×

اسپرسوساز پرشیا PR-8955

اسپرسوساز پرشیا مدل PERSIA PR 8955

توان: 1450 وات
قدرت بخار: 15 بار
ظرفیت مخزن آب: 1 لیتر
فیلتر: دائمی از نوع استیل
امکان تهیه قهوه، اسپرسو و کاپوچینو

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت اسپرسوساز 15 بار پرشیا مدل PERSIA Espresso Maker PR8955

نوشیدنی گرم همیشه طرفداران خاص خود را داشته و بعد از آب بیشترین تقاضا را دارد. اولین نوشیدنی گرم پرطرفدار چای است و بعدازآن قهوه و اسپرسو در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. از همان سال‌های ابتدایی ورود قهوه به ایران این نوشیدنی بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گرم تبدیل شد. اما برای تهیه قهوه باکیفیت علاوه بر دانه‌های قهوه خوش‌طعم، نیازمند وسایل تهیه قهوه حرفه‌ای نیز هستیم. اسپرسوساز جزو وسایل محبوب در وسایل آشپزخانه ارزان‌قیمت است که همیشه جزو اولویت‌های اصلی قرار می‌گیرد. پرشیا یکی از برندهای است که در تولید اسپرسوساز 15 بار بسیار عالی عمل کرده و با تولید اسپرسوساز PR 8955 توان خود را به رخ تمام رقیبان کشیده است.

طراحی اسپرسوساز PERSIA PR-8955

همیشه زیبایی محصولات لوازم‌خانگی بیشترین تأثیر درفروش آن را داشته است. پرشیا فرانس یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است و با کوله‌باری از تجربه قادر است، مدل‌هایی بسیار زیبا و کارآمد را تولید نماید. پرشیا از سلیقه مصرف‌کننده کاملاً آگاه است و با طراحی بی‌نظیر خود توانسته هر نوع سلیقه‌ای را کاملاً راضی نماید.

پرشیا فرانس در ساخت اسپرسو ساز 8955 از بدنه پلاستیک و استیل ضد زنگ بهره گرفته است. بدنه ترکیبی استیل ضد زنگ و پلاستیک، در برابر خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. بدنه استیل موجب ایجاد رنگی براق و یکدست شده است که زیبایی و جذابیت اسپرسوساز را به نهایت خود رسانده است. بدنه ترکیبی پلاستیک و استیل اسپرسوساز پرشیا، سبک و قابل حمل طراحی شده که امکان تهیه قهوه در هر مکان و زمان را فراهم می‌سازد.

اسپرسوساز پرشیا PR 8955 از کلیدهای تنظیم عملکرد بر روی بدنه کمک گرفته است. مصرف‌کننده از طریق این پنل تنظیمات امکان اعمال کلیه تغییرات به منظور ایجاد طعمی متفاوت را خواهد داشت. همچنین این اسپرسوساز از ولوم تنظیمات تعبیه‌شده است که مصرف‌کننده از طریق آن امکان تنظیم بار و قدرت بخار دستگاه را خواهد داشت.

اسپرسوساز PERSIA PR-8955 از دو دسته متفاوت برای انجام فعالیت‌های متفاوت بهره گرفته است. مصرف‌کننده از طریق این دسته‌ها میزان قهوه و بخار را تعیین می‌کند. دسته اصلی که در مرکز اسپرسوساز قرارگرفته وظیفه خارج کردن قهوه را بر عهده خواهد داشت. دسته سمت راست نیز امکان تهیه کف شیر و بخار را بر عهده می‌گیرد. بخار و کف شیر در تهیه کاپوچینو مورداستفاده قرار می‌گیرند و کارایی دستگاه را به نهایت خود می‌رسانند.

اسپرسوساز پرشیا مدل PERSHIA Espresso Maker PR-8955

در بخش پایین قهوه ساز پرشیا PR-8955 سبد ضد چکه قرارگرفته است. سیستم ضد چکه مانع از خروج قطرات قهوه شده و موجب ایجاد محیطی تمیز و پاکیزه خواهد شد. این بخش قابل جدا شدن و شست‌وشو راحت هستند و بیشتری راحتی را برای کاربر فراهم خواهد ساخت. بخش پشتی اسپرسو ساز نیز مخزن قهوه را در خود جای‌داده است. کاربر بایستی پودر قهوه را در این مخزن قرار داده و کلید آغاز به‌کار را بفشارد.

پرشیا از مخزن آب 1 لیتر در ساخت اسپرسوساز 15 بار 8955 بهره گرفته است. مخزن آب از نوع کریستالی بوده و با توجه به کیفیت بسیار مطلوب آن، طعم نوشیدنی هیچ تغییری نخواهد داشت و کاربر با طعم بی‌نظیر و کاملاً طبیعی مواجه خواهد شد. این حجم امکان تهیه 15 فنجان چای را خواهد داشت. 15 فنجان چای به کاربر امکان داده حتی در شب‌نشینی و دور همی‌ها نیز به این محصول برای تهیه قهوه و اسپرسو اطمینان داشته باشد.

پرشیا به منظور افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده از فیلتر دائمی استفاده کرده است. فیلتر دائمی از نوع استیل ضد زنگ است و امکان خروج مواد اضافه به همراه نوشیدنی را نخواهد داد. این صافی در دهانه خروجی قهوه قرار گرفته و با توجه به جنس استیل تأثیری در طعم مواد غذایی نخواهد داشت. اسپرسوساز پرشیا به لطف استفاده از این فیلتر کارایی محصول را به نهایت خود رسانده است.

کارایی قهوه ساز و اسپرسوساز پرشیا PR-8955

کارایی و قدرت اسپرسوساز به عوامل متفاوتی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل وجود ترموستات است. پرشیا به منظور افزایش کیفیت قهوه ساز پرشیا PERSIA Espresso Maker PR 8955 از دو ترموستات مجزا استفاده کرده است. یکی از ترموستات‌ها وظیفه تنظیم دمای قهوه را می‌گیرد و ترموستات دیگر وظیفه تنظیم بخار را تنظیم خواهد کرد. این ترموستات‌ها موجب کاهش میزان مصرف انرژی خواهند شد و بازدهی محصول را به نهایت خود خواهند رساند.

یکی دیگر از قابلیت‌های های بسیار چشمگیر و مهم اسپرسوساز ارزان‌قیمت پرشیا 9985 امکان گرم نگه‌دارنده است. قهوه ساز پرشیا به لطف استفاده از قابلیت گرم نگه‌دارنده قادر است، دمای قهوه را برای مدت‌زمان 6 ساعت ثابت نگه دارد و از اتلاف انرژی جلوگیری نماید. در این حالت کاربر با یک‌بار آماده‌سازی قهوه قادر است بیشتر روز را از قهوه سالم و تازه بهره بگیرد.

پرشیا فرانس برای تأمین انرژی لازم جهت انجام فعالیت‌های متفاوت از توان 1450 وات بهره گرفته است. توان 1450 وات امکان انجام تمامی فعالیت‌ها را میسر می‌سازد. اسپرسوساز 3 کاره پرشیا PERSIA PR8895 با استفاده از این توان امکان تهیه قهوه قطره‌ای به روش فرانسوی، تهیه اسپرسو و تهیه کاپوچینو را میسر خواهد ساخت. هرکدام از این نوشیدنی‌ها طرفداران خاص خود را دارند و می‌توانند کارایی بالاتر از انتظار را به نمایش بگذارند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Espresso Maker PR 8955
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
طراحی محصول
(5)
کیفیت محصول
(5)
ارزش خرید
(5)
خیلی عالی و طول عمر بیشتر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
1,600,000 تومان
قهوه ساز کرکماز KORKMAZ A863 توان  مصرفی : 400 وات ظرفیت : 5 فنجان نوع پنل : دکمه فشاری جنس لیوان : استیل ضد زنگ طریقه هشدار : صوتی پایه ضد لغزش : دارد خاموش شدن خودکار : دارد سنسور ضد ریزش شدن : دارد
10,900,000 تومان
اسپرسوساز اتوماتیک سنکور مدل Sencor SES 7015CH توان 1470 وات فشار بخار 19 بار دارای صفحه‌ی LED و پنل لمسی برای استفاده مخزن آب 1.1 لیتری دارای آسیاب قهوه وزن 7.8 کیلوگرم ساخت جمهوری چک مونتاژ چین
2,740,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A860 توان 400 وات ظرفیت 4 فنجان ظرف استیل مخصوص قهوه سنسور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ساخت ترکیه
4,510,000 تومان
ست چای‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A353 توان 1600 وات چای‌ساز توان 400 وات قهوه‌جوش کتری 1.7 لیتری قوری چای 1.1 لیتری قوری قهوه‌جوش 1 لیتری از جنس استیل 18/10 دارای سنسور گرم نگه‌دارنده
2,600,000 تومان
قهوه‌ساز کرکماز ترکیه مدل A862 توان 700 وات سنسور گزم نگه‌دارنده محفظه‌ی آب 1.2 لیتری آماده کردن سریع و آرام قهوه قابلیت آماده کردن 4 فنجان قهوه دارای سنسور جلوگیری از سرریز شدن قهوه دارای 4 حالت سرعت
2,900,000 تومان
قهوه‌ساز و قهوه‌جوش کرکماز مدل A861 توان 800 واتظرفیت 8 فنجان، 4+4دارای سنسور گرم نگه‌دارندهکارایی استفاده‌ی غیر همزمان از هر کدام

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام