×

همزن کاسه دار سنکور STM 3730SL

نام تجاری:
دسته بندی: همزن
همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR STM 3730SL

نوع همزن: کاسه دار
جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت کاسه: 4 لیتر و یا 2 کیلوگرم
تعداد سری: 4 سری
حالت تغییر سرعت: 6 حالته
توان: 800 وات

ادامه مطلب
3,050,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت همزن کاسه دار 4 لیتر سنکور SENCOR Stand Mixer STM 3730SL

سفره آرایی و تهیه غذاهای باکیفیت و خوشمزه نیازمند وسایل متفاوتی است. آشپز در ایام قدیم، به منظور تهیه کیک و یا هم‌زدن مواد غذایی می‌بایست از وسایل دستی عذاب آور و وقت گیر کمک می‌گرفت. سختی کار و فرصت نداشتن وقت کافی، در بیشترین موارد موجب منصرف شدن فرد از تهیه کیک و سایر موادغذایی می‌شد. به همین دلیل تمامی تولیدکننده‌ها تلاش کردند، محصولات برقی با بیشترین راحتی ممکن برای مصرف‌کننده را به تولید برسانند. بر همین اساس در دهه گذشته شاهد تولید اولین نسل از همزن برقی کاسه دار بودیم. همزن‌های کاسه دار به دلیل کارایی بسیاری که از خود به نمایش گذاشتند در کمترین زمان به لیست وسایل آشپزخانه ارزان قیمت، اضافه شدند. برندهای متفاوتی در تولید همزن فعالیت دارند. اما سنکور در طراحی و تولید همزن کاسه دار با تبحر بیشتری عمل کرده و همزن کاسه دار ارزان و با بهترین کیفیت ممکن را به تولید رسانده است. در گذشته با همزن‌هایی نظیر STM 3624 آشنا شدیم و امروز به بررسی نسل دیگری از همزن‌های سنکور با نام STM 3730 می‌پردازیم.

طراحی همزن کاسه دار SENCOR STM 3730SL

همزن کاسه دار سنکور STM 3730SL

یکی از مهم‌ترین گزینه‌های خرید، ظاهر و زیبایی محصول است. «وسایل آشپزخانه و جهیزیه» جزو اصلی‌ترین وسایل منزل هستند و همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر همین اساس باید از زیبایی ظاهر مناسب و در عین حال با کیفیت برخوردار باشند. سنکور در تولید محصولات زیبا همیشه در صدر جدول تولیدکننده‌ها قرار داشته و محصولاتی با کیفیت فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است. از شاهکارهای سنکور می‌توان به همزن اشاره کرد که حرف اول و آخر در دیزاین و کیفیت را خواهد زد.

سنکور در ساخت همزن کاسه دار 4 لیتر مدل STM 3730 از بدنه پلاستیک فشرده بهره گرفته است. بدنه پلاستیک با رنگ چند لایه سیلور و سفید بسیار زیبا، به تولید رسیده است. استفاده از خطوط نارنجی در حاشیه‌ها سبب شده، زیبایی محصول دو برابر شود و هر مشتری را خیره خود کند. بدنه پلاستیک در برابر ضربه و خراش به بالاترین سطح از مقاومت رسیده و طول عمر بالایی را به ثبت خواهد رساند. این طراحی سبب کاهش وزن همزن شده و حمل را راحت‌تر کرده و کاربر می‌تواند، در هر زمان و مکان بیشترین کارایی را تجربه نماید. همزن کاسه دار سنکور به لطف استفاده از بدنه پلاستیکی زینت بخش منزل شما خواهد شد.

بر روی بدنه همزن کاسه دار سنکور STM 3730 ولوم و کلید باز و بسته کردن بازویی همزن قرار گرفته است. ولوم این محصول با رنگ متفاوت با بدنه طراحی شده و زیبایی محصول را دو برابر کرده است. این ولوم تنظیمات و کلید در موقعیت مناسبی قرار دارند و دسترسی به آنها به راحتی انجام پذیر است.

جنس کاسه همزن مهم‌ترین قطعه در ساختار یک همزن کاسه دار است. مقاومت و طول عمر کاسه رابطه مستقیم با طول عمر دستگاه را دارد و با توجه به کیفیت آن کیفیت دستگاه نیز متغیر است. سنکور به عنوان یکی از پیشگامان تولید همزن کاسه دار، از کاسه استیل بهره گرفته است. کاسه استیل مزایای متفاوتی دارد که از جمله می‌توان به وزن کم، ضد خراش بودن، استحکام بالا و ضد زنگ بودن اشاره کرد. همزن کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 3730SL با استفاده از کاسه استیل تمامی این قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار داده است.

استفاده از سری‌های متفاوت، قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را به مرحله اجرا خواهد گذاشت. همزن سنکور 3730 از 4 سری متفاوت تشکیل شده که هر کدام وظیفه متفاوتی را برعهده می‌گیرند. این سری‌ها نیز از جنس استیل ضد زنگ بهره گرفته و طول عمر بالایی را به ثبت رسانده که می‌تواند هر مصرف‌کننده‌ای را کاملا راضی نماید. سری مخصوص خمیر زن، سری مخصوص ورز زن، سری مخصوص همزن و سری انعطاف پذیر، بیشترین کارایی را به همزن کاسه دار سنکور بخشیده است. سری مخصوص خمیر زن وظیفه تهیه خمیر برای کیک خوشمزه و خوش طعم را برعهده می‌گیرد. ورز زن برای تهیه خمیر نان و ماکارونی به بهترین شیوه ممکن فعالیت دارد. همزن نیز وظیفه مخلوط کردن و میکس کردن آرد، تخم مرغ و ... را برعهده خواهد گرفت. سری انعطاف پذیر نیز بیشترین وظیفه را برعهده خواهد گرفت.

همزن کاسه دار سنکور STM 3730SL

توان و کیفیت کار همزن کاسه دار سنکور STM 3730SL

همزن کاسه‌دار سنکور از توان 800 وات بهره گرفته است. توان 800 وات سبب شده با کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را خواهد داشت. این توان کمترین صدای ممکن برابر 86 دسی‌بل را ایجاد خواهد کرد و محیطی بسیار آرام و دلنشین را حین کار فراهم خواهد کرد. انرژی زیاد و مصرف کم سبب شده، راندمان کار همزن سنکور STM 3730 به نهایت خود رسیده است.

توان 800 وات از طریق 6 حالت متفاوت قابل تغییر است. سنکور از ولوم تنظیم سرعت بهره گرفته و به مصرف کننده امکان تغییر راحت عملکرد را داده است. مصرف کننده با توجه به نوع مواد غذایی و نوع فعالیت قادر است، سرعت دستگاه را در 6 حالت متفاوت تغییر دهد. مثلا اگر مواد غذایی نرم باشند، با کمترین دور موتور و سرعت می‌توان بیشترین کارایی را دید. اما برای مواد غذایی سخت، سرعت دستگاه را به نهایت خود رساند. قیمت همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR Stand Mixer STM 3730SL بسیار مناسب است و در عین حال همانند سایر همزن‌های حرفه‌ای هم‌رده خود بیشترین کارایی را فراهم آورده است. 

همزن کاسه دار سنکور STM 3730SL

همزن کاسه دار ارزان قیمت سنکور STM 3730SL از ظرفیت 4 لیتر بهره گرفته است. 4 لیتر حجم امکان تهیه حجم زیادی از مخلوط مواد غذایی را در هر بار استفاده، فراهم کرده است. این کاسه امکان تهیه میکس موادغذایی با بیش از 2 کیلوگرم را فراهم ساخته و قطعا برای استفاده خانگی و حتی استفاده در کارگاه شیرینی پزی، بسیار مناسب است. سنکور با استفاده از دسته‌های استیل بر روی کاسه امکان حمل و نقل راحت را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است.

سنکور به منظور افزایش سطح ایمنی، از پایه‌های ضد لرزش کمک گرفته است. همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR Stand Mixer STM 3730SL با استفاده از پایه‌های ضد لرزش مانع از لرزش حین کار خواهد شد. این امر سبب شده، کاربر در حین فعالیت بیشترین امنیت را داشته باشد. همچنین سنکور از سیستم یکپارچگی نیز بهره گرفته است. این سیستم تا زمانی که تمامی اجزا و قطعات به خوبی بر روی هم قرار نگیرند، دستگاه روشن نخواهد شد. این فرایند ایمنی بسیار بالایی را رقم زده است و قطعا کاربر را کاملا راضی خواهد کرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
SENCOR Stand Mixer STM 3730SL

مشخصات

نوع
همزن کاسه دار سنکور
اقلام همراه
4 سری متفاوت جهت همزن، خمیرزن، ورز زن و سری انعطاف پذیر
سایر ویژگی و امکانات
پایه های ضد لرزش و سیستم یکپارچگی جهت ایمنی بسیار بالا| مصرف انرژی بهینه| صدای 86 دسی‌بل و بسیار کم
توان مصرفی
800 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 حالته
کاسه
دارد
خمیرزن
دارد
ظرفیت کاسه
4 لیتر و یا 2 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام