاشت و منتقدن را نیز متعجب خواهد نمود. 

شیائومی از نمایشگری با سایز 6.3 اینچ در گوشی موبایل موبایل Note 8 بهره گرفته است. این نمایشگر قادر است رزولوشن 2340*1080 پیکسل را ایجاد نماید. این میزان از پیکسل موجب ایجاد تراکم پیکسلی 409 پیکسل در هر اینچ شده است. تراکم پیکسلی بالا موجب شده، کاربر با تصاویری سریع و بسیار درخشان رو به رو شود. نسبت تصویر بیش از دو برابر 19.5:9 نیز سبب افزایش زاویه دید شده است. با افزایش نسبت تصویر، کاربر تصاویری دقیق و با جزییات بسیار را مشاهده خواهد کرد و کاملا راضی خواهد شد. 

       

دوربین متفاوت و کامل 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

    

شیائومی در بخش دوربین های خود همواره عملکرد مناسبی داشته و هر منتقدی را متحیر ساخته است. قیمت گوشی موبایل شیائومی Note 8 بسیار مناسب بوده ولی، امکانات بسیار بالایی را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. از مهمترین تغییرات و ابتکارات شیائومی نسبت به گوشی محبوب Xiaomi Note 7 می توان به دوربین چهارگانه ی سری جدید اشاره نمود. 

شیائومی ردمی Note 8 از چهار سنسور قدرتمند به عنوان دوربین اصلی کمک گرفته است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 1.8 قادر است تصاویری بسیار درخشان و با کیفیت را به ثبت برساند. این سنسور توسط 3 سنسور کمکی 8 و 2 و 2 مگاپیکسل تقویت شده اند. سنسور های کمکی نقش ایجاد تصاویر عمیق و پرتره را بر عهده گرفته اند. عملکرد دوربین اصلی با استفاده از 4 سنسور قدرتمند بسیار مناسب بوده و هر مصرف کننده ای را مجذوب خود خواهد نمود. 

دوربین اصلی گوشی موبایل Xiaomi Note 8 قادر به ثبت تصاویر با قابلیت HDR و Panorama می باشد. قابلیت HDR با افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها می تواند تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و دقیق را به ثبت برساند و کاربر را کاملا راضی نماید. همچنین دوربین اصلی ویدئو را در بالاترین کیفیت با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه را ضبط خواهد نمود.

دوربین سلفی گوشی موبایل 2019 شیاومی نوت 8 از تک سنسور 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0 استفاده نموده است. دوربین سلفی نیز همانند دوربین اصلی قادر به ثبت تصاویر با امکانات HDR و Panorama بوده و تصاویری فراتراز انتظار را به قبت خواهد رساند. به منظور رضایت بیشتر و ایجاد تصاویر و تماس های تصویری با کیفیت فوق العاده، شیائومی گوشی موبایل شیائومی Note 8 را قادر ساخته، با رزولوشن 1080 و سرعت تصویر 30 فریم بر ثانیه، برترین و با کیفیت تصاویر را ایجاد نماید. 

         

پلتفرم و تراشه 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

    

شیائومی در گوشی های بالارده ی خود از سیستم عامل اندروید استفاده نموده است. سیستم عامل اندروید در گوشی های شیائومی بیشترین بازدهی را داشته اند و کاملا با سخت افزار هماهنگ بوده است. شیائومی در گوشی 2019 خود معروف به Xiaomi Redmi Note 8 از سیستم عامل Android 9.0 Pie بهره گرفته است. نسخه ی 9.0 سیستم عامل اندروید بیشترین امکانات را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این امکان سبب شده کاربر در کمترین زمان به بیشترین سطح از برنامه ها دسترسی داشته باشد. شیائومی در گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 از رابط کاربری MIUI 10 بهره گرفته است. این رابط کاربری مختص شیائومی بسیار ساده و شیک طراحی شده است و قادر است بیشترین سرعت و عملکرد را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. 

شیائومی در محصولات جدید خود همواره تلاش کرده، از جدیدترین تراشه ها و امکانات بهره بگیرد. شیائومی در سری نوت نیز، قادر به انجام این فرایند بوده است و توانسته، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند. تراشه ی پیشرفته ی Snapdragon 665 نسخه ای است که در گوشی موبایل Xiaomi Note 8 به کار گرفته شده است. این تراشه قادر است بیشترین سرعت را با کمترین مصرف انرژی در اختیار کاربر قرار دهد. 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

     

تراشه ی اسنپدراگون 665 توسط 8 هسته ی قدرتمند تقویت شده است و بازدهی را به میزان بسیار چشمگیری افزایش داده اند. استفاده از فناوری و تکنولوژی big.LITTEL موجب شده، CPU قدرتمند داده های سنگین و وظایف سنگین را بر عهده بگیرد، و هسته های کم مصرف وظیفه ی پردازش داده های سبک را داشته باشند. شیائومی نیز از همین فرایند بهره گرفته است و از 4 هسته ی Kryo 260 Gold با فرکانس 2.0 گیگاهرتز برای پردازش داده های سنگین، و از 4 هسته مرکزی Kryo 260 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به منظور پردازش داده های سبک، کمک گرفته است. این فرایند موجب شده در اکثر موارد هسته های ضعیف تر فعالیت کنند و این امر موجب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. 

شیائومی به منظور افزایش قدرت گرافیکی گوشی موبایل شیاومی نوت 8 از GPU یا پردازنده ی گرافیکی Adreno 610 کمک گرفته است. این پردازنده قادر است وظایف گرافیکی همانند پردازش بازی های سه بعدی و یا اپلیکیشن های با کیفیت را پردازش نموده و به بهترین نحو به مرحله ی اجرا بگذارد. 

شیائومی از 128 گیگابایت فضا به عنوان حافظه ی داخلی در گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 بهره گرفته است. این میزان از فضا برای گوشی موبایل به نسبت کافی به نظر می رسد، اما کاربر می تواند از طریق کارت حافظه ی جانبی microSD این حجم را به 256 گیگابایت نیز افزایش دهد و رضایت کامل را داشته باشد. شیائومی از حافظه ی داخلی 4 گیگابایت بهره گرفته است و قادر است سطح وسیعی از برنامه ها را به مرحله ی اجرا بگذارد. میزان 4 گیگابایت حافظه ی موقت، سبب شده کاربر در اجرای برنامه های متفاوت لرزش و یا افت سرعت را در گوشی موبایل Xiaomi Note 8 شاهد نباشد. 

      

باتری پرتوان 

موبایل Xiaomi Redmi Note 8 128G

      

گوشی موبایل شیائومی نوت 8 از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری قدرتمند از نوع لیتیوم پلیمری بوده و غیر قابل تعویض توسط کاربر می باشد. باتری 4000 میلی آمپر ساعت به کار گرفته شده در گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 قابلیت شارژ سریع 18 وات را داشته و سبب شده، در کمترین زمان به بیشترین میزان شارژ برسد و به مدت 21 ساعت به راحتی تمام نیاز های کاربر را بر طرف نماید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Xiaomi Redmi Note 8 128G

مشخصات

نام محصول
Xiaomi Redmi Note 8 128G
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
بله
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
ابعاد
8.4*75.3*158.3 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
سایز سیم کارت
نانو
وزن
190 گرم
ساختار بدنه
شیشه و پلاستیک
ضد آب
خیر
حسگر اثر انگشت
دارد
چیدمان سیم کارت و کارت حافظه
سیم کارت دوم مشترک با کارت حافظه
پردازنده
Snapdragon 665
پردازنده ی مرکزی
Kryo 260 Gold و Kryo 260 Silver
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
2.0*4 و 1.8*4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش رنگی
بله
صفحه نمایش لمسی
بله
فناوری استفاده شده
IPS LCD
سایز صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
409 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
2G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطی
بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , رادیو , Wi-Fi
Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 5.0
درگاه ارتباطی
USB Type-C 1.0
دوربین
دوربین چهار گانه
رزولوشن عکس دوربین اصلی
48+8+2+2 مگاپیکسل
فلش
LED
قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
فیلمبرداری
2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps, gyro-EIS
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
بلندگو
بله
خروجی صدا
جک 3.5 میلی‌متری
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0 Pie
حس‌گرها
اثر انگشت (عقب نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت ، قطب نما
باتری قابل تعویض
خیر
مشخصات باتری
4000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام