×

تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل LG OLED TV 65B9

نام تجاری:
دسته بندی: تلویزیون
تلویزیون اولد ال جی مدل 65B9

تلویزیون ال جی B9 از پنل OLED با سایز 65 تشکیل شده است. تلویزیون اولد ال جی مدل 65B9 از قابلیت 4K بهره گرفته و قادر است رزولوشن 3840*2160 پیکسل را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل LG OLED 4K TV 65B9 از فایل های HDR و HDR10 و HLG پیشتیبانی نموده و با استفاده از قابلیت UHD توانسته زاویه دید را به نهایت برساند. استفاده از قابلیت های Dolby Vision و Dolby Atmos می تواند تصویر و صدایی بسیار با کیفیت و فراگیر را فراهم آورده است و حس حضور در سینما را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. ال جی در تلویزیون LG OLED 4K UHD HDR Smart TV 65B9 قابلیت تشخیص و اجرای فرمان های صوتی از طریق دستیار صوتی AI ThinQ را دارد. تلویزیون LG OLED TV 65B9 قادر به ایجاد ارتباط با سایر لوازم دیجیتال بوده، و اشتراک گذاری فایل ها بین موبایل و لپ تاپ را میسر خواهد ساخت.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات تلویزیون اولد 2019 ال جی مدل OLED TV 65B9PUA

تلویزیون های اولد ال جی با طراحی کاملا متفاوت و به روز نسبت به سایر تلویزیون ها، همیشه در صدر با کیفیت ترین تلویزیون های جهان گرفته اند. تلویزیون های او ال ای دی با ظاهری زیبا و باریک بیشترین زیبایی را به ارمغان آورده است. تصاویر تلویزیون های اولد در بالاترین رتبه قرار گرفته و قادر است تصاویری فراتر از انتظار را فراهم بیاورد و کاربر را کاملا شگفت زده نماید. در سال های قبل نیز با اولد های متفاوت مواجه بوده ایم. اما سال 2019 را باید نقطه قوت تلویزیون های OLED ال جی نامید. در کنار مدل با کیفیت C9 مدل های قیمت مناسبی نیز قرار گرفته گرفته اند و همان طور که شاهد بودیم، در سال های گذشته نیز این مدل ها پر فروش ترین مدل های اولد بودند. به طور شک B9 راه موفق سری قبل خود یعنی B7 را پیش گرفته و با قدرت بسیار بیشتر آماده تا خود را یک بار دیگر ثابت نماید. 

ظاهر زیبا و باریک زینت بخش منزل شما خواهد بود

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

تلویزیون های اولد به باریکی و زیبایی مشهور هستند و به عنوان معیار و مقیاس برای سایر تلویزیون ها قرار می گیرند. از جمله ویژگی های بارز تلویزیون های OLED بدنه ای باریک و بسیار صیقلی آن است که موجب تکمیل زیبایی محیط زندگی شما خواهد شد. جنس بدنه از برترین و با کیفیت ترین آلیاژ تولید شده و قادر است بیشترین بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خط و خراش از خود به نمایش بگذارد. تلویزیون اولد B9 جزو برترین مدل هایی است که در مدل های اولد توجه خاصی به آنها می شود زیرا پر فروش محصول OLED ال جی می باشد. تلویزیون LG OLED TV 65B9 زیبایی بی اندازه ای را ایجاد نموده و توانسته هر منتقدی را به طور کامل راضی خواهد نمود. 

نمای جلویی نمایشگر LG OLED TV 65B9 نمایشگر بزرگ و با کیفیت را در خود جای داده است و خبری از حاشیه نیست. حاشیه ها به حداقل میزان خود رسیده اند و این امر موجب افزایش زیبایی تلویزیون شده است. تلویزیون ال جی OLED TV 65B9 با وجود حاشیه های اندک قادر است تصاویری کامل و بی نقص را به نمایش بگذارد. یکی از نقاط قوت و دلیل معروفیت اولد مدل LG OLED 65B9 قاب پشتی باریک و زیبای آن می باشد. اولد ها قاب پشتی بسیار باریکی دارند و موجب شده است مقاومت تلویزیون به نهایت خود برسد. قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی بی 9 در بخش انتهایی کمی بزرگتر شده و در برگیرنده ی ورودی های متفاوت HDMI و USB و... می باشد و دسترسی را برای کاربر به نهایت رسانده است. 

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

پایه ی مرکزی تلویزیون LG OLED TV 65B9 با استفاده از برترین طراحی و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده است. تلویزیون اولد ال جی از پایه ی مرکزی بزرگ به رنگ خاکستری براق استفاده نموده است. پایه ی مرکزی قادر است به بهترین شیوه تعادل تلویزیون OLED ال جی مدل 65B9 را حفظ نماید و علاوه بر آن زیبایی تلویزیون را تکمیل نماید و کاربر را به تحسین و تمجید وادار کند. 

رنگ های غنی و طبیعی را انتظار داشته باشید

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

تلویزیون های اولد همواره از نمایشگر های با کیفیت و به روز بهره گرفته اند و توانسته اند بیشترین کیفیت را ایجاد نمایند. نمایشگر های با کیفیت اولد از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته اند و قادر هستند، بیشترین سطح رضایت را به نام خود تمام کنند. تکنولوژی های متفاوت موجب شده است، تصاویر حاصله به اوج کیفیت برسند و رنگ ها بسیار طبیعی تر و غنی تر به نمایش گذاشته شوند. 

ال جی در تلویزیون او ال ای دی مدل بی 9 از پنل OLED با سایز 65 اینچ بره گرفته است. پنل اولد خود به تنهایی تصاویر بسیار شفاف و دقیق را به نمایش می گذارد. تصاویر حاصله بسیار درخشان تر از قبل خواهد بود و بیننده را مجذوب خود خواهد کرد. پنل OLED به کار رفته در تلویزیون LG 65B9 قادر است بیشترین جزییات را ثبت نماید و کاربر را مجذوب تصاویر فوق العاده ی خود نماید. 

مهمترین و اصلی ترین تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون LG OLED TV 65B9PUA استفاده از 8 میلیون پیکسل یا به اصطلاح تکنولوژی 4K می باشد. فناوری 4K با استفاده از 8 میلیون پیکسل قادر است، تصاویری بسیار شفاف و دقیق را به نمایش بگذارد. سرعت انتقال نور بین پیکسل ها به نهایت رسیده و می تواند تصاویری با سرعت بالا و طبیعی را به نمایش بگذارد و لرزشی در تصاویر تلویزوین OLED ال جی مدل 65B9 احساس نشود. فناوری 4K موجب شده تراکم پیکسلی تلویزیون ال جی 65B9 بسیار بیشتر از قبل باشد و در نتیجه سرعت انتقال نور به نهایت خود می رسد و کاربر تصاویری یکدست و بدون نویز را مشاهده خواهد نمود. 

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

مهمترین و تاثیر گذار ترین رنگ در نمایشگر رنگ مشکی و یا رنگ های تیره می باشند. ال جی نیز این اصل و قانون را شناخته و با استفاده برترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته رنگ های مشکی عمیق و فراگیر را ایجاد نماید. ال جی از قابلیت Perfect Black در تلویزیون LG OLED 4K UHD TV 65B9 بهره گرفته است. قابلیت Perfect Black قادر است کنتراست رنگ مشکی را به میزان بسیار بالا افزایش دهد و کاربر با رنگ هایی کاملا شفاف و غنی مواجه باشد. عمق رنگ مشکی موجب شده سایر رنگ ها نیز به اوج کیفیت و رزولوشن برسند و بهترین تصاویر را مشاهده نماییم. 

تلویزیون LG 65B9 قادر ب پشتیبانی از فایل HDR نیز می باشد. HDR قادر است دامنه ی دینامیکی رنگ ها را به میزان بالا افزایش دهد و کاربر را شیفته ی خود نماید. ال جی به HDR اکتفا نکرده و از نسل جدید این فناوری یعنی HDR10 و HLG نیز پشتیبانی خواهد کرد. HDR10 قادر است، دامنه ی دینامیکی رنگ ها را به میزان بسیار بالا افزایش داده و تصاویری بسیار با کیفیت و اعلا را ایجاد نموده است. 

پردازنده ی قدرتمند و ایجاد تصاویر سریع

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

ال جی همانند سایر محصولات 2019 در تلویزیون OLED B9 نیز از پردازنده ی مدرن و بازسازی شده بهره گرفته است.تلویزیون پرچمدار LG OLED 65C9 از جدیدترین پردازنده ی ال جی با نام a9 Gen2 بهره گرفته است، اما تلویزیون LG OLED TV 65B9 به دلیل قیمت پایین تر از پرازنده ی a7 Gen2 بهره گرفته است. تفاوت بسیاری بین این دو نسخه نبوده و می توان بیشترین کیفیت را انتظار داشت. 

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

پردازنده ی a7 Gen2 نسل 2019 قادر است، تصاویر را با بیشترین سرعت و بدون نویز و لرزش در تلویزیون LG OLED 4K UHD HDR Smart TV 65B9PUA به نمایش بگذارد. رنگ های ایجاد شده به لطف استفاده از این پردازنده بسیار غنی تر شده و کیفیت بسیار مطلوبی را فراهم نموده اند. 

امکان تشخیص و اجرای فرامین صوتی از طریق AI ThinQ

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

تمای فن آوری ها و تکنولوژی ها در اختیار خدمت به جامعه بشری هستند. تولید کننده ها تمام تلاش خود را کرده اند، به روز ترین تکنولوژی ها را در محصول های خود جای خواهند داد تا کاربر را به اوج راحتی و آسایش برسانند. تلویزیون های رده بالا نیز برای راحتری هر چه بیشتر مصرف کننده از برترین قابلیت ها بهره گرفته اند. به جرات می توان گفت برترین تکنولوژی که این روزها در تلویزیون ها می توان مشاهده نمود، وجود دستیار صوتی است.

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

دستیار صوتی، همانطور که از نامش پیدا است، به عنوان کمک و دستیار مصرف کننده عمل خواهد کرد. قیمت تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل LG 65B9 بسیار مناسب بوده و امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. از مهمترین تکنولوژی های تلویزیون اولد 65B9 استفاده از دستیار صوتی می باشد. ال جی نام دستیار صوتی خود را AI ThinQ گذاشته است. AI ThinQ قادر به تشخیص فرمان های صوتی کاربر بوده و می تواند در کمترین زمان این فرمان ها را به اجرا بگذارد. این امر موجب شده کاربر با راحتی بسیار بیشتری نسبت به تماشای تلویزیون اقدام نماید و تنها با فرمان های صوتی، روشن و خاموش شدن، میزان صدا و ... را به اجرا بگذارد. 

حس حضور در سینما با به کار گیری Dolby Vision & Dolby Atmos

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

ویژگی های بسیاری در نمایشگر ها تعبیه شده اند تا تصاویری درخور و با کیفیت به مخاطب ارایه شود. اما هیچ کدام از آنها به اندازه ی Dolby Vision تاثیر گذار نبوده است. تلویزیون LG OLED TV 65B9 می تواند با استفاده از قابلیت Dolby Vision بیشترین کنتراست و کیفیت را به ثبت برساند. تلویزیون 2019 ال جی اولد 65B9 با استفده از قابلیت رنگ هایی بسیار غنی را با سرعت تصویر طبیعی ایجاد نموده و بیشترین سطح رضایت را ایجاد خواهد نمود. 

یکی دیگر از ویژگی های برجسته و ضروری تلویزیون های OLED 65B9 استفاده از قابلیت Dolby Atmos می باشد. ویژگی Dolby Atmos می تواند بیشترین و با کیفیت صدای خروجی را به کاربر منتقل نماید. کاربر از طریق قابلیت Dolby Atmos صدایی بسیار با کیفیت و بدون نویز را تجربه خواهد کرد و حس حضور در سینمایی بسیار با کیفیت را به دست خواهد آورد. با استفاده از این قابلیت نویز صدا به حداقل خواهد رسید و کاربر صدایی یکدست و فراگیر را تجربه خواهد نمود. 

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

با استفاده از اتصال به تلویزیون برای مدت زمان زیادی سرگرم شوید

تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل LG OLED TV 65B9

تلویزیون های اولد ال جی مدل 65B9 قادر به اتصال با سایر لوازم دیجیتال می باشد. کاربر قادر است با اتصال موبایل و یا کامپیوتر شخصی خود، به تلویزیون متصل شده و فایل های مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارد. کاربر می تواند فایل های صوتی و تصویری خود را با تلویزیون به اشتراک گذاشته و مهمانان را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید و خاطرات شیرین خود را مرور نماید. 

همچنین تلویزیون اسمارت LG OLED 4K UHD HDR Smart TV 65B9 قادر به اتصال به یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم جانبی نیز می باشد و به کاربر امکان میدهد، این طریق تمامی فعالیت های سایر دستگاه ها را کنترل نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG OLED TV 65B9

مشخصات

حافظه داخلی
بله
فرمان صوتی
بله
اندازه قاب تلویزیون
بدون قاب
کیفیت صفحه نمایش
4K
توضیحات صفحه نمایش
تلویزیون اولد با قاب بسیار باریک
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
ریموت کنترل
بله
کشور سازنده
کره جنوبی
تکنولوژی سه بعدی
خیر
تعداد بلندگو
2 بلندگو
بلندگوی دیجیتال
بله
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم کاهنده نویز صدا
بله
صدا بهینه ساز
بله
قابلیت ضبط
بله
قابلیت DVB-s
بله
قابلیت DVB-c
بله
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
بله
قابلیت DVB-s2
بله
قابلیت DVB-T
بله
قابلیت HDR
بله
قابلیت HDR10
بله
قابلیت HLG
بله
ورودی HDMI
بله
تعداد ورودی HDMI
4 ورودی
ورودی USB
بله
تعداد ورودی USB
3 ورودی
ورودی Component
بله
ورودی ویدئو Composite
بله
ورودی RF
بله
پورت LAN
بله
خروجی هدفون
بله
تله تکست
بله
مرورگر وب
بله
کشور منتاژ کننده
کره جنوبی
سری
OLED B9
سال ساخت
2019
نوع پنل
OLED
قابلیت اتصال به دیوار
بله
قابلیت پخش USB
بله
Dolby Vision
بله
ریموت کنترل جادویی
بله
تگ اشتراک گزاری NFC
بله
سری پردازنده
α7 Gen 2 Intelligent Processor
بلوتوث
بله
سیستم عامل
webOS 4.5
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
4K Upscaler
بله
اشتراک گذاری هوشمند
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Xiaomi LED Mi TV 4SL55M5-5ASP سایز نمایشگر: 55 اینچتکنولوژی 4K: داردقابلیت UHD: داردپشتیبانی از فرمت HDR: داردرزولوشن: 3840*2160 پیکسلتعداد ورودی HDMI: سه ورودیتعداد ورودی USB: سه...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 55 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 43 اینچ اسنوا مدل SLD-43SA260 کمپانی اسنوا از پنل LED در ساخت تلویزیون ارزان قیمت 43 اینچ مدل SA260 کمک گرفته است، که می تواند تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. استفاده از کیفیت تصویر Full HD...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 55 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل منحنی ان یو 7950 تلویزیون سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل NU7950 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود.تلویزیون منحنی سامسونگ ارزان...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند 50 اینچ فورکی الترا چ دی اچ دی آر سامسونگ مدل ان یو 7900 تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل NU7900 با ایجاد 2160*3840 پیکسل تصویری روشن و درخشان را ایجاد خواهد نمود. تلویزیون سامسونگ ارزان قیمت 50 اینچ ان یو...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل LG Ful HD TV 55LJ55000GI ال جی در تلویزیون 55 اینچ مدل LJ55000GI از فناوری فول اچ دی با قابلیت ایجاد رزولوشن 1920*1080 پیکسل استفاده نموده است. این میزان از پیکسل تصویری بسیار درخشان و سریع...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون 55 اینچ فورکا اسمارت الترا اچ دی ال جی مدل 55UK77000GI 55 اینچ 77000GI ال جی در سال 2018 به عنوان یک تلویزیون میان رده با کیفیت تصویر Ultra HD روانه ی بازار شد. تلویزیون 55UK77000GI دارای سیستم عامل WebOS 4...
محصول غیر فعال شده است
تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ 4K مدل SK79000GI سایز صفحه نمایش : 55 اینچکیفیت تصویر : 4K SUPER UHDکیفیت تصویر نانو : داردسیستم عامل : WebOSIPS 4K : داردسی پی یو : 4 هسته ایبلوتوث : داردوای فای : داردکنترل جادویی :...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام