×

سرخ کن بدون روغن پروفی کوک PC-FR 1200 H

نام تجاری:
دسته بندی: سرخ کن

سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

ظرفیت سرخ کن: 11 لیتر
میزان روغن: 80 درصد کمتر
تعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامه
امکان جوجه گردان: دارد
سبد مخصوص سیب زمینی: دارد
تعداد صفحات گریل: 2 صفحه
تعداد سیخ های کباب کردن: 8 سیخ
امکان تهیه پیتزا: دارد
تنظیم دما: تا 200 درجه
توان: 1500 وات

ادامه مطلب
7,350,000 تومان
رنگ
  • استیل
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت و مشخصات سرخ‌کن بدون روغن پروفی کوک ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

سرخ کردن مواد غذایی همانند گوشت، یکی از مراحل تهیه یک وعده غذایی خوشمزه است. سرخ کردن یکی از سخت‌ترین مراحل تهیه غذا، به دلیل استفاده زیاد از روغن است. همچنین سرخ کردن مواد غذایی نیاز به صرف وقت، صرف هزینه برای خرید تابه و ... است. این شرایطی بود که قبلاً با آن سر و کار داشتیم. اما امروزه با پیشرفت علم و به خدمت گرفتن علم برای رفاه مصرف کننده، شاهد تولید طیف وسیعی از وسایل دیجیتال هستیم. یکی از وسایلی که در خدمت مصرف‌کننده قرار گرفته و راحتی بیش از اندازه‌ای را برای مصرف‌کننده رقم زده، «سرخ کن» دیجیتالی است. سرخ کن دیجیتال با کمترین میزان روغن توانایی تهیه غذایی ترد، سالم و خوشمزه را خواهد داشت. «پروفی کوک» یکی از برندهای معتبر آلمانی است که سابقه طولانی داشته و برای مدت چندین سال است که محصولات بسیار باکیفیت را تولید نموده است. یکی از جدیدترین محصولاتی که پروفی کوک تولید نموده، «سرخ کن PC-FR 1200 H» است. این سرخ‌کن با استفاده از ظاهر بی‌نظیر، قیمت ایده آل و کارایی عالی توانسته به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شود. آف خرید در ادامه به بررسی و ارزش خرید سرخ کن جدید پروفی کوک پرداخته است، با ما همراه باشید.

طراحی و دیزاین شیک

«پروفی کوک» چندین سال است که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این امر سبب شده پروفی کوک شناخت کاملی از نیازها و سلایق مشتری داشته باشد. بر همین اساس در تولیدات خود از طراحی‌های عامه‌پسند و بسیار زیبا کمک گرفته است. سرخ‌کن پروفی کوک 1200 یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین محصولات پروفی کوک است که تا به امروز تولیدشده است. 

قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

پروفی کوک در ساخت سرخ‌کن حرفه‌ای PC-FR 1200 H از بدنه بسیار مقاوم و با طول عمر بالا کمک گرفته است. زیبایی این بدنه و استفاده از ترکیب رنگ مشکی و استیل موجب افزایش جذابیت سرخ کن شده است. این سرخ کن از ظاهری متفاوت با سرخ‌کن قدیمی کمک گرفته و با ورود به بازار طرفداران بسیار زیادی را به خود را جذب کرد. در نمای جلویی با درب شیشه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم که می‌توان درون سرخ کن را مشاهده کرد. 

پروفی کوک در ساخت سرخ کن FR 1200 H از درب شیشه‌ای بسیار مقاوم در برابر گرما و ضربه کمک گرفته است. از طریق این درب کاربر قادر است، مراحل پخت را مشاهده نماید و با توجه به نوع مواد غذایی، تغییرات را اعمال نماید. پروفی کوک از دستگیره بزرگ و مقاوم در برابر گرما کمک گرفته و باز و بسته کردن درب را بسیار راحت‌تر از قبل نموده است. در بخش بالایی این درب پنل تنظیمات نقش بسته است. مصرف‌کننده از طریق پنل تنظیمات، قادر است وضعیت و عملکرد سرخ کن ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H را مشاهده نماید و اقدامت لازم را انجام دهد. پنل تنظیمات لمسی بوده و با توجه به نمایشگر قدرتمند موجود، وضعیت کار را به کاربر نشان خواهد داد. طرز استفاده از سرخ‌کن پروفی کوک بسیار راحت‌تر از سایر رقبا بوده و قطعاً می‌تواند هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نماید.

سرخ‌کن صنعتی رومیزی پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer 1200 H از ارتفاع 37 سانتی‌متر، عرض 34 سانتی‌متر و عمق 33 سانتی‌متر کمک گرفته است. این ابعاد سبب شده هر نوع مواد غذایی به‌راحتی در سرخ کن جای بگیرد و به بهترین نوع پخت دست پیدا کنیم.

ظرفیت

پروفی کوک چندین سال پیاپی است، که در تولید محصولات برقی فعالیت دارد. بنابراین با تمامی نیازهای مصرف‌کننده کاملاً آشنا است. به همین دلیل از ظرفیت 11 لیتر در ساخت سرخ‌کن بدون روغن ProfiCook 1200 H بهره گرفته است. ظرفیت 11 لیتر امکان تهیه و سرخ کردن مرغ درسته را به مصرف کننده خواهد داد. سرخ‌کن 11 لیتری پروفی کوک مدل 1200 امکان استفاده در مهمانی‌های شلوغ را نیز به مصرف‌کننده خواهد بخشید و امکان طبخ حجم زیادی از مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن خواهد داشت.  

به لطف استفاده از حجم بزرگ امکان جوجه گردان، تهیه پیتزا، کباب و گریل کردن گوشت و ... در سرخ کن 11 لیتر ProfiCook PC-FR 1200 H میسر است. این امر موجب کارای بیشتر سرخ کن و افزایش رضایت‌مندی مصرف کننده شده و فروش مناسبی را برای پروفی کوک رقم‌زده است. 

کارایی و برنامه‌های پخت

سرخ‌کن همه‌کاره پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H از چندین برنامه پخت و پز متفاوت بهره‌مند شده است. برنامه‌های متفاوت سبب شده، کاربر تمامی پخت‌وپز خود را با سرخ کن انجام داده و همانند یک دستیار آشپزی حرفه‌ای از آن بهره بگیرد. مهم‌ترین قابلیت پخت و پز در سرخ کن همه‌کاره پروفی کوک استفاده از 80 درصد روغن و چربی کمتر در پخت غذاها است. «80 درصد روغن کمتر» به معنی افزایش سلامتی و افزایش کیفیت غذاها است. به لطف استفاده از روغن کمتر می‌توان شاهد افزایش کیفیت مواد غذایی بود و مواد غذایی سالم، به دور از کلسترول بود. همچنین استفاده از روغن کمتر سبب شده، مواد غذایی کاملاً ترد، تازه و خوشمزه باشند و هر مصرف کننده‌ای را کاملاً راضی نمایند. قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

سرخ کن پروفی کوک امکان «تهیه مرغ سوخاری» را خواهد داشت. با استفاده از سیخ مخصوص سوخاری کردن و همچنین استفاده از قابلیت جوجه‌گردان سرخ کن پروفی کوک، می‌توان غذایی بسیار باکیفیت را تهیه نمود. قابلیت جوجه گردان موجب افزایش کارایی مصرف‌کننده و رضایت بیشتر از سرخ کن پروفی کوک شده است. پروفی کوک برای تحقق این امر از یک سیخ مخصوص جوجه گردان کمک گرفته است.

قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

از مهم‌ترین قابلیت‌های دیگر سرخ کن پروفی کوک «امکان کباب کردن گوشت» می‌باشد. در این فرایند پروفی کوک از 8 سیخ مخصوص برای کباب گوشت، تکه های مرغ، ماهی و ... بهره‌مند شده است. در این فرایند سیخ‌ها به‌صورت کروی شکل در کنار یکدیگر چیده می‌شوند و در کمترین زمان به بهترین نحو ممکن کباب خواهند شد.

قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

یکی دیگر از قابلیت‌ها و برنامه‌های پخت‌وپز در سرخ کن 11 لیتری پروفی کوک مدل PC-FR 1200 H «امکان تهیه پیتزا» است. مصرف‌کننده توانایی تهیه پیتزا با استفاده از سینی مخصوص را خواهد داشت. سینی پیتزا بزرگ بوده و مصرف کننده قادر است حتی در مهمانی‌ها نیز باکیفیت‌ترین و بهترین پیتزاها را تهیه نماید. استفاده از «2 صفحه گریل» از دیگر کاربردها و قابلیت‌های سرخ‌کن ProfiCook 1200 H می‌باشد. از طریق این صفحه‌های گریل می‌توان در کمترین و با بهترین شیوه ممکن، گوشت و سایر مواد غذایی را گریل کرد و از طعم بی‌نظیر آن لذت برد. 

قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

پروفی کوک از «سبد سرخ کردن سیب زمینی» نیز بهره گرفته است. سیب‌زمینی سرخ کرده طرفداران بسیار زیادی داشته و طرز تهیه آن بسیار مهم و ضروری است. پروفی کوک به منظور افزایش رضایت‌مندی مصرف‌کننده از سبد مخصوص سرخ  کردن سیب زمینی بهره گرفته است. این امر به مصرف کننده امکان داده در کمترین زمان، بیشترین حجم از سیب‌زمینی را با بهترین کیفیت ممکن سرخ نماید و همه را شگفت‌زده نماید. 

قیمت سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H

توان

پروفی کوک با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا سعی داشته بیشترین راحتی را برای مصرف کننده فراهم نماید. بر همین اساس پروفی کوک از توان 1500 وات در ساخت سرخ کن ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H کمک گرفته است. به لطف این میزان، کمترین مصرف انرژی به بیشترین بازدهی ممکن تبدیل‌شده و از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که سبب افزایش کیفیت و کارایی سرخ کن پروفی کوک شده امکان تغییر دما می‌باشد. در این سرخ کن امکان تغییر دما تا 200 درجه سانتی‌گراد نیز میسر است که به مصرف‌کننده امکان داده، بیشترین و با کیفیت‌ترین غذاها را تهیه نماید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
0 تومان
سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888 جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاومظرفیت: 2 لیترسبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرمامکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقهامکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجهتوان:...
7,350,000 تومان
سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H ظرفیت سرخ کن: 11 لیترمیزان روغن: 80 درصد کمترتعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامهامکان جوجه گردان: داردسبد مخصوص سیب زمینی: داردتعداد صفحات گریل: 2 صفحهتعداد...
4,945,000 تومان
سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238 فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام