×

اتو دستی پرشیا PR 160

نام تجاری:
دسته بندی: اتو بخار

اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160

توان 2800 وات
پوشش کف انودایزر
قابلیت تشخیص خودکار نوع پارچه
مخزن آب 350 سی‌سی
سیستم ضد چکه
سیستم ضد رسوب
سیستم خاموش شدن خودکار

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • کرم
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR160

اتو بخار از جمله لوازم خانگی قیمت مناسب است که در طول چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. اتو بخار سالیان درازی است که با خانواده همراه است و در اوایل عیب‌های گوناگونی داشته‌اند. اما در سالیان اخیر این معایب به طور کامل حذف شده و اکنون شاهد حضور اتو دستی کاملا هوشمند در بازار هستیم که کار را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. پرشیا فرانس نیز از این قافله عقب نمانده و نمونه‌های باکیفیت و ارزان قیمت را روانه بازار کرده است. نمونه‌های متنوعی همانند اتو بخار PR-140 را مورد بررسی قرار دادیم و امروز مدل پیشرفته و اتوماتیک Persia 160 را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، با آف خرید همراه باشید.

طراحی اتو دستی پرشیا 160

پرشیا فرانس جزو معدود شرکت‌هایی است که برای سالیان دراز است که در بازار حضور پر رنگ دارد. این حضور همیشه سبز سبب شده، پرشیا با سلیقه و نیاز کاربر کاملا آشنا باشد و محصولاتی باب میل مصرف‌کننده تولید نماید. یکی از وسایل خانگی که همیشه و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد، اتو بخار است.

پرشیا در ساخت اتو بخار PR-160 از بدنه پلاستیکی با زیباترین حالت ممکن کمک گرفته است. بدنه پلاستیکی در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. طراحی زیبا و ارگونامیک اتو بخار و ایجاد رنگ زیبا در ساختار بدنه، موجب افزایش استقبال کاربر شده و فروش مناسبی را برای اتو به ارمغان آورده است.

دسته اتو بخار با شکل بسیار زیبا طراحی شده و کار کردن را برای کاربر بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. بر روی این دسته، کلیدهای اسپری کرده آب و همچنین کلید ایجاد بخار لحظه‌ای تعبیه شده‌اند. موقعیت کلیدها بسیار هوشمندانه طراحی شده و دسترسی به آن بسیار آسان انجام خواهد شد.

پرشیا سعی داشته جدیدترین ویژگی‌های روز دنیا را در اتو بخار PR-160 جای دهد. به همین منظور از پوشش کف از جنس انودایزر بهره گرفته است. کف انودایزر، در برابر خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد. این کف امکان انتقال حرارت را بسیار آسان کرده است و در کمترین زمان آماده به کار خواهد شد. جنس کف انودایزر کارایی بسیار بالایی را به ارمغان آورده و قطعا می‌تواند هر کاربری را کاملا راضی نماید.

بزرگترین تفاوت اتو بخار پرشیا با سایر رقبا استفاده از فناوری، استفاده از سیستم هوشمند تشخیص نوع پارچه کمک گرفته است. در این قابلیت، ولوم تنظیم نوع پارچه به طور کامل حذف شده است و هوش مصنوعی جای آن را پر کرده است. سیستم هوشمند با تشخیص خودکار نوع پارچه، میزان دما، حرارت و میزان بخار را تعیین می‌کند و کار را برای مصرف‌کننده بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد. این سیستم علاوه بر کارایی بسیار بالا، موجب افزایش رضایت‌مندی کاربر خواهد شد.

اتو دستی هوشمند پرشیا فرانس مدل PERSIA Iron PR-160 از مخزن آب 350 سی‌سی بهره گرفته است. مخزن آب 350 سی‌سی امکان ذخیره کردن آب مورد نیاز جهت اسپری کردن و همچنین تولید بخار به حجم بالا را خواهد داشت. این امر جهت اتو کشیدن راحت و ساده بسیار ساده و روان کرده است.

Persia PR-160

کارایی اتو بخار پرشیا PERSIA PR160

اتو بخار علاوه بر ظاهر زیبا، نیازمند کارایی و عملکرد بسیار مناسب است. به همین منظور اتو بخار پرشیا از توان 2800 وات بهره گرفته است. توان 2800 وات با صرف کمترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را ایجاد خواهد کرد. این میزان از انرژی امکان انجام کلیه فعالیت‌ها را برای کاربر میسر ساخته و عملکردی بی‌نظیر را فراهم خواهد ساخت. این توان قادر است با صرف کمترین انرژی بیشترین راندمان مثبت را به ارمغان بیاورد.

پرشیا در ساخت اتو بخار از سیستم ضد چکه بهره گرفته است. اتو بخار PERSIA مدل PR-160 با استفاده از سیستم ضد چکه، مانع از خروج آب شده و البسه را کاملا سالم نگه خواهد داشت. خروج آب از منافذ کف اتو موجب کاهش طول عمر پارچه و از بین بردن کیفیت آن خواهد شد. اما پرشیا با استفاده از فناوری ضد چکه این مشکل را رفع کرده است.

یکی دیگر از معایب بزرگ اتو بخارهای قدیمی، ایجاد خط سفید بر روی لباس بود. با استفاده از سیستم ضد رسوب که مدت کمی است به اتو بخار اضافه شده، به طور کامل مانع از ایجاد خط سفید خواهد شد. اتو بخار هوشمند ارزان قیمت پرشیا مدل Persia PR 160 نیز با استفاده از تکنولوژی ضد رسوب کیفیتی فراتر از انتظار را فراهم خواهد ساخت.

یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیر اتو بخار خودکار پرشیا مدل PR160 از فناوری خاموش شدن خودکار بهره گرفته است. در این فرایند زمانی که اتو بر روی لباس‌ها فراموش می‌شود، به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه، بعد از 30 ثانیه اتو به صورت خودکار خاموش خواهد شد. همچنین به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی، پرشیا از قابلیت خاموش شدن خودکار بعد از 8 دقیقه، استفاده کرده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Steam Iron PR-160

مشخصات

سیستم ضد چکه
بله
سیستم قطع کن خودکار
بله
تنظیم میزان بخاردهی
4.5 بار
سایر ویژگی و امکانات
امکان بخار عمودی
توان مصرفی
2800 وات
نوع اتو
اتو دستی
جنس کف
انودایزر
مخزن آب
350 سی سی
سیستم ضد رسوب
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
0 تومان
اتوبخار پرشیا مدل PERSIA PR-163 نوع اتو : دستی توان مصرفی : 2200 وات گنجایش مخزن آب : 350 سی س جنس کف : سرامیک طول سیم : 2 متر سیم گردان : دارد قابلیت تنظیم دما : دارد سیستم ضد رسوب : دارد بخاردهی عمودی : دارد
1,295,000 تومان
اتو بخار هوشمند دلمونتی Delmonti dl925 توان 2200 واتمخزن 200 میلی لیتر آبامکان بخار عمودی و لحظه‌ایسیستم ضد چکه و ضد رسوبخاموش شدن خودکارامکان تشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار
0 تومان
اتو بخار هوشمند پرشیا PERSIA PR-160 توان 2800 واتپوشش کف انودایزرقابلیت تشخیص خودکار نوع پارچهمخزن آب 350 سی‌سیسیستم ضد چکهسیستم ضد رسوبسیستم خاموش شدن خودکار
2,250,000 تومان
اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4909 جنس کف: Steam Glide Eliteظرفیت مخزن آب: 300 میلی‌لیترتوان بخار مداوم: 55 گرم در دقیقهتوان بخار لحظه‌ای: 250 در دقیقهسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: داردسیستم خاموش...
3,345,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Steam Iron GC4936/06 توان: 3000 واتجنس کف: استیم گلایدسیستم خاموش شدن خودکار: داردسیستم ضد رسوب: داردسیستم ضد چکه: نداردفناوری OptimalTEMP جهت تشخیص لحظه ای نوع پارچه میزان بخار مداوم: 55...
4,545,000 تومان
اتو بخار فیلیپس مدل Philips Azur Elite Steam Iron GC5037/86 جنس کف: استیم گلایدتشخیص خودکار نوع پارچه و تعیین دما و بخار با استفاده از OptimalTEMPاستفاده از فناوری DynamiQ ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتربخار مداوم: 70...
1,950,000 تومان
(1)
اتو بخار فیلیپس مدل Philips AZOR Steam Iron GC4537/86 فیلیپس در ساخت اتو بخار فیلیپس مدل 4537 از کفی SteamGlide بهره گرفته است. اتو بخار فیلیپس مدل GC4537 به منظور افزایش کیفیت و کارایی از مخزن آب 300 میلی لیتر...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام