×

ساندویچ ساز کنوود SM740

نام تجاری:
دسته بندی: ساندویچ ساز

گریل و ساندویچ ساز کنوود KENWOOD SM740

توان: 1300 وات
تعداد صفحات ساندویچ ساز: 2 صفحه
تعداد صفحات گریل: 2 صفحه
تعداد خانه های صفحه: 4 خانه 
صفحه های جداشونده: دارد
دسته قفل شونده: دارد
چراغ نشانگر: دارد

ادامه مطلب
1,835,000 تومان
رنگ
  • سفید
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات و قیمت ساندویچ ساز کنوود مدل KENWOOD Sandwich Maker SM740

ساندویچ جزو غذاهای بسیار پر طرفدار و خوشمزه است. دنیای شلوغ و دیجیتال امروزی همه را به سوی غذاهای فست فودی سوق داده است. یکی از پرطرفدار ترین غذاهای فست فودی، ساندویچ ها هستند. روش های متفاوتی برای تهیه ساندویچ وجود دارد. اگر به روش سنتی اقدام کنید، بایئ به یکی از مغازه های شهر بروید. کلسترول بالا، عوض نکردن روغن برای مدت طولانی و بهداشتی نبودن ساندویچ ها در بیرون از مضرات میل کردن ساندویچ در بیرون از منزل است. به این دلیل و استقبال زیاد مصرف کننده گان از ساندویچ، محصولاتی با نام «ساندویچ ساز» خانگی تولید شد. «ساندویچ ساز و گریل» با کمترین هزینه ممکن، ساندویچی سالم، عاری از کلسترول و کاملا بهداشتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از کمپانی هایی که در تولید ساندویچ فعالیت دارد و سابقه درخشانی نیز دارد، کنوود است. کمپانی «Kenwood» با طراحی و عرضه ساندویچ ساز SM740 برای چندین سال است که در صدر فروش این محصولات در بازار قرار گرفته است. با آف خرید همراه باشید برای بررسی ساندویچ ساز کنوود و به نمایش گذاشتن ارزش خرید این محصول.

ویژگی های برجسته

«کنوود» از سال 1947 در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده و همچنین دانش برتر در تولید لوازم خانگی، کنوود، همیشه جزو برترین برندهای موجود در بازار بوده است. کنوود جزو اولین برندهایی بوده که در تولید ساندویچ سازها فعالیت کرده است و چندین مدل را به بازار عرضه کرده است. یکی از برترین مدل های برند کنوود KENWOOD SM740 می باشد. 

کنوود در ساخت بدنه «ساندویچ ساز کنوود SM740» از پلاستیک فشرده با بیشترین مقاومت در برابر گرما کمک گرفته است. این بدنه در برابر خط و خراش و شکستگی نیز بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی را ایجاد خواهد کرد. بر روی بدنه ساندویچ ساز چراغ های سبز و قرمز رنگ تعبیه شده اند که وضعیت شروع و یا اتمام فعالیت را به نمایش می گذارند. جنس دسته های ساندویچ ساز از نوع سیلیکون بوده و بیشترین مقاومت در برابر گرما را خواهد داشت و از انتقال گرما خودداری خواهد کرد. دسته ها از نوع قفل شونده هستند و تا زمانی که به خوبی قفل نشود ساندویچ ساز شروع به فعالیت نخواهد کرد. 

قیمت ساندویچ ساز کنوود مدل KENWOOD SANDWICH MAKER SM740

ساندویچ ساز و گریل کنوود مدل KENWOOD 740 از صفحات متفاوتی به منظور کارایی بیشتر کمک گرفته است. کنوود از دو صفحه با چهار خانه، برای تهیه ساندویچ بهره گرفته است. هر کدام از خانه ها به 2 بخش تقسیم شده اند و امکان تهیه 8 تکه کوچک ساندویچ در هر بار استفاده میسر است. جنس صفحه ها از نوع نچسب بوده و بسیار مقاوم است. 

کنوود از دو صفحه مخصوص گریل کردن نیز در ساخت ساندویچ ساز و کریل KENWOOD Grill & Sandwich Maker SM740 کمک گرفته است. از طریق این صفحات مصرف کننده توان گریل و یا کباب کردن انواع مواد غذایی را داشته و بیشترین کارایی را به ثبت خواهد رساند. جنس این صفحات نیز نچسب بوده و بدون نیاز به روغن بیشترین کارایی را خواهد داشت. صفحات به طور کامل قابل جداشدن هستند و تعویض هستند. امکان شست و شو راحت صفحات میسر است و بیشترین تمیزی را س از هر بار استفاده می تونید تجربه کنید. 

«گریل و ساندویچ ساز کنوود مدل KENWOOD SM740» از توان 1300 وات برای تامین انرژی کمک گرفته است. توان 1300 وات انرژی لازم برای تمام فعالیت ها را میسر می سازد و می تواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند. یکی از مهمترین قابلیت های ساندویچ ساز کنوود مدل SM740 استفاده از پایه های ضد لرزش است که موجب ایجاد امنیت بیشتر حین کار شده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
KENWOOD Sandwich Maker SM740
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
2,450,000 تومان
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080  نوع دستگاه : ساندویچ ساز و گریل توان مصرفی : 1400 وات تعداد خانه ها : 4 عدد جنس صفحات : نچسب چدنی با روکش تفلون قابلیت گرما دهی : همزمان دو صفحه بالا و پایین
3,890,000 تومان
گریل و ساندویچ ساز کرکماز مدل KORKMAZ A811 کشور سازنده : ترکیه  توان مصرفی : 1800 وات نشانگر : دارد جنس دستگیره : پلاستیک پایه ضد لغزش : دارد جنس بدنه : استیل ضد زنگ صفحات مورب : دارد جنس صفحات پخت : آلومنیوم با روکش...
1,965,000 تومان
ساندویچ ساز کرکماز اصلی مدل Korkmaz A316 توان 1800 وات  ظرفیت 4 عدد  دارای صفحه‌های گرانیتی نچسب  دارای محفظه‌ی جمع کردن روغن  دارای نشان‌گر کنترل دما  ساخت ترکیه
4,230,000 تومان
گریل برقی سنکور مدل SENCOR GRILL SBG 6550BK جنس بدنه: استیل ضد زنگنوع صفحات: نچسبقابلیت جدا شدن: داردارتفاع: 18 سانتی‌مترعرض: 38 سانتی‌مترعمق: 36.5 سانتی‌مترحالت درب: بسته، 90 درجه، 180 درجهامکان تنظیم دما و زمان:...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام