×

سرخ کن 1.5 لیتر پرشیا PR-838

نام تجاری:
دسته بندی: سرخ کن

سرخ کن پرشیا فرانس مدل PERSIA PR 838

ظرفیت: 1.5 لیتر
ظرفیت سینی: 700 گرم
ولوم تنظیم دما: دارد
تایمر دیجیتال: دارد
توان: 1500 وات

ادامه مطلب
0 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

خرید سرخ‌کن پرشیا فرانس PERSIA FRYER PR 838

سیب زمینی سرخ کرده و غذاهای سرخ کردنی در بین ما ایرانی‌ها بسیار مرسوم است. تهیه این غذاها در ایام گذشته امری بسیار سخت و عذاب آور بود. در خیلی از موارد آشپز دچار سوختگی و یا آسیب می‌شد. اما در دنیای پیشرفته امروز سرخ کردن مواد غذای و همچنین فست فود در منزل، به امری آسان و حتی لذت بخش تبدیل شده است. جایگزین شدن وسایل قدیمی و نا ایمن با «وسایل آشپزخانه ارزان قیمت»، سبب تحولی بزرگ در جامعه بشریت شده است. سرخ کن محصولی است که توانایی تولید باکیفیت‌ترین مواد غذایی را در کمترین زمان خواهد داشت. پرشیا فرانس به عنوان یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی، توجه ویژه‌ای به سرخ‌کن‌ها داشته و مدل‌های متنوعی همانند سرخ کن ارزان PR-888 و PR-838 را به تولید رسانده است.

کارایی سرخ کن پرشیا PR-838

در نگاه اول ظاهر محصولات خانگی است، که موجب خرید این محصولات می‌شود. سرخ کن نیز به دلیل استفاده مکرر به صورت روازنه نیازمند ظاهر زیبا و کارامد است که بتواند نیازهای مصرف کننده را برطرف نماید. پرشیا با کوله باری از تجریه، سلیقه و انتظارات مصرف‌کننده را به خوبی می‌شناسد و محصولاتی فراتر از انتظار و بسیار باکیفیت را به تولید رسانده است. سرخ کن پرشیا فرانس مدل 838 نمونه بارز از تکنولوژی نوین پرشیا است.

پرشیا در ساخت سرخ کن PR-838 از بدنه پلاستیک با ترکیب استیل کمک گرفته است. هر دو جنس پلاستیک و استیل وزن بسیار کمی دارند و حمل را برای مصرف کننده راحت‌تر از حد انتظار کرده است. این سرخ کن در برابر ضربه و خراش بیشترین مقاومت را دارد و طول عمر بالا را تضمین خواهد کرد. پرشیا فرانس از پایه‌های ضد لرزش برای ایمنی بیشتر کمک گرفته و در حین کار هیچ‌گونه آسیبی را به کاربر اعمال نخواهد کرد. بخش بالایی سرخ کن از حالت شیشه‌ای بهره گرفته است و اجازه مشاهده مراحل سرخ کردن را به مصرف کننده خواهد بخشید.

سرخ کن خانگی پرشیا PERSIA PR-838 از سینی و سبد مخصوص سرخ کردن بهره گرفته است. سینی و سبد به طور کامل از استیل ضد زنگ بهره گرفته‌اند. جنس استیل مانع از تغییر طعم مواد غذایی شده و طعمی طبیعی و ماندگار را به ثبت خواهد رساند. سبد و سینی این محصول کاملا نچسب بوده و هیچ نوع مواد غذایی به آن نخواهد چسبید. این امر سبب شده، شست‌و‌شو و تمیز کردن سرخ کن به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام بگیرد و مصرف کننده کمترین زحمت را خواهد داشت.

بدنه سرخ کن پرشیا شاهد ولوم تنظیمات و تایمر هستند. مصرف کننده از طریق ولوم تنظیمات قادر است،‌ دما و حرارت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم نماید. برای غذاهای سخت همانند گوشت قرمز باید بالاترین درجه حرارت و برای سیب زمینی و یا ماهی باید از درجه حرارت کمتر بهره گرفت، که کاربر به راحتی توان تغییر آن را دارد. اما کلید تنظیم زمان پخت نیز بر روی بدنه تعبیه شده است. مصرف کننده از طریق این پنل توان تنظیم زمان پخت با توجه به نوع مواد را داشته و کیفیتی برتر را مشاهده خواهد کرد.

سرخ کن پرشیا فرانس مدل PR-838

پرشیا فرانس در ساخت سرخ کن صنعتی PERSIA PR-838 از دو دسته نگه دارنده برای حمل بهره گرفته است. این دسته‌های نگه دارنده در برابر گرما کاملا عایق هستند و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل کرده است. این دسته‌ها در دو طرف سرخ کن تعبیه شده‌اند و با طراحی زیبای خود زیبایی سرخ کن را دوچندان کرده‌اند.

سرخ کن برقی پرشیا فرانس مدل PR838 از دسته مخصوص بالا و پایین بردن سبد کمک گرفته است. زمانی که مخزن روغن را پر از روغن می‌کنید و آماده سرخ کردن مواد غذایی است، سیب زمینی و یا گوشت را در سبد قرار داده و با اهرم مخصوص آن را در درون روغن قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن سرخ شود.

پرشیا فرانس از ظرفیت 1.5 لیتر در ساخت سرخ کن برقی PR-838 کمک گرفته است. ظرفیت 1.5 لیتر امکان تهیه حجم زیادی از موادغذایی را در کمترین زمان ممکن میسر خواهد ساخت. این امر سبب شده حتی در مهمانی‌های بزرگ نیز سرخ‌کن پرشیا بیشترین کیفیت و کارایی را از خود به نمایش بگذارد. سبد استیل مخصوص سرخ کردنی نیز از حجم 700 گرم بهره گرفته است. به لطف این حجم می‌توان تعداد زیادی از سیب زمینی را در کمترین زمان به بهترین شیوه ممکن سرخ خواهد کرد و بهترین کیفیت مطلوب را ارایه خواهد داد.

یکی از ویژگی‌های خاص سرخ‌کن حرفه‌ای پرشیا، امکان سرخ کردن مواد غذایی بدون استفاده از روغن است. سرخ کن PERSIA Fryer PR-838 به لطف استفاده از سینی و سبد مخصوص و نچسب، امکان سرخ کردن موادغذایی با کمترین روغن ممکن را میسر ساخته است. این قابلیت سبب ایجاد غذایی سالم، ترد و کاملا طبیعی خواهد شد.

سرخ کن 1.5 لیتر پرشیا مدل PERSIA PR-838 از توان 1500 وات بهره گرفته است. توان 1500 وات امکان سرخ‌کردن انواع مواد غذایی را میسر خواهد کرد. این توان با کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین بازدهی مثبت را فراهم خواهد کرد. مصرف انرژی پایین و بازدهی بالا سبب شده، کاربر به بیشترین سطح رضایت برسد.

یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر سرخ‌کن پرشیا مدل PERSIA PR838 امکان جداشدن و شست‌و‌شو راحت سرخ‌کن است. سینی، سبد و تمامی اجزای داخلی قابلیت جدا شدن و شست‌و‌شو راحت با دست و حتی ماشین ظرفشویی را دارند که این سبب شده، کاربر در کمترین از شر چربی اضافه خلاص شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
PERSIA Fryer PR-838
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
3,500,000 تومان
سرخ کن رژیمی بدون روغن دیجیتال 1500 وات ناسا الکتریک مدل ان اس 809 سرخ کن رژیمی NASA NS-809 بدون نیاز به روغن و تنها با استفاده از جریان هوای گرم موجب ایجاد بهترین و با کیفیت پخت و سالم ماندن مواد غذایی شده است. سرخ...
0 تومان
سرخ‌کن 2 لیتر پرشیا PERSIA PR 888 جنس بدنه: استیل ضد زنگ با رنگ کاملا مقاومظرفیت: 2 لیترسبد مخصوص سرخ کردن: دارد با حجم 1.5 کیلوگرمامکان تنظیم زمان: دارد تا 60 دقیقهامکان تنظیم دما: دارد مابین 130 تا 190 درجهتوان:...
7,350,000 تومان
سرخ کن 11 لیتر پروفی کوک مدل ProfiCook Air Fryer PC-FR 1200 H ظرفیت سرخ کن: 11 لیترمیزان روغن: 80 درصد کمترتعداد برنامه های پیش فرض: 9 برنامهامکان جوجه گردان: داردسبد مخصوص سیب زمینی: داردتعداد صفحات گریل: 2 صفحهتعداد...
4,945,000 تومان
سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9238 فیلیپس از ظرفیت 5 نفر و یا 0.8 کیلوگرم مواد غذایی در سرخ کن حرفه ای فیلیپس مدل HD9238 کمک گرفته است. به لطف استفاده از بدنه ی پلاستیکی طول عمر سرخ کن Philips 9238 به نهایت خود رسیده و...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام