×

یخچال فریزر 490 لیتر ال جی مدل LG GR-682

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال و فریزر بالا و پایین 26 فوت ال جی مدل GR-682

یخچال و فریزر ال جی 682 با ظرفیت 490 لیتر و یا 26 فوت، از موتور اینورتر خطی هوشمند با کمترین صدا و کمترین میزان مصرف انرژی، کمک گرفته است. استفاده از فیلترهای Hygien Fresh مانع از ورود و رشد عوامل بیماری زا و باکتری ها به درون یخچال LG 682 خواهند شد. یخچال بالا و پایین ال جی مدل 682 از قابلیت گردش هوای چندگانه موسوم به Multi Air Flow بهره گرفته است. کاربر با اتصال ز طریق موبایل توانایی عیب یابی هوشمند و برطرف نمدن عیب های یخچال را خواهد داشت. وجود منبع آب سرد کن بزرگ و یخساز دستی کار را برای مصرف کننده ی یخچال فریزر ارزان قیمت LG GR-682 بسیار آسان و لذت بخش نموده است. 

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

مشخصات یخچال فریزر بالا و پایین 490 لیتر ال جی مدل 682

ال جی جزو برترین تولید کننده های لوازم خانگی در جهان شناخته می شود. ال جی با ساخت لوازم خانگی بسیار با کیفیت و قیمت ایده آل، به یکی از قطب های تولید لوازم آشپزخانه تبدیل شده است. ال جی در تولید یخچال سابقه ی بسیار درخشانی داشت و همیشه مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است. مدل های متنوع و طراحی های بسیار شیک، مصرف کننده را به سمت خرید این محصولات بسیار سوق داده است. یکی از به صرفه ترین و بهترین یخچال های بالا و پایین ال جی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مدل ال جی 682 است. این مدل با توجه به قیمت بسیار ایده آل و فضای مناسب به یکی از با ارزش ترین مدل ها برای خرید تبدیل شده است. در ادامه به بررسی یخچال فریزر 682 پرداخته ایم، با آف خرید به بهترین دست پیدا کنید. 

           

طراحی شیک و مدرن

یخچال های بالا پایین در اکثر موارد از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به همدیگر دارند. اما ال جی به نسبت سایر رقبا توجه بیشتری به این دسته داشته و توانسته بیشترین علاقه مندان بیشتری را به سوی خود جلب کند. استفاده از آلیاژ بدنه ی بسیار مقاوم، سبب شده یخچال بالا و پایین LG 682 بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خط و خراش از خود نشان دهد. این یخچال با تفاوت بسیار کم فقط از لحاظ فضای داخلی نسبت به پرچمدار این دسته یعنی، مدل GR-B872 در رده ی با ارزش ترین مدل برای خرید محسوب می شود. 

یخچال ال جی 490 لیتر مدل LG GR-682

          

بخش بالایی یخچال فریزر ال جی 26 فوت مدل GR-682 از فریزر بزرگ و عمیق تشکیل شده است. این فریزر فضای بسیار بزرگ و حجیم را برای مصرف ایجاد خواهد کرد. در بخش پایین نیز، یخچال پیشرفته و بسیار بزرگ قرار گرفته است. محفظه ی آب سرد کن در بخش یخچال جای خوش کرده و کاربر با هر بار پر کردن محفظه قادر به استفاده طولانی مدت از آب سرد کن خواهد بود. 

نوار پنل تنظیمات یخچال بالا و پایین ال جی مدل LG GR-B682 در بین دو درب یخچال و فریزر واقع شده است. این پنل بیشترین دسترسی و کارایی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کاربر قادر است از طریق این پنل تمامی تنظیمات مربوط به کارایی یخچال را کنترل نماید و با توجه به نیاز خود تغییرات را اعمال کند. 

         

قفسه های مدرن و پیشرفته برای حفظ مواد غذایی

در بخش فریزر، یخچال بالا و پایین ال جی مدل 682، کشو و قفسه های متنوع جهت حفظ مواد غذایی به بهترین شیوه تعبیه شده است. کشو ها میزبان مناسبی برای مواد غذایی فاسد شدنی از جمله گوشت و سبزیجات هستند. این مواد غذایی با توجه به ایجاد فضایی خنک و یکدست برای مدت بسیار طولانی کاملا سالم باقی خواهند ماند. 

یخچال ال جی 490 لیتر مدل LG GR-682

            

در بخش یخچال نیز، قفسه هایی با امکان تغییر ارتفاع قرار گرفته اند. قفسه ها مواد غذایی بسیار زیادی را در خود جای داده و از فاسد شد آنها جلوگیری خواهد نمود. جنس قفسه ها و کشو ها به صورت روشن طراحی شده و کاربر می تواند تمامی مواد غذایی را مشاهده نموده و از مواد غذایی و میوه های تازه لذت ببرد. فضای اختصاصی میوه و سبزیجات نیز یکی از مهمترین ویژگی های یخچال بالا و پایین LG 682 می باشد. این محفظه ها بسیار هوشمندانه طراحی شده و حجم بسیار زیادی از میوه را در خود جای خواهند داد. قفسه ها به میزان بسیار زیاد باز شده و کاربر توانایی استفاده از مواد غذایی در انتهای قفسه ها را نیز خواهد داشت. 

          

جریان هوای چندگانه 

برای حفظ مواد غذایی برای مدت طولانی و همچنین حفظ تازگی و طراوت آنها، نیاز به هوای خنک کننده ی مداوم و یکسان می باشد. یخچال های پیشرفته ی این روزها از تکنولوژی های جدیدی بهره گرفته اند، تا خبری از فاسد شدن مواد غذایی نباشد. ال جی نیز به عنوان پیشرو در این صنعت توانسته بیشترین کارایی را اعمال نماید. 

یخچال ال جی 490 لیتر مدل LG GR-682

           

مهمترین ویژگی یخچال 26 فوت ال جی مدل GR-682 استفاده از فرایند خنک سازی چند گانه می باشد. فناوری Multi Air Flow، تکنولوژی بسیار عالی است که ال جی از آن استفاده نموده است. این قابلیت باعث ایجاد گردش هوای خنک از دو و یا چند محفظه ی متفاوت می باشد. به این شکل فناوری Multi Air Flow قادر است، هوای خنک یکسان و همه جانبه به مواد غذایی و مواد رسیده و مانع از خراب شدن آنها می شود. یخچال فریزر بالا و پایین ال جی 682 به لطف استفاده از قابلیت جریان هوای چندگانه، طراوت و تازگی مواد غذایی را حفظ نموده و لبخند رضایت را به مصرف کننده خواهد بخشید. 

         

سایر ویژگی ها

یخچال ال جی 490 لیتر مدل LG GR-682

      

یخچال و فریزر 26 فوت ال جی مدل 682 از موتور اینورتر خطی بهره گرفته است. موتور اینورتر کمترین صدا و لرزش را ایجاد کرده و محیطی آرام و دلنشین را فراهم خواهد آورد. همچنین موتور اینورتر خطی موجب صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف انرژی خواهد شد. 

یکی دیگر از قابلیت های به روز و فوق العاده ی یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-B682 استفاده از فیلتر های بهداشتی است. فیلتر بهداشتی Hygien Fresh از ورود باکتری و عوامل بیماری زا به یخچال جلوگیری کرده و فضای داخلی یخچال را به مکانی عاری از باکتری نموده است. 

استفاده از سیستم عیب یابی هوشمند نیز جزو برترین ویژگی های یخچال و فریز ال جی می باشد. این قابلیت به کاربر امکان داده در کمترین زمان و از طریق موبایل خود تمامی عیب های یخچال را شناسایی و برطرف نماید. 

یخچال ال جی 490 لیتر مدل LG GR-682

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG Refrigerator GR-B682GSHC

مشخصات

کشور سازنده
مونتاژ چین
رتبه انرژی
+++A
نوع یخچال
بالا و پایین
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
بله
گنجایش کل به فوت
26 فوت
ضد اثر انگشت
بله
جا لیوانی
بله
سیستم مغناطیسی
بله
هشدار درب
بله
نشانگر LED
بله
رنگ
سفید و استیل
گنجایش یخچال
490 لیتر
ارتفاع
180 سانتی متر
عمق با درب
70 سانتی متر
پهنا
74 سانتی متر
یخساز خودکار
خیر
نوع آبریز
منبع دار
تعداد قفسه میوه
2 قفسه
تعداد طبقات
3 طبقه
تعداد طبقات درب
2 طبقه
سایر ویژگی ها
فناوری خنک کننده ی چند گانه Multi Air Flow | فیلتر Hygien Fresh | موتور اینورتر خطی
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام