×

همزن کاسه دار گوسونیک GSM-889

نام تجاری:
دسته بندی: همزن

همزن کاسه دار گوسونیک مدل GSM-889

توان 1200 وات
ظرف استیل 7 لیتری
6 حالت سرعت
حالت پالس
قابلیت خمیرزن، ورزن و همزن
ساحته شده از بدنه فولادی
دارای پایه های ضد لغزش

ادامه مطلب
2,800,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • قرمز
  • کرم
گارانتی
  • 12 ماه گارانتی تعمیرات و 24 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات
قیمت و مشخصات همزن کاسه دار گوسونیک مدل Gosonic GSM-889

برای شما عزیزانی که دوست دارید در منزل از آشپزی کردن لذت بیشتری ببرید و کیک و شیرینی و انواع نان خانگی درست کنید یا شما عزیزانی که در قنادی‌ها کار می‌کنید و به دنبال یک همزن عالی برای کار شیرینی پزی هستید باید عرض کنیم که همزن کاسه دار گوسونیک ترکیه با ظرفیت 7 لیتر و قیمتی ارزان و مناسب می‌تواند بهترین گزینه باشد. یک همزن کاسه دار با ظرفیت بالا و قیمت ارزان می‌تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد. این همزن شرکت گوسونیک به نسبت مدل‌های مشابه خود از قیمت خیلی مناسب‌تری برخوردار است و شما می‌توانید با کمترین هزینه‌ی ممکن، صاحب یک همزن کاسه دار و صنعتی با کیفیت شوید. اگر مایلید ببینید تا این همزن عالی چه مشخصاتی دارد ادامه‌ی بحث را از دست ندهید. در ادامه سعی شده تا مشخصات کامل این همزن 7 لیتری برای شما عزیزان تشریح گردد.



کیفیت و کارایی همزن صنعتی Gosonic GSM-889
همزن صنعتی Gosonic GSM-889
شرکت گوسونیک توانسته تا با تکیه بر تکنولوژی روز اروپا و استفاده از متخصصان خود یک همزن کاسه دار عالی با کیفیت فوق‌العاده و قیمتی مناسب روانه‌ی بازار کند. همزن صنعتی کاسه دار گوسونیک مدل GSM-889 با قدرت و توان مصرفی 1200 وات واقعی قادر به کار در منازل و حتی کارگاه‌های شیرینی پزی می‌باشد. شما عزیزانی که به صورت حرفه‌ای در قنادی‌ها و کارگاه‌های شیرینی پزی کار می‌کنید می‌توانید از همزن GSM-889 نهایت استفاده را ببرید و قطعاً ظرف بزرگ این همزن به همراه قدرت موتور بالا می‌تواند شما را در انجام کار، کاملاً یاری دهد. طراحی این همزن به گونه‌ای است که حتی شما عزیزانی که در منزل به کار آشپزی و درست کردن شیرینی و کیک علاقه دارید می‌توانید از این همزن Gosonic استفاده کنید.
همزن 889 گوسونیک از جنس فولادی برخوردار است و برای استفاده‌های طولانی مدت و روزمره بسیار مناسب است. فلزی بودن این همزن گوسونیک علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه و آسیب دیدن، زیبایی خاصی را نیز دارد که با رنگ‌بندی متنوعی که دارد می‌تواند بیشتر با آشپزخانه‌ی شماست شود. یکی از دلایلی که باعث جذب هرچه بیشتر مشتری گردیده رنگ‌بندی و طراحی این محصول است که طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است. همچنین این همزن صنعتی گوسونیک مجهز به یک کاسه‌ی استیل 7 لیتری می‌باشد که قطعاً برای استفاده‌های خانگی بسیار بیشتر هم به نظر می‌رسد و به خوبی نیاز هر کاربری را پاسخ می‌دهد. این حجم بالای کاسه‌ی همزن GSM-889 برای استفاده‌های صنعتی نیز می‌تواند کافی به نظر برسد و بدنه‌ی فولادی این همزن بیشتر از هر همزنی مناسب با محیط کار در کارگاه‌های قنادی می‌باشد.
به هنگام کار با این همزن عالی شما نیازی به اطلاعات بسیار زیادی نخواهید داشت و کار با آن بسیار راحت است و تخصص خاصی لازم ندارد. همزن صنعتی Gosonic GSM-889 برای استفاده‌های متنوع از 6 حالت سرعت برخوردار است که بنا به نوع استفاده‌ای که از همزن می‌کنید سرعت موردنیاز را تنظیم می‌کنید. برای استفاده‌ی بهتر از این همزن، حالت پالس هم در نظر گرفته شده است تا موادی که برای شما آماده می‌کند به صورت یک دست و یکنواخت با هم ترکیب شده باشند. یکی از مزایای عالی این همزن، صدای خیلی پایین آن است که بر خلاف توان بالای 1200 وات از صدای بسیار کمی برخوردار است که کار با آن را بسیار راحت‌تر از هر دستگاه دیگری می‌کند. برای دستگاه‌هایی که به‌صورت روزمره و طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد صدای بالا باعث اذیت و آزار شما می‌گردد بنابراین صدای پایین شما را در انجام کار یاری می‌دهد.
همراه این همزن گوسونیک 3 عدد سری برای انجام کارهای متنوعی طراحی شده است. سری‌های این همزن برای کارهای خمیرزن، ورزن و همزن طراحی شده و شما می‌توانید انواع خمیر نان و کیک و شیرینی درست کنید و یا اینکه انواع سس را با این همزن به بهترین شکل درست کنید. برای استفاده‌ی بهتر از این همزن یک درپوش برای کاسه‌ی 7 لیتری قرار داده شده تا هنگام کار با آن، مواد غذایی به بیرون دستگاه پخش نشود و فضای بیرون را تمیز نگه می‌دارد. همزن 889 گوسونیک با پایه‌های ضد لغزش خود می‌تواند بر روی هر سطحی به خوبی عمل کند و کمترین لرزش ممکن را داشته باشد. از جمله مزایای دیگر همزن صنعتی گوسونیک مدل جی اس ام 889 این است که تا زمانی که قطعات و سری این همزن به خوبی در جای خود قرار نگیرند از شروع به کار جلوگیری می‌کند و دستگاه روشن نخواهد شد.
برای آن دسته از عزیزانی که یک همزن صنعتی عالی با ظرفیت بالا و قیمت ارزان می‌خواهند پیشنهاد ما همزن صنعتی کاسه دار Gosonic GSM-889 است که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه آف خرید عرضه می‌شود و برای تمامی شهرهای ایران ارسال خواهد شد.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
Gosonic GSM-889

مشخصات

نوع
همزن کاسه دار و صنعتی
اقلام همراه
همزن، ورزن، خمیرزن
سایر ویژگی و امکانات
بدنه ی فولادی
توان مصرفی
1200
تعداد تنظیمات سرعت
6 حالت
کاسه
از جنس استیل ضد زنگ
ظرفیت کاسه
7 لیتر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
برای مدل مشابه تماس بگیرید
همزن حرفه ای کاسه دار سنکور مدل Sencor STM 7310SL توان: 1200 واتظرفیت کاسه: 5 لیترجنس کاسه: استیل ضد زنگهمزن: داردخمیرزن: داردورزن: داردتعداد حالت سرعت: 8 سرعتهمیزان صدا: 77 دسی بلرنگبندی: سیلوروزن: 10 کیلوگرم
6,350,000 تومان
ماشین آشپزخانه و غذاساز سنکور مدل SENCOR STM 4467 CH استفاده به عنوان همزن، مخلوط کن؛ چرخ گوشت و غذاساز و سالاد سازجنس بدنه: استیل ضد زنگحجم کاسه همزن: 4.5 لیترجنس کاسه همزن: استیل ضد زنگتعداد میله های همزن: 3...
17,300,000 تومان
ماشین آشپزخانه پروفی کوک مدل ProfiCook Kitchen Machine PC-KM 1189 همزن: داردمخلوط کن: داردچرخ گوشت: داردجنس بدنه: استیل ضد زنگتعداد سری همزن: سه سری حجم کاسه همزن: 6.5 لیترحجم مخلوط کن: 1.5 لیترسوسیس ساز: داردسطح...
2,180,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل PHILIPS Food Processor HR7320 فیلیپس در ساخت غذاساز 7320 از بدنه پلاستیکی با وزن کم و طول عمر بالا کمک گرفته است. دهانه غذاساز فیلیپس مدل HR7320 بزرگ طراحی شده و میوه‌های بزرگ نیز از این دهانه عبور...

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام