×

یخچال بالا و پایین 30 فوت ال جی مدل LG GR-882

نام تجاری:
دسته بندی: یخچال و فریزر
یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی 30 فوت مدل 882

یخچال بالا و پایین 30 فوت ال جی مدل GR-882 از موتور اینورتر خطی هوشمند بهره گرفته است. استفاده از فیلتر هوا +Hygien Fresh، موجب عدم ورود باکتری و عوامل بیماری زا خواهد شد. یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی 882 از منبع آب ریز و یخساز دستی کمک گرفته است. سیستم خنک کاری چند گانه موسوم به Multi Air Flow، موجب گردش هوای یکسان و همه جانبه به مواد غذایی خواهد شد. محفظه ی صفر درجه و لامپ UV نیز از ویژگی های برجسته ی یخچال LG GR-882 می باشد. مصرف کننده قادر است با اتصال از طریق موبایل به یخچال و فریزر بالا و پایین 30 فوت ال جی مدل GR-882، عیب یابی و رفع غیب را به راحتی به انجام برساند. 

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • خاکستری
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
  • هیچکدام
ناموجود
توضیحات

یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی مدل  GR-882

 

           

یکی از یخچالهای ال جی با ارزش خرید بالا، یخچال بالا فریزر و پایین یخچال الجی مدل جی آر- اف 882 میباشد. این یخچال با حجم بالا و مصرف بسیار پایین، ارزش خرید بسیار بالایی را رقم زده است.

 

          

طراحی

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

         

یخچال بالا و پایین الجی مدل GR-F882 از دو بخش تشکیل شده است. قیمت بالا فریزر بسیار قدرتمند این یخچال است که توان بسیار بالایی در فریز کردن و نگه داری مواد غذایی فاسد شدنی دارد. این قسمت حجم بالایی داشته و پاسخگو نیاز های خانواده خواهد بود.

قسمت پایین یخچال محصول است. این قسمت بسیار هوشمندانه و به روز طراحی شده است تا حتی با وجود فضای کوچک بتواند حجم بزرگی از مواد غذایی را در خود جا دهد. این قسمت در برگیرنده ی آب ریز محصول است.

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

           

دستگیره های این یخچال در سمت به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده اند. این دستگیره ها علاوه بر زیبا تر کردن یخچال بسیار سبک است و باز و بسته کردن درب ها را بسیار آسان نموده است.

 

            

فیلتر +Hygiene Fresh

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

           

کمپانی ال جی کره برای یخچال بالا و پایین LG GR-F882 سنگ تمام گذاشته است. این محصول مجهز به فیلتر +Hygiene Fresh میباشد. این فیلتر توانایی حذف بو و مواد مضر در یخچال را بر عهده دارد.

طرز کار این فیلتر به گونه ای است که هوای بسیار سالم و تمیز را در یخچال منتشر خواهد کرد. مراحل ضد عفونی کردن هوا در 5 مرحله امکان پذیر است. این فیلتر قادر است به راحتی در این 5 مرحله تمامی باکتریها و مواد ذائد را از بین برده و داخل یخچال را به راحتی ضد عفونی کند.

علاوه بر این ویژگی ها این فیلتر مجهز به لامپ UV LED میباشد. این تکنولوژی در آخرین مراحل کار فیلتر وارد عمل میشود و به طور کامل تمامی باکتری ها را از بین خواهد برد. با وجود این تکنولوژی ها هوای داخل یخچال همیشه سالم و با طراوت است.

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

          

این فیلتر سبب میشود تا بوی مواد غذایی در داخل یخچال منتشر نشود و مواد غذایی بتوانند بو و طعم طبیعی خود را همیشه حفظ نمایند. با توجه به ضد عفونی شدن هوای داخل یخچال همیشه مواد غذایی سالم میماند و زمان بسیار بیشتری طول میکشد تا مواد غذایی بافت خود را از دست دهند.

 

 

            

محفظه ی 0 درجه

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

         

این یخچال مجهز به محفظه ی مخصوص برای نگه داری مواد غذایی در دمای ثابت 0 درجه سانتیگراد میباشد. این محفظه همیشه دمای ثابت خود را در دمای بسیار پایین به صورت یکنواخت حفظ میکند. محفظه ی 0 درجه کمک بسیاری به کاربر برای انجام عمل انجماد سریع میکند. شما در مکان میتوانید مواد غذایی منجمد را با خیال راحت نگه داری کنید.

 

             

لامپ ال ای دی

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

         

در یخچال و فریزر بالا و پایین ال جی مدل GR-882 از لامپ LED  استفاده شده است. لامپهای ال ای دی در قسمت پشتی یخچال به صورت نواری رو به پایین قرار گرفته است. این لامپ به آسانی نور داخل یخچال را فراهم کرده و تمامی بخش های یخچال را روشن خواهد نمود.

نور منعکس شده از این لامپ ال ای دی بسیار نرم و ملایم است و چشم کاربر را اذیت نخواهد کرد. لامپ های ال ای دی مصرف انرژی بسیار پایین دارند و طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت.

 

           

محفظه های یخچال

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

        

طراحی محفظه های این یخچال به دلیل الگو برداری از طرح میکرو الماس بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. به گونه ای که با باز کردن درب یخچال این زیبایی به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند. محفظه های شیشه ای این یخچال بسیار محکم ساخته شده اند و ال جی عنوان کرده در آزمایشاتی که انجام شده این قفسه ها توانایی تحمل بیش از 150 کیلوگرم را دارند.

 

 

            

محفظه های متحرک

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

         

ال جی جی آر  882 توانایی تغییر موقعیت محفظه ها را دارد. این ویژگی سبب شده تا فضای داخل یخچال افزایش یابد و مصرف کننده بتواند مواد غذایی بزرگ را نیز در این یخچال جا دهد.

یکی از محفظه های قابل تغییر این یخچال، سینی و محفظه ی یخ میباشد. این بخش به آسانی قابل تغییر میباشد و شما میتوانید در این بخش یخ بصورت دستی تهیه نمایید و یا برای فضای بیشتر یخچال این محفظه را تغییر حالت داده و یا اصلا خارج نمایید.

 

            

آب ریز

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

        

آب ریز این یخچال در قیاس با سایر رقبا بزرگ تر میباشد و عملکرد بسیار مناسبتری دارد. این یخچال بر خلاف محصولات مشابه دارای مخزن 6 لیتری است و همواره آب خنک، با بهترین طعم را به شما ارایه خواهد داد.

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

         

با توجه به انتشار هوای سرد به صورت 3D شما اطمینان خواهید داشت که هوای داخل یخچال همواره خنک و مخزن آب شیرین خنک در اختیار دارید.

 

         

موتور اینورتر خطی

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

        

ال جی برای یخچال LG UP&DOWN GR-882 از کمپرسور بسیار قدرتمند و کم مصرف استفاده کرده است. این کمپرسور مجهز به فناوری اینورتر خطی است. این فناوری سبب شده تا دمای هوای یخچال با توجه به نوع مواد غذایی که در داخل یخچال است به صورت دیجیتالی تنظیم شود. این فرایند دمای داخل یخچال را به طور دیجیتال تنظیم میکند و در هنگام رسیدن به دمای مورد نیاز عملکرد این موتور تمام خواهد. این قابلیت سبب صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 32 درصد میشود.

یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل LG GR-882

      

کمپرسور اینورتر فضای بسیار آرام را در آشپزخانه بوجود می آورد. این کمپرسور با صدای بسیار کم و بدون لرزش سبب شده تا فضای آشپزخانه شما به فضایی بسیار آرام و دلنشین تبدیل شود.

کمپرسور اینورتر خطی طول عمر بسیاری دارد و به شما نوید استفاده آسان و راحت به مدت بسیار طولانی را خواهد داد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG Refrigerator GR-F882HBHU

مشخصات

کشور سازنده
کره
رتبه انرژی
+++A
نوع یخچال
بالا و پایین
اخطار باز ماندن درب
بله
لامپ یخچال
لامپ یخچال UV
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ضد اثر انگشت
بله
جا لیوانی
بله
سیستم مغناطیسی
بله
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
نشانگر LED
بله
امکانات ویژه
فیلتر هوای +Hygien Fresh | سیستم گردش های چند گانه Multi Air Flow | عیب یاب هوشمند
زبان و منوی فارسی
خیر
ارتفاع
180 سانتی متر
عمق با درب
70 سانتی متر
پهنا
86 سانتی متر
زنگ هشدار
بله
یخساز خودکار
یخساز دستی
نوع آبریز
منبع دستی
تعداد قفسه میوه
2 قفسه
تعداد طبقات
3 طبقه
تعداد طبقات درب
3 طبقه
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT580 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : داردیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد...
محصول غیر فعال شده است
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS25 گنجایش کل  511 لیتر گنجایش یخچال 334 لیترگنجایش فریزر 177 لیترمجهز به هوم بارسیستم گردش هوای دوگانهمجهز به موتور اینورتردستگیره مخفیمجهز به تکنولوژی Cool Select Zone شناسه کالا:...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN قفل کودک : بلهاخطار باز ماندن درب : بلهگنجایش کل به فوت : 20آبسردکن : بلهیخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان...
محصول غیر فعال شده است
یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72 اخطار باز ماندن درب : بلهآبسردکن : خیریخساز اتوماتیک (آب شهری) : نداردیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : داردفیلتر تصفیه آب : نداردامکان باز شدن درب از هر دو سمت : نداردنمایشگر : دارد
محصول غیر فعال شده است
یخچال بالا و پایین هیتاچی مدل Hitachi R-VG760 یخچال و فریزر هیتاچی مدل RVG760 از 2 درب استفاده نموده، که بالا فریزر و پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-VG760 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند Gorilla...
محصول غیر فعال شده است
یخچال چهار درب هیتاچی مدل Hitachi R-W760PUK7 یخچال فرنچ دور هیتاچی مدل Rw760 از 4 درب تشکیل شده که دو درب بالا فریزر و دو درب پایین یخچال می باشد. یخچال هیتاچی مدل R-W760PUK7 از بدنه ای کاملا شیشه ای با محافظ نیرومند...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 889 لیتر ال جی InstaView X39 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X39 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...
محصول غیر فعال شده است
یخچال دور این دور 5 درب 570 لیتر ال جی InstaView X29 ال جی به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی یخچال در جهان، از کمپرسور اینورتر خطی با کاهش 32 درصدی مصرف انرژی، در یخچال X29 بهره گرفته است. یخچال اینورتر ال جی از قابلیت...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام