×

لباسشویی ال جی 9 کیلو مدل LG F4V5

نام تجاری:
دسته بندی: لباسشویی
مشخصات لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل V5

لباسشویی 9 کیلو ال جی از موتور نیرومند و کم مصرف اینورتر استفاده نموده است. این موتور کم مصرف میزان مصرف انرژی را به میزان 32 درصد کاهش خواهد داد. لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل V5 از دور موتور حداکثر 1400 دور بهره گرفته و به لطف حذف تسمه و جایگزین گیربکس، کمترین لرزش را فراهم خواهد آورد. استفاده از فرایند بخار شویی و شست و شو بهداشتی، موجب شده 99.9 درصد از عوامل بیماری زا از بین رفته و محیطی سالم را برای کاربر مهیا سازد. لباسشویی LG Washing Maching 9KG F4V5VYP2T قادر به شست و شوی هوشمند و 6 مرحله ای می باشد و با استفاده از قابلیت AI DD قادر است 18 درصد مقاومت و سلامت پارچه را افزایش دهد. لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4V5 سیستم عیب یاب هوشمند و قابلیت اتصال به موبایل را از طریق پنل لمسی خواهد داشت.

ادامه مطلب
محصول غیر فعال شده است
رنگ
  • سفید
  • نقره ای
گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تعمیرات و 70 ماه خدمات پس از فروش
ناموجود
توضیحات

مشخصات جدیدترین لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل F4V5

             

تلاش و تحقیق تولید کننده گان موجب راحتی بیشتر مصرف کننده می شود. بیشتر تولید کننده گان مطرح در دنیا سعی داشته اند، برترین مدل ها و به روز ترین کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهند. ال جی نیز به عنوان یکی از برترین، تولید کنندهای دنیا همیشه به عنوان پیشرو بوده و کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است. ال جی در تولید لوازم خانگی بزرگ نظیر ماشین لباسشویی نیز عملکردی بسیار مناسب و قابل قبول را ارایه نموده است. یکی از جدیدترین مدل هایی که ال جی روانه ی بازار کرده است، مدل LG V5 می باشد. در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5 پرداخته ایم. 

          

طراحی زیبا و به روز

ال جی در طول چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید لوازم خانگی حال به اوج خلاقیت و تبحر رسیده است. ال جی با بهره گیری از برترین و زیباترین الگوریتم ها، سعی داشته طراحی های عامه پسند و زیبا را ارایه نماید. در این امر ال جی موفق هم بوده و همیشه جزو برندهای برتر بوده است. 

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

        

در تولید لباسشویی 9 کیلویی ال جی سری V5 از بدنه ای بسیار مقاوم و با کیفیت بهره گرفته است. طول عمر بالا بدون خط، خراش و زنگ زدگی حاصل این بدنه ی مقاوم می باشد. لباسشویی ال جی 9 کیلوگرم مدل F4V5 با دیگ بزرگتر اما پهنا و ارتفاع یکسان، کمترین فضا را به خود اختصاص داده و می تواند کاربر را کاملا راضی نماید. بدنه ی یکدست و بسیار زیبا به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ شده و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان خواهد آورد. 

ال جی از پنل اعلان کاملا لمسی در لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T استفاده نموده است. مصرف کننده از طریق این پنل، به راحتی تمامی تنظیمات را کنترل نموده و بیشترین عملکرد مثبت را رقم خواهد زد. طریقه ی شست و شو و مدت زمان آن به راحتی از طریق این پنل قابل تنظیم خواهد بود. طراحی بسیار زیبا و چشم گیر لباس شویی LG 9KG F4V5 موجب شده بدون نیاز به تبلیغات، جزو برترین و پر فروش ترین مدل های موجود در بازار باشد. 

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

          

یکی از مهمترین ویژگی های لباسشویی جدید ال جی مدل V5 استفاده از درب شیشه ای Tempered Glass می باشد. استفاده از شیشه ی بسیار مقاوم در طراحی درب، موجب افزایش طول عمر لباسشویی شده و کاربر را کاملا دلگرم و بی نیاز خواهد نمود.

            

موتور نیرومند و بدون لرزش

لباسشویی های تولیدی در کمپانی ال جیی بیشتر موارد از موتور های اینورتر کمک گرفته اند. مدل جدید و 2019 وی 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از موتور اینورتر کمک گرفته است. موتور اینورتر در لباس شویی ال جی 9 کیلو موجب کاهش مصرف انرژی به بالاترین میزان شده است.

لباسشویی 9 کیلو گرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

        

همچنین موتور اینورتر نوید محیطی آرام و دلنشین را به کاربر خواهد داد. به لطف استفاده از گیربکس به جای تسمه، لباسشویی های ال جی لرزش و صدای بسیار کمی را خواهند داشت. اما استفاده از موتور اینورتر این قابلیت را به نهایت خود رسانده و به کاربر امکان داده، محیطی بسیار آرام و دلنشین را تجربه نماید.

           

شست و شو هوشمند و برنامه ریزی شده

مهم ترین عامل در انتخاب ماشین لباسشویی، تعداد برنامه های شست و شو می باشد. نوع و تعداد برنامه های شست و شو در لباس شویی های ال جی به نهایت تکنولوژی و پیشرفت دست یافته اند. هر ساله نیز به این تعداد بی شمار افزوده می شود. 

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

        

ال جی از شست و شو های کاملا متفاوت با مراحل مختلف استفاده می کند. مراحلی همانند غلتاندن، پیچاندن، پله ای، فیلتر کردن، ساییدن و چرخاندن از جمله مراحل و برنامه های شست و شو در لباس شویی 9 کیلویی ال جی مدل LG F4V5VYP2T می باشد. کاربر با استفاده از ولوم برنامه ریزی و پنل تنظیمات به راحتی توانایی کنترل این نوع شست و شو ها را خواهد داشت و می تواند بهترین تمیزی را ایجاد نماید. 

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

         

حال در سال 2019 ال جی از برنامه های پیشرفته تر و هوشمند تر استفاده نموده است. ال جی از فناوری و تکنولوژی منحصر به فرد AI DD در لباس شویی 9 کیلو V5 استفاده نموده است. قابلیت AI DD توانایی تشخیص نرمی پارچه و وزن پارچه را دارد. این فناوری موجب شده، لباسشویی با توجه به نوع پارچه برنامه های شست و شو را تنظیم نماید. لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4V5 به لطف مزیت شست و شوی هوشمند AI DD توانایی ایجاد 18 درصد مراقبت بیشتر از پارچه و شست و شو بسیار موفق تر نسبت به قبل را خواهد داشت. 

         

شست و شو بهداشتی و عاری از میکروب

ال جی توان خود را به کار گرفته تا تمامی نیاز های کاربر را برطرف نماید. یکی از مشکلاتی که امروزه جامعه با آن رو به رو است، محیط آلوده می باشد. میکروب ها و عوامل بیماری زا به راحتی به البسه چسبیده و می توانند موجب ایجاد بیماری شوند. اما ال جی به راحتی راه نفوذ را بسته است.

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

          

از بین بردن عوامل بیماری زا و یا آلرژی تنها از طریق قابلیت LG Steam Technology امکان پذیر است. Hyginic Wash یا شست و شو بهداشتی با از بین بردن عوامل بیماری زا امکان پذیر است. لباس شویی 9 کیلویی ال جی مدل LG 9KG F4V5VYP2T از طریق فناوری شست و شو با بخار تمامی میکروب ها را از بین خواهد برد. در مراحل پایانی شست و شو لباسشویی ال جی 9 کیلو، دمای داخل لباسشویی را به حداکثر رسانده و با بخار حاصله به جنگ با میکروب ها خواهد رفت. این فناوری که LG Steam نامیده شده است، قادر به حذف عوامل آلرژی و بیماری زا به میزان 99.9 درصد شده است. این فرایند برای کودکان و افراد سالخورده بسیار لازم و ضروری است.

          

لباسشویی هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور

راحت طلبی از گذشته تا به حال با مصرف کننده ها همراه بوده است. تولید کننده ها نیز با شناخت این قانون، سعی در تولید محصولاتی جهت افزایش راحتی کاربر داشته اند. یکی از این قابلیت ها ایجاد لباس شویی های هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور می باشد.

لباسشویی 9 کیلوگرم ال جی مدل LG 9KG F4V5

           

کاربر از طریق تکنولوژی Smart ThinQ توانایی اتصال به لباس شویی را دارد. مصرف کننده از طریق موبایل خود و اتصال به لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2T توانایی کنترل فعالیت از راه دور و غیب یابی محصول را دارد. از این طریق کاربر نیازی ندارد برای هر بار خاموش و یا روشن نمودن لباس شویی حتما در منزل باشد. بلکه می تواند از محیط کار و یا حتی از روی کاناپه اقدام به شروع و یا قطع فعالیت دستگاه نماید. این فناوری جزو برترین ویژگی های لباسشویی می باشد و بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
LG 9KG F4V5VYP2T

مشخصات

کشور سازنده
مونتاژ چین
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
شستشوی هوشمند
بله
اينورتر
بله
صرفه ‌جویی در مصرف آب
بله
شستشوی سریع
بله
رتبه انرژی
+++A
خشک کن
خیر
ظرفیت شستشو
9 کیلوگرم
تکنولوژی بخارشوی
بله
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی محصول:
  • کیفیت محصول:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط

فهرست

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام