×

همزن کاسه دار سنکور STM 3621GR

نام تجاری:
دسته بندی: همزن
همزن کاسه دار سنکور SENCOR Stand Mixer STM 3621GR

نوع همزن: کاسه‌دار
ظرفیت کاسه: 4 لیتر و یا 1.6 کیلوگرم
تعداد سری: 3 سری متفاوت
تنظیم سرعت: در 6 حالت متفاوت
توان: 600 وات

ادامه مطلب
2,440,000 تومان
رنگ
  • سبز
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

قیمت همزن کاسه دار سنکور SENCOR Stand Mixer STM 3621GR

لوازم آشپزخانه و وسایل خانگی برقی به طور کامل ما انسان‌ها را احاطه کرده‌اند. هر کدام از وسایل آشپزخانه وظیفه متفاوتی را برعهده می‌گیرد که به راحتی مصرف کننده ختم می‌شود. همزن یکی از لوازم منزل است که به طور مکرر و روزمره از آن استفاده خواهیم کرد. برای تهیه کیک، نان خانگیو حتی تهیه سس نیز می‌توان از همزن‌ها بهره گرفت. همزن به دو دسته شامل «همزن دستی» و «همزن کاسه دار» تقسیم می‌شود. همزن کاسه دار به دلیل استفاده از مخزن بزرگ برای مخلوط کردن مواد غذایی بدون نیاز به مصرف کننده، توانسته محبوبیت بسیار بیشتری را داشته باشد. تمامی برندهای معتبر دنیا با توجه به نیاز مصرف کننده، حداقل یک همزن کاسه دار در سبد محصولات آشپزخانه خود دارند. اما سنکور به عنوان یکی از برندهای قدیمی و با سابقه، با طراحی مدل‌های متفاوت و تولید همزن قیمت مناسب توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. همزن کاسه دار STM 3624RD یکی از نمونه‌های موفق کمپانی سنکور است و ارزش خرید بالایی را خواهد داشت. امروز نیز به بررسی همزن کاسه دار SENCOR STM 3621GR می‌پردازیم که جزو زیباترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار است.

طراحی همزن کاسه دار STM 3621GR

سنکور در ابتدا در کشور ژاپن متولد شد و بعد از مدتی با فروش سهام خود، به جمهوری چک انتقال یافت. سنکور با استفاده از تجربه خود و بهره‌گیری از برترین طراحان روز دنیا مدل‌هایی فراتر از تصور را تولید نموده و هر نوع سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. وجه تمایز سنکور با سایر برندها به کارگیری طراحی ناب و استفاده از رنگ‌های متنوع است. این قابلیت موجب گشته تمامی مصرف‌کننده‌ها از تنوع سنکور کاملا راضی باشند.

همزن کاسه دار سنکور SENCOR STM 3621GR

سنکور در طراحی همزن کاسه دار سنکور 3621GR از رنگ سبز بسیار زیبا و جذاب بهره گرفته است. رنگ سبز مشتاقان زیادی دارد و به همین دلیل استقبال از این محصول باور نکردنی بوده است. به منظور افزایش کارایی و کیفیت، سنکور از بدنه پلاستیک فشرده بهره گرفته است. بدنه پلاستیک در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و کیفیتی استحکام بالایی را به ارمغان آورده است. بدنه پلاستیکی همچنین موجب کاهش وزن بسیار چشمگیر همزن شده است و کاربر را دچار اذیت نخواهد کرد. طراحی زیبا و ماندگار همزن کاسه‌دار سنکور مدل 3621 سبب شده، کاربر در بهترین نقطه آشپزخانه این محصول را قرار دهد تا همیشه در دید باشد.

همزن کاسه‌دار سنکور مدل SENCOR STM 3621GR از کاسه بزرگ و مقاوم بهره گرفته است. جنس این کاسه از استیل ضد زنگ می‌باشد. استیل بسیار سبک‌تر از سایر آلیاژهای دیگر است و حمل را برای مصرف کننده بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد. این کاسه در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به همراه خواهد داشت. به منظور حمل راحت‌تر سنکور از دسته‌های دو طرف در کاسه بهره گرفته است و زمانی که کاسه پر از مواد غذایی است، امکان برداشتن راحت و بدون دغدغه را به مصرف کننده خواهد داد.

بر روی بدنه زیبا و چشم نواز همزن ارزان قیمت سنکور STM 6321 ولوم تنظیمات تعبیه شده است. این ولوم تنظیم سرعت از بهترین مواد اولیه تولید شده و از طول عمر بالای همزن دفاع خواهد کرد. در اطراف این ولوم نور آبی رنگی منتشر می‌شود که به زیبایی محصول بسیار افزوده است. یکی دیگر از کلیدهای موجود بر روی بدنه، کلید بازویی همزن است. کلید باز و بسته کردن بازویی امکان قرار دادن کاسه و یا قفل کردن بازو بعد از قرار دادن را میسر خواهد کرد.

استفاده از سری‌های متفاوت با جنس استیل ضد زنگ سبب می‌شود، همزن بیشترین کارایی مثبت را به نمایش بگذارد. بر همین اساس همزن کاسه دار سنکور مدل SENCOR Mixer STM 3621GR از سه سری متفاوت با جنس استیل کمک گرفته است. استیل ضد زنگ مانع از تغییر طعم و بوی مواد غذایی خواهد شد و امکان تهیه انواع مخلوط‌ها را به کاربر خواهد بخشید. این تیغه‌ها بیشترین مقاومت در برابر خراش را دارند و با وزن اندک خو بیشترین بازدهی مثبت بالایی را خواهند داشت.

یکی از نقاط قوت همزن صنعتی سنکور، بهره گیری از درب کاسه است. درب کاسه از نوع پلاستیک شفاف است و مانع از خروج مواد غذایی از کاسه، حین کار خواهند شد. این درب موجب افزایش تمیزی محیط کار خواهد شد و کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. این درب شفاف به مصرف کننده امکان داده در هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهد تا بهترین کارایی مثبت را به ثبت برساند.

کارایی همزن صنعتی سنکور SENCOR STM 3621GR

همزن کاسه دار همان طور که بیان شد بیشترین کارایی را از خود به نمایش می‌گذارد. امکانات متفاوت و متنوع، نیازمند توان و کارایی بالای تمامی قطعات با یکدیگر است. سنکور نیز با شناخت کامل از نیازهای مصرف‌کننده، سعی داشته تمامی این نیازها را برطرف نماید و بیشترین کارایی مثبت را به ثبت برساند.

به منظور تحقق این هدف سنکور از کاسه استیل با ظرفیت 4 لیتر بهره گرفته است. ظرفیت 4 لیتر به مصرف کننده امکان داده حجم زیادی از موادغذایی را در کمترین زمان ممکن تهیه و آماده نماید. امکان مخلوط کردن 1.6 کیلوگرم به وسیله همزن کاسه‌دار SENCOR 3621GR میسر است. این حجم به راحتی امکان تهیه کیک برای مهمانی‌های بزرگ و شلوغ را میسر خواهد ساخت و بیشترین بازدهی مثبت را به همراه خواهد داشت.

سنکور از سه سری متفاوت با بهترین کیفیت ممکن، در ساخت همزن کاسه دار سنکور مدل STM 3621GR بهره گرفته است. این سری‌ها هر کدام وظیفه متفاوتی را برعهده می‌گیرند و می‌توانند کارایی محصول را به نهایت خود برسانند. سری مخصوص همزن،‌ مهم‌ترین سری این محصول است. این همزن امکان تهیه کیک، تهیه سس، تهیه انواع خمیر را برعهده می‌گیرد و کاربر را راضی خواهد کرد. سری مخصوص خمیر‌زن و ورز دادن از دیگر سری‌های استیل این همزن نیرومند هستند. این سری‌ها نیز در تهیه نان خانگی،‌ خمیر پیتزا و ... بیشترین کاربرد را خواهند داشت.

همزن کاسه دار سنکور SENCOR STM 3621GR

همزن کاسه دار 4 لیتری سنکور مدل SENCOR STM 3621GR از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از پایه‌های ضد لرزش، مانع از تکان خوردن همزن خواهد شد و ایمنی بی اندازه‌ای را به ثبت خواهد رساند. یکی دیگر از سیستم‌های ایمنی این محصول استفاده از سیستم یکپارچه می‌باشد. سیستم یکپارچه این امکان را داده، تا زمانی که تمامی قطعات به طور کامل بر روی هم قرار نگیرند، دستگاه روشن نخواهد شد.

سنکور به منظور ایجاد توان لازم برای فعالیت‌های متفاوت از توان 600 وات در همزن خانگی سنکور بهره گرفته است. توان 600 وات بیشترین بازدهی مثبت را با کمترین مصرف انرژی به همراه خواهد داشت که می‌تواند کارایی را به حداکثر خود برساند. توان 600 وات در همزن خانگی سنکور مدل SENCOR Stand Mixer STM 3621GR سبب ایجاد صدایی بسیار کم و بازدهی بسیار بالا شده است.

همزن کاسه دار 4 لیتر سنکور از 6 حالت متفاوت سرعت بهره گرفته است. مصرف‌کننده از طریق 6 حالت متفاوت سرعت قادر است با توجه به نوع مواد غذایی، سرعت و عملکرد را تعیین نماید. یکی دیگر از حالات تغییر سرعت، عملکرد پالس است. تمامی این تنظیمات دست به دست هم داده‌اند تا عملکردی فراتر از انتظار را از همزن کاسه دار سنکور مدل STM 3621 مشاهده کنیم.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
Sencor Stand Mixer STM 3621GR

مشخصات

سایر ویژگی و امکانات
استفاده از سه سری متفاوت همزن، خمیر زن و ورز زن | سطح ایمنی بسیار بالا
توان مصرفی
600 وات
تعداد تنظیمات سرعت
6 سرعت متفاوت و عملکرد پالس
کاسه
دارد
خمیرزن
بله
ظرفیت کاسه
4 لیتر و یا 1.6 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام